Iron Maiden

• 437 676
  • 2 427

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja jos en ihan väärin muista, niin Bruce piti ainakin Göteborgin keikalla puheen ennen Remember tomorrowia Lontoon pommi-iskujen vuoksi, voi olla, että piti myös Helsingin keikalla.

Näin juuri. Piti puheen Lontoon metroon kohdistuneen terrori-iskun uhreille myös Helsingissä ennen Remember Tomorrowta.

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT

Bruce lupailee uutisessa olevalla videolla ennen kuulematonta materiaalia tulevalle kiertueelle. Saa nyt sitten nähdä, mitä biisejä soittavat ja olisiko niitä jopa useampi?

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

Bruce lupailee uutisessa olevalla videolla ennen kuulematonta materiaalia tulevalle kiertueelle. Saa nyt sitten nähdä, mitä biisejä soittavat ja olisiko niitä jopa useampi?
Pitkän matkan juoksija? Ainoastaan hyvät kuolevat nuorina? Tame varmaan soitettu joskus ja Sea of Madness ainakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SM84

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tämä kävi itselläkin mielessä, että voisiko tästä ammentaa. Encoreen toki tulee varmasti ns. isoimpia hittejä 2-3 kappaletta. Tästä nyt tuli muutenkin vähän tämmönen hittikimara muutamalla yllärillä. En tarkistanut kuinka kauan tässä menisi soitella ja varmaan on jokunen biisi liikaakin tässä vielä.

1. Be quick of be dead
2. Afraid to shoot strangers
3. Holy Smoke
4. Bring your Daughter
5. Moonchild
6. Evil that man do
7. Only the good die young
8. Strangers in a strange land
9. Aces High
10. Trooper
11. Where eagles dare
12. Number of the beast
13. Run to the hills
14. Wrathchild
15. Killers
16. Prowler
ENC
----
2 minutes to midnight
Fear of the dark
Iron maiden
Muuten todennäköinen mutta Fear Of The Dark ei ole tainnut koskaan olla encoreissa.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Total Eclipse. Tuota bändi on itse hehkuttanut että olisi pitänyt olla The Number Of The Beast levyllä ja ihan mahdollista että soittavat sen.

Viimeksi muokattu:

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT
Pitkän matkan juoksija? Ainoastaan hyvät kuolevat nuorina? Tame varmaan soitettu joskus ja Sea of Madness ainakin.
To Tame A Land oli vakionumero Piece Of Mindin kiertueella. Pitkän matkan juoksija oli kans ainakin kerran kiertueen alussa, vai oliko jopa kaksi kertaa. Sea Of Madnessia soittivat kans levyn kiertueella. Only The Good Die Young voisi hyvinkin olla potentiaalinen biisi tulevalla kiertueella. Kaksi muuta jotka tulee mieleen ovat Prodigal Son ja Childhood's End.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nyt olisi myös mahdollista rikkoa kaavaa ja soittaa vaikka pidempi setti kun rumpalikin on kymmenen vuotta nuorempi. Toki riippuu siitä jaksaisiko Dickinson laulaa pidemmän setin.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
To Tame A Land oli vakionumero Piece Of Mindin kiertueella. Pitkän matkan juoksija oli kans ainakin kerran kiertueen alussa, vai oliko jopa kaksi kertaa. Sea Of Madnessia soittivat kans levyn kiertueella. Only The Good Die Young voisi hyvinkin olla potentiaalinen biisi tulevalla kiertueella. Kaksi muuta jotka tulee mieleen ovat Prodigal Son ja Childhood's End.
Juu ja veikkaan myös Total Eclipseä. Lisäksi joku tuumi että Deja vu ja Infinite Dreams voisi olla myös. Infinite tosin biisi mitä ennenkin on soitettu.

Pidemmät veisut luultavasti Fear Of The Dark, Hallowed, The Phantom of The Opera ja Rime tai sitten Tame. Veikkaan että muut sitten lyhyempiä veisuja.

(1)
  • Tykkää

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT
Mitään aikarajaa Harris ei ole asettanut bändeilleen Iron Maiden tai British Lion. Jatkaa niin kauan niissä soittamista kuin homma tuntuu mukavalta ja hän on hyvässä kunnossa. Näin mies veisteli jossain tuoreessa haastattelussa.
Kuulin yhdessä podcastissa, että Harrisin intohimo tällä hetkellä on British Lionissa ja Iron Maiden on enemmän työpaikka. Toinen mielenkiintoinen yksityiskohta liittyen Simon Dawsoniin on se, että oli koko Future Past-kiertueen mukana vararumpalina, jos Nicko ei olisi pystynyt soittamaan jonain iltana. Myös tämän syksyn kiertueella oli yksi jenkkikeikka, missä Nickon soitto oli ollut epävarmaa. Jokainen bändin jäsen oli käynyt biisien välissä rumpuraiserilla tsemppaamassa Nickoa. Tällaista ei olisi ilmeisesti ikinä aiemmin tapahtunut. Nämä tiedot kertoi Juhana Koli, joka on nähnyt Maidenin yli 200 kertaa livenä. Häneltä tuli vasta joulun alla kirja Maidenventures-rautaisen fanituksen polulla. En ole itse vielä tutustunut, mutta pitää kyllä jossain välissä hankkia kyseinen kirja.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kuulin yhdessä podcastissa, että Harrisin intohimo tällä hetkellä on British Lionissa ja Iron Maiden on enemmän työpaikka. Toinen mielenkiintoinen yksityiskohta liittyen Simon Dawsoniin on se, että oli koko Future Past-kiertueen mukana vararumpalina, jos Nicko ei olisi pystynyt soittamaan jonain iltana. Myös tämän syksyn kiertueella oli yksi jenkkikeikka, missä Nickon soitto oli ollut epävarmaa. Jokainen bändin jäsen oli käynyt biisien välissä rumpuraiserilla tsemppaamassa Nickoa. Tällaista ei olisi ilmeisesti ikinä aiemmin tapahtunut. Nämä tiedot kertoi Juhana Koli, joka on nähnyt Maidenin yli 200 kertaa livenä. Häneltä tuli vasta joulun alla kirja Maidenventures-rautaisen fanituksen polulla. En ole itse vielä tutustunut, mutta pitää kyllä jossain välissä hankkia kyseinen kirja.
Kämmihän se Nicko pitkin kiertuetta, jonain iltoina enemmän ja toisina vähemmän mikä on ihan ymmärrettävää aivoinfarktin jäljiltä. Kyllä siellä Nickon suunnassa on käyty monta kertaa keikoilla tällä kiertueella ja sehän on esimerkiksi Dickinsonilla ihan tapana että siellä suunnalla kiipeilee ja kurkkii Nickon rumpujen yli. Näin aina ollut eikä pelkästään nyt. Smith sinne suuntaan monta kertaa katseli kuulemma pitkin kiertuetta ja fanien tulkintojen mukaan välillä hämmentyneenä ja välillä hermostuneena.

No moni kyllä väittänyt että se oli Mr Lazarus joka on ollut monta vuotta varalla tohon tulemaan tilalle jos keikka ei onnistu joku ilta Nickolta. Eihän British Lion edes ollut koko 2023-2024 kiertueella mun käsittääkseni ihan joka paikassa soittamassa Maidenia edeltävänä päivänä.

Kyllä Koli bändistä tietää yhtä ja toista koska sitä niin pitkään on seurannut ja keikoilla varmasti lorvii ennen ja jälkeen muita monta tuntia aiemmin ja myöhemmin. Ehkä voi olla jotain sisäpiirin tietoakin jostain asioista olla saanut joko itse tai jonkun muun kautta kuultuna. Paljon on keikkoja nähnyt mutta ei hänkään aina kaikkea ole tiennyt tai on veikannut asioita väärin. Kyllä ihan samanlaista on myös esimerkiksi Bruce Springsteen foorumilla että ne jotka paljon keikoilla käy tietää paljon asioita tai veikkaa jotain sen pohjalta mutta silti voivat olla väärässä. Mulla on se käsitys että Maidenin heput ei myöskään mitenkään hirveän paljon yleisön edustajien kanssa ennen tai jälkeen keikan hengaile. Toki jos niihin kadulla törmää tai jossain muualla niin saattaa ne sanan tai pari vaihtaa.

Tuntuisi oudolta että Iron Maiden ei olisi Harrisille enää se numero yksi ja se isoin visio mitä toteuttaa ja vaalia. Se on hänen bändinsä ja luomuksensa kuten on toki British Lionkin. Eikä tuo Lion kovin tuottelias bändi ole ainakaan tähän asti ollut. Pari levyä 2012-2024 välillä tullut. Se on kuitenkin yksinkertaisempaa stuffia kuin Maiden, toki toimivaa sellaista.

Ehkä koko jengi saa vaan lisää virtaa/motia kun uusi heppu on Maidenin rumpujen takana. Enemmän tämä on mahdollisuus kuin uhka.

Viimeksi muokattu:

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT
Kämmihän se Nicko pitkin kiertuetta, jonain iltoina enemmän ja toisina vähemmän mikä on ihan ymmärrettävää aivoinfarktin jäljiltä. Kyllä siellä Nickon suunnassa on käyty monta kertaa keikoilla tällä kiertueella ja sehän on esimerkiksi Dickinsonilla ihan tapana että siellä suunnalla kiipeilee ja kurkkii Nickon rumpujen yli. Näin aina ollut eikä pelkästään nyt. Smith sinne suuntaan monta kertaa katseli kuulemma pitkin kiertuetta ja fanien tulkintojen mukaan välillä hämmentyneenä ja välillä hermostuneena.

No moni kyllä väittänyt että se oli Mr Lazarus joka on ollut monta vuotta varalla tohon tulemaan tilalle jos keikka ei onnistu joku ilta Nickolta. Eihän British Lion edes ollut koko 2023-2024 kiertueella mun käsittääkseni ihan joka paikassa soittamassa Maidenia edeltävänä päivänä.

Kyllä Koli bändistä tietää yhtä ja toista koska sitä niin pitkään on seurannut ja keikoilla varmasti lorvii ennen ja jälkeen muita monta tuntia aiemmin ja myöhemmin. Ehkä voi olla jotain sisäpiirin tietoakin jostain asioista olla saanut joko itse tai jonkun muun kautta kuultuna. Paljon on keikkoja nähnyt mutta ei hänkään aina kaikkea ole tiennyt tai on veikannut asioita väärin. Kyllä ihan samanlaista on myös esimerkiksi Bruce Springsteen foorumilla että ne jotka paljon keikoilla käy tietää paljon asioita tai veikkaa jotain sen pohjalta mutta silti voivat olla väärässä. Mulla on se käsitys että Maidenin heput ei myöskään mitenkään hirveän paljon yleisön edustajien kanssa ennen tai jälkeen keikan hengaile. Toki jos niihin kadulla törmää tai jossain muualla niin saattaa ne sanan tai pari vaihtaa.

Tuntuisi oudolta että Iron Maiden ei olisi Harrisille enää se numero yksi ja se isoin visio mitä toteuttaa ja vaalia. Se on hänen bändinsä ja luomuksensa kuten on toki British Lionkin. Eikä tuo Lion kovin tuottelias bändi ole ainakaan tähän asti ollut. Pari levyä 2012-2024 välillä tullut. Se on kuitenkin yksinkertaisempaa stuffia kuin Maiden, toki toimivaa sellaista.
Joka kiertueella on käyty siinä Nickon raiserilla pyörimässä, lähinnä pointti onkin siinä, että mitä siellä tehdään. Jos on bändin nähnyt sen reilut 200 kertaa livenä, niin varmasti kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin, joita ei ole aiemmin tapahtunut.

Ei British Lion tosiaan ollut keikalla ennen Maidenia läheskään joka kerta tällä viimeisimmällä kiertueella. Mutta se, että Dawson on ollut bändin mukana jo muutenkin, mahdollistaa sen, että niitä keikkoja on ollut helpompi buukata sopiviin väleihin.

Se, miksi British Lion olisi Harrisin intohimo tällä hetkellä, voi liittyä siihen että se on pienimuotoisempaa ja tavallaan paineettomampaa.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joka kiertueella on käyty siinä Nickon raiserilla pyörimässä, lähinnä pointti onkin siinä, että mitä siellä tehdään. Jos on bändin nähnyt sen reilut 200 kertaa livenä, niin varmasti kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin, joita ei ole aiemmin tapahtunut.

Ei British Lion tosiaan ollut keikalla ennen Maidenia läheskään joka kerta tällä viimeisimmällä kiertueella. Mutta se, että Dawson on ollut bändin mukana jo muutenkin, mahdollistaa sen, että niitä keikkoja on ollut helpompi buukata sopiviin väleihin.

Se, miksi British Lion olisi Harrisin intohimo tällä hetkellä, voi liittyä siihen että se on pienimuotoisempaa ja tavallaan paineettomampaa.
Juu no se on mahdollista toki että Harris haluaa jo vähän pienempiin kuvioihin kun ikääkin on.

Haavelihan Patekin joskus jo nelikymppisenä siitä että jossain pienessä klubissa laulaa pianon säestyksellä sikari kädessä jotain slovareita. Lähellä sitä ollaan jo oltu kun teattereissa akustisen säestyksellä esiintyi.

Tuosta Kolista vielä. Laitto mulle että antaa kirjansa kaupan päälle kun osti multa yhden lipun tinkimällä normaalista lähtöhinnasta ja laitoin että olkoon niin. Kun lipun sai niinpä ei ole sen jälkeen kysellyt että minne se kirja lähetetään.

Viimeksi muokattu:

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Prophecyn jos soittavat niin voin kuolla onnellisena.

(1)
  • Tykkää

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Se on hänen bändinsä ja luomuksensa kuten on toki British Lionkin.
Olen kyllä aika varma, että olen joskus lukenut Harrisin haastattelun, jossa sanoi liittyneensä valmiiseen bändiin, jossa on periaatteessa rivijäsen. Ensimmäistä albumia pidettiin soolona enemmän markkinoinnin takia. Kyseessä on aina ollut siis jo olemassa oleva bändi. Harrisin nimellä oli vain helpompi saada asiat rullaamaan. Olen kyllä aika varma, ettei ole Harrisin luomus tai bändi siinä mielessä missä Maiden.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Prophecyn jos soittavat niin voin kuolla onnellisena.
Mulle tämä Koli 200 keikan mies kävi vääntämään että ei ne mitään sellaista soita mitä ei ole aiemmin koskaan soittaneet.

Kuulemma soitamme sellaista kamaa mitä emme ole koskaan ennen soittaneet (Brucen kommentti) on asia minkä voi tulkita monella tavalla ja ei siinä mitään mistään biiseistä puhuta rupesi minulle vänkkäämään. Eikä kuulemma tuossa tekstissä niin edes sanota.

Toki kerran alkoi mulle "kettuilemaan" Bruce Springsteen ryhmässä kun kysyin siitä kotimaisesta tribuuttiryhmästä asiallisesti muilta jotka sen on nähneet että onko se hyvä tai kannattaako katsoa livenä, että mitä täällä kyselet katso YouTubestasta.

Joo toki siitä saa varmasti hyvän käsityksen sieltäkin mutta ajattelin nyt vaan että millaisia mielipiteitä porukalla siitä ryhmästä on. Yleensä ihmiset kysyy myös toisiltaan eri asioita. No kukaan muu ei lähtenyt tohon mukaan joten tajusi itsekin sitten poistaa kommentin kun se oli vähän kyseenalainen.

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olen kyllä aika varma, että olen joskus lukenut Harrisin haastattelun, jossa sanoi liittyneensä valmiiseen bändiin, jossa on periaatteessa rivijäsen. Ensimmäistä albumia pidettiin soolona enemmän markkinoinnin takia. Kyseessä on aina ollut siis jo olemassa oleva bändi. Harrisin nimellä oli vain helpompi saada asiat rullaamaan. Olen kyllä aika varma, ettei ole Harrisin luomus tai bändi siinä mielessä missä Maiden.
Ok no mä olen luullut että Lion olisi myös Harrisin perustama.

Wikipedian mukaan Harrisin muodostama yhtye jonka kokosi tuttujen bänditoverien ympärille. Toki asia voi olla toisinkin.

Alkuun se oli markkinoinnin takia Steve Harris & British Lion mutta myöhemmin pelkkä British Lion.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulle tämä Koli 200 keikan mies kävi vääntämään että ei ne mitään sellaista soita mitä ei ole aiemmin koskaan soittaneet.

Kuulemma soitamme sellaista kamaa mitä emme ole koskaan ennen soittaneet (Brucen kommentti) on asia minkä voi tulkita monella tavalla ja ei siinä mitään mistään biiseistä puhuta rupesi minulle vänkkäämään. Eikä kuulemma tuossa tekstissä niin edes sanota.

Toki kerran alkoi mulle "kettuilemaan" Bruce Springsteen ryhmässä kun kysyin siitä kotimaisesta tribuuttiryhmästä asiallisesti muilta jotka sen on nähneet että onko se hyvä tai kannattaako katsoa livenä, että mitä täällä kyselet katso YouTubestasta.

Joo toki siitä saa varmasti hyvän käsityksen sieltäkin mutta ajattelin nyt vaan että millaisia mielipiteitä porukalla siitä ryhmästä on. Yleensä ihmiset kysyy myös toisiltaan eri asioita. No kukaan muu ei lähtenyt tohon mukaan joten tajusi itsekin sitten poistaa kommentin kun se oli vähän kyseenalainen.
Vaikuttaa hivenen raskaalta tyypiltä. Kyllähän toi Brucen kommentti sanoo suoraan että soittavat jotain ennenkuulematonta. Toki mulla vaan 20 keikkaa takana eli en tunne henkilökohtaisesti bändin tyyppejä, toista se on niillä kellä pikavalinnat 1-7 on Maidenin tyyppejä.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vaikuttaa hivenen raskaalta tyypiltä. Kyllähän toi Brucen kommentti sanoo suoraan että soittavat jotain ennenkuulematonta. Toki mulla vaan 20 keikkaa takana eli en tunne henkilökohtaisesti bändin tyyppejä, toista se on niillä kellä pikavalinnat 1-7 on Maidenin tyyppejä.
Juu siis kyllä hän tosiaan paljon keikkoja on nähnyt (etenkin Maidenin) ja propsit siitä mutta omien kokemusten perusteella en oikein pidä henkilöstä vaikka en olekaan kasvotusten tavannut. Pidetään kovana Maiden-fanina ja musiikkifanina ainakin sen perusteella kuinka paljon on keikkoja nähnyt.

Uskon että olen itsekin nähnyt varmasti vähintään 300 keikkaa elämässäni mutta en niillä sen kummemmin keuli enkä määrää edes tarkkaan muista. Toki yhden ja saman orkesterin keikkoja ei ole tuollaista määrää nähtynä vaan siinä on yhtä sun toista.

Niin ja tuskin tuo Kolikaan mikään Harrisin ylin ystävä on. Voihan sitä olla nähnyt vaikka viisisataa keikkaa mutta ei se silti takaa että pääsee bändiläisten sisäpiirin. Se yksi nuori blondi nainen Suomesta on myös nähnyt lyhyen ajan sisällä lukuisia British Lionin, Bruce Dickinsonin ja Iron Maidenin keikkoja eturivistä käsin eikä hänkään käsittääkseni ole kuin välillä päässyt nopeasti jutuille ennen keikkaa tai keikan jälkeen joidenkin noiden bändien jäsenten kanssa.

Yksi henkilö tuolla Maiden ryhmässä jo kommentoi että en viitsi spekuloida tai kommentoida mitään kun jotkut alkaa heti hälle veetuilla ja on tietävinään asiat aina paremmin.

Toki esimerkiksi Popedan faneissa löytyy sellainen tapaus että fanista tuli paitamyyjän vaimo, yksi fani on ollut Costellon Road crew Costellon soolokeikoilla ja Costi teki hälle mm. oman synttärilaulun ja pari fania on päässyt tekemään Popedalle tekstejä mm. Se istahtaa mun pöytään ja Onko saunan takana tilaa?. Lisäksi osa niistä jotka ovat ottaneet kuvia tai videoita keikoilla on ihan virallisesti nykyään tuottamassa materiaalia bändiin liittyen. Sitten on näitä että Popeda tai Costello on käynyt jonkun mökillä esiintymässä ja niin edelleen. Et siellä on paljon tätä sisäpiirin meininkiä jos siihen piiriin mukaan pääsee.

Viimeksi muokattu:

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Ja jos en ihan väärin muista, niin Bruce piti ainakin Göteborgin keikalla puheen ennen Remember tomorrowia Lontoon pommi-iskujen vuoksi, voi olla, että piti myös Helsingin keikalla.
Olipa hauska yhteensattuma tämän remember tomorrowin osalta. Hain youtubesta haulla iron maiden göteborg remember tomorrow ja tuli tämä. Alkuspiikissä Bruce kertoo saaneensa homman, kun häntä pyydettiin laulamaan remember tomorrow.

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Itse pidän Di'annon aikaisesta maidenista ja katselin tossa jokunen vuosi sitten hänen live esityksiään. Taisi olla phantom of the opera mitä lauloi ja ihan hyvin, mutta vähän säälitti kyseinen herra pyörätuolissaan, niin laitoin hänelle kommenttia, että edelleen parempi kuin Bruce. Taisi olla vielä katkera maidenille, kun sen jälkeen huusi yhdesä live esiintymisessä tuon edelleen parempi kuin Bruce. Hieman naurautti juttu.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Se oli minun mielestäni yksi Maidenin kovempia kiertueita ja bändi uskomattomassa tikissä silloin 2005 kun oli kiertue missä oli vain 1980-1983 vuosien stuffia. Eikä settiin ängetty mitään tuon eran ulkopuolelta kuten tehtiin esimerkiksi Maiden England touriin perustuvalla uusinnalla 2013-2014. Eli ei tullut esimerkiksi Fear Of The Darkia.

Randalf

Jäsen
Ensi vuoden settilistaspekulaatiosta sen verran, että uskon sinne mahtuvan useammankin mielenkiintoisen veisun, eli tuskin ihan tylsimmällä greatest hits -kaavalla vetävät. Eli siinä mielessä ei ole tarkoitus kuulostaa mitenkään pessimistiltä; Brucen videovihjailujen suhteen olisin kuitenkin vielä hieman maltillinen, sillä tuo lause- ja sanamuoto oli vähän kryptinen:

"It's gonna be really, really cool! I'm really looking forward to it. We're gonna be doing stuff we've never, ever done before, and it'll be a setlist for the ages."

"Doing stuff" viittaa kyllä usein tällaisissa yhteyksissä nimenoman biisien soittamiseen, mutta yhtä lailla se saattaa viitata tästä ensi vuoden spektaakkelista puhuttaessa myös show-elementteihin, etenkin kun settilistaosuus oli tuolleen eriteltynä ("and it'll be a setlist for the ages").

No, Future Past -kiertueella toki nähtiin Alexander the Greatin livedebyytti ja en sinänsä pidä ollenkaan mahdottomana, etteikö joku vastaava temppu tulisi myös tulevan vuoden kiertueelle, mutta siellä on jo aiemminkin soitettua materiaalia tyrkyllä jonoksi asti (Rime of the Ancient Mariner, Remember Tomorrow, Infinite Dreams, Killers jne.) joten kovin montaa, jos yhtäkään, varsinaista livedebyyttiä en odota tulevaksi.

Mutta iloisesti toki yllätyn, jos näin käykin!

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Piti joo. Maidenhan veti tuolloin kaksi keikkaa peräkkäisinä iltoina Hartwallilla ja tuon toisen keikan aamuna tapahtuivat nuo pommi-iskut.
Edellisenä iltana Bruce oli vittuillut Jacques Chiracille kun Lontoo oli saanut olympialaiset ja Chirac oli joskus maininnut että suomalainen ruoka on pahaa. Toisena iltana olikin sitten vähän eri tunnelma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy