Jos nämä muutama "johtoa" edustava nimimerkki kuuluvat oikeasti johtoon tai edustavat tulevaa ostajasukupolvea, niin tuo ylimielisyys asiakkaita (elikä meitä faneja) on kyllä aika ansiokasta. En tiedä onko joku konsultti olemassa joka kouluttaa näköjään kaikista samanlaisia. Asiakkaalla on oikeus kyseenalaistaa ja yrityksellä (eli Ilveksellä) pitäisi olla eväitä argumentoida miksi heidän tuotteensa on ylivoimainen. Tällä hetkellä ylivoimaista ei ole kuin vähättely ja asiakkaiden tyhmäksi haukkuminen.
Ei poijjaat noilla eväillä pitkälle pötkitä...
Niin kyllä se olisi hyvä muistaa, että lystin maksavia asiakkaita ( faneja ) ei kannata kusettaa ihan 6-0. Ne ovat seuralle kyllä äärimmäisen tärkeitä ?
Itse olen vuosien saatossa "kantanut" tuonne naapuriseuraan useamman tonnin rahaa kausikortteina ja fanikamoina. Mielestäni olen siten oikeutettu arvostelemaan seuran toimintaa ja olen sinne TJ:lle myös joskus avautunut...
Jos ei johto ei kestä palautetta niin jossain on vika. miten se nyt meni, If you can't stand heat, stay out of kitchen tjsp ??
Pahinta mitä johto voi tehdä on tosiaan toi asiakkaiden tyhmäksi haukkuminen, siinä ei sahata muutakuin omaa oksaa poikki. Ei ainakaan julkisesti kannata kirjoittaa asiakkaitten nähtäväksi että Asiakas on mulkku, kuten joku autoliike teki.
Edit:
Harmillinen tilanne, kun ei saa vapaasti mellastaa ja luoda aivan päättömiä teoriota ihmisistä, taustoista ja tapahtumista.
Rivikannattajilla on täysi oikeus kirjoittaa järisyttävää paskaa kenenkään siihen puuttumatta. Rivikannattajilla on oikeus naljailla sponsoreille ja pienomistajille kenenkään siihen puuttumatta. Olet uhri. Älä unohda sitä.
Tässä. Tämä. Näin. Juuri näin. Ilves Hockeystä on hyödytty ja ehkä hyödytään edelleen. Ympärillä on ollut (ja on edelleen ??) ihmisiä väärin motiivein. Se on irvokasta, ei laitonta.
Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä kun on havainnut, että Ilveksen toimistolla on useita vuosia ollut ihan väärät miehet huseeraamassa. Sitä vedetään julkisuudessa niiiiiin isoa Ilves -mies roolia jossa sydän sykkii 200 sykkeellä vain ja ainoastaan Ilvekselle. Todellisuudessa hemmoja ei Ilves ole kiinnostanut missään vaiheessa "pätkän vertaa"... Sitä tullaan aamulla duuniin ja kun mikki hiiren kädet näyttää "kuustoistareikäleipä" niin lähdetään himaan... Tullaan taas aamulla takaisin.
Ei se homma ole vuosiin mihinkään muuttunut, kun samat hyvä hyvä velikerho siellä kokoontuu. Ei perinteistä seuraa noin kuulu hoitaa...