iPhone

  • 378 855
  • 1 786

Mehtänucco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos näistä!
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Tyhmä kysymys, mutta itse en ole löytänyt keinoa laittaa omaa musiikkia soittoääneksi, tarkoitan siis esim. jotain Sabatonin kappaletta. Kysynkin onko se edes mahdollista Iphone4:ssa, vai täytyykö tyytyä iphonen omiin soittoääniin?
Audiko on ohjelma mitä itse olen käyttänyt. Youtubesta vaan etsiä hyvä biisi ja pätkäistä 30sek mittaiseksi.. iTunesin kautta tuokin toki pitää puhelimeen laittaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Audiko on ohjelma mitä itse olen käyttänyt. Youtubesta vaan etsiä hyvä biisi ja pätkäistä 30sek mittaiseksi.. iTunesin kautta tuokin toki pitää puhelimeen laittaa.
Ei siihen tarvita kuin se iTunes, joka pitää olla joka tapauksessa. Ohjeethan tässä ketjussa on jo annettu.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Mikäköhän siinä on, että välillä iPhonen netti jumittelee, oli sitten wlanissa tai 3G:ssä. Tuo jumitus kestää about minuutin kerrallaan, ja sillä ei ole merkitystä olenko wifi-yhteydessä vai en. Outoa tuossa on että vaikka vaihdan yhteyttä esim 3G:hen, niin jumitus ei lakkaa vaan aina pitää odottaa se about minuutti ja sitten taas lähtee toimimaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onko porukalla kokemusta iPhonen etuvalvon vaihtamisesta?

Vaihdoin äsken ensimmäistä kertaa enkä ole tyytyväinen lopputulokseen. Tuote on XtremeMac. Laitoin molemmat paketista tulevat luiskat (en siis päällekkäin), mutta kumpaankaan en ole tyytyväinen, kun kuva on jotenkin samea/sumea /epätarkka. Etenkin jatkoajan vaaleataustaisella foorumilla tuo häiritsee erityisesti.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko porukalla kokemusta iPhonen etuvalvon vaihtamisesta?

Vaihdoin äsken ensimmäistä kertaa enkä ole tyytyväinen lopputulokseen. Tuote on XtremeMac. Laitoin molemmat paketista tulevat luiskat (en siis päällekkäin), mutta kumpaankaan en ole tyytyväinen, kun kuva on jotenkin samea/sumea /epätarkka. Etenkin jatkoajan vaaleataustaisella foorumilla tuo häiritsee erityisesti.

Olen vaihtanut ja jos pölyttömässä paikassa vaihtaa ja muutenkin ohjeita noudattaen, niin ainakaan Vikuitin kalvoilla ei oikein voi mennä pieleen. Tämä kalvo on "kova", kirkas ja lähes huomaamaton. Pienikin pölynhiukkanen jää näkyviin, joten todella tarkkana pitää asennuksessa olla, suihkuhuone tai muu pölytön paikka on paras asennuspaikka. (linkki protectionfilms.com)
 
Itse olen tykästynyt peilikalvoon, vaikka mies olenkin. Enkä siis tuijota sitä peiliä jatkuvasti, vaan ihan ulkonäöllisesti näyttää mielestäni tosi siistiltä ja voi sitten aina baarissa tarjota apua meikkaavalle misulle ;). Toki tämä hienous ottaa hieman osansa, eli ei näy näyttö enää valoisalla niin hyvin kuin ilman kalvoa, mutta minkäs teet (jopa siis vrt. normaaliin suojakalvoon, jota ei käytännössä edes huomaa).
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kysymys => riittääkö ns. nuorisokännykäksi 8Gt-versio?
 
Itse väittäisin omien kokemusteni perusteella, että ei riitä. 8gt on tasan puolet liian vähän, joten 16gt versio on mielestäni se optimaalisin vaihtoehto. Oma känny ei edes ole täpötäynnä musiikkia, mutta silti kaikki kappaleet, kuvat, videot, ohjelmat jne vievät tilaa yhteensä 10gt, eli aika lähellä täyttä kapasiteettia (joka on 16gt version iPhonella ainakin mun kännykän tietojen mukaan 13.6gt).
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysymys => riittääkö ns. nuorisokännykäksi 8Gt-versio?

Riippuu tietenkin kuinka paljon tavaraa muistissa on, mutta meikäläisellä ei tällä hetkellä ole kuin n. 2 Gt käytössä ja tähän sisältyy pari sataa biisiä ja satunnaisia kuvia + ohjelmia. Sanoisin että peruskäyttäjällä riittää, mutta toisaalta jos se 16 Gt versio maksaa vain muutaman kympin enemmän niin itse ottaisin, eipähän lopu tila kesken.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Thanks, täytynee kaivella kuvetta muutamalla lisäkympillä ;-)
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mitähän rupesi Ifööni vittuilemaan, kun ei löydä verkkoa. Siis sitä puhelinverkkoa. Nyt vähän ajan sisällä alkanut käymään niin et tosiaan siinä lukee vaan "Ei verkkoa" , sit hetken kuluttua taas voi olla Sonera ja täydet pykälät, sit se taas häviää jne. Ja tämä jatkuu. Perheenjäsenillä kumminkin tuo puhelinverkko on hyvä kokoajan.
 

Fiiu

Jäsen
Mitähän rupesi Ifööni vittuilemaan, kun ei löydä verkkoa. Siis sitä puhelinverkkoa. Nyt vähän ajan sisällä alkanut käymään niin et tosiaan siinä lukee vaan "Ei verkkoa" , sit hetken kuluttua taas voi olla Sonera ja täydet pykälät, sit se taas häviää jne. Ja tämä jatkuu. Perheenjäsenillä kumminkin tuo puhelinverkko on hyvä kokoajan.

Parisen viikkoa vastaavan tyyppistä ongelmaa ollut niin Valkeakosken kun Kangasalan suunnallakin. Kotona Tampereella ei mitään ongelmaa ja em. paikoissa sama puhelin Saunalahden liittymällä toimii ongelmitta. Kunhan tämä määräaikainen sopimus tämän kuun lopussa päättyy niin operaattori vaihtuu kyllä hyvinkin hätäisesti.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Samanlaista oireilua esiintynyt viime aikoina lähipiirissä, puhelimen merkistä riippumatta. Yhteinen tekijä: Sonera. Tekisi mieli vaihtaa operaattoria, mutta esim. kamu-palvelun avulla säästän useamman kympin kuussa...
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän rupesi Ifööni vittuilemaan, kun ei löydä verkkoa. Siis sitä puhelinverkkoa. Nyt vähän ajan sisällä alkanut käymään niin et tosiaan siinä lukee vaan "Ei verkkoa" , sit hetken kuluttua taas voi olla Sonera ja täydet pykälät, sit se taas häviää jne. Ja tämä jatkuu. Perheenjäsenillä kumminkin tuo puhelinverkko on hyvä kokoajan.

Soneralla oli ainakin jokunen viikko sitten tuollaisia ongelmia koko maassa. Ongelmat koskivat erityisesti 3G-verkkoa. Kannattaa kokeilla vaihtaa asetuksista käyttöön pelkästään 2G ja kokeilla josko se auttaisi. Itselläni se auttoi tuon edellisen ongelmajakson aikaan.

Etenkin 4S mallissa on kyllä ollut ongelmia tuon verkon hukkaamisen kanssa, mutta ne ongelmat ovat olleet aika satunnaisia. Inhottava vika kuitenkin. Ajattelin ainakin laittaa oman puhelimeni takuuhuoltoon ennen syksyä juurikin tuon satunnaisen vian takia.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Nyt on saatavana hyvin tärkeä softa iPhoneen, nimittäen Yössä.fi tarjoama Terassit. :) Softan ideana on näyttää ne kuuluisat parhaat paikat ja tämän kautta pystyy seuraamaan muiden mielipiteitä ja kuvia paikoista.

Löytyy siis App Storesta -> Etsi -> Terassit. (ilmainen)
 
Nyt on saatavana hyvin tärkeä softa iPhoneen, nimittäen Yössä.fi tarjoama Terassit. :) Softan ideana on näyttää ne kuuluisat parhaat paikat ja tämän kautta pystyy seuraamaan muiden mielipiteitä ja kuvia paikoista.

Löytyy siis App Storesta -> Etsi -> Terassit. (ilmainen)

Niin softa näyttää Helsingin mestat ja siinä kaikki? Ei jatkoon, sanon minä.

PS. Paljon saat itse rojalteja per ladattu sovellus?
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kannattaa nollata iPhonen verkkoasetukset aina välillä, jos 3G-verkon kanssa ongelmia. Asetukset-->Yleiset-->Nollaa-->Nollaa verkkoasetukset. iPhone saattaa iteksee säätää jotain siellä, ja tuo verkkoasetusten nollaus siihen auttaakin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Niin softa näyttää Helsingin mestat ja siinä kaikki? Ei jatkoon, sanon minä.

PS. Paljon saat itse rojalteja per ladattu sovellus?

Sain jo 500€ puhtaana käteen, no joo, ehkä en. Mielestäni tuossa softassa on hyvä idea ja totta kait siihen pitää saada myös kaikki kaupungit mukaan, en minäkään pelkillä Helsingin mestoilla mitään tee. Pahoittelut jos viesti vaikutti mainokselta.
 

#8 Manoel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka
Tuli nyt sitte vuoden kitkuttelun jälkeen Jailbreakattua oma 4:nen. Kuullut oon jotain juttua, että App storestakin sais nyt "ostettua" maksullisia softia ilmaiseksi. Koitin tätä, mutta se vaatii maksutiedot täytettäväksi aka luottokorttitiedot. Voiko tota ohittaa mitenkään? Muuten kyllä hemmetin tyytyväinen tohon Jb olen, Cydiasta löytyy kaikkee jännää.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli nyt sitte vuoden kitkuttelun jälkeen Jailbreakattua oma 4:nen. Kuullut oon jotain juttua, että App storestakin sais nyt "ostettua" maksullisia softia ilmaiseksi. Koitin tätä, mutta se vaatii maksutiedot täytettäväksi aka luottokorttitiedot. Voiko tota ohittaa mitenkään? Muuten kyllä hemmetin tyytyväinen tohon Jb olen, Cydiasta löytyy kaikkee jännää.

Maksulliset softat ilmaiseksi kuulostaa aina lailliselta.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
iPhone 5

Kuinka moni on aikeissa hankkia tämän Applen uusimman version iPuhelimesta? Suurin uudistus taitaa olla "shokkiwau" 4-tuumainen näyttö. Muutoin taitaa olla aikalailla samaa kauraa vähän eri paketissa, vai? Onko tietoa mistään suuremmista parannuksista suhteessa 4ässään?

Itse ajattelin, että voisin hankkia tämän. Androidilla olen näpertänyt parisen vuotta nyt, ja olen kohdannut niin monta tyytyväistä iPhone4-omistajaa, että olen alkanut kallistamaan vaakaani vitosta kohti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös