Toivottavasti USA ja Israel iskevät kunnolla Iranin ydinlaitoksiin.
Jaahas...sulla on siis tietoa, että tuolla tuotetaan jotain muutakin kuin sähköä...?
Toivottavasti USA ja Israel iskevät kunnolla Iranin ydinlaitoksiin.
Aivan niin. Israelin valtion syntymäpäiväketjussa asiaa jo hieman sivuttiin. Tottahan on, että nämä ääri-islamistit ovat aiheuttaneet länsimaillekin harmia, mutta täytyisi myös muistaa, että me olemme Suomessa sillä puolella rajaa, joka on jatkuvan länsi-propagandan alla. Konkreettisesti ainakaan minä en pysty sanomaan mitä pahempaa Irani on tehnyt länsimaisille kuin mitä USA on tehnyt vankileireillään oletetuille terroristeille. Hieman vaikuttaa ristiretkeltä tämä touhu jälleen (USA:ssa kun on todella vahvoja herätysliikkeitä, joiden mielestä Israel on edelleen Jumalan erikoisomaisuudeksi ottama kansa ja G. Bush jr. kuuluu tähän porukkaan). Miksihän Israel ei halua hyökätä Saudi-Arabiaan, joka on tunnetusti suurin ääri-islamilaisten terroristijärjestöjen rahoituksen lähde? Jos suomalainen politiikassa tapahtuva kähmintä v*tuttaa, niin tuplasti enemmän maailmanpolitiikassa tapahtuva. Sitten jotkut suomalaiset puupäät komppaavat sotilaallista väliintuloa pelkästä sotilasteknologiaviihteen kiinnostuksesta. Aina ei voi tajuta...En ihmettele Gazasta ammuttuja raketteja, Israelin kostotoimenpiteitä, enkä Iranin presidentin retoriikkaa. Toivotan tsemppiä tämän ketjun sotahulluille, jotka kuvittelevat asioiden jotenkin ratkeavan Israelin hyökkäyksellä Iraniin. :)
On tullut selväksi että muslimivaltiot eivät tuo tähän maailmaan mitään muuta kuin tuhoa, verenvuodatusta, ahdasmielisyyttä ja takapakkia kaikessa mahdollisessa sivistyneessä kehityksessä.
Jos rikollisjärjestöjä ja vankileirejä muistuttavat muslimimaat saavat kerätä rauhassa tarpeeksi arsenaalia itselleen, niin 3. maailmansota tulee ihan satavarmasti. Tarkoituksena alistaa koko maailma sen niin "upean" uskonnon eli islamin ikeeseen.
Sen sijaan muslimeilla on näyttöä vain takapakin ottamisesta ja murhaamisesta ja sorrosta. Viimeinen pisara itselleni oli nämä Tanskan pilakuvat. Kertoi kaiken olennaisen tästä hirmu-uskonnosta, jonka päätehtävä tuntuu olevan silmitön murhaaminen.
Islamissa on toki uskontona mielestäni huonot puolensa, mutta normi muslimi ei todellakaan ole yhtään sen pahempi kuin normi suomalainenkaan.
Vaihtoehtoja ei paljon ole, jos pelissä on taas oman maan/valtion olemassaolo.
Onko GWB taas tuhoamassa jotain valtiota? Taitaa kaivella kun Irakiin jäi vielä muutama siviili henkiin.Mielestäni on täysin käsittämätöntä, että jonkun valtion päämies voi käytännössä ilman minkäänlaisia seuraamuksia uhata tuhoavansa toisen valtion.
Tämä on nyt on tälläista ennakkoluuloista paskaa. Jos normaaliksi muslimiksi lasketaan esim perus-Malesialainen jamppa, niin ihan samanlaisia perheistään ja toimeentulostaan välittäviä ihmisiä hekin ovat kuin länkkäritkin. Tuo on sikälikin paljon parempi verrokki että siellä on elintaso kuitenkin sen verran lähempänä länsimaita ja olot muutenkin sen verran rauhalliset että jostain normaalielämästä voidaan heidän kohdallaan puhua. Se että lähi-idän ongelmavaltioista ja heidän asukkaistaan puhutaan normimuslimeina on suunnilleen yhtä järkevää kuin että 30-luvun Saksaa käytetettäisiin normikristittyjen esikuvana."Normi muslimia" ei voi verrata suoraan länsimaiseen "normi henkilöön". Islamilaisessa maailmassa valtio & uskonto ovat vahvasti liittoutuneet ja uskonnon vaikutus ihmisten elämässä on "hieman" toista luokkaa kuin vaikkapa täällä Suomessa. Tasa-arvo- ja ihmisoikeuskysymykset ovat yleensä ottaen huonolla tasolla. Tiedon puute, usein fundamentalistiseen uskontulkintaan perustuva etiikka ja moraali ja näistä(kin) johtuva suurten väkijoukkojen "helppo" kontrolloiminen ovat vakavia vitsauksia. Karkeasti voitaisiin verrata islamilaisen maailman vastaavan sitä kulttuurillista takapajulaa, joka Eurooppa oli suurimman osan keskiaikaa - uskonnon ikeestä suuresti johtuen.
Yhdysvaltain hallituksen mielestä on. Tarvitaan USA:n hyväksyntä tuollaiseen toimintaan. USA on pomo.Onko ydinvoimaloiden ja -pommien rakentaminen ja omistaminen muka amerikkalaisten ja juutalaisten yksinoikeus?
... Israelille, joka pitää sivistyksen linnaketta yllä keskiaikaan jumahtaneen islamilaisen maailman keskellä...
Tämä on totta. Minä olen joskus joskus ryypännytkin samoissa bileissä muutamien muslimien kanssa. Ei siinä heidän kannaltaan mitään sen erikoisempaa ollut kuin siinä, että joku kristitty tekee syntiä, esim kävisi huo..no sanotaan nyt vain että huonomaineisissa naisissa.Muslimeissa/arabeissa ei yksittäisinä ihmisinä ole yhtään mitään vikaa. Itse asiassa, vietän iltaa paljon mielummin jonkun kansainväliseen meininkiin tottuneen arabin kanssa kun jonkun karjalalippiksdemarin. Suurin osa arabeista on muslimina samaa tasoa kuin suomalaiset kristittyinä. Jostain syystä nämä normiheebot eivät ikinä pääse lehtiin.
Eikös muslimit itse monet kuitenkin saa poltella kannabista tai varsinkin hashista? Tai en tiedä onko se nyt kai koraanin mukaan suotavaa, mutta siellä päihdekulttuurissa ollaan enemmän jatsitupakin suuntaan.Tämä on totta. Minä olen joskus joskus ryypännytkin samoissa bileissä muutamien muslimien kanssa. Ei siinä heidän kannaltaan mitään sen erikoisempaa ollut kuin siinä, että joku kristitty tekee syntiä, esim kävisi huo..no sanotaan nyt vain että huonomaineisissa naisissa.
Mutta kolmatta maailmansotaa ei tästä synny, se on ihan varma.
Et sitten ole käynyt arabimaissa? Käväse vaikka Dubaissa laskettelemassa ja tule sitten tänne selittämään keskiajasta.
Helppo huudella täältä pohjoisesta, mutta minun puolesta antaa palaa vaan ja lujaa.
Heh. Vuoden yltiöoptimisti kommentti tuli sieltä suunnalta kuin luodin vieno kajahdus.Eiköhän maailma ole muutenkin sen verran viisas tällä hetkellä, ettei semmonen nyt niin helposti syntymään pääse.
Tämä on nyt on tälläista ennakkoluuloista paskaa. Jos normaaliksi muslimiksi lasketaan esim perus-Malesialainen jamppa, niin ihan samanlaisia perheistään ja toimeentulostaan välittäviä ihmisiä hekin ovat kuin länkkäritkin.