Audiko on ohjelma mitä itse olen käyttänyt. Youtubesta vaan etsiä hyvä biisi ja pätkäistä 30sek mittaiseksi.. iTunesin kautta tuokin toki pitää puhelimeen laittaa.Tyhmä kysymys, mutta itse en ole löytänyt keinoa laittaa omaa musiikkia soittoääneksi, tarkoitan siis esim. jotain Sabatonin kappaletta. Kysynkin onko se edes mahdollista Iphone4:ssa, vai täytyykö tyytyä iphonen omiin soittoääniin?
Ei siihen tarvita kuin se iTunes, joka pitää olla joka tapauksessa. Ohjeethan tässä ketjussa on jo annettu.Audiko on ohjelma mitä itse olen käyttänyt. Youtubesta vaan etsiä hyvä biisi ja pätkäistä 30sek mittaiseksi.. iTunesin kautta tuokin toki pitää puhelimeen laittaa.
Onko porukalla kokemusta iPhonen etuvalvon vaihtamisesta?
Vaihdoin äsken ensimmäistä kertaa enkä ole tyytyväinen lopputulokseen. Tuote on XtremeMac. Laitoin molemmat paketista tulevat luiskat (en siis päällekkäin), mutta kumpaankaan en ole tyytyväinen, kun kuva on jotenkin samea/sumea /epätarkka. Etenkin jatkoajan vaaleataustaisella foorumilla tuo häiritsee erityisesti.
Onko porukalla kokemusta iPhonen etuvalvon vaihtamisesta?
Kysymys => riittääkö ns. nuorisokännykäksi 8Gt-versio?
Mitähän rupesi Ifööni vittuilemaan, kun ei löydä verkkoa. Siis sitä puhelinverkkoa. Nyt vähän ajan sisällä alkanut käymään niin et tosiaan siinä lukee vaan "Ei verkkoa" , sit hetken kuluttua taas voi olla Sonera ja täydet pykälät, sit se taas häviää jne. Ja tämä jatkuu. Perheenjäsenillä kumminkin tuo puhelinverkko on hyvä kokoajan.
Mitähän rupesi Ifööni vittuilemaan, kun ei löydä verkkoa. Siis sitä puhelinverkkoa. Nyt vähän ajan sisällä alkanut käymään niin et tosiaan siinä lukee vaan "Ei verkkoa" , sit hetken kuluttua taas voi olla Sonera ja täydet pykälät, sit se taas häviää jne. Ja tämä jatkuu. Perheenjäsenillä kumminkin tuo puhelinverkko on hyvä kokoajan.
Nyt on saatavana hyvin tärkeä softa iPhoneen, nimittäen Yössä.fi tarjoama Terassit. :) Softan ideana on näyttää ne kuuluisat parhaat paikat ja tämän kautta pystyy seuraamaan muiden mielipiteitä ja kuvia paikoista.
Löytyy siis App Storesta -> Etsi -> Terassit. (ilmainen)
Niin softa näyttää Helsingin mestat ja siinä kaikki? Ei jatkoon, sanon minä.
PS. Paljon saat itse rojalteja per ladattu sovellus?
Tuli nyt sitte vuoden kitkuttelun jälkeen Jailbreakattua oma 4:nen. Kuullut oon jotain juttua, että App storestakin sais nyt "ostettua" maksullisia softia ilmaiseksi. Koitin tätä, mutta se vaatii maksutiedot täytettäväksi aka luottokorttitiedot. Voiko tota ohittaa mitenkään? Muuten kyllä hemmetin tyytyväinen tohon Jb olen, Cydiasta löytyy kaikkee jännää.