En ole kanssasi eri mieltä. Päin vastoin olen täysin samaa mieltä ja lähtöpassithan sieltä ko. nimimerkille tulikin kuten ehdottomasti pitikin. On kuitenkin mielestäni hieman kaksinaismoralistista, kun olet lähtenyt itse no jos nyt suoraan sanotaan niin vittuilemaan rivien välistä minulle tuosta poltergeist-keissistä. Tästä on nimittäin muodostunut elämäni helvetillisin keissi. Ongelma on nyt palannut kolme kertaa ja puhutaan vieläkin pahemmasta asiasta. Aiheesta on satoja tutkittuja tapauksia ja useita kirjoitettuja kirjoja. Olen joutunut käyttämään melkein kaiken aikani siihen, että löydän tietoa kuinka pystyn suojautumaan ja että kuinka saan ongelman poistumaan. Mm. viestiesi takia en ole tuonne Kummittelu-ketjuun halunnut kirjoittaa vaan käynyt keskustelut yv:nä.Katohan, tässä saattaa olla koko Jatkoajan historian kusipäisin viesti. Toivottavasti tämä ääliö heitetään hevon vittuun täältä.
On tässä tietysti se etu, että välillä yöllä ei tarvitse hissiä edes itse tilata, kun se lähtee tulemaan automaattisesti kerrokseen tyhjänä, kun vaan astuu rappuun. Sitten pääsee myös pelaamaan futista pahvilaatikolla näkymätöntä vastustajaa vastaan. Mulla on tommoinen vedettävä roskis niin se aukesi juuri itsestään. Näitä on sitten vaikka mitä muitakin paranormaaleja tapahtumia ollut.
Nimimerkkiä @sammakkosaari kehottaisin soittamaan tuohon Mieli ry:n numeroon. Saat varmasti apua sieltä. Itsehän en edes tiedä, että minne tässä pitäisi itse soittaa. Puoli vuotta helvettiä takana, olen aivan hajalla.