Iron Maiden Tampereelle ja Helsinkiin marraskuussa

  • 18 757
  • 140

Filosofem

Jäsen
Cube kirjoitti:
Ei kun se on black metal -bändi.

Juku, kävin bändin kotisivulla, niin yhdessä kuvassa eräällä jäsenellä oli Darkthronen paita päällään. No joo, latasin samasta paikasta yhden biisin. Yllätyksetöntä peruspaskaa, itse en saanut mitään tarttumapintaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Detroit Red Wings
Metalwarrior kirjoitti:
Kyllä niitä sieltä saa. Kuulemma moni aikoo mennä jonottamaan paria tuntia ennen h-hetkeä. Jos kenttäpaikat aikoo saada, täytyy mennä aikaisin kytikselle.
Kiitän. 5-6 maissa paikalla
 
Cube kirjoitti:
Lämppärinä on muuten Trivium, jos joku ei vielä ole huomannut.

Triviumia menisin kyllä oikein mielelläni katsomaan ja kuuntelemaan. Jää kuitenkin taas väliin, sillä en sentään viittäkymppiä pelkästä Triviumista viitsi maksaa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ei hirveän paha jono Turun Kalevantien Prismassa. Tulin jonoon puolelta ja olin noin 15. Nyt on kuitenkin biljetit Tampesterille.

Up the Irons!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pääsin webbisivuilla paikan valintaan asti ja varasin liput. Seuraavaksi tuli ilmoitus että minut on kirjattu ulos turvallisuussyistä ja sitten ilmoitus että olet jonossa ja pääset vuorollasi sisään.

Olikohan ihan viisas veto pistää kaikkien kolmen keikan liput kerralla myyntiin. Tosin tiesin että tämä on taas edessä, koska lippupalvelu ei hallitse näitä isompien tapahtumien myyntiä.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Puolisen tuntia sai jonottaa Lippupalvelun nettikauppaan, kunnes tärppäsi. Paikat A3-katsomosta saatiin, joten marraskuussa keikalle ollaan lähdössä.

Tampere, silloin nähdään.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pikkasen takkusi tuo nettimyynti, mutta puolen tunnin vatvaamisen jälkeen liput sain hommattua. Nyt ei auta kuin odottaa vajaat 9 kuukautta... Ja liput ovat stadin jälkimmäiseen keikkaan.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Oli kuulemma nuo Lippupalvelun pisteet (Citymarketit) myyneet jopa 40 lippua/ostaja. Muuallahan (web, puhelin ja esim. Stockmann) oli rajaus 6/asiakas. Selittäää osaltaan nopean loppuunmyynnin. Itse sain kyllä lipun.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
St. Pat kirjoitti:
Oli kuulemma nuo Lippupalvelun pisteet (Citymarketit) myyneet jopa 40 lippua/ostaja.

Jasso, lokakuussa siis tulee myyntiin lippuja huuto.nettiin 100+ euron hintaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Täynnä. Vitu. Killersistä lähtien oon Maidenia diggaillut mutta näyttää vahvasti siltä, että ainakaan tämän elämän aikana en sitä livenä tule näkemään, kun aina on jokin asia poikkiteloin edessä. Oma laiskuus tai sitten liput loppuu. Paska juttu, saatana. Nyt olin kerrankin todella menossa. Helvetti sentään, kun vituttaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Täynnä. Vitu. Killersistä lähtien oon Maidenia diggaillut mutta näyttää vahvasti siltä, että ainakaan tämän elämän aikana en sitä livenä tule näkemään, kun aina on jokin asia poikkiteloin edessä. Oma laiskuus tai sitten liput loppuu. Paska juttu, saatana. Nyt olin kerrankin todella menossa. Helvetti sentään, kun vituttaa.

No ainakin noin puolisen tuntia sitten, kun menin ihan kokeilumielessä Lippupalvelun sivuille, niin sieltä olisi vielä saanut ihan kohtuupaikalta lipun katsomosta lavaa vastapäätä. ( Siis Jaffa- areenalta, mutta taisit meinata Hakametsän lippuja ) On sulla kyllä sitten noita vastoinkäymisiä riittänyt jos ajattelee kuinka monta kertaa ko. bändi on Suomessa Killersin jälkeen esiintynyt. :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Molempiin Jaffa-areenan keikkoiin on vielä tilaa ja Tampereellekin hajapaikkoja. Näin siis lippupalvelun sivujen mukaan.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Äsken näytti jo Tampereen keikalle täyttä. Onneksi mamma sai sitkeällä parin tunnin refresh-rämpytyksellä meille liput B3:sta. Ei lavan edestä, mutta liput sentään ;-)
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Helsingin ekan keikan liput kentälle myytiin loppuun n. 12 minuutissa. Nyt taskussa 4 lippua keskiviikon keikalle, kentälle tottakai! UP THE IRONS! \>:O/

EDIT: Niin joo, olin n. klo 7 jälkeen jonottamassa Helsingin Sokoksella ja sain jonotusnumerokseni 45. :) Johtuuko suuri numero siitä, että kahvilla tuli istuttua vähän turhan pitkään ja unohdettua tuo jonotusnumeroiden jako.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Individual kirjoitti:
( Siis Jaffa- areenalta, mutta taisit meinata Hakametsän lippuja ) On sulla kyllä sitten noita vastoinkäymisiä riittänyt jos ajattelee kuinka monta kertaa ko. bändi on Suomessa Killersin jälkeen esiintynyt. :)

O. Haluaisin vielä painottaa tuota "oma laiskuus" -termiä. Nyt kerrankin kun Maiden olisi tullut kotikylään, tuo osatekijä olisi ollut voitettavissa. Mutta ei sitten. Täytyy vaan nöyrästi alistua kohtaloonsa. Ehkäpä tälläkin koetuksella on tarkoituksensa, joka sitten aukeaa minulle myöhemmin. Tai sitten ei.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ja lippu on keskiviikon keikalle. UP THE IRONS \o/
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
JuVii kirjoitti:
Helsingin ekan keikan liput kentälle myytiin loppuun n. 12 minuutissa. Nyt taskussa 4 lippua keskiviikon keikalle, kentälle tottakai! UP THE IRONS! \>:O/

EDIT: Niin joo, olin n. klo 7 jälkeen jonottamassa Helsingin Sokoksella ja sain jonotusnumerokseni 45. :) Johtuuko suuri numero siitä, että kahvilla tuli istuttua vähän turhan pitkään ja unohdettua tuo jonotusnumeroiden jako.

Hesaan on kummallekin päivälle lippuja kentälle. Tilanne siis klo 13.20 Lippupalvelun sivuilla. Tampere siis loppuunmyyty.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
O. Haluaisin vielä painottaa tuota "oma laiskuus" -termiä. Nyt kerrankin kun Maiden olisi tullut kotikylään, tuo osatekijä olisi ollut voitettavissa. Mutta ei sitten. Täytyy vaan nöyrästi alistua kohtaloonsa. Ehkäpä tälläkin koetuksella on tarkoituksensa, joka sitten aukeaa minulle myöhemmin. Tai sitten ei.

Kannattaa katsoa lippupalvelusta viikon päästä onko lippuja palautettu. Itse olen näin saanut liput Metallican keikalle ja vieläpä kenttäpaikoille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tampereen keikalle saatavissa kenttälippuja Swamp Musicissa tuomiokirkonkatu 32. Hintaa löytyy 53 euroa vain käteismaksu ei varauksia. Tieto löytyy rautaneito.comista.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
St. Pat kirjoitti:
Hesaan on kummallekin päivälle lippuja kentälle. Tilanne siis klo 13.20 Lippupalvelun sivuilla. Tampere siis loppuunmyyty.

Aamulla ainakin Helsingin Sokoksella sanottiin, että tiistaille kenttä on jo loppuunmyyty ja itsekin näin koneelta, että asia on näin. Lippuja on näköjään palautettu.

Jos joku oli aamulla tuolla Sokoksella niin mitä mieltä olitte tavasta jolla lipunmyynti hoidettiin? Itse olin todella tyytyväinen tuohon, meni klo 8:20 sinne ja sai hetken odottelun jälkeen jonotusnumeron joten ei tarvinnut seistä pakkasessa pitkään. Paska juttu tässä on vaan se, että jonotusnumeroita kävi joku äijä tuomassa n. 20min välein. Olisi pitänyt olla jatkuvasti joku siinä kun lapussakin luki, että jakavat niitä klo 8-9. Mutta mitäs minä tässä itken, liput on ja hyvä mieli. :)
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kello kuudelta olin jonossa Espoon Leppävaaran Sellon edessä. Tullessa olin jonossa 10. Lippu löytyy nyt 14.11 Helsingin keikalle ja fiilis on mahtava.
Kyseessä itellä toinen Maidenin keikka ja tällä kertaa kyllä odotan tätä erittäin paljon enemmän kuin edellistä heinäkuista keikkaa odotin.
Muutama kuukausi nyt keikan odotusta.

EDIT: Niin joo ja kentälle tuo lippu tuli hommattua. Varmaan vähän erilainen fiilis kuin yläkatsomoissa ;)
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritän saada lipun, mutta saa nähdä jos saan. Asiasta toiseen. Kuinka moni on ostanut tuon kuoleman tanssi-dvd pläjäyksen? Onko siinä todella niin paljon vikoja kuin olen lukenut? Ei viitsisi tuhlata rahojani, jos korjattu versio on tulossa.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Liput on Tampereen keikalle. Kova taistelu piti käydä kun Lippupalvelun sivut tökkivät mutta pääsinpäs läpi. Edessä on siis allekirjoittaneen kolmas Iron Maidenin keikka.

Osaako joku kertoa mikä on Hakametsän yleisökapasiteetti tällaiseen konserttiin?
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Shearer kirjoitti:
Osaako joku kertoa mikä on Hakametsän yleisökapasiteetti tällaiseen konserttiin?
Noin 7000.

Parker27 kirjoitti:
Itse olen ostanut kyseisen DVD-boksin ja mitään vikoja ei ole tullut vastaan ja hyvin on pelittänyt. Joten ei muuta kuin kauppaan hankkimaan boksi.
Kaikki Euroopan versiot ovat viallisia. Stereolevy toimii toisissa soittimissa ja toisissa taasen ei. Amerikan versioissa myös vikaa. Korjattu versio ilmestyy joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös