Luulin pitkään, että olen yksin! Olen lobannut väsymättä ylen aamutv:n Inka Heneliuksen sensuellia olemusta ja nostanut hänet ruutunaisten kärkikolmikkoon. Viimeksi tein tämän Laura Ruohola -ketjussa Maajoukkueosiossa. Ilman vastakaikua. Olin varma, että olen uniikki. Inkassahan yhdistyvät harvinaisella tavalla sensuelli naisellisuus, pirteä sporttisuus ja skandinaavinen viileys. Ääni hunajaa, kaunis hymy, upeat silmät, aina meikki, vaatetus ja kampaus samassa linjassa - ja kaula-aukko on mukavan avonainen, vaikka alla olisikin t-paita. Antaa ymmärtää. Meikäläisen aamu lähtee käyntiin, kun näen Inkan kertoilemassa jotain toisarvoisia kiekkotuloksia.
Tänä aamuna selvisi, etten ole yksin! YleX:n Juuso ja Peltsi tunnustivat julkisesti olevansa Inkan lumoissa. Pojat kertoivat, että heidän suosikkipohdintansa on alati uudistuva Inkan kampaus ja malttamaton odotus.....miltä se näyttää tänään? Tänä aamuna hiukset olivat muuten auki. Juuso ja Peltsi nostivat Inkan jopa TV2:n Sykerön juontajan Siljan kantaan ruudun must-hahmona.
Ei huono valinta - ja samalla kuulin, että en ole yksin. Onko muita Inka-holisteja?
Tänä aamuna selvisi, etten ole yksin! YleX:n Juuso ja Peltsi tunnustivat julkisesti olevansa Inkan lumoissa. Pojat kertoivat, että heidän suosikkipohdintansa on alati uudistuva Inkan kampaus ja malttamaton odotus.....miltä se näyttää tänään? Tänä aamuna hiukset olivat muuten auki. Juuso ja Peltsi nostivat Inkan jopa TV2:n Sykerön juontajan Siljan kantaan ruudun must-hahmona.
Ei huono valinta - ja samalla kuulin, että en ole yksin. Onko muita Inka-holisteja?