Mainos

Inka Henelius, aamujemme namu!

• 94 666
  • 161

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti mirasane
Däng! Väärin! Tällä kertaa lähteesi oli epäluotettava, koska ainakin Inkan ajokortissa lukee Henelius. Siihen luottaisin enemmän kuin mihinkään nettisivuun.

No, persetti. Ei voi enää mihinkään näköjään luottaa. Saatte anteeksi.

Taitaa tyttö saada usein postia väärällä nimellä, kuten meikäläinenkin, kun sukunimi ei ole tavallinen Virtanen.

No, onkos tämä sitten se ainakin joskus koripalloillut Inka Henelius, vai täh?

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ihan turhaa hypetystä !

Viestin lähetti fiftyeight
No, onkos tämä sitten se ainakin joskus koripalloillut Inka Henelius, vai täh?

Onkos tämä sen Inka Sulinin tyttö ? Eli sen ruotsalaisen euroviisuvoittajan , Inga Pengar'in pikkuserkku ?

msg

Jäsen
Aamujen namu? Edelleen VW-Hanna .
Viivi on kolholeukainen tyrkkyblondi ja Inka samaa kastia Vasaraisen ja Raittilan kanssa. Ihan kelvollisen näköisiä, mutta että oma ketju tänne? Ei sentään.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Inka KORHONEN

Harmi kun se Tulosruudun Inka jäi äitiyslomalle... siinä vasta miestenkaataja. Ei niinkään huippunaisellinen, mutta erittäin söpö nainen. Flirttailee jatkuvasti kameralle ja se hymy onkin omaa luokkaansa. No kyllä se Heidi Suomikin on aina kiihkee.. ;)

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

En tosin ole nähnyt pervounia Hanna-Mari Seppälästä, mutta kylläkin Taina Upasta! Tästä avauduin aikoinaan uniketjussakin ja pilasin samalla unien tulkintakeskustelun menemällä ns. suoraan asiaan...

Sama juttu, Upassa on sita jotain. Joskus raflassa tullut flirtailtua hanen kanssaan oikein huolella. Harmi vaan etta Taina taitaa olla naimisissa ja mieskin naytti olleen raflassa messissa.

Muussa tapauksessa Taina olisi saanut heittaa Kr:n turbokeihasta(helvetin lyhyt, mutta hyvat lennatys-ominaisuudet)

Seksikas pakkaus tama Taina.

Inka Heneliuksesta en ole kuullutkaan!

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Sama juttu, Upassa on sita jotain. Joskus raflassa tullut flirtailtua hanen kanssaan oikein huolella. Harmi vaan etta Taina taitaa olla naimisissa ja mieskin naytti olleen raflassa messissa.

Ettet vaan " flirttaillut " Uppaa ja hänen miestään siinä vaiheessa , kun he poliiseina kantoivat sinua maijaan ?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Voidaanko tästä myös vetää johtopäätös, että Laura Ruoholan leveäksi mainittu takamus onkin harhaa ja neiti muistuttaakin takaapäin luisevaa pissistä?
Ollos huoleti, tässä kohdin kyse on mysteeriosta. Kyllä Lauralta ihan kunnon perälauta löytyy. En voi ymmärtää TV-kameroita. Kait se on niin, että niillä saa aikaiseksi ihan mitä vaan, tässäkin asiassa kamera toisen kohdalla valehtelee ja toisen kohdalla kuvaa asian oikein.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Brewer
Ettet vaan " flirttaillut " Uppaa ja hänen miestään siinä vaiheessa , kun he poliiseina kantoivat sinua maijaan ?

No enpa olisi pistanyt pahakseni jos Uppa olisi minut pikku-maijaansa kantanut.
Meista kahdesta Uppa oli kylla enemman kantokunnossa silloin.

Eikohan Tainaa pamputettu hanen miehensa toimesta tuona iltana?!

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jösses !

Viestin lähetti Kalkun rusakko
No enpa olisi pistanyt pahakseni jos Uppa olisi minut pikku-maijaansa kantanut.
Meista kahdesta Uppa oli kylla enemman kantokunnossa silloin.

Eikohan Tainaa pamputettu hanen miehensa toimesta tuona iltana?!

Siinä olisi kyllä olleet varsinaiset Keihäskarnevaalit ! Kalkku , isänsä Jorman näköinen Kimmo Kinnunen , Jorma Kinnunen , Taina Uppa ja aviomies poliisi ! Ei olisi enää puuttunut kun legendaarinen kreikkalainen nais(?) keihäänheittäjä Anna Verouli huutamassa " Who's your daddy ! " nahkahuppu päässä.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ihan oikeesti, hei! Mä en todellakaan tiedä kuka tää Inka on.
Onko Inka se nuori vaaleahko tyttönen joka on sillees ujosti ruudussani vai se toinen isompi, joka katselee mun telkkarissani killiin?

Mitenköhän paljon aikaa toi Heidi Suomi pistää likoon tukkansa duunamisessa. Joka kerta uus frisyyri.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko palata tohon Laura Ruoholan takamukseen.

Eräs tutun tuttu, joka on faijan työkavereita oli tunnistanut Lauran Ruoholan suvun jäseneksi pelkästään tämän perseen perusteella. Hänen sukulaisensa olen minäkin nähnyt... Samannäköinen mutta tumma, ääni aivan samanlainen, ja perse yhtä leveä...

Heidi Suomi on muuten värjännyt hiuksensa, sopii paremmin tuo väri kuin edellinen, aika kissa joka tapauksessa, mutta sormus näkyi olevan vasemman käden nimettömässä ):

edit. perhesiteet sekaisin

Viimeksi muokattu:

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti VH87
Heidi Suomi on muuten värjännyt hiuksensa, sopii paremmin tuo väri kuin edellinen, aika kissa joka tapauksessa, mutta sormus näkyi olevan vasemman käden nimettömässä ):
Jep, Heidi on naimisissa lentopallomaajoukkueen keskitorjujan Janne Heikkisen kanssa. Tämä säihkysilmä oli leskenä viime talven miehensä pelatessa Itävallassa ammattilaisena. Jos tämä triviatieto nyt ketään kiinnostaa...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hienoa, että on muitakin Taina Uppa -faneja. Luulen, että Tainan oma maija on aikamoinen kokemus ja mikäs siinä, jos pääsisi vielä käsirautoihinkin tämän poliisin toimesta. Tainassa on mistä ottaa kiinni. Gösta Sundqvist (RIP) onkin tätä viistäen riimitellyt oivasti tähän malliin biisissä "Lihaksikas nainen" albumilta "Bulebule": "Siellä jykevien reisien välissä kun pää / pitkin vakoa taas kyntää / kuka voittaa kuka tämän pelin häviää / kun haet taas hyväksyntää". Luulen, että Tainan karnevaaleilla keihäs ei tulisi alas liian aikaisin.

Inkasta: Kyllä vaan Svante, juuri se ujon kauniisti hymyilevä blondi on ex-koripalloilija Inka. Jos ujous on teeskenneltyä, niin who cares? Pääasia, että toimii.

Toinen Inka eli Maikkarin äitiyslomalla oleva Inka Korhonen sai jo Viivi-ketjussa lisänimen Inka "kurittaja" Korhonen, koska hän käytti tavantakaa sanontaa "joukkue sejase kuritti joukkuetta sejase eilen kiekko/futis/whatever -kierroksella"

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
TV-kilot

Niin, näkökokemukseni mukaan Taina Uppaan pätee todella voimakkaasti se faktana väitetty että TV-kuva lisää henkilöön kiloja. Livenä ihan vieressä istuessa Olympiastadionin sikaosastolla näytti todella söpöltä. Ja hellyyttävältä koska itki (!) pudottuaan finaalista jossain mitkä MaailmanEricssonGPkisat ne sitten olivatkaan. Tosin kaunistavia korruptiokonjakkeja oli nautittuna jokunen.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ja kun nyt seipään heittäjättäriin päästiin, niin suosikkini on aina ollut Trine Hattestad. ...taidanpa jättää lopun sanomatta.

Tuossa talvella olin tilanteessa törmätä Mikaela Ingbergiin, ja täytyy sanoa että tuo nykyinen figuuri tuo esiin Mikaelan parhaat puolet. Vai mitä Tapsa?

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: TV-kilot

Viestin lähetti Twite
Niin, näkökokemukseni mukaan Taina Uppaan pätee todella voimakkaasti se faktana väitetty että TV-kuva lisää henkilöön kiloja. Livenä ihan vieressä istuessa Olympiastadionin sikaosastolla näytti todella söpöltä. Ja hellyyttävältä koska itki (!) pudottuaan finaalista jossain mitkä MaailmanEricssonGPkisat ne sitten olivatkaan. Tosin kaunistavia korruptiokonjakkeja oli nautittuna jokunen.

Tämä pitää täysin paikkansa. Tainan useita kertoja olen nähnyt livenä, eikä hän ainakaan miltään läskiltä näytä. Kiinteät vatsalihakset on, ja hartiat leveämmät kun mulla (en ole siitä keveämmästä ja kapeimmasta päästä, mutten mikään tankki sentään :)).

Asuuko muuten vielä Porissa vai muuttiko takaisin Helsinkiin? Voi olla että sekoitan johonkin toiseen henkilöön.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
ASIAA !

Viestin lähetti fiftyeight
Ja kun nyt seipään heittäjättäriin päästiin, niin suosikkini on aina ollut Trine Hattestad. ...taidanpa jättää lopun sanomatta.

Tuossa talvella olin tilanteessa törmätä Mikaela Ingbergiin, ja täytyy sanoa että tuo nykyinen figuuri tuo esiin Mikaelan parhaat puolet. Vai mitä Tapsa?

Asiaa 58 !
Sekä Trine että Mikaela ovat todella seksikkäitä naisia. Livenä ja "oikeat kuteet päällä " nähtynä lähes täydellisiä pakkauksia.
Näiden tosi mimmien rinnalla ( nimenomaan ! ) kyllä kaikenmaailman urheilu-uutisten ingat häviävät 100 - 0.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lällälläää...meikäläinen on moikkausväleissä usein Töölössä saleilevan Mikaelan kanssa. Ei paha rasti, muttei ihan mun "kupillinen teetä". Pituutta Mikaelallakin muuten reilusti, väillä 175-180 sanoisin. Mutta tämä ei varsinaisesti lohduta, sillä Inkaan tutustuisin mieluummin. Livenä olen nähnyt mm. Bluesin matseissa (luoja, onko se Bleg-fani?) ainakin 3 kertaa. Pitkä on hänkin. Mun limiitti kulkee 182 kohdalla, koska sen jälkeen nainen on pidempi kuin minä, joten turha yrittää Geena Davisin, wittu!

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti mirasane
Pieleen meni. Inka on puhdasverinen lappeenrantalainen, iloinen karjalaisneito siis. Ja käsipallon sijaan hän on luonut pitkän uran koripallon saralla. Pelannut Suomessakin SM-tasolla ja palloillut yhden kauden Saksassa.

Ja omistaa yhden suomen mestaruudenkin :)

EDIT: Tuo Saksan kausi onkin jäänyt kokonaan kuulematta. No en yhtään ihmettele, että neito on palloillut euroopassakin. Taitoa oli kuin pienessä kylässä.

Jos mirasane näät joku päivä niin kerroppa terkkuja.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti JHag

Inkasta: Kyllä vaan Svante, juuri se ujon kauniisti hymyilevä blondi on ex-koripalloilija Inka. Jos ujous on teeskenneltyä, niin who cares? Pääasia, että toimii.

Ei muuten ole! Tänään aamulla oli tuo ujosti hymyilevä ja se EI ollut Inka vaan se toinen.

Miksei muuten Hermunen ja Päivärinta ole meidän urheiluankkurimme?

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Asiaa !

Viestin lähetti Svante
Miksei muuten Hermunen ja Päivärinta ole meidän urheiluankkurimme?

Kannatetaan ! Hehän voisivat olla parivaljakkona taiteilijanimillä
" Päivärinta ja Riipurinta "

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Oma ehdotukseni urheiluankkureiksi

Ehdotetaan parivaljakkoa Anneli Saaristo ja AnneMari Sandell .
He voisivat esiintyä nimellä " Duo Identtiset kolmoset , 1/3 osaa ja 2/3 osaa "

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Sumu
Olen kyllä ykkösen aamutv:n tytöistä ihastunut Hanna von Wendtiin...uhh miten kaunis nainen.

Viestin lähetti msg
Aamujen namu? Edelleen VW-Hanna .

Jumaleisson kaverit. Olen luullut koko ajan että olen yksin Hanna von Wendt ihailija kerhossa! Äänestin Hannaa jo Jatkoajan kesätyttökilpailussa. Eivätkö Jatkoajan uroot uskalla tunnustaa ihastuneensa ruotsia äidinkielenään puhuvaan henkilöön? Vai eikö Hannaa tunneta? Vaadinkin että Hannalle pitää saada oma uutisohjema parhaaseen katseluaikaan!
Hanna on pelastanut monta päivää ilmestymällä tv ruutuun. Kauniit kasvot, täyteläiset huulet ja ihanat silmät. Valitettavasti en ole löytänyt netistä kuvaa Hannasta.
Hanna jos luet tätä niin ota yhteyttä yksityisviestillä.
Jag älskar dig!

Viestin lähetti Twite
Inka ei ole aamujen namu, nyt pitää sitten selvittää että kuka on.

Twinte suosittelen heräämään joku aamu vähän klo 6 jälkeen ja katsomaan yle:n ruotsinkielistä uutislähetystä. Se kannattaa!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Pakkohan tää on laittaa tänne. Kaikille kateuden aiheeksi, Inka teki aikanaan minulle Lukion ekalla nahkamaalaukset kastepäivänä. :)) wuhuu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy