Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Itse olen lähes varma, ettei JYPillä ole mitään asiaa neljän sakkiin. HPK siellä taasen lähes varmuudella on, lisäksi maybe-osastolle laskisin myös Ilveksen.
Itse olen lähes varma, ettei JYPillä ole mitään asiaa neljän sakkiin. HPK siellä taasen lähes varmuudella on
Itse olen lähes varma, ettei JYPillä ole mitään asiaa neljän sakkiin. HPK siellä taasen lähes varmuudella on
Kenestä tuntuu, kenestä ei. Minusta ei. Ensimmäinen kerta vuosiin, kun Kärppiin ei uskota.Tuntuu kaudesta toiseen olevan sama tilanne, että Kärppien menestykseen ei uskota median kausiennakoissa
Värilasit silmiltä, hyvä mies.Itse en kyllä näe yhtään osa-aluetta jolla HPK olisi JYPiä edellä. Hyökkäys saattaisi mennä tasan, samoin valmennus. Mitenkään HPK:n materiaalia aliarvioimatta , uskon hyvinkin että hämeenlinnan suunnalla on ihan hyvät edellytykset taistella suorasta pudotuspelipaikasta tuolla rosterilla.
Tuntuu kaudesta toiseen olevan sama tilanne, että Kärppien menestykseen ei uskota median kausiennakoissa (koska monta runkopelaajaa on lähtenyt edellisen kauden jälkeen), mutta niin vaan kerta toisensa jälkeen Kärpät on runkosarjan hoitanut. Sama käynee tälläkin kertaa.
Jypillä on ainakin neljä Laamasta parempaa puolustajaa, ellei Lamppu paranna n. 300% viime kaudesta. Oli jo todellinen hasardi, ja ainoastaan ylivoimatehot pitivät miehen esitykset edes siedettävinä. Todella paljon virheitä ja huonoa puolustuspeliä.Sanoisin, että Jypin ykköskentän hyökkääjät on parempia kuin Hpk:n vastaavat mutta pakistoa en kyllä näkisi vahvempana, en sitten millään. Toki myös maalivahti on vahvempi Jypillä. Sanoisin, että Hpk:lla on laajempi materiaali ja laadukkaampi "toinen puolikas". Aika tasoissa ollaan kuitenkin. Mitään suuria eroja en näe muuta kuin puolustuksen osalta. Hankala vaan väitellä koska kummallakin puolella on omat värilasinsa.
Jypillä on ainakin neljä Laamasta parempaa puolustajaa, ellei Lamppu paranna n. 300% viime kaudesta. Oli jo todellinen hasardi, ja ainoastaan ylivoimatehot pitivät miehen esitykset edes siedettävinä. Todella paljon virheitä ja huonoa puolustuspeliä.
No tuskinpa Immonen millään reilun satkun palkallakaan pelaa, eli kyllä tuo 300k varmasti se käteen jäävä summa on. En sitten tiedä joutuuko noille ulkkareille hommaamaan jotain extraa, kuten pesukoneita...
Niin, kannattaa tosiaan tutustua tarkemmin ennen kuin tuomitsee koko julkaisun paskapaperiksi, koska sitä se ei todellakaan ole. Se, että täällä tartutaan johonkin jonninjoutaviin top-listoihin ei yllätä pätkääkään. Kyseessö on kuitenkin aina subjektiivinen näkemys. Suosittelen suosiolla skippaamaan moiset hömpötykset ja lukemaan sen sijaan henkilökuvaukset. Mm. Junnosta ja Hanlonista on väännetty todella laadukkaat jutut, joita lukee mielenkiinnolla.Täällä kovasti puhutaan siitä, että kuinka kyseinen aviisi on heikkolaatuinen ja minä allekirjoitan osittain myös tämän väitteen. Kovasti en ole vieläkään ehtinyt tuohon tutustumaan, mutta etenkin nuo top vitoslistat kuullostaa kuin jollakin lottokoneella arvotuilta.
Tuomas Kiiskinen? Juha-Pekka Hytönen? Jyrki Välivaara? Ville Mäntymaa?
Kyllä siellä on ollut joku JYPin keittomestari näitä listoja tekemässä. En tietenkään jaksanut yllättyä, että ainoat HIFK:n pelaajat listoilla ovat Kip Brennan kohdassa "Ruudut" sekä Kille Kuhta kohdassa "Kovimmat palkat". Parivaljakosta Hirschovits ja Loppi ei luonnollisesti kumpikaan lukeudu kovimpien senttereiden listalle toisin kuin JYPin Juha-Pekka Hytönen. Heikkiselläkään ei toki ole asiaakaan pakkien toppeihin.
Itsehän tietenkin katson näitä valintoja muuan värilasien läpi, mutta kuitenkin..
Tuntuu kaudesta toiseen olevan sama tilanne, että Kärppien menestykseen ei uskota median kausiennakoissa (koska monta runkopelaajaa on lähtenyt edellisen kauden jälkeen), mutta niin vaan kerta toisensa jälkeen Kärpät on runkosarjan hoitanut. Sama käynee tälläkin kertaa.
Tähän erittäin sama. Onhan se nyt täällä jatkoajassakin huomattu, että ihan sama kuka jotain listauksia tekee, aina ne ovat jonkun mielestä vituillaan ja niinhän se pitää ollakin. Ja sitten jotkut jaksavat puuttua johonkin nuoliin, mitkä on heitetty nopalla, ihan pelkästään sen takia, että joku tarttuisi niiin. Kokonaisuudessaan liite oli tosiaan paras vuosiin.
Sinänsä mielenkiintoista, että Veikkaajan arvostamat Hytönen, Mäntymaa, Väli- ja Malmivaara eivät kukaan mahtuneet Jääkiekkolehden top50-listalle. Sinne Jypistä pääsivät vain Immonen, Pihlman ja Wallinheimo.
Tuossa lehden omassa ketjussahan nuo valitut on mainittu.Onko tuolle top50-listalle yltänyt SaiPasta kukaan?
Mielestäni ne olivat tällä kertaa nimenomaan erittäin “rohkeita”. Eli siis ei kaunisteltu asioita ja esimerkiksi yritetty luoda Junnosta mitään rehellisyyden perikuvaa ja virheetöntä visionääriä, vaan nostettiin se kultamitalin toinenkin puoli esiin. Samoin Jalosen edellisestä HIFK-visiitistä kerrottiin aika avoimesti ja muutama itselle uusikin juttu/legenda tuli esiin. Btw. aika yläastelaisen käytöstä ”stadin kundeilta” tuon jutun mukaan. Hanlonin juttu oli myös hyvä, mutta mies tuntuu olevan oikea stereotyyppi p-amerikkalaisesta jargonistista tai sitten oikeasti miellyttävä persoona. Tuossa jutussa ei saatu oikein mitään likaista kaivettua, joka kuitenkin aina eniten kiinnostaa.Minkätyylisiä nuo henkilökuvat ja pidemmät jutut olivat? Toivoisi kriittisiä kysymyksiä ja paljastavia juttuja, kehuja ja ympäripyöreitä osaa kirjoittaa kuka vaan, kritisointi vaatii tietämystä, ammattitaitoa ja sopivan hyvää makua.