Mainos

Inka Henelius, aamujemme namu!

• 94 668
  • 161

msg

Jäsen
Viestin lähetti HABS #11
Eivätkö Jatkoajan uroot uskalla tunnustaa ihastuneensa ruotsia äidinkielenään puhuvaan henkilöön? Vai eikö Hannaa tunneta?

Se, joka hyljeksii ruotsia puhuvia, missaa kyllä paljon.
Niin ja Hannan kollega Ann-Christinekin hakkaa inkat ja viivit.
Ja Anna Vuorinenkin on ihan kiva, mutta aamujuonnoissa jännittää liikaa.

Niin ja kannattaa myös katsoa viikonloppuaamuna Hetkinen - Lapioitava tietovisailu kolmasluokkalaisille...

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti SaiPa2000
Tuo Saksan kausi onkin jäänyt kokonaan kuulematta. No en yhtään ihmettele, että neito on palloillut euroopassakin. Taitoa oli kuin pienessä kylässä.

Jep, Inka pelasi yhden kauden Saksassa. En enää muista opiskeliko samalla, vai oliko siellä vain pelaamassa. Palasi sieltä sitten Lappeenrannan Catzeihin.

Viestin lähetti SaiPa2000
Jos mirasane näät joku päivä niin kerroppa terkkuja.

Jees, kerron terkkuja. Arvelinkin, että te varmaan tunnette toisenne... :)

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Inka on aika namu, kiitos vaan vinkistä. Yleensä aamulla ei tule oltua niin hereillä, että tulisi tarkemmin katsottua kuka urheilu-uutiset lukee.

Nyt täytyy jatkossa vääntää herätyskello 5 min aikaisemmaksi, että ehtii herättyä rauhassa keskittyä ihailemaan Inkaa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Johannes
Nyt täytyy jatkossa vääntää herätyskello 5 min aikaisemmaksi, että ehtii herättyä rauhassa keskittyä ihailemaan Inkaa.

En tiedä, kannattako se herätyksen aikaistaminen, sillä sama urheilutoimittaja lukee lähes samat urheilusähkeet puolen tunnin välein. Tietenkin, jos haluaa nauttia täyslaidallisen Inkaa tai jotain muuta aamun herkkua (esim. uutistyttö Katri Virtanen) laittaa kellon soittamaan kuudelta ja tapittaa koko aamu-tv:n kuudesta yhdeksään, jolloin saa nopeasti laskien seitsemän annosta aamun piristystä.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Svante
Ihan oikeesti, hei! Mä en todellakaan tiedä kuka tää Inka on.
Onko Inka se nuori vaaleahko tyttönen joka on sillees ujosti ruudussani vai se toinen isompi, joka katselee mun telkkarissani killiin?

Jessss!!!
Mä näin Inkan tänään ruudussani. Hän on (valitettavasti) juuri se, joka mun töllössäni katselee hieman vinoon. Ehkä se johtuu siitä, että toisella silmällä lukee tekstit paperista ja toisella suurelta skriiniltä. Hm...
Mun on mietittävä onko hän todellakin aamujeni namu.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Sul on Svante väärä sivu !

Viestin lähetti Svante
Jessss!!!
Mä näin Inkan tänään ruudussani. Hän on (valitettavasti) juuri se, joka mun töllössäni katselee hieman vinoon. Ehkä se johtuu siitä, että toisella silmällä lukee tekstit paperista ja toisella suurelta skriiniltä. Hm...
Mun on mietittävä onko hän todellakin aamujeni namu.

Se mitään vinoon katso ! Sä katsot Svante IFKn kausikirjaa vuodelta 1983 ja siitä just Pepe Lehtosen kuvaa. Se Inka on siellä telkkarissa !

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Sul on Svante väärä sivu !

Viestin lähetti Brewer
Se mitään vinoon katso ! Sä katsot Svante IFKn kausikirjaa vuodelta 1983 ja siitä just Pepe Lehtosen kuvaa. Se Inka on siellä telkkarissa !

Ahaa! Mun näkökentässäni on siis "Pepe-virus".
Ajatella mikäli ruudusta aamuisin näkyisi Arja Samulin lukemassa NHL tuloksia. Huh.. Onneksi tuo Pepe-Inka hoitaa hommat.

P.S. Kausi -83 olikin hyvä kausi, kandee muistella.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Johannes
Inka on aika namu, kiitos vaan vinkistä. Yleensä aamulla ei tule oltua niin hereillä, että tulisi tarkemmin katsottua kuka urheilu-uutiset lukee.

Hienoa! Arvasin, että jostain löytyy lisää näitä Inka-diggareita.

Huomenta Suomen tuottaja:
"Sä voit mennä lukeen ne käsipallotulokset, mutta ei sillä oo mitään merkitystä. Inka on helvetin paljon nätimpi ja parempi. Me on hävitty tää kanavakilpailu."

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Asiasta kiinnostuneille tiedoksi: Inka tänään (7.6.) Peltsin ja Juuson vieraana YleX:n aamussa klo yhdeksän jälkeen.

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Reverent
Asiasta kiinnostuneille tiedoksi: Inka tänään (7.6.) Peltsin ja Juuson vieraana YleX:n aamussa klo yhdeksän jälkeen.

Inka radioaalloilla nyt. Onko meitä huijattu kaikki nämä aamut, neitohan puhuu selkeästi mie-murretta ruudusta poistuttuaan...

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vahvasti kuului tuo "mie"-kieli mutta mitä sitä omaa murrettaan turhaan häpeilemään, poikkeuksena turun murre jota ei kukaan ymmärrä vaikka se ihan hassulta kuulostaakin.

Ja tuon Peltsin ja Juuson haastattelun perusteella sanoisen että Inka Henelius kuulosti varsin herttaiselta tytöltä.

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JHag:n innostamana liityin minäkin Peltsin ja Juuson tapaiseksi Inka-bongariksi. Ja toden totta, Inkan hiukset eivät ole olleet kertaakaan samalla tavalla laitettuna peräkkäisinä aamuina. Vaati vain jonkun kertomaan tämä tosiseikka. Itse kuulun niihin, jotka eivät koskaan huomaa, onko joku naisihminen teettänyt uuden kampauksen tai hankkinut uusia riepuja. Jos eläisin parisuhteessa, olisin varmaan saanut useamman kerran kaulinta, etenkin kun vastaisin vielä kyllä näihin kysymyksiin: Olenko lihonut ? Onko minulla selluliittia ? En kyllä myöskään älyäisi valittaa kampaamo- ja vaatemenoista...

En moiti ollenkaan JHag:n aamunamuvalintaa. Inka saa usein vielä lisäpisteitä siitä, että usein kamera siirtyy Inkan naamasta Noora Keron naamaan. Kontrasti on jonkinlainen, Inkan suureksi eduksi.

Mie-kielestä vinoilu on muuten yksi niitä harvoja asioita, joilla meikäläisen saa suuttumaan...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Realcowboy

Mie-kielestä vinoilu on muuten yksi niitä harvoja asioita, joilla meikäläisen saa suuttumaan...

Pakko mainita kesällä sattunut hassu kohtaus kun istuimme kahden frendin kanssa autossa ja puhuimme etupenkillä siitä miten Juha Malinen EM-kisojen kommentaattorina ei tuntunut oikein vakuuttavalta savonkielisine lausahduksineen ja jopa hieman naureskelimme.

Muutaman sekunnin hiljaisuuden jälkeen takapenkiltä kuului: "Kyllä se miut vakkuutti!"

Savosta kesälomalle Stadiin tullut ystävä sieltä heitti lauseen jonka takia me etupenkkiläiset "purskautimme kahvit etuikkunaan."

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen ollut Inkan kanssa aikoinaan samassa duunipaikassa. Ainakin silloin oli todella mukava ja vähintään yhtä hyvännäköinen kuin nykyään.

Tuosta on valitettavasti jo niin monta vuotta että ei taida tyttö enää nykyään edes tunnistaa allekirjoittanutta.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis monelta tää Inka oikeen on töllössä??

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ankea marraskuun aamutunnelma piristyi kovasti, kun näki Inkan. Aurinkoinen hymy ja kirkkaan keltainen paita toivat kaivattua valoa pimeyteen. Lisää tälläistä, toivoo Realcowboy.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Ei viiti Inkasta liikaa tänne kirjoitella mitään härskiä, kun sen pikkuveli kuitenkin lukee näitä :)) Noei, mut onhan tuo vieläkin vähän outo fiilis kun näkee neidin lukemassa aamuteeveen urkkaruutua, kun jokunen vuosi sitten oli vielä samassa lukiossa.
Toivottavasti saa raivattua itsensä vielä joku päivä "oikeisiin" iltalähetyksiin. Tsemiä vaan neidille.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Tulppu
Olen ollut Inkan kanssa aikoinaan samassa duunipaikassa. Ainakin silloin oli todella mukava ja vähintään yhtä hyvännäköinen kuin nykyään. Tuosta on valitettavasti jo niin monta vuotta että ei taida tyttö enää nykyään edes tunnistaa allekirjoittanutta.
Inka on todella mukava tyttö ja sellainen lupsakka, kuten (melkein) kaikki savolaiset..

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti M@rko77
Inka on todella mukava tyttö ja sellainen lupsakka, kuten (melkein) kaikki savolaiset..
Arviotasi savolaisten lupsakkuudesta on vaikea ottaa vakavissaan, kun et edes tiedä keitä savolaiset ovat.

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Koulut kesken?

Inkaa kyllä katselee mutta ei kuuntele. Yksikään ulkomainen nimi ei tule oikein äännetyksi. Helminä "laisesterin" ja "aukserrin" jalkapallojoukkueet. No, harvapa meistä haaveissaan Inkan kanssa futiksesta jaarittaa...

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Aiemmin Inkaa ei kerennyt kauheasti katselemaan, koska aamuisin tuo telkkarin katselu on aika vähäistä, mutta onneksi nykyään Inkaa näkee varsin usein illan Urheiluruudussakin. Mitä tässä nyt on tullut useana iltana häntä katseltua, niin täytyy kyllä allekirjoittaa ketjun avaus. Inkahan on melkein Viivin tasoa, toivottavasti jatkaa iltalähetyksen tekoa. Inka saa vielä plussaa siitä että juuret ovat Lappeenrannassa.

Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nojaa...nyt kun Inkaa on katsellut enemmän, niin sama homma. Ei sytytä, ei. Sen nenäkin on koko naaman mittainen! Nih!
En arvosta. Hanna von W:tä sitäkin enemmän, harmi ettei ole enää töllössä.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Mikä meno teillä täällä on päällä

Pakko sanoa tähän tavattoman miehekkäästi että eihän tämä po. daami varsinaisesti kyllä kaunis ole. Tai on jos Saimi Nousiainen on kaunis tai että Saimin nude-fotot saivat viisarin värähtämään. Juu ei.

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Valtava pettymys oli kyllä minullekin, kun häntä täällä oli niin kovasti etukäteen hehkutettu. No, elämähän on pettymyksiä täynnänsä.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Yhdyn yllekirjoittaneisiin (en fyysisesti). Aika pettymys on ollut tämä Inka. Esiintyminenkin on vielä niin epävarman näköistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy