Franchi kirjoitti:Voisitko osoittaa minulle sen Milanin pelaaman "sopupelin"? Voisitko samalla määritellä mitä ylipäätään ymmärrät kyseisellä termillä?
Miksi minun pitäisi sinulle osoittaa se sopupeli tai "sopupeli" kuten sinä haluat asian esittää? Eikös tuomioistuin juuri todennut Milanin syylliseksi kyseiseen tapahtumaan vai huvin vuoksiko niitä pisteitä vähennettiin? Minulle on aivan yksi vitun hailee mikä täksi sopupeliksi on laskettu, on se sitten vaikuttaminen tuomareihin tai etukäteen ottelun lopputuloksen sopiminen vastustajan kanssa, sama paska eri paketissa. Jos ja näköjään kun tällaista on tapahtunut, niin en voi ymmärtää miten se jonkun mielestä on vain "vähän" väärin, eli en ymmärrä miten kukaan voi sitä mitenkään puolustella. Kun näin on selvästikin käynyt, niin silloin on mielestäni aivan perseestä, että tuomion saanut joukkue voi osallistua maansa ja jalkapalloliittonsa edustajana kansainvälisissä peleissä. En voi sille mitään, että tuo on mielestäni täysin moraalitonta, perseestä, väärin muita joukkueita kohtaan(etenkin sitä joka ansaitsisi sen paikan ollen rehellinen ja pelaten sääntöjen mukaan) ja väärin minun oikeudentajuni mukaan. Sinä voit olla asiasta eri mieltä, ja näköjään oletkin, mutta itse olen kuitenkin sitä mieltä, että seura, joka edustaa maataan myös maan rajojen ulkopuolella ei saa missään tapauksessa yrittää vaikuttaa ottelun tulokseen etukäteen muuten kuin virittämällä oman joukkueensa huippukuntoon, ei millään muulla tavalla. Jos muita tapoja ilmenee, ei kyseinen seura ole mielestäni edustuskelpoinen edes oman maan yhtenä johtavana seurana, saatika sitten edustamassa maataan ja liittoaan maan rajojen ulkopuolella.