Viestin lähetti Tunkki
Mites äijät on, huomaisitteko te näitä Inkoja ja Viivejä, jos ne juontaisivat jotain kirjallisuusohjelmaa tai yle-akatemiaa?
Viestin lähetti JHag
Hannu Manninen on mun mielestä aika paljon siskonsa Pirjo Mannisen näköinen, joka ei myöskään ole torilla kivitettävää lajia.
Viestin lähetti JHag
Hannu Manninen on mun mielestä aika paljon siskonsa Pirjo Mannisen näköinen, joka ei myöskään ole torilla kivitettävää lajia.
Viestin lähetti Gags
...ja toinen esimerkki urheilun ulkopuolelta on se Pikku Kakkosen juontaja, josta oli puhetta muistaakseni Viivi-ketjussa vai missä lie, nimi ei tule nyt mieleen.
Viestin lähetti Svante
Mä oon sata varma, että tää on provo-ketjun osa 2.
Inka. Mitä?? Älkää nyt hulluja puhuko.
Sorry, JHag mutta tähän lankaan mä en mene.
Hjälp, miten tulee toimia kun provo uppoaa täydellisesti ja vieläpä niin, etten tule koskaan tietämäänkään oliko se provo vai ei ? Mielestäni Inka on ihan ok näköinen nainen, joskaan ei lähelläkään säätyttöjen tasoa.Viestin lähetti Svante
Mä oon sata varma, että tää on provo-ketjun osa 2.
Viestin lähetti fiftyeight
Tätä mieltä olen itsekin ollut koko ajan, eritoten kun nainen on Inka HELENIUS, ei Henelius....
Viestin lähetti mirasane
Tällä kertaa lähteesi oli epäluotettava, koska ainakin Inkan ajokortissa lukee Henelius. Siihen luottaisin enemmän kuin mihinkään nettisivuun.
Viestin lähetti Black Adder
JHag, vanha pervo setä!
Viestin lähetti Black Adder
Onkohan JHagilla käynyt samat kuin allekirjoittaneella. Muistui yhtäkkiä mieleen, että tuossa viime syksynä näin useampana yönä to-del-la pervoja unia Hanna-Mari Seppälästä. Normaalisti en näe pervo-unia ikinä, tai en ainakaan muista. Tyttö on oikea teiniprinsessan kiiltokuvamalli. Vähän samaahan tuossa Inkassa ehkä on...
JHag, vanha pervo setä!
No niin, selkenipä tämäkin asia. Kyse on siis aidosta Inka-ketjusta ja makuasioistahan ei oikein kunnon provoja saa tehtyäkään. Kyllä mä jollakin tapaa pystyn viimeisellä aivosolullani ymmärtämään JHagia. Kuten aikaisemmin todettu, Inka on ihan ok näköinen neitonen ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse olen lopettanut jo aika päivää sitten kaikenlaisten omituisuuksien päivittelyn ja hyväksynyt asian, että makunsa kullakin. Sitä jotenkin tuntee itsensä lähes normaalisti säätyttöjä tuijottaessa, kun on nähnyt nelosen dokumentin lihavuoria rakastavista miehistä. Ei ole helppoa heilläkään, saati sitten sukista tai muista omituisuuksista diggaavilla.Viestin lähetti JHag
Kuulkaas nyt tinalot (ei Black A), tämä ei ole provo, vaan täyttä totta! Diggaan neidosta nimeltä Inka H-E-N-E-L-I-U-S, joka oli tänäkin aamuna sulostuttamassa ruutua. Oma vikanne, jos ette tajua, mutta pitäkää vaan perustyrkkynne. Mitä persoonallista on digata tissinsä ruutuun tunkevasta Viivistä?
Kirsin leveät hartiat ovat hyvin pitkälti telkkarin luomaa harhakuvaa. Itse olen bongannut Kirsin monta kertaa livenä ja hänhän on todella herttainen ja pienikokoinen neito. Pituutta on sellaiset 160 senttiä eikä Kirsi todellakaan ole mikään roteva nainen. Ihme juttu miten ihminen voi näyttää niin erilaiselta telkkarissa kuin luonnossa.Viestin lähetti bozik
Mitä näihin urheiluruutu-täteihin tulee, niin kyllä tämä nelosella vaikuttava Kirsi Alm (?) muodostaa aivan oman kategoriansa. Neidolla on niin leveät hartiat, että useampikin mies on niistä todennäköisesti kateellinen.
Saman havainnon olen tehnyt itsekin. Liigakauden aikana tuota kaunokaista näkee halleissa kohtuullisen usein ja aina sen jälkeen maailma on pikkaisen parempi paikka olla ja elää. Kirsi todella on aivan täydellisen sopusuhtainen nainen, mutta miten ihmeessä ne saa telkkarista hartiat näyttämään niin leveiltä ? Toisaalta myös leveä hartimalli pukee Kirsiä ja eiköhän se ole niinkin, että tuon näköiselle naiselle riittää että omistaa hartiat, pienet tai suuret - aivan sama.Viestin lähetti Blågula
Kirsin leveät hartiat ovat hyvin pitkälti telkkarin luomaa harhakuvaa. Itse olen bongannut Kirsin monta kertaa livenä ja hänhän on todella herttainen ja pienikokoinen neito. Pituutta on sellaiset 160 senttiä eikä Kirsi todellakaan ole mikään roteva nainen. Ihme juttu miten ihminen voi näyttää niin erilaiselta telkkarissa kuin luonnossa.
Kirsi todella on aivan täydellisen sopusuhtainen nainen, mutta miten ihmeessä ne saa telkkarista hartiat näyttämään niin leveiltä ?