Sitä sietää kunkin tykönään miettiä minkälaista olisi viedä läpi isoa hanketta sellaisen ihmisen kanssa, joka jauhaa sinusta paskaa pitkin keskustelupalstoja. Kun olimme alkukesästä ensimmäistä kertaa Honkalehdon kanssa puheissa tämän omistajanvaihdoskuvion tiimoilta, minä pyysin häneltä kirjoituksiani anteeksi. Honkalehto otti asian erittäin hyvin. Olikohan edes tietoinen kirjoituksistani? Tämän lisäksi olen tehnyt omaehtoisen lupauksen edetä posin kautta kohti Uutta Ilvestä. Vaikeaa on kieltämättä ollut. Ei käy edes tuuri. Tavoite on kuitenkin kirkkaana mielessä. Päämäärä ratkaisee.
Ilves-Hockey Oy:n toimistolla tehdään ns. peliä edistäviä syöttöjä vireillä olevaan omistajanvaihdokseen. Itse en osaisi olla tyytyväisempi. Enkä ole muuten ainut joka näin ajattelee.
Case-Keräseen ei uskalla ottaa mitään kantaa. Melkoinen episodi kuitenkin.
Sitä mä vaan ihmettelen, että mitä Honkalehto askartelee omistajanvaihdoksen parissa? Käsittääkseni omistusta ei ole tai sitä on nimellinen määrä.
Eikö Honkalehdon tulisi keskittyä omiin askareisiinsa ja jättää omistuksen puljaaminen niille, jotka jotain omistaa.