kaikki perustuu siis täysin tunteisiin... kuten kaikki muukin tässä ketjussa kirjoitettu... yhtä salkkaria koko touhu, menee aina niin tunteisiiiiin!!
Siinä se kiteytys tuli mitä olen odottanut koko piinallisen pitkän ketjun ajan.
Ensi tiistain peliä olen odotellut kieli pitkällä. Hifki tulee Lahteen. Merkittävä suurseura. Minun mielestäni. Pitäis tehdä ketju jossa kysytään mitä joukkuetta kannattaisit jos et kannattaisi omaa joukkuettasi. Minä kannattaisin Hifkiä. Suurseura. Minun mielestäni.
Tässä kymmenet ihmiset ovat väännelleet faktoja kymmeniin asentoihin pääsääntöisesti vakuuttaakseen omien suosikkiensa ja inhokkiensa olevan paikoila joilla ne muka ansaitsevat olevansa.
Yhteistä liki kaikille on ollut, että pelsu on laitettu pieneksi seuraksi ja olen siitä ennemmin ylpeä kuin vihoissani. En minä siitä välitä, pieni mikä pieni.
Mitä tulee muihin joukkueisiin, kiinnostaville joukkueille löytyy joku leima jonka olen matkan varrella niille antanut. Jos ei leimaa löydy, joukkue on hmv.
Jokerit on ällö jääkiekon Chelsea. Hifki rulettaa! Kärpät on nousukas jonka pitäis vieläkin painii Pelsun kanssa alaviivoilla, jos maailmassa olis edes hitunen oikeudenmukaisuutta. Kalpalle samat sanat. Tepsukan hunajapurkin varjo on suuri, se lasketaan täällä vielä suuriin. Tampere on jääkiekkokaupunki. Piste. Vanhana lappeen Rantalaisena sanon, että onneks on Saipa, Pelsukin näyttää hyvältä. Vuosia ollu sitä mieltä, että Saipalta unohtunu talvisodan henki, KooKoota ei jätetä.
Jäikö suoikkijoukkueesi mainitsematta? Johtuu siitä, että se ei herätä minussa mitään erityislaatuista suhdetta. Muut on mulle HMV henkilökohtaisella tasolla.
Sanotaan, että makuasioista ei voi kiistellä.
Paskapuhetta. Ethän sä voi faktoista kiistellä, kun ne nyt on faktoja. Ainoa kiistelyn vara jää makuasioihin.
Edellä mainittu lista muodostaa mielipiteeni, voitte siitä kiistellä, mutta ei sekään auta. Eriäviä mielipiteitä vastaan laitan sormet korviin ja huudan *laalaalaalaalaaeikuulu*