Mainos

Inka Henelius, aamujemme namu!

• 94 669
  • 161

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Luulin pitkään, että olen yksin! Olen lobannut väsymättä ylen aamutv:n Inka Heneliuksen sensuellia olemusta ja nostanut hänet ruutunaisten kärkikolmikkoon. Viimeksi tein tämän Laura Ruohola -ketjussa Maajoukkueosiossa. Ilman vastakaikua. Olin varma, että olen uniikki. Inkassahan yhdistyvät harvinaisella tavalla sensuelli naisellisuus, pirteä sporttisuus ja skandinaavinen viileys. Ääni hunajaa, kaunis hymy, upeat silmät, aina meikki, vaatetus ja kampaus samassa linjassa - ja kaula-aukko on mukavan avonainen, vaikka alla olisikin t-paita. Antaa ymmärtää. Meikäläisen aamu lähtee käyntiin, kun näen Inkan kertoilemassa jotain toisarvoisia kiekkotuloksia.

Tänä aamuna selvisi, etten ole yksin! YleX:n Juuso ja Peltsi tunnustivat julkisesti olevansa Inkan lumoissa. Pojat kertoivat, että heidän suosikkipohdintansa on alati uudistuva Inkan kampaus ja malttamaton odotus.....miltä se näyttää tänään? Tänä aamuna hiukset olivat muuten auki. Juuso ja Peltsi nostivat Inkan jopa TV2:n Sykerön juontajan Siljan kantaan ruudun must-hahmona.

Ei huono valinta - ja samalla kuulin, että en ole yksin. Onko muita Inka-holisteja?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Still alone? No woi wenäjä, ettekste oo hereillä niin aikaisin?

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Juuson ja Peltsin hörnöitä ei kyllä viitsi kuunnella. Mutta Inka on ihan kiva piristys aamuun. Edelleen katson Inkaa mielummin kuin Mertarantaa(sama kommentti kuin Laurankin kohdalla).

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Et todellakaan ole yksin parahin JHag!

Itse olen seurannut Inkan nousujohteista uraa jo pidemmän aikaa. Tämä nuori aamujemme sulo on rakentanut mittavan karriäärin lähes valtakuntamme urheilutoimitusskenen piikkipaikalle ennätystahtia!

JHag ei juuri paremmin olisi voinut kuvailla ihanaista Inkaa. Kohta kun massatkin heräävät ymmärtämään tämän kaunottaren kaiken kauneuden vain taivas on rajana. Mitä seuraavaksi? Neloselle 23.05? Lauraruoholaksi ruoholanlauran paikalle World Cupiin? Wien 2005?

Vaviskaa viivit sun muut lööppilehmät & bimbot yliyrittäjät! Inka hallitsee!

-TommyT-

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TommyT

Kiitos! Arvasin, että brödereitä löytyy. Inka ei tee numeroa itsestään, hän ei hengaile naistenlehtien palstoilla. Hän on urheilutoimittaja. Pirun hyvä sellainen ja sen lisäksi kaunis kuin fan. Kuka tahansa osaa tuoda tissit ruutuun nätin lärvin kera, mikä on loistavaa sinänsä, kannatan! Mutta harva nainen osaa olla niin salaperäinen ja "vähän paljastava" ja silti samanaikaisesti mysteerinomaisesti kiehtova kuin skandinaavinen, vaalea, sinisilmäinen, hyvähampainen, upea....Inka!!

Meikäläinen herää 6.55 aina, sillä Inka voi olla duunissa. pahintahan on se, että hän ei ole siellä aina.

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: TommyT

Brother JHag, allekirjoitan jokaisen sanan erinomaisessa kuvauksessasi.

Todellakin, Inka on ehdottomasti paras tietämäni naistoimittaja ainakin kiekon parissa. Itse olen siitä etuoikeutetussa ja onnellisessa asemassa, että olen saanut seurata läheltä tämän jumalattaren työskentelyä nauhurin kera haastattelemassa hokiskenemme kermaa.

Onneksi Inkan asiantuntemus ja mainitut muut avut ovat nyt päässeet esille aitiopaikalle - kieltämättä paras mahdollinen (uutis)paketti ei Inkan tapauksessa välity STT:n sähkeistä.

Huomenna taas aamulla tele auki ja odottelemaan, josko Inka herättäisi auvoiseen aamuun. Suosittelen muuten tässä yhteydessä kaikille digitaaliseen aikaan siirtymistä. Kuvanlaadun paremmuus korostuu mitä erinomaisimmin juuri näinkin huolellista ja perinpohjaista tarkastelua vaativilla televisionkatselun osa-alueilla.

-TommyT-

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Olen kyllä ykkösen aamutv:n tytöistä ihastunut Hanna von Wendtiin...uhh miten kaunis nainen.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Inka on kyllä tosiaankin varsin ihana ja pirteä. Olisi pitänyt äänestää Inkaa äskeisessä kesätyttökisassa. Sois kuiteskin suomalainen ja kaikkea.. Ja samassa työýhteisössä kaiken lisäksi, mukava tyttö livenäkin kyllä eli se ois melkein kuin olisi naapurille äänensä antanut..

Muttta kun mä luulin, että muita ihailijoita ei oo... Höh. Olin luullut, että mä oon ainoa Inka-fani, kun kaikki vaan puhuu jostain Viiveistä. Siitä huolimatta, Go Inka. :)

scholl

Jäsen
Kerrankin tulee ketju henkilöstä, jonka nimeä en ole koskaan kuullutkaan.
Tosin en ole aamutv:täkään katsonut varmaan 90-l alun jälkeen. Mielummin nukun niin kauan kuin mahdollista tai nukuttaa ja katson tv:tä iltaisin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, Inka on minunkin juttuni....voisiko syynä kuitenkin olla -lievähkö- kontrasti aamu tv:n urheilu-uutisia edeltäävään säätiedotukseen ja Anne Borgströmiin?

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän Inkakin on ihan jees, mutta ykkösen aamuteeveen ehdoton helmi on vaalea uutistenlukija Katri Virtanen. Vaikka yleensä en ole niin blondien perään, on Katrin iloisessa olemuksessa jotain, mikä vetoaa meikäläiseen.

Ei ehkä vielä ehdokkani Kesätyttö - kisaan, mutta ainakin bubbling under..

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Viestin lähetti Reverent
ykkösen aamuteeveen ehdoton helmi on vaalea uutistenlukija Katri Virtanen. Vaikka yleensä en ole niin blondien perään, on Katrin iloisessa olemuksessa jotain, mikä vetoaa meikäläiseen.

Ei ehkä vielä ehdokkani Kesätyttö - kisaan, mutta ainakin bubbling under..

Olen samaa mieltä! Katrin sukunimi on muuten Nieminen eikä Virtanen.

Inkaa pahempaa ilmestystä en muista TV:ssä nähneeni. Hän oli aluksi hirmuisen hermostunut: vasemman käden kyynärpää viuhtoi ilmaa kuin kärpänpyytäjällä ja ääni sortuili. Jännittää vieläkin aika tavalla, eikä NHL-tuloksia lukiessaan ole muistanut vilkaista edes teksti-TV:tä. Niin ja ulkonäkö tuo ainakin minulle mieleen hevosen. No, makuasioista ei kannata kiistellä Niin että se siitä!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Naapurintyttömäinen Inka, suomenruotsalaisen oloinen valloittava hymy. Ei muovinen, vaan aidon oloinen Nainen.

(Suomenruotsalaisuuden tosin vetäisin vain käsipallotaustasta.)

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vai että Inka-fanien kokoontumisketju? :D Täytyypi lähetellä terveiset eteenpäin..;)

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Twite
Naapurintyttömäinen Inka, suomenruotsalaisen oloinen valloittava hymy. Ei muovinen, vaan aidon oloinen Nainen.

(Suomenruotsalaisuuden tosin vetäisin vain käsipallotaustasta.)

Pieleen meni. Inka on puhdasverinen lappeenrantalainen, iloinen karjalaisneito siis. Ja käsipallon sijaan hän on luonut pitkän uran koripallon saralla. Pelannut Suomessakin SM-tasolla ja palloillut yhden kauden Saksassa.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti mirasane
Pieleen meni. Inka on puhdasverinen lappeenrantalainen, iloinen karjalaisneito siis. Ja käsipallon sijaan hän on luonut pitkän uran koripallon saralla. Pelannut Suomessakin SM-tasolla ja palloillut yhden kauden Saksassa.
Kiitos tiedosta! Se onkin siis leppoisa karjalaishymy. Luulin jo eurooppalaistuneeni.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Jep, Inka on minunkin juttuni....voisiko syynä kuitenkin olla -lievähkö- kontrasti aamu tv:n urheilu-uutisia edeltäävään säätiedotukseen ja Anne Borgströmiin?
Aa-puu-va, ei kait vaan tarkoituksenasi ollut väittää, että Inka olisi lähelläkään samaa tasoa kuin tämä sääneito, kauniiden ilmojen jumalatar ja lempeän kesätuulen ilmentymä. Voi zeus, kyllä meidän sääneidot rulaa !

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tämä Inka se jatkuvasti kestohymyilevä tytsi? Jos on, niin minusta hän on välillä melkoisen pelottava. "Ateenan kisojen turvajärjestelyt ovat terroriuhan vuoksi..." Jokerimaista hymyä(Batmanin vihulainen, ei se HJK:lle myyty potkupallosseura) ..."Suomi hävisi jatkoajalla Kanadalle.."

Aamuisin tulee välillä suorastaan turvaton olo... Tyttö on joko vetänyt kunnon satsin aineita, kun se on noin onnellinen seitsemän aikaan aamuyöstä tai sitten sillä on kiduttaminen ja murhaaminen mielessä.

Idefix

Jäsen
Herätys Jatkoaika!

Loistava ketjunavaus,

tulen ulos kaapista ja tunnustan julkisesti riippuvuussuhteeni Inkaan, tuohon arkiaamujen pelastajaan. Sitä ei edes Inkan ajoittaiset pienet sekoilut NHL-tulosten kanssa heiluta. Muijakin on jo ihmetellyt että "miten sä jaksat katsoa noi urheilut joka aamu kahteen kertaan?"

Pientä vinkkiä JA:n toimitukselle:

Vauhdilla juttua Inkasta sivuille kuvien kera! Ontuvana aasinsiltana vaikka Inkan suhde jääkiekkoon. Muutakin saa kysellä ja jos ei teistä kukaan jouda niin tässä vapaaehtoinen...

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Inka on arkiaamujen kuningatar. Jos ei Inka ole ruudussa on aamu köyhä. Nothing personal muille neidoille, mutta Inka vie teitä. Olen Inka-holisti, otan tupla-annoksen aina, kun Inkaa saa (katsella).

Pahin vaihtoehto Inkalle on muuten Jussi "Huutaja" Saarinen, onneksi ei ole vähään aikaan näkynyt.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeaa! Inka-holisteja on siis muitakin! Ja koripalloakin vielä? öh, saisinpa olla sukka...öh...3 pisteen heitossasi, jonka saat ladata raudan kauttakin sisään, parahin Inka! Runosuonta(kin) tykyttää tämä daami.

Ykkösen aamutv on ylivoimainen paikka bongata hyvännäköisä ruutunaisia muutenkin, minkä moni muukin on huomannut. MTV3:n Huomenta Suomi on vajonnut naisissakin Late "lievää ylipainoa" (oma ilmaisunsa) Karhuvaaran tasolle. On yksi puolalaisen näköinen lyhyttukkainen hirvitys ja sitten jokunen mustasta tykkäävä kasarireliikki, jäks. Kati Nappaakin tulee siellä ikävä. Ykkösellä tapaat Inkan lisäksi mm. edellä mainitun Hanna von Wendtin - hänellä on ehkä kauneimmat ruutusilmät, juontaja Anna Vuorisen, montakin asiallista uutistenlukijablondia, joista Eila Kannisella on hunajaisenjumalainen ääni.

Mutta he ovat siis bubbling under -osastoa Inkaan nähden.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä en uskalla aamuteeveitä katsoa ollenkaan. Nimittäin kerran kävi niin pahasti, että aamulla telkkaria avatessani se oli edellisen illan jäljiltä jämähtänyt MTV3-kanavalle. Ilman mitään ennakkovaroitusta 32-tuumaisen ruudun täydeltä tuli näkyviin Lauri Karhuvaara joka TWISTASI kun taustalla jokin tyttöbändi lauloi biisiä "varpaat tahtoo tanssimaan".
Herra Jumala. Jos tuo toistuu, niin minä en taida siitä enää selvitä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy