Ammattitaidotonta touhua portsareilta kyllä, mutta olisi mielenkiintoista nähdä tuo tilanne ihan kokonaisuudessaan. Eiköhän tuossa jo ole painittu jonkin aikaa aiemmin, vai tulivatko poliisit ihan sattumalta paikalle samantien kun paini alkoi?
Itse olen todistanut ehkä maailman huonointa portsarin toimintaa aitiopaikalta. Olin siis itse uhrina kymmenisen vuotta sitten.
Tulin yöllä ravintolaan autolla, kun muutama tuttu tytteli oli kyytiä ja seuraa vaille. Olin siis täysin selvinpäin ja hyvällä mielellä vielä kaiken lisäksi. Astuin ravintolan kierreportaat ylös, ja kerkesin muutaman sekunnin katsella ympärilleni, kunnes portsari ottaa nilkasta kiinni, ja vetää minut kierreportaat alas. Naama verillä, ja aivan vitunmoinen kolotus joka paikassa. Mitään en kerinnyt sanoa, eikä portsari mitenkään varoittanut aikeistaan ennen hyökkäystä. Menee hetki, ja toinen portsari taluttaa jonkun suhtkoht samannäköisen hemmon ulos, ja toteaa siinä sitten tälle toiselle pokelle, että "ei se ollutkaan toi" tai jotain vastaavaa. Vittuuntunuthan olin jo tuossa vaiheessa, mutta kruununa kaikelle oli se, etteivät nämä yön sankarit suostuneet enää päästämään minua takaisin sisälle, kun olin kuulemma liian jurrissa. En ollut siis juonut mitään, ja huumeitakaan en käytä.
Kaipa se pää hetkeksi sekaisin menee jos se muutamaan portaaseen osuu kun asiakaspalvelija vetää sinut niitä pitkin alas.
Nuori ja tyhmä kun olin en tietenkään tuosta minkäänlaista ilmoitusta tehnyt.