Mainos

Itsetunto-ongelmat

• 60 184
  • 328

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuolla naisasiat-ketjussahan joku kertoi osuvasti ja ihan oikein, että on naisia, joille kelpaa mies kuin mies. Ovat siis jakorasioita. Ja jos joku mies ei heiltä saa, niin on tosiluuseri. Allekirjoitan ainakin omalla kohdallani. Niin on monesti käynyt, että en kelpaa.

On varmasti juu naisia, joille kelpaa mies kuin mies. Ikää 40 vuotta, 3-6 kakaraa, ei omaa miestä - ja tärkeimpänä tuntomerkkinä promilleja kolmesta ylöspäin. Noita saattaa löytää kaikkein kuppaisimmista räkälöistä.

Vaan - jos yhtään kartalla olet - hiffasit varmaan, että kyse oli kahden ystävän kirjaimienheitosta, jota kirjoittaessa kieli ei ollut edes poskessa, saati keskellä suuta.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Seikkailunhaluinen ihminen voi ilmaista itseään lähtemällä esimerkiksi Amazonille vaeltamaan, harrastamalla vuorikiipelyä, hyppäämällä lentokoneesta laskuvarjon kanssa tai mitä tahansa.

Tuosta tuli mieleen, että HIFK:n kannattaisi tehdä jotain repäisevää. Jotain, mitä ihan joka kaveri ei tule elämässään tehneeksi.

Oma haaveeni on matkustaa Keniaan / Tansaniaan ja valloittaa Afrikan korkein vuori Kilimanjaro.

Tuo vaatii melko hyvää fyysistä kuntoa ja siihen suoritukseen pitää valmistautua. Onnistuu kuitenkin ihan tavallisilta ihmisiltä, koska vuori ei ole teknisesti haastava.

Nojoo. Tuo nyt on vain yksi mahdollisuus. Pojat on poikia. Meidän, jos ei itsetuntoa, niin ainakin itsevarmuutta ja itseluottamusta nyt vain sattuvat semmoiset kokemukset nostamaan, joita muilla ole :)

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mitäköhän ne naiset oikeesti munien koosta ees ymmärtää?

Tuskin mitään :). Koskaan ei miehen peniksen pituus ole kiinnostanut tuon taivaallista. Ja rehellisesti voin sanoa, etten yhdenkään (aiemman tai nykyisen) seksikumppanini munan mittaa edes tiedä. Tietysti on varmasti naisia, joille se koko on todella tärkeää, mutta enpä osaa sellaisia naisia kauheasti arvostaa, koska seksissä on kyse ihan jostain muusta kuin mitoista. Toisaalta, koskaan en ole oikeasti pienimunaiseen mieheen edes törmännyt, joten olen hieman jäävi keskustelemaan aiheesta. Mutta henk.koht. aihe ei näyttele suurta roolia elämässäni.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tai sitten olet törmännyt pelkästään niihin pienimunaisiin, etkä normaalikokoisista edes tiedä :)
Ehdotan, että kukin mies ja nainen lähettää yyveitse BOLille valokuvan omasta vemputtimestaan, niin BOL saa sitten arvioida, että minkä kokoisiin varsiin hän on elämänsä varrella törmännyt. Tulitikkuaski on hyvä vertailukohta siinä vieressä.

BOL sitten raportoi tähän ketjuun.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tietysti on varmasti naisia, joille se koko on todella tärkeää, mutta enpä osaa sellaisia naisia kauheasti arvostaa, koska seksissä on kyse ihan jostain muusta kuin mitoista. Toisaalta, koskaan en ole oikeasti pienimunaiseen mieheen edes törmännyt, joten olen hieman jäävi keskustelemaan aiheesta. Mutta henk.koht. aihe ei näyttele suurta roolia elämässäni.

Seksissä on lähtökohtaisesti kyse noin miljoonasta asiasta ennen kikkelin kokoa, mutta kerron sulle salaisuuden: on sillä koollakin vähän väliä. Olen joskus jopa seurustellut sellaisen miehen kanssa, jolla olisi saanut olla isompi, ja vastaavasti olen tapaillut miestä, jolla oli jo liian iso. Pienempää vehjettä voi toki kompensoida olemalla muuten taitava ja huomaavainen, mutta kaikki eivät ole sitäkään. Ja liian ison kanssa voi unohtaa spontaanit pikapanot, kun pitää edetä todella hitaasti ja varovasti ja tuhlata ämpärikaupalla lihaksia lämmittävää liukkaria.

Jäämme odottelemaan erään palstalaisen kommentteja siitä, kuinka hänen kikkelinsäkin on pieni, ruma ja vääränmallinen.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitten olet törmännyt pelkästään niihin pienimunaisiin, etkä normaalikokoisista edes tiedä :)

Tämäkin on täysin mahdollista :).

Pitäisikö mun nyt sitten alkaa miettiä tätä asiaa päivät pääksytysten ja kenties kyseenalaistaa oma viehätysvoimani? Onko mussa jotain vikaa, jos ja kun etsiydyn tai olen eksynyt vain pienimunaisten miesten keskuuteen? Miksi kelpaan vain pienimunaisille? Olisiko elämäni ollut erilaista isomunaisten miesten kanssa?

Tasan ei mene nallekarkit.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Pitäisikö mun nyt sitten alkaa miettiä tätä asiaa päivät pääksytysten ja kenties kyseenalaistaa oma viehätysvoimani? Onko mussa jotain vikaa, jos ja kun etsiydyn tai olen eksynyt vain pienimunaisten miesten keskuuteen? Miksi kelpaan vain pienimunaisille? Olisiko elämäni ollut erilaista isomunaisten miesten kanssa?

Ehkä kovempi penkkitulos auttaisi? Ja rauhanturvaajilla on varmasti isot vehkeet, hae ihmeessa niihin hommiin.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lukematta nyt taaksepäin viestejä, olettaisin että täällä puhutaan itsetunto-ongelmien lisäksi pippeleistä ja niiden koosta.

No, itsellänihän ei varsinaisesti muuten juuri ole itsetunto-ongelmia ole eikä mun munassakaan varsinaisesti mitään ongelmaa ole. Paitsi, ja tästä päästään siihen pieneen itsetunto-ongelmaan, pikkuveijari on pikkasen liian innokas. Olisikin niin, että pienen tauon jälkeen on pieniä liianaikaisinlaukeamisongelmia, mutta kun nämä jatkuvat vaikka olisin saanut juuri edellisenä päivänä.

Ei, en tule housuihini kun joku nainen näyttää tissejä tai vilauttaa piparia, ehdin kyllä sisälle asti aina, mutta sitten siinä menee se minuutti ja i'm done. Huumorillahan tän suurimmaksi osaksi otan, mutta pieni vitutus aina seksin jälkeen hiipii mieleen. Viimeksi juuri eilen. Jo pitkään kiinnostuksen kohteenani ollut nainen tuli luokseni yöksi, ja siinähän sitten kävi niinkuin odottaa saattoi, eli panemiseksi meni. Oltiin jo viikonloppuna hoideltu toisemme, joten periaatteessa olisi voinut kuvitella, että olisin kestänyt pidempään. Esileikit ja kaikki meni hyvin ja blaablaa, mutta kun päästiin asiaan innostui pikku-iibor kuin vastasyntynyt laama, sylkäisten noin minuutin aktin jälkeen. Naista asia ilmeisesti vain huvitti eikä näyttänyt haittaavan(tottakai vähän haittasi, mutta peitti hyvin). Itse yritin peitellä taas vaan vitutustani. No, nukuttiin kuitenkin ihanasti lähekkäin ja kaikki näytti olevan hyvin. Silti mieltäni kalvasi, että olisi kiva joskus jaksaa edes se 10min putkeen.

Olen pienessä päässäni miettinyt ja tullutkin siihen tulokseen, että tämä probleema johtuu nykyään ihan vaan jo "laukeamisenpelosta". Onko palstaveljillä vastaavanlaista ongelmaa?

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko palstaveljillä vastaavanlaista ongelmaa?

En ole veli enkä kärsi tuollaisesta ongelmasta, mutta oletko kokeillut muita konsteja kuin edellispäivän tumputus?

Esim. alkoholista tai penisrenkaasta voisi olla apua. Tai ainakin kannattaa huomioida naista erityisesti muuten, jos itse yhdyntä ei kestä kauaa.

PS. Iso käsi rohkeudesta =)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen pienessä päässäni miettinyt ja tullutkin siihen tulokseen, että tämä probleema johtuu nykyään ihan vaan jo "laukeamisenpelosta". Onko palstaveljillä vastaavanlaista ongelmaa?
Isältäni kysyin kerran, että miten sitä jaksaa parikymmentä vuotta samaa naista työstää (hän ei ole äitini kanssa). Isä siinä rauhaisasti miettien vastaili. "nooh, meneehän se, kun miettii siinä samalla muita asioita". Kysyin sitten: "niin kun mitä vaikkapa?" "Noohh... no, vaikka pankki-asioita ja semmoisia"...

Tuo neuvo saattaa auttaa sinuakin. Varsinkin jos tilillä ei ole paljoa rahaa. Jos on, niin kannattaa juoda rahat, niin jopahan onnistuu. Serkkuni kertoi käyttäneensä tuota keinoani vaimonsa kanssa ja se kuulemma toimi!

Oma hitausennätykseni on noin 3,5 tuntia. Muistan kun saavuimme neidon vanhempien luota kännissä neidon kämpille ja katsoin kelloradiota sen näyttäessä 3.15. Seuraava muistikuvani on, kun katson kelloradiota sen näyttäessä 6.40. Siltä väliltä en muista yhtään mitään mutta herätessäni puolenpäivän jälkeen alastomana, aloin päätellä asioita. Neidolla oli kuulemma ollut tosi kivaa ja saanut olo, eikä millään meinannut uskoa, etten muistanut koko touhusta yhtään mitään!
(kuka sanoo ekana, että "meni varmaan tunnit siihen, että yritti saada vemputtimesi seisomaan?)
Itsetuntooni tuo tapahtuma ja sen kertominen internetin keskustelupalstalla ei tosin vaikuttanut millään tavalla.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Esim. alkoholista tai penisrenkaasta voisi olla apua. Tai ainakin kannattaa huomioida naista erityisesti muuten, jos itse yhdyntä ei kestä kauaa.

PS. Iso käsi rohkeudesta =)

Kiitti kädestä =) Itsellehän ei ole koskaan ollut ongelma puhua näistä asioista edes livenä, saati sitten netissä. Olen ajatellutkin itseasiassa jopa lääkärissä käymistä, mutta tuskin asiat niin huonosti on.

Olen kyllä ajatellut erilaisia keinoja, juurikin tuota penisrengasta tai sitten "viivästysgeelillä" siveltyä kondomia. Olen yrittänyt kokeilla tuota käyttäjänimettömän mainitsemaa muiden asioiden ajattelua, ongelmana vain on se, että antauduin siihen tilanteeseen niin täysillä etten pysty ajattelemaan muuta kuin sitä kaunista naisolentoa siinä mun alla, päällä tai edessä. Kaikkiin kolmeen asentoon en millään ikinä ehdi, se on joku noista. Ja seuraavaa kokeillaan seuraavalla kerralla.

Onneksi huomioin petikumppanini myös muulla tavalla. Esileikki saattaakin kestää lähes tunnin tai joskus jopa kaksi, mutta kliimaksi sattuneesta syystä jää vähän laimeaksi. Vähän niinkuin jos joku leffa vaikuttaa ihan saatanan hyvältä ja oikein odottaa loppuratkaisua jonka pitäisi räjäyttää koko potti, jääkin se koko leffan paskimmaksi asiaksi.

Mutta joo, en ole asialla sen kummemmin päätäni vaivannut. Olisi vaan kiva joskus antaa naisellekin sitä nautintoa mitä itse heiltä saan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käsittääkseni monet naiset ei isoa O:ta saa yhdynnässä välttämättä ollenkaan, edes pitkällisen jyystämisen tuloksenakaan. Suosittelen siis suuseksiä, käsittääkseni nainen on helpompi tyydyttää sillä tapaa.

Toki se nyt vaatii taitoa sekin ja toisen tuntemista, että asiat sujuu. Silti, se voi olla hyvä tapa tyydyttää toinen, jos muut keinot ei toimi.

Sinänsä "minuutin muna" voi varmaan myös riittää, jos nainen on tarpeeksi kiihottuneessa tilassa. Yksilöllistä kuitenkin.

Eipä tuo liian nopea tuleminen varmasti mikään harvinainen ilmiö ole miehillä, siitä ei vaan niin puhuta ääneen. Puhtaasti biologisessa mielessähän se on hyödyllinen ominaisuus, mutta totta kai häiritsee jos haluaa rakastella pidemmän kaavan kautta.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Neidolla oli kuulemma ollut tosi kivaa ja saanut olo

Olen tässä muutamaan otteeseen nyt miettinyt, että seksi on itselleni todella vieras asia. Siis käsitteenäkin. En ikinä uskalla puhua mitään seksistä toisten kuullen. Se on itselleni ns. tabu.

Tänäänkin tuo kouluavustaja kertoi, että oli eräälle luokalle joutunut puhumaan seksistä, ja sitten kertoi, mitä oppilaat olivat kommentoineet. Varmaan suurin osa jo arvaakin. Ihan normaalisti puhui, mutta omaa naamaani alkoi kuumottamaan jo todella paljon. Siis tuntui koko naamassa hirveä polte. Eli puna varmasti levisi kasvoille ja eihän se sitten voinut olla näkymättä. Erittäin noloa taas jälleen kerran.

Kun oikein nimimerkin takaa ei uskalla puhua seksistä. Koko sana on monella tavalla vieras.

Tuohon Käyttäjänimettömän juttuun, mitä lainasin, niin eipä kyllä itseltäni onnistuisi millään muotoa tuollainen. Eli kuten moneen kertaan olen todennut, niin toiset ovat vaan syntyneet tietynlaisiksi. Toisilla naisia riittää, toisilla taas ei ole ketään.

Nuo partiot ja Punainen Risti olisivat jollekkin varmaan ihan hyväkin juttu, mutta itseäni ei oikein kiinnosta tuollainen tekeminen. Itse kun olen kiinnostunut rauhanturvaamisesta. Nuo jutut taas eivät sitä tuo sotilaallisessa muodossa ainakaan.

Sitä joko harrastaa sitä maratonin juoksua tai salitreeniä. Jos haluaa kovia tuloksia, niin sitten täytyy keskittyä jompaan kumpaan. Itsellä olisi halua harrastaa jalkapalloa, lätkää, maratonjuoksuja, triathlonia, pyöräilyä, jne. mutta selvää on, että tuollaisessa rääkissä ei kukaan jaksa kauaa tai sitten tulokset ovat vajaita. Pakko päättää, mitä haluaa tehdä, kun kaikkea ei voi saada.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen tässä muutamaan otteeseen nyt miettinyt, että seksi on itselleni todella vieras asia. Siis käsitteenäkin. En ikinä uskalla puhua mitään seksistä toisten kuullen. Se on itselleni ns. tabu.

Melkein järkytyin kun huomasin, että meillä saattaa olla jotain yhteistä. Minä kyllä pystyn puhumaan seksistä, mutta mielenkiintoa aiheeseen ei ole.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuohon Käyttäjänimettömän juttuun, mitä lainasin, niin eipä kyllä itseltäni onnistuisi millään muotoa tuollainen. Eli kuten moneen kertaan olen todennut, niin toiset ovat vaan syntyneet tietynlaisiksi. Toisilla naisia riittää, toisilla taas ei ole ketään.
Vaan miksi ihmeessä tuo minun kertomani olisi muka jotenkin erityisen hienoa? Ongelmasi ei ole sen vastaavan puute vaan se, että pidät sitä jotenkin erityisen hienona. Tähän kohtaan jo mietit, että "helppo sanoa, kun on kokenut sen". Unohda tuo puolustuspuhe, sillä oli minullakin joskus 1990-luvulla parikymppisenä hetkeni, jolloin luulin, että discoissa pitää tanssia nopeita (mitä en sentään kuitenkaan tehnyt) jotta on oikeassa kiinni. Sehän nyt on ihan homojen ja hyppyritukkien hommaa vatkata persettään jossain discon lattialla vaan minä luulin, että ovatpa ne uskaliaita ja tosimiehiä, kun tanssivat ja ympärillä tipuja parvena. Sinulla on nyt näissä muissa asioissa vastaava luulo.

Ei se ole hienompaa tai huonompaa. C'est la vie, sanoi muuan ranskatarkin.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melkein järkytyin kun huomasin, että meillä saattaa olla jotain yhteistä. Minä kyllä pystyn puhumaan seksistä, mutta mielenkiintoa aiheeseen ei ole.

Mielenkiintoa kyllä olisi vaikka muille jakaa, mutta uskallusta edes siitä puhumiseen ei oikein ole. Mitenhän sitten käytännössä, kun jo puhuminenkin on niin vaikeaa?

Ja totta kai kun tässä nyt sitten yritän muuttua, niin kaikki päinvastainen on vain plussaa. Eivät nössöt finninaamat ole mitään suosittuja naisten keskuudessa. Joten tietenkin itselleni olisi hienoa kokea samoja asioita.

Kesällä olisi tarkoitus käydä se laskuvarjohyppykurssi ja huomenna käydä avannossa. Mitä en tietenkään ole ikinä tehnyt.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielenkiintoa kyllä olisi vaikka muille jakaa, mutta uskallusta edes siitä puhumiseen ei oikein ole. Mitenhän sitten käytännössä, kun jo puhuminenkin on niin vaikeaa?

Mitä sä sillä naisella sitten tekisit, kun et uskalla puhua etkä pussatakaan? Miksi haaveilet jostain, jolla et tekisi mitään?

En minäkään haaveile autosta tai moottoripyörästä edes siksi, että jonkun mielestä voisin olla tosi cool, jos minulla olisi joku upouusi megakallis biili pihassa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä sä sillä naisella sitten tekisit, kun et uskalla puhua etkä pussatakaan? Miksi haaveilet jostain, jolla et tekisi mitään?

Tämä onkin aika lailla oleellinen kysymys. Koska haluan naisen/naista ja sitä kautta seksiä. On se sitten yhden yön juttu tai parisuhde.

On totta, etten uskalla puhua enkä pussata. Mutta haluaisin puhua ja pussata. Ja osata tehdä niitä asioita vieläpä erittäin hyvin ja rohkeasti.

On kyse siitä, että haluan tehdä eri asioita, vaikka tiedän, ettei minusta ole niihin asioihin, joista tiedän. Toisin sanoen haluan rauhanturvaajaksi, vaikka tiedän etten olekkaan kykeneväinen siihen. Haluan myöskin naisseuraa, vaikka tiedän, etteivät naiset minua huoli, enkä osaa/kykene olemaan heidän seurassaan. Sama seksin kanssa. Sitäkin haluan, vaikka tiedän, ettei minusta ole siihen.

Tai että haluan nostaa penkistä sen oman pituuden verran kiloja, vaikka sekin on itselleni mahdotonta. Haluan myöskin olla miehinen mies, vaikka tiedän, ettei sellaista kasva luontaisista nössöistä. Luontoaanhan on mahdoton kieltää.

Vaikka kuinka haluaisin tehdä kaikenlaista, niin se ei tarkoita sitä, että edelleen koko ajan se sama finninaamainen nössö tyhjäpää.

Oleellista on vain se, mitä tekee. Vain ja ainoastaan teoilla on merkitystä.
Ja kun on vain täysin kyllästynyt omaan itseensä, niin haluaa muutosta parempaan. Vaikka se ei kylläkään oikein onnistu. Nuo ovat sellaisia asioita, joihin ei paljoa itse voi vaikuttaa. Toisilla sitä voimaa on noihin punttisalitouhuihin, toiset taas ovat naisten mieleen. Toiset taas yrittävät olla naisten mieleen. Eivätkä sitten ikinä ole. Ja toiset yrittävät saada niitä kovia tuloksia siellä salilla aikaan, mutta sitten lahjakkuus, geenit, tms. ei vain riitä.

Toisilla on luontaista seksuaalista vetovoimaa, ei sitä todellakaan jaeta kaupasta, eikä sitä voi ostaa. Sitä voi ehkä parantaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta siitä eteenpäin on ihan mitä luoja on luonut.

Toisilla sitten taas on tuota lahjakkuutta vaikka futiksen peluuseen. Ei kaikista tule todellakaan hyviä pelaajia, jos ei ole liikunnallista lahjakkuutta.

Monta kertaa miettinyt, että luovuttaisi ihan kokonaan. Jättäisi kaikki harrastukset sun muut ja hengailisi vaikka koneella koko ajan. Eipä siinäkään mitään ideaa ole, mutta kun ei oikein missään harrastuksissakaan, töissä, jne.

Viimeksi muokattu:

Outoja kyselet. Meinaatko, että esim. HIFK:n ja minun pitäisi vain luovuttaa ja seurata muiden naisasioita kateellisena sivusta? Eli tyytyä ihan tavalliseen tylsään elämään? Aikamoista tekstiä.

Itse en ainakaan aio koskaan tyytyä mihinkään vähempään, kuten joskus tänne kirjoitinkin. Se on varma.

Äläkä HIFK sinäkään tyydy vähempään, vaan muista aina yrittää sitä parasta joka asiassa.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vaikka nimimerkki HIFK kuulostaa aivan trollilta jankkauksineen niin pakkohan tässä on pari ajatusta ikinörtin näkökulmasta.

Koneen ääreen ei kannata jäädä. Toki itsekin viihdyn koneen ääressä monia tunteja päivässä, mutta vastapainoksi elämässäni on muutakin kuin tätä niskat jumissa koneen ääressä istumista. Toki alle 20-vuotiaana olin vielä erittäin epäsosiaalinen ja huonon itsetunnon omaava nörtti. Mutta vähitellen sitä kasvoi aikuiseksi ja itsetunto sekä epäsosiaalisuus karisivat pieninä palasina pois. Nyt olen mielestäni erittäin sosiaalinen ja itsetunto sekä itseluottamus ovat kohtuu hyvällä mallilla.

Ja mitä terapiaan tulee niin olen käynyt masennuksen takia terapiassa melkein 10 vuotta. En tiedä kuinka paljon nämä käynnit ovat minua auttaneet kasvamaan ihmisenä mutta ainakin nämä käynnit ovat muuttaneet suhtautumistani itseeni aikalailla.

Ja mitä muistiongelmiin tulee niin itsellä on paha tapa unohdella ihmisten nimiä. Erittäin nolo ongelma mutta olen koettanut keksiä muistisääntöjä miten muistaisin ihmisten nimet. (esim "Kankaanperä on kaksitoista..." tyylisiä lauseita keksii päässään). Avainten unohteluun ottaisin samanlaisen näkökulman. Avain aina vaikka vasempaan povariin. Ja ei sulje kotiovea ilman että on koettanut että vasemmassa povarissa ovat avaimet. Tai jotain vastaavaa MITÄ ITSE KEKSII JA MIKÄ TOIMII ITSELLÄ.

-Tinke-80

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, itsellänihän ei varsinaisesti muuten juuri ole itsetunto-ongelmia ole eikä mun munassakaan varsinaisesti mitään ongelmaa ole. Paitsi, ja tästä päästään siihen pieneen itsetunto-ongelmaan, pikkuveijari on pikkasen liian innokas. Olisikin niin, että pienen tauon jälkeen on pieniä liianaikaisinlaukeamisongelmia, mutta kun nämä jatkuvat vaikka olisin saanut juuri edellisenä päivänä.

Minäkään en ole veli, enkä voi sanoa kärsineeni liianaikaisinlaukeamisongelmista itseni tai kumppanin osalta kuin ehkä yksittäistapauksina, mutta muutama ajatus heräsi silti.

Oletko kokeillut, että laukeaisit kertaalleen jo esileikkivaiheessa? En tiedä, onko sulla vakikumppania vai harrastatko irtonumeroita tai kenties sekä että, mutta voisin kuvitella, että aikuiset ihmiset pystyvät kommunikoimaan tästäkin asiasta. Varsinkin, jos asian esittää niin, että koet kokonaisvaltaisempaa tyydytystä pystyessäsi tarjoamaan myös naisellesi pidemmän aktin. Jos sulla on vakipano, hän varmaankin on tietoinen tästä "vaivastasi", joten asia tuskin nousisi sen kummemmaksi puheenaiheeksi.

Henk.koht. en todellakaan kaipaa mitään tuntien jyystämistä, pikemminkin päinvastoin. Joskus jopa minuutti voi riittää, jos esileikkivaiheessa ollaan lähellä kliimaksia. Jos miehen laukeaminen kestää kauan, paikat siinä vain kipeytyy. Mielummin sitten niin, että mies tulee nopeasti ja hoidellaan mut sitten jälkikäteen. Se on aika ikävä tunne, kun bimberellaan sattuu kävellessä. Ainakaan omalla kohdallani en vielä ole törmännyt sellaiseen aktiin, mikä olisi ollut sen seuraavien muutaman päivän kivun arvoinen. Joten kaikki naiset eivät todellakaan halua mitään tuntien tai edes parinkymmenen minuutin jyystämistä. Pornoleffoissa on toki niin, mutta jos katsoo niidenkin näyttelijättärien silmiä, kyllä niistäkin paistaa läpi, että paikat on hellänä. Ja se ei liene se ensimmäinen tarkoitus, vaan nautinto.

Ehkä sun pitäisi myös harjoitella laukeamisen pitkittämistä. Oman kokemukseni mukaan esim. asennon vaihtaminen voi tässä auttaa. Mutta jos olet "liian" herkkä eikä tämä toimi, kannattaa itsekseen kokeilla erilaisia keinoja, millä voisi laukeamista hidastaa.

Sillä saa naisen silmissä paljon anteeksi, että oikeasti haluaa tyydyttää myös toisen. Vaikka orgasmin saisikin muuten kuin yhdynnän kautta, se on kuitenkin ihan erilaista kuin itsensä kanssa pelehtiminen, kun on ylimääräinen käsipari apuna stimuloimassa herkkiä paikkoja :). Kommunikointi auttaa tässäkin ja jos mahdollista, kannattaa puhua asiasta suoraan. Jos naisihminen tästä huvittuu, loukkaantuu tai ei muuten vain osaa käsitellä asiaa, hän ei ehkä ole sinun arvoisesi. Seksissä on aina kyse muustakin kuin pelkästä aktista, vaikka joskus sitä vain yksinkertaisesti haluaakin naida, eikä rakastella ajatuksella.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään kävin sitten ensimmäistä kertaa avannossa. Vaikka tuo ei mitään erikoista olekkaan, niin jonkinlaista kunnioitusta sain naisihmisiltä.

Tarkoitus ei ole kuitenkaan alkaa harrastamaan avantouintia minkään kunnioituksen takia, vaan ihan terveysseikkojen. Mutta enää en nyt ihan täysin nössö ole.

Seuraavaksi ensi kesänä se benjihyppy ja laskuvarjohyppykurssi vai mikä lie.

Nyt on vain kaikki keinot otettava käyttöön.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tänään kävin sitten ensimmäistä kertaa avannossa. Vaikka tuo ei mitään erikoista olekkaan, niin jonkinlaista kunnioitusta sain naisihmisiltä.

Tarkoitus ei ole kuitenkaan alkaa harrastamaan avantouintia minkään kunnioituksen takia, vaan ihan terveysseikkojen. Mutta enää en nyt ihan täysin nössö ole.

Seuraavaksi ensi kesänä se benjihyppy ja laskuvarjohyppykurssi vai mikä lie.

Nyt on vain kaikki keinot otettava käyttöön.
Hyvä, että olet löytänyt itselle mielekästä tekemistä! Meinasin jo säikähtää tuossa alussa, kun aloit puhua naisten kunnioituksesta, mutta onneksi tarkensit heti seuraavassa lauseessa. :) Jatka vain samaan malliin!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy