Viestin lähetti Baritoni
Ei tassa kasittaakseni ole muusta kysymys kuin etta kannattajat ovat huolissaan, lahteeko Ilves kauteen ilman taytta ykkosketjua. Hautamaan viimeisen lausunnon mukaan ulkomailta on hakusessa vain sentteri, ja ykkosketju pitaisi taydentaa kuuden kuukauden miehella (jos ymmarsin oikein).
Jonkun pitaisi tehda maaleja jo syyskuussa. Ei ole varaa antaa muille etumatkaa. Roster huutaa "Stefanin" lisaksi "Kariyaa".
B
Parahin Baritoni, tuleeko meille eri versiot Aamulehdestä, kun minun lehdessäni ei mainittu mitään kuuden kuukauden miehistä ja ei muutenkaa käsitelty laituriasiaa? Toki sen, että puhutaan ulkolaisesta ykkössentteristä ja kotimaisesta pakista ja hyökkääjästä, voi tulkita niin, ettei sentterin lisäksi ulkolaista hyökkääjää olla nyt hakemassa, mutta varmaan noin lyhyessä haastattelussa jäi paljon muutakin sanomatta.
Mutta sen verran pitää todeta tuohon 6 kuukauden miehiin, että jos ei rahat riitä, niin tällä konstilla voidaan saada samaan hintaan huomattavasti kovemman tason mies loka-marraskuun vaihteessa, kuin kesäkuulla.
Aika näyttää, mitä tulee, mutta nyt on kesä, aurinko paistaa ja minä en jaksa mieltäni pahoittaa sellaisella turhalla pähkäilyllä, joka ei auta minua, eikä Ilvestä.