Lippuja on saanut koko ajan. Tosin vähiin alkavat käymään.pernaveikko kirjoitti:Molemmille Helsingin keikoille saa lippuja taas.
Lippuja on saanut koko ajan. Tosin vähiin alkavat käymään.pernaveikko kirjoitti:Molemmille Helsingin keikoille saa lippuja taas.
Osta Rock in Rio (cdon.comissa tajouksessa 13,95€), joka toimii. DOTR viallinen (stereolevyssä vikaa). Live After Death saatavissa toistaiseksi DVD formaatissa ainoastaan epävirallisena Brasilian piraattiversiona.Nurmijärven Peto kirjoitti:Olen pohtinut live DVD:n ostamista, mutta kumpi olisi parempi DOR vai RIR?
InTheYear2000 kirjoitti:Tuossa on settilista, jonka ovat Amerikassa soittaneet. Ihan loistava juttu, että kaikki uuden levyn biisit mukana, koska on aivan loistava levy tämä A Matter Of Life And Death.
Näkkäri kirjoitti:Ensi keskiviikkona olen menossa kentälle kurkkimaan Maidenia ja vaikka uusi levy onkin hyvä, niin en kyllä ylläolevaa settilistaa silti toivo. Enemmän vanhoja biisejä sitä kuitenkin haluaisi kuulla ei voi mitään.
QUOTE]
Sama täällä. Jos olisin nähnyt Maidenin vaikkapa 4:kin kertaa aiemmin tämä voisi kohdallani toimiakin. Kuitenkin (häpeäkseni) täytyy todeta että tämä on ensimmäinen näkemäni keikka niin mieluusti olisin nähnyt enemmän vanhoja biisejä. Sitäpaitsi mielestäni nämä uudet biisit ovat tylsiä ja liian pitkiä. Itse asiassa mielestäni Brucen takaisintulon jälkeen tehdyt levyt eivät yllä lähellekään ennen lähtöä tehtyjen levyjen tasoa. Baileyn ajan levyistä en sano mitään koska en siitä mitään tiedäkään.
Mutta ei mitään, otetaan vastaan mitä annetaan...
Mr. Smith kirjoitti:Onko mitään havaintoa onko setti ollut sama Japanissa ja Euroopassa? Itselle riittäisi hyvin uudelta levyltä 5-6 biisiä ja sitten enemmän noita klassikoita. Varsinkin niitä biisejä, jotka jäivät edelliskerralla soittamatta.
Kiitoksia vinkistä, tuli itsekin käytyä lukemassa kyseinen kolumni. Täytyy itsekin ihailla tuota pr-temppua. Mahtava vedätys :)tombraider kirjoitti:Up the IRONS
Kyssäri hölmöille:
kuinka monta päivää oli Benjamin Breegin kuolinpäivästä ja Eddien ensiesiintymiseen?
Näkkäri kirjoitti:Ensi keskiviikkona olen menossa kentälle kurkkimaan Maidenia ja vaikka uusi levy onkin hyvä, niin en kyllä ylläolevaa settilistaa silti toivo. Enemmän vanhoja biisejä sitä kuitenkin haluaisi kuulla ei voi mitään.
For the greater good of God on muuten loistava kappale.
Bobcat kirjoitti:Tuon ylläolevan setin tulet saamaan. Iron Maiden EI vaihda settiä kesken kiertueen. Poikkeuksia on muutamia, mutta itse en sellaiseen usko. Se muutos olisi tehty joko aivan kiertueen alkumetreillä tai mannerten välillä.
Tarkoitat varmaan The E Street Band. Mitenkään pilkkua nussimatta.Marko Lehtinen kirjoitti:Erittäin hyvä poikkeus sääntöön on Bruce Springsteen & the East street band.