HML!
Mikä vitun hoo äm äl?
Kysynnän ja tarjonnan laki, missä pelaa?
Ässät, Ilves ja Atte Pentikäinen, missä pelaa?
Tästä tuli mieleen, että kun vampyyreillä ei lyö sydän eikä kierrä veri, niin miten ne True Blood -sarjan vampyyrit oikein saa stondiksen? Nehän nussii siinä myötäänsä.Nyt lähiaikoino on jälleen nostanut päätään iki-ihana "veret seisauttava". Moni asia on ollut niin veret seisauttavaa, ettei taida enää kenelläkään tällä palstalla vaikuttavalla kiertää veri.
Korjaa jos olen väärässä, mutta kertaakaan en ole nähnyt kyseisessä sarjassa peniksen työntyvän emättimeen. Että se on vain sinun mielikuvitusta. ;)Tästä tuli mieleen, että kun vampyyreillä ei lyö sydän eikä kierrä veri, niin miten ne True Blood -sarjan vampyyrit oikein saa stondiksen? Nehän nussii siinä myötäänsä.
Aha, nyt mä tajuan. Ei siis teeskennellä vain orgasmia vaan koko akti. OK, tänks.Korjaa jos olen väärässä, mutta kertaakaan en ole nähnyt kyseisessä sarjassa peniksen työntyvän emättimeen. Että se on vain sinun mielikuvitusta. ;)
Ole hyvä.Aha, nyt mä tajuan. Ei siis teeskennellä vain orgasmia vaan koko akti. OK, tänks.
Tästä tulee mieleen Syvä joki -leffan hillbillyt. Sano "oink oink"!Tosin hämeenlinnalaisten "Pig steal" oli ihan hyvä idea.
Minulla taas suomen kielen opiskelijana pistävät tietenkin silmään erilaiset jatkuvasti toistuvat kielioppizkädämit.
alkaa pelaamaan (rektio)
Katsotaan niitä pelejä.
Tuollainen mainitunlainen päiväohjelma lienee realistinen useimmille noista peliluolan puolella viihtyvistä karpaaseista.Tuon yhden ketjun perusteella olen huomannut, että se on oikeastaan jo lähes fraasi, että siellä pääasiassa kirjoitetaan jotakuinkin tähän malliin: "heti kun aamulla herään, tumputan, sitten päivällä sopivissa väleissä (ei kuitenkaan naisen) pari kertaa ja illalla vielä vähintään kerran. Viikonloppuna tietty sitten vähän useammin".
...Muistakaa nyt sitten kaikki huomenna katsoa game seven, jossa Red Wings coach Babcockin johdolla onnistuu big stealissa. Game winning goalin tekee left winger ooteellä. Tämä edellyttäen, että kauden paras rookie Howard ottaa pari gamesaveria.
Tammisen fraaseja joita jatkoaika apinoi. Ja tuo game seven on tuttu mm. linkun, sen toisen 4SP:n NHL-selostajan, jani alkion ja jp jalon suusta tänä keväänä. Kuten myös gamesaver.