Peltsi #18 kirjoitti:Ei tämän liigan taso niin kova ole, etteikö Sonja hyvin pärjäisi. Jos ja kun ukko on tosissaan tekemässä paluuta, niin riemusta kiljuen vastaan vaan! Keväällä miehen kokemus olisi arvossa arvaamattomassa.
jani#31 kirjoitti:On nimittäin sitten sellanen juttu, ettei(kahden vuoden takainen)NHL status takaa mitään Lumpeen nykykunnosta.
Joo,enpä mä sitä tarkoittanutkaan sillä onhan Lumme kuitenkin aivan varmasti ammattimies kaikinpuolin ja pitänyt itsensä kunnossa.Tosiasia on kuitenkin se,että ikää on jo 39 ja lisää tulee.Tuossa iässä on aivan eri asia olla vuosi tai peräti kaksi pelaamatta kun esim. 10 vuotta aiemmin,vanhuus ei nimittäin tule yksin.Tunnen suurta sympatiaa Ipa faneja kohtaan kun joukkue saa yhden suurista pojistaan kotiin vielä yhdeksi kaudeksi,mutta kehottaisin silti olemaan odottamatta liikoja.dude kirjoitti:On nimittäin sitten sellainen juttu, ettei Jyrki Lumme ole sellainen ihminen, joka ratsastaisi jollain NHL-statuksella eikä varmasti lähde nolaamaan itseään 985 NHL-ottelun jälkeen.
Grub kirjoitti:Tuo mtv3:n juttu nyt ei kerro yllättäen yhtään mitään... Hautamaan lausunto on sopivan ympäripyöreä. Toimitusjohtajien omalla kielellähän tuollainen yleensä tarkoittaa sopimusta. Tilanne asiassa kuitenkin on ilmeisesti juuri se, mitä HN tässäkin ketjussa kertoi... eli virallista sopimusta ei ole, mutta Jyrki treenaa ja pelaa Ilveksessä mikäli on omasta mielestään tarpeeksi hyvässä kunnossa... sama tilannehan on myös muuan Raimo Helmisellä...
jani#31 kirjoitti:Tällä muuan Raimo Helmisellä vaan on muistaakseni vielä ensikauden kattava soppari Ipan kanssa.
Mind over matter kirjoitti:Ei valitettavasti ole.
dude kirjoitti:Raimo Helmisellä ei ole ollut nimeä sopimuspaperissa Ilveksen kanssa sitten vuoden 1987.
Raimo pelaa jos haluaa.
Älä huoli. Mikäli Jyrki Lumme liittyy Ilveksen kokoonpanoon, hän ei taatusti munaa itseään.Routainen Sydän kirjoitti:Mutta toivottavasti Lumme palaa parempana kuin ikinä. Ei vain tulisi munaamaan itseään... Kunnossa pitää olla!
Saku #11 kirjoitti:Älä huoli. Mikäli Jyrki Lumme liittyy Ilveksen kokoonpanoon, hän ei taatusti munaa itseään.
dude kirjoitti:Olen edelleen eri mieltä siitä, että Ilveksen sentterihierarkia ei saa olla Raymond Pearlin ehdottaman kaltainen ja olen erittäin pettynyt, jos se kauden alkaessa on sellainen. Eri asia on, mihin suuntaan kausi lähtee kulkemaan.
Lähtökohtaisesti Perttu Lindgrenin pitää olla vähintään se kolmossentteri, vaikka kuinka puhuttaisiin nelosketjun totuttua hyökkäävämmästä ja kiekollisesta roolista.
Jos näin ei ole, olen erittäin pettynyt Kari Elorantaan.
No shit, Sherlock.Duunari. kirjoitti:Ilves on hankkimassa näillä näkymin jotain ulkomaalaista pelaajaa. Jyrki lumpeen tulosta ei voi sanoa juuta eikä jaata. Itselleni toi Lummeen huhut paluusta tuli kauheana pommina, mutta voihan se pitää paikkansakkin. Olen myös kuullut sellaista, että mikäli ilves saa jonkun ulkomaalaisen keskushyökkääjän joka korvaa Stefanin niin tekisi Steve Kariya jatkosopimuksen
Raymond Pearl kirjoitti:Saapi nähdä, mitä loppukesä tuo tullessaan. Kauhuskenaariossa sekä Pettinen että Koivisto häipyvät NHL:ään, Andersson ei täytä vahvistuksen kriteerejä ja kuinka ollakaan - meillä ei ole kuin kaksi päävastuullista hyökkäysketjua ja ykköspakki hankittavana jäljellä olevilla kolmella ulkomaalaispaikalla.
NHL:lle kumartelu pitäisi kuitenkin lopettaa ja sopimuksenalaisista pelaajista tulee pyytää kunnon korvaus, ennenkuin siirtokorvausasia on saatu selvitettyä. Venäläisseuroilta voisi ottaa mallia tässä asiassa. Rajamäestä taitaa olla vieläkin dollarit tulematta?