Kyllä lauantaina olisi päässyt lenkkareilla ihan siististi parkkipaikalle mikäli olisi kiertänyt aurattuja kävelyteitä pitkin. Miksi muuten joku kulkee tähän aikaan vuodesta lenkkareilla?
Ymmärrän että kommenttisi lenkkareista on varmasti enemmänkin heitto, kuin vakava kommentti. Ja en kohdista tätä omaa seuraavaa kommenttiani sinuun, joten älä ota itseesi. Puhun ihan yleisellä tasolla.
Olen itse ollut koko ikäni palvelualalla ja osan siitä myös tapahtumajärjestäjänä. Olen mm. järjestänyt pari yritystilaisuutta Isomäkeen, yhdessä Hautamäen kanssa. En tarkoita nyt (pelkästään) Isomäkeä, mutta Suomalaisessa tapahtumakulttuurissa on vieläkin aivan liikaa "mitäs läksit"-asennetta.
Tarkoitan tällä sitä, että jos esim. kritisoidaan huonosti aurattuja katuja, vastataan: "laita kumisaappaat". Jos kritisoidaan huonoja tupakkajärjestelyjä, vastataan: "no mitäs poltat". Jos kritisoidaan valaistusta, vastataan: "ota taskulamppu mukaan". Vihoviimeinen kommetti on se, että "jää kotiin jos ei kelpaa".
Jokainen saa olla tästä mitä vain mieltä, mutta minua se vituttaa! Esimerkiksi viime lauantaina Porissa oli käsittääkseni aika helvetin haastava keli ja on selvää että joskus hommat kusee aivan tahattomasti. Tämän jokainen varmasti ymmärtää, mutta jos jää fiilis ettei asiaa olla edes YRITETTY korjata niin se on ahterista. Aivan loistavaa jos valaistusta parkkipaikoille on lisätty, koska se on ollut iät ajat puutteellista. Pojot tästä.
Loistava esimerkki siitä, kuinka hyvin asiat VOI hoitaa - jos halua riittää - on Barona-areena Espoossa. Tietenkin puitteet ovat jo lähtökohtaisesti huipputasoa, mutta ei sekään itsessään mitään takaa. Silloinkin pitää olla organisaatio joka sen toteutumista valvoo.
Ei minulla ole mitään Isomäkeä vastaan, mutta on vain fakta että siellä pirun paljon pieniä asioita, joita ei ole hoidettu niin hyvin kuin ne voisi hoitaa. Pitäisikö siihen nyt sitten vain tyytyä vai onko väärin "vaatia" parannuksia. Minäkin aina lipun ostan kun paikalle pääsen...