Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 710
  • 563

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Petski kirjoitti:
1:19 Jäähyaitiossa äijät ottaa matsia, toinen oli ainakin Phoenixin pelaaja. Ketkä siinä oikein matsasivat?

Itseasiassa se oli IHL liigasta kaudelta 91-92 Steve Martinson (San Diego Gulls) ja Shawn Antoski (Milwuakee Admirals)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tekaisin tuossa Pavel Bure videon. Vaihteeksi maaleja, ettei mene pelkäksi tappelemiseksi tällä palstalla, vaikkei se minua tietenkään haittaisi ;)

Itse en miehestä juurikaan sen enemmin pidä, mutta on pakko myöntää että on se vaan mahtavaa katsoa kun pelaaja tykittää läpi kahden pakin ja he jäävät kuin "tikut paskaan" ja sitten veivaa maalivahdin helpon näköisesti ja ujuttaa kiekon tyhjään reppuun.

Hän on kiistatta yksi kaikkien aikojen puhdasverisimmistä maalintekijöistä NHL:ssä. Kaikki videossain käyttämät clipit ovat Vancouverin ajoilta, jolloin mies oli lähes pysäyttämätön.

Pavel Bure "Russian Rocket"

Sendspace
Name: Pavel Bure.mpg
Size: 33MB
The download link is: http://www.sendspace.com/file/x75uyv

Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=Z6MiCMJna-Y

...Älkääkä hätäilkö jos youtube linkki ei heti skulaa, sillä uploadasin videon vasta sinne ja nykyään Youtubella tuppaa kestämään noiden vastaladattujen videoiden kanssa...
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Doaner kirjoitti:
Itse en miehestä juurikaan sen enemmin pidä, mutta on pakko myöntää että on se vaan mahtavaa katsoa kun pelaaja tykittää läpi kahden pakin ja he jäävät kuin "tikut paskaan" ja sitten veivaa maalivahdin helpon näköisesti ja ujuttaa kiekon tyhjään reppuun.

Hän on kiistatta yksi kaikkien aikojen puhdasverisimmistä maalintekijöistä NHL:ssä. Kaikki videossain käyttämät clipit ovat Vancouverin ajoilta, jolloin mies oli lähes pysäyttämätön.

Ihan hyvä video oli, vaikkakin nuo pätkät on nähty yksittäisinä monesti =). Ja muuten, jos joku ei vielä tiedä, niin tuo klippi mikä tulee heti ensimmäisenä oli Buren ensimmäinen vaihto NHL'ssä. Pieni venäläinen tulee Kanadaan oikeastaan ilman englannin kielen taitoa, kauhealla hypellä. Voitte vain kuvitella mitä monen fanin päässä liikkui tuon ensimmäisen vaihdon jälkeen ;)

Tuollaisia kultakimpaleita ei enää koskaan tule, sen voin luvata. Tosin tasoerotkin olivat tuolloin suuremmat, mutta silti.
 

Elchubagabra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Chip Whitley kirjoitti:
Ja muuten, jos joku ei vielä tiedä, niin tuo klippi mikä tulee heti ensimmäisenä oli Buren ensimmäinen vaihto NHL'ssä. Pieni venäläinen tulee Kanadaan oikeastaan ilman englannin kielen taitoa, kauhealla hypellä. Voitte vain kuvitella mitä monen fanin päässä liikkui tuon ensimmäisen vaihdon jälkeen ;)

Oletko varma? Tuon samaisen videon kohdassa 1:38 näkyy ruudun ylälaidassa himmeällä "career first goal" ja se on eri maalista.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Elchubagabra kirjoitti:
Oletko varma? Tuon samaisen videon kohdassa 1:38 näkyy ruudun ylälaidassa himmeällä "career first goal" ja se on eri maalista.

Eipä Bure tehnytkään tuossa ensimmäisessä klipissä, eli siis ensimmäisessä vaihdossaan maalia. Itse asiassa hän ei tehnyt yhtään maalia tuossa uransa ensimmäisessä NHL-ottelussaan.
 

Elchubagabra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Chip Whitley kirjoitti:
Eipä Bure tehnytkään tuossa ensimmäisessä klipissä, eli siis ensimmäisessä vaihdossaan maalia. Itse asiassa hän ei tehnyt yhtään maalia tuossa uransa ensimmäisessä NHL-ottelussaan.

:Puusilmähymiö:
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Taas ois pari kyssäriä varsinkin Marcelolle ja miksei muillekin jos vain vastauksen tiedätte.

http://www.youtube.com/watch?v=SxWlXPLkGXI

Näin alkuun täytyy sanoa, että kyllä on loistava video! Sitten se kysymys... eli tuossa (3:05 - 3:14)on kohta missä Domi chättäilee, varsin hauskan näkösesti, jonkun kanssa penaltyboxissa. Eli kuka mahtaa olla toisessa boxissa ja millanen vääntö näide kahen pelaajan välillä oli? (Olettaen, että kummatki on saanu 5min majorit)

http://www.youtube.com/watch?v=lKMS27qsnyA

Eikä tätäkään videoo voi kun kehua. Kysymys koskee tota biisiä, mikä soi taustalla, eli esittäjä ja nimi hakusessa. Varsin pitkää etin, mutta lopulta luovutin ja päätin kääntyä asiantuntijoiden puoleen.

Kiitokset kaikille kaikista videoista!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Beneway kirjoitti:
Taas ois pari kyssäriä varsinkin Marcelolle ja miksei muillekin jos vain vastauksen tiedätte.

http://www.youtube.com/watch?v=SxWlXPLkGXI

Näin alkuun täytyy sanoa, että kyllä on loistava video! Sitten se kysymys... eli tuossa (3:05 - 3:14)on kohta missä Domi chättäilee, varsin hauskan näkösesti, jonkun kanssa penaltyboxissa. Eli kuka mahtaa olla toisessa boxissa ja millanen vääntö näide kahen pelaajan välillä oli? (Olettaen, että kummatki on saanu 5min majorit)

http://www.youtube.com/watch?v=lKMS27qsnyA

Eikä tätäkään videoo voi kun kehua. Kysymys koskee tota biisiä, mikä soi taustalla, eli esittäjä ja nimi hakusessa. Varsin pitkää etin, mutta lopulta luovutin ja päätin kääntyä asiantuntijoiden puoleen.

Kiitokset kaikille kaikista videoista!

- eka kysymykseen vastaus on Donald Brashear. Miehet hanskasivat 90-luvun lopulla Vancouverissa ja tässä Domi kertoo oman mielipiteensä tappelun jälkeen Huggybearin tyylistä tapella :-) loistavaa katsottavaa. heh

- toiseen kysymykseen vastaus on Children Of Bodom ja biisin nimi on Don't Stop At The Top.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Joo hieman myöhäiset kiitokset vastauksista! Tuo Domi pätkä on kyllä ainakin omasta mielestäni helvetin hauska ja osasinkin jo maalaisjärjellä hieman odotella, että siellä toisessa boxissa on Brashear. :D
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Täällä ketjussa luulisi olevan asiantuntijoita kysymykseeni, joka kuuluu näin:

Mikä ohjelma on tämän kaltaisten omien koostevideoiden tekoon paras? Sen verran sanottakoon, ettei suositeltavan ohjelman tulisi olla kohtalaisen yksinkertainen, sillä en ole mikään guru koneen käytössä.

Olen tähän asti käyttänyt tuota Windows Movie Makeria (kakkosta) ja ohjelma tuntuu ihan kätevältä ja minulle sopivan helppokäyttöiseltä, mutta jostain syystä kun valmistan videoni puuttuu tekeleistä ääni. Tämä siittäkin huolimatta, että ohjelman esikatselussa kaikki pelaa moitteettomasti. No tilitin tästä onglemasta jo toisessa ketjussa, muttei vastausta kuulunut ja kun en saa videoihini ääntä on kai vain vaihdettava ohjelmaa olettaen, että sellaisia löytyy.

Tietysti olisi kiva jos joku osaisi tuohon Movie Makerin ongelmaan tarjota ratkaisua, sillä olen jo saanut videon valmiiksi, mutta kyllä se aika hyvin fiilistä syö kun ei ole mitään ääniä. Eli siis jos joku voisi neuvoa jonkun hyvän ohjelman niin olisin kiitollinen...

EDIT:

Vedetäämpäs sanomisia takaisin. Nyt sainkin ohjelman toimimaan lataamalla aiemmin toimintaa häikänneen FFD-codecin. On nää kyllä mysteerisiä. Eli siis en nyt tähän hätään tarvikkaan välttämättä mitään uutta ohjelmaa, mutta jos joku tietää jonkun ohjelman olen suvereenisti Movie Makeria parempi niin kertokaa toki...
 
Viimeksi muokattu:

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Hei, laittakaa mieluummin myös vaikka rapidshareen tai sendscapeen noita videoita, niin saisi paremmalla kuvanlaadulla ja olisi helpompi ladata koneelle.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hiisi_van_Holten kirjoitti:
Eli sain juuri tuon edellisessä viestissä mainitsemani videon uploadattua youtubeen ja Canucksien ketjussa on tästä pidemmät selitykset:

Not Just Another Brick In the Wall - Roberto Luongo


Hyvä että teit tuon, itsekin kerran ihmettelin ettei Luongosta juurikaan löydy videoita Canucksin paidassa. Jäin kaipaamaan enemmän hidastettuja tilanteita mitä lopussa tuli esille, mutta ihan hyvä näinkin. Manowarin biisivalinta vähän ihmetytti tähän videoon. Biisi on ihan jees mutta mielestäni Luongo kaipaisi menevämpää biisiä eikä laahustavaa sankarimusiikkia.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Nässe kirjoitti:
Hyvä että teit tuon, itsekin kerran ihmettelin ettei Luongosta juurikaan löydy videoita Canucksin paidassa. Jäin kaipaamaan enemmän hidastettuja tilanteita mitä lopussa tuli esille, mutta ihan hyvä näinkin. Manowarin biisivalinta vähän ihmetytti tähän videoon. Biisi on ihan jees mutta mielestäni Luongo kaipaisi menevämpää biisiä eikä laahustavaa sankarimusiikkia.

Tässä on tähän väliin sanottava, että minä olisinkin tehnyt monelaista kivaa enenmän tähän videoon, mutta materiaalin saanti mahdollisuudet olivat minulla kohtalaisen heikot ja juuri tuon enempää uusintoja minulla ei ollut ja niistä vähäisistäkin kiitokset kuuluvat jatkoajan nimerkki Doanerille, jonka suosiollisella avustuksella sain videosta edes tämän tasoisen videon.

Yksi tavoitteistani videota tehdessä oli saada tilanteita näytettyä vähän pidemmältä, sillä valitettavan usein tämän kaltaisissa videoissa näkyy vain laukaus ja torjunta ja minä ainakin kaipaisin materiaalia, että koko tilanteen voisi hahmottaa paremmin.

Ja mitä kappaleesta tulee, niin sanottakoon, että musiikin suhteeen pätee sama kuin videoiden kanssa. Minulla ei ole mitään loputtoman laajaa kappale valikoimaa koneella ja kun olin saanut videolle rungon tehtyä piti etsiä sopivan pituista kappaletta (noin 6 minuuttia), niin valitsin Manowarin kappaleen, sillä taasen minun mielestäni tällaiseen videoon sankari musiikki sopii enenmän kuin hyvin.

Lähes aina kun tällaisia videoita arvostellaan, niin ensimmäinen krittiikki kohdistuu juuri musiikkiin. Ja musiiikkia valitessa on sanottava, että jos onnistuisin kaikkia mielyttättävän vaihtoehdon löytämään niin voisin samalla julistautua Suomen kuninkaaksi.

Ja korostan, ettei tämä ole mikään hyökkäys Nässeä kohtaan, vaan pikemminkin taustoitus omista lähtökohdista ja syistä. Ja kiitokset rehellisestä palautteesta, sillä kuten tiedämme vain sellaisesta on hyötyä! Toki se onkin, sitten eri kysymys, että jos videoiden teko on tällaista vääntöä kuin se on minulla ollut, niin kannattako niihin ollenkaan uhrata aikaa?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hiisi_van_Holten kirjoitti:
Ja korostan, ettei tämä ole mikään hyökkäys Nässeä kohtaan, vaan pikemminkin taustoitus omista lähtökohdista ja syistä. Ja kiitokset rehellisestä palautteesta, sillä kuten tiedämme vain sellaisesta on hyötyä! Toki se onkin, sitten eri kysymys, että jos videoiden teko on tällaista vääntöä kuin se on minulla ollut, niin kannattako niihin ollenkaan uhrata aikaa?

Musiikista on joo varmasti monia eriäviä mielipiteitä. Mutta itse en varmasta saisi aikaan minkäänlaista videota joten sinäänsä minun on huono sanoa paljoakaan itse videon tekemisestä. Ja nyt kun mietin niin totta sekin kun sanoit että usein on vain laukaus ja torjunta, ja tässä sinun videossa on haettu vähän aikasempaa ja kokonoaistilannetta. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa tuotostasi.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En tiedä, onko kysytty jo aikaisemmin tässä ketjussa, mutta en jaksanut ruveta seulomaan kaikkia sivuja läpi joten kysyn sen tässä.. Eli siis miten pystyy lataamaan nettiin Windows moviemakerilla tehdyt videot?? Olen yrittänyt ladata Youtubeen ja Photobucketiin, mutta molemmissa on sanottu, että väärä tiedostomuto....

EDIT:http://rapidshare.com/files/19896957/Jaeaekiekko_tappelut.MSWMM

Nyt sain ainakin Rapidshareen laitettua, mutta koittakaapa joku, että toimiiko tuo...
 
Viimeksi muokattu:

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Kummeli kirjoitti:
En tiedä, onko kysytty jo aikaisemmin tässä ketjussa, mutta en jaksanut ruveta seulomaan kaikkia sivuja läpi joten kysyn sen tässä.. Eli siis miten pystyy lataamaan nettiin Windows moviemakerilla tehdyt videot?? Olen yrittänyt ladata Youtubeen ja Photobucketiin, mutta molemmissa on sanottu, että väärä tiedostomuto....

EDIT:http://rapidshare.com/files/19896957/Jaeaekiekko_tappelut.MSWMM

Nyt sain ainakin Rapidshareen laitettua, mutta koittakaapa joku, että toimiiko tuo...

MSWMM on projektitiedosto.

If you're using Windows Movie Maker, it's also possible that you tried to upload your .MSWMM file. This is not an actual movie file. An .MSWMM file is a Windows Movie Maker project file. If you're satisfied with your movie, choose the "Save Movie File" option under the "File" menu to create a movie file that can be uploaded to YouTube.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös