Mainos

Inka Henelius, aamujemme namu!

• 94 666
  • 161

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Predator

Juuri tuosta syystä kanavanappi nro 3 on poistettu makuuhuoneemme telkkarista. Kunnon Inka / Ylen aamutv -diggari aloittaa katselun sängystä käsin heti kun on simmut auki. Muista Ykkönen, mutta varoitus; jäät koukkuun.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itse en ole huomannut Inkaa, joten joku jolla on ylimääräistä aikaa ja intoa, voisi spämmätä tänne ko. naisen kuvan.
Tästä pääsemme sitten eteenpäin.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Mites äijät on, huomaisitteko te näitä Inkoja ja Viivejä, jos ne juontaisivat jotain kirjallisuusohjelmaa tai yle-akatemiaa?

Ei ne hotakat mitään kummoisia ole. Se, että joku nainen on "oikeasti" kiinnostunut urheilusta, saattaa tuoda kännikertoimen tavoin ulkonäköpisteitä.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En voi kun ihmetellä tätä kuumetta. Tuo eukkohan näyttää siltä kuin laajakuvalähetys olisi pakotettu laatikkotelkkariin. Pitkä ja kapea naama, nenäkin varmaan kilometrin mittainen.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Tänä aamuna hiffasin tämän Inkan, kun aamulla meni vähän pidempään sängyssä vetelehtien. Ihan tavallinen blondihan tuo oli. Eipä tuosta oikein osaa sanoa juuta eikä jaata. JHag kyllä ampuu nyt vähän yli.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ulkonäöltään Inka muistuttaa lähinnä Hannu Mannista. Ei niinkään mairittelevaa nuorelle naiselle.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Mites äijät on, huomaisitteko te näitä Inkoja ja Viivejä, jos ne juontaisivat jotain kirjallisuusohjelmaa tai yle-akatemiaa?

Kyllä, oma suosikkikatraani ulottuu myös ajankohtaisohjelmien puolelle, samoin uutisiin ja lastenohjelmiin. Esimerkiksi Susanne Päivärinta ei ole paha rasti, vaikka hänen ohjelmansa sitä onkin taidepaukkukitaristeineen.

Mä olen nähnyt Inkan livenä(kin). Toimii. Itse asiassa Viivikin on helvetin paljon buenompi livenä, samoin Heidi Suomi. Telkkari rumentaa, miettikää sitä. Hannu Manninen on mun mielestä aika paljon siskonsa Pirjo Mannisen näköinen, joka ei myöskään ole torilla kivitettävää lajia.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti JHag
Hannu Manninen on mun mielestä aika paljon siskonsa Pirjo Mannisen näköinen, joka ei myöskään ole torilla kivitettävää lajia.

Ohoh, päätit sitten tulla ulos kaapista oikein raamit kaulassa...

Jaan kyllä mielipiteesi Susanna Päivärinnasta ja toinen esimerkki urheilun ulkopuolelta on se Pikku Kakkosen juontaja, josta oli puhetta muistaakseni Viivi-ketjussa vai missä lie, nimi ei tule nyt mieleen.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti JHag

Hannu Manninen on mun mielestä aika paljon siskonsa Pirjo Mannisen näköinen, joka ei myöskään ole torilla kivitettävää lajia.

Tosin Hannu on enemmän opettajaisänsä Jorman näköinen, joka koululaispiireissä tunnettiin nimellä Nenä.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkos tästä neidissä kuvaa jossain? Itse en ainakaan googlettamalla löytänyt...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Gags
...ja toinen esimerkki urheilun ulkopuolelta on se Pikku Kakkosen juontaja, josta oli puhetta muistaakseni Viivi-ketjussa vai missä lie, nimi ei tule nyt mieleen.

Kyseessä on lovely Silja Sillanpää! Se on juuri se, jonka kategoriaan YleX:n kundit nostivat Inkan.

Jos ei ole Inkasta kuvaa, niin mä voisin käydä ottamassa. Varmimmin hänet näkee Ylen aamutv:ssä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivosoluni ovat työskennelleet rajusti selvittääkseen minulle, onko Inka oikeasti kaiken tämän hehkutuksen arvoinen ? Toinen soluista uupui täysin ja jäljelle jäänyt kuiskasi käheällä äänellä – ihan tavallinen blondi se on. Nämä YleX kaverien luomat kategoriat, joista JHag mainitsi, eivät täysin vakuuta minua. Nämä kategoriathan on luotu radiossa tai ainakin radiossa työskentelevien ihmisten toimesta ja näin ollen mitä ilmeisemmin myös radiojuontajia varten. Radio on siitä kenkku väline, että pelkän äänen perusteella ei aukottomasti voi tehdä ulkonäköön liittyviä arvioita. Valistuneita veikkauksia voi toki heittää, mutta muistakaa varovaisuus. Ruuhka-Riihelä kuulostaa radiossa kaikkien rekkamiesten kantaisältä, mutta luonnossa paljastui pesussa kutistuneeksi Teddy-karhuksi. Oli sillä sentään parta.

Mitä näihin urheiluruutu-täteihin tulee, niin kyllä tämä nelosella vaikuttava Kirsi Alm (?) muodostaa aivan oman kategoriansa. Neidolla on niin leveät hartiat, että useampikin mies on niistä todennäköisesti kateellinen. Pitäisin Kirsiä myös luontevana valintana suomalaiselle miehelle. Jos lätkätreenit tai kertausharjoitukset eivät aina satu innostamaan, voi pyytää paremman puoliskonsa stunttaamaan. Toki on syytä muistaa joukkuehenki ja seuraavissa treeneissä pahoitella turhan kovin taklauksia. Olen tykäistynyt tuollaisiin Naisiin, kun kauniisti pyydät, saattaa olla ettet joudu nyrkin ja hellan väliin.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mä oon sata varma, että tää on provo-ketjun osa 2.
Inka. Mitä?? Älkää nyt hulluja puhuko.
Sorry, JHag mutta tähän lankaan mä en mene.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Svante
Inka. Mitä?? Älkää nyt hulluja puhuko.
Sorry, JHag mutta tähän lankaan mä en mene.

Tätä mieltä olen itsekin ollut koko ajan, eritoten kun nainen on Inka HELENIUS, ei Henelius....

"Urheilutoimitus
Inka Helenius
Jussi Saarinen
Minna Vasarainen"

http://www.yle.fi/aamutv/toimitus.php

Eli ei mennyt läpi täälläkään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tänä aamuna maailmani romahti

Niin, tänään sitten oikeasti näin Inkan telkkarissa. Tähän asti olin luullut nähneeni Inkan, ja katsellut jotain ihan muuta. Olin hehkuttanut väärää naista, pöh.

Inkahan tosiaan on Mannisen veljesten nenäkästä sarjaa. Inka ei ole aamujen namu, nyt pitää sitten selvittää että kuka on.

58: Jatkoajan keskustelupalsta on joskus luotettavampi tietolähde kuin YLE:n nettisivut.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Svante
Hjälp, miten tulee toimia kun provo uppoaa täydellisesti ja vieläpä niin, etten tule koskaan tietämäänkään oliko se provo vai ei ? Mielestäni Inka on ihan ok näköinen nainen, joskaan ei lähelläkään säätyttöjen tasoa.

Nimim. Neuvoton

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti fiftyeight
Tätä mieltä olen itsekin ollut koko ajan, eritoten kun nainen on Inka HELENIUS, ei Henelius....

Däng! Väärin! Tällä kertaa lähteesi oli epäluotettava, koska ainakin Inkan ajokortissa lukee Henelius. Siihen luottaisin enemmän kuin mihinkään nettisivuun.

theref

Jäsen
Viestin lähetti mirasane
Tällä kertaa lähteesi oli epäluotettava, koska ainakin Inkan ajokortissa lukee Henelius. Siihen luottaisin enemmän kuin mihinkään nettisivuun.

Ahaa =)

Mutta kyllä, Lappeenrannasta Inka tosiaan lähti Heneliuksena enkä usko sukunimen muuttuneen.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Oli pakko tulla kommentoimaan vielä.

Onkohan JHagilla käynyt samat kuin allekirjoittaneella. Muistui yhtäkkiä mieleen, että tuossa viime syksynä näin useampana yönä to-del-la pervoja unia Hanna-Mari Seppälästä. Normaalisti en näe pervo-unia ikinä, tai en ainakaan muista. Tyttö on oikea teiniprinsessan kiiltokuvamalli. Vähän samaahan tuossa Inkassa ehkä on...

JHag, vanha pervo setä!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Black Adder
Onkohan JHagilla käynyt samat kuin allekirjoittaneella. Muistui yhtäkkiä mieleen, että tuossa viime syksynä näin useampana yönä to-del-la pervoja unia Hanna-Mari Seppälästä. Normaalisti en näe pervo-unia ikinä, tai en ainakaan muista. Tyttö on oikea teiniprinsessan kiiltokuvamalli. Vähän samaahan tuossa Inkassa ehkä on...

JHag, vanha pervo setä!

Kuulkaas nyt tinalot (ei Black A), tämä ei ole provo, vaan täyttä totta! Diggaan neidosta nimeltä Inka H-E-N-E-L-I-U-S, joka oli tänäkin aamuna sulostuttamassa ruutua. Oma vikanne, jos ette tajua, mutta pitäkää vaan perustyrkkynne. Mitä persoonallista on digata tissinsä ruutuun tunkevasta Viivistä? Sehän on ihan mieshormonaalinen juttu, että taatusti, näin heterona, lähtee keulimaan, kun kuka tahansa nuori nainen paljastelee itseään. Edellytyksenä se, että nainen ei ole tolkuton läski tai markokiprusoff-iholla varustettu. Rumakin naama menee, kun katsoo kroppaa. Verenkierto ei nimittäin valehtele, vaikka suu sen saattaakin tehdä, myöntäkää pois! Mutta Inka.Jollain mystisellä tavalla hän vaikuttaa kiertoteitse samaan hormonitoimintaan. Ja pidän siitä!

Black Adderille; Toi on ihan normaalia. En tosin ole nähnyt pervounia Hanna-Mari Seppälästä, mutta kylläkin Taina Upasta! Tästä avauduin aikoinaan uniketjussakin ja pilasin samalla unien tulkintakeskustelun menemällä ns. suoraan asiaan...

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Kuulkaas nyt tinalot (ei Black A), tämä ei ole provo, vaan täyttä totta! Diggaan neidosta nimeltä Inka H-E-N-E-L-I-U-S, joka oli tänäkin aamuna sulostuttamassa ruutua. Oma vikanne, jos ette tajua, mutta pitäkää vaan perustyrkkynne. Mitä persoonallista on digata tissinsä ruutuun tunkevasta Viivistä?
No niin, selkenipä tämäkin asia. Kyse on siis aidosta Inka-ketjusta ja makuasioistahan ei oikein kunnon provoja saa tehtyäkään. Kyllä mä jollakin tapaa pystyn viimeisellä aivosolullani ymmärtämään JHagia. Kuten aikaisemmin todettu, Inka on ihan ok näköinen neitonen ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse olen lopettanut jo aika päivää sitten kaikenlaisten omituisuuksien päivittelyn ja hyväksynyt asian, että makunsa kullakin. Sitä jotenkin tuntee itsensä lähes normaalisti säätyttöjä tuijottaessa, kun on nähnyt nelosen dokumentin lihavuoria rakastavista miehistä. Ei ole helppoa heilläkään, saati sitten sukista tai muista omituisuuksista diggaavilla.

Perustyrkkyjä ei kyllä saisi mollata. Maitorauhaset ovat persoonallisia nekin, eivätkä aina edes sisaruksia keskenään.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Viestin lähetti bozik

Mitä näihin urheiluruutu-täteihin tulee, niin kyllä tämä nelosella vaikuttava Kirsi Alm (?) muodostaa aivan oman kategoriansa. Neidolla on niin leveät hartiat, että useampikin mies on niistä todennäköisesti kateellinen.
Kirsin leveät hartiat ovat hyvin pitkälti telkkarin luomaa harhakuvaa. Itse olen bongannut Kirsin monta kertaa livenä ja hänhän on todella herttainen ja pienikokoinen neito. Pituutta on sellaiset 160 senttiä eikä Kirsi todellakaan ole mikään roteva nainen. Ihme juttu miten ihminen voi näyttää niin erilaiselta telkkarissa kuin luonnossa.

Ja tässä samassa yhteydessä voin myös vahvistaa JHag:in havainnon - eli Inkakin on selkeästi kauniimpi luonnossa kuin telkkarissa. Ne meikimömmöt mitä Inkan naamaan tungetaan telkkarilähetyksiä varten eivät oikein sovi hänelle. Telkkarilähetyksissä Inkan fledakin on usein mitä ihmeellisimmissä asennoissa mikä ei myöskään tee hänelle oikeutta.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Blågula
Kirsin leveät hartiat ovat hyvin pitkälti telkkarin luomaa harhakuvaa. Itse olen bongannut Kirsin monta kertaa livenä ja hänhän on todella herttainen ja pienikokoinen neito. Pituutta on sellaiset 160 senttiä eikä Kirsi todellakaan ole mikään roteva nainen. Ihme juttu miten ihminen voi näyttää niin erilaiselta telkkarissa kuin luonnossa.
Saman havainnon olen tehnyt itsekin. Liigakauden aikana tuota kaunokaista näkee halleissa kohtuullisen usein ja aina sen jälkeen maailma on pikkaisen parempi paikka olla ja elää. Kirsi todella on aivan täydellisen sopusuhtainen nainen, mutta miten ihmeessä ne saa telkkarista hartiat näyttämään niin leveiltä ? Toisaalta myös leveä hartimalli pukee Kirsiä ja eiköhän se ole niinkin, että tuon näköiselle naiselle riittää että omistaa hartiat, pienet tai suuret - aivan sama.

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kirsi todella on aivan täydellisen sopusuhtainen nainen, mutta miten ihmeessä ne saa telkkarista hartiat näyttämään niin leveiltä ?

Voidaanko tästä myös vetää johtopäätös, että Laura Ruoholan leveäksi mainittu takamus onkin harhaa ja neiti muistuttaakin takaapäin luisevaa pissistä?

Mikäli näin on, säälin avoimesti ervatsaloa, itseäni ja kaikkia muita muodokkaan naiskauneuden päälle ymmärtäviä mieshenkilöitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy