Ilveksen pelaajistoa koskevat huhut, spekulaatiot ja toiveet

  • 2 407 417
  • 6 701

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Emmä mitään sympatiaa kenellekään hae. Kiitosta hyvin tehdystä työstö. Sitä mä haen.

Olen nyt puolen vuoden ajan saanut seurata toimiston tekemisiä läheltä. Kyllä siellä oikeita asioita tehdään. Toivottavasti se suuri palkinto vielä saavutetaan.


Avaatko vähän mitä asioita on tehty oikein, ja miten? Onko sulla jotain vertailukohtaa, tai meriittiä arvoida Liiga-joukkueen toimintaa?
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Avaatko vähän mitä asioita on tehty oikein, ja miten? Onko sulla jotain vertailukohtaa, tai meriittiä arvoida Liiga-joukkueen toimintaa?

En avaa. Tällä hetkellä en voi. Kaikki aikanaan.

Se on trendikästä dissata I-H Oy:n johtoa. Itse olen ollut joka suhteessa vähän oman tien kulkija.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@HeGe41 kirjoitukset kuullostavat aivan erään Suomesta juuri Los Angelesiin lähteneen "urheiluvaikuttajan" puheilta.

Mielenkiintoista nähdä, miten Keränen pärjää Liigassa. KHL:ään ei riittänyt ollenkaan, vääntövoima oli aivan onneton ja luistelu heikossa hapessa. En tiedä johtuiko treenin puutteesta vai mistä, mutta toivotaan joka tapauksessa onnistumisia Ilveksessä.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
En avaa. Tällä hetkellä en voi. Kaikki aikanaan.

Se on trendikästä dissata I-H Oy:n johtoa. Itse olen ollut joka suhteessa vähän oman tien kulkija.


Trendeistä paha sanoa. Taloudellinen- ja urheilullinen menestys ovat hyviä mittareita tuossa suoriutumisen arvioinnissa. Nämä kun ovat varsin surkeita, niin jonkun foorumilla kirjoittelevan sisäpiiriläisen heitot ovat täysin arvottomia. Mistäköhän propagandaoppaasta nämäkin lienee ammennettu?
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
SaPKon kultakypärää kuulemma koitettiin kotiuttaa, mutta SaPKo ei suostunut luopumaan. Äärimmäisen taitava pelaaja, olisi ollut mukava nähdä miten pärjää Liigassa.

Minä olen ymmärtänyt, että lähes kaikilla mestis-pelaajilla olisi sopimus sellaisin ehdoin, ettei liigasiirto olisi ongelma. Mutta joka tapauksessa hienoa, että tuttuja kasvoja tekee hyvä jälkeä mestiksessä. Jotenkin näitä kavereita arvostaa aika paljon, jota tekevät töitään tosissaan vaikka ihan kirkkaimmat valonheittimet eivät tuonne osu.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Emmä mitään sympatiaa kenellekään hae. Kiitosta hyvin tehdystä työstö. Sitä mä haen.

Olen nyt puolen vuoden ajan saanut seurata toimiston tekemisiä läheltä. Kyllä siellä oikeita asioita tehdään. Toivottavasti se suuri palkinto vielä saavutetaan.
Toivottavasti tänä tarkoittaa, että jokaisella myyjällä on hommattu vähintään kuusi varavirtaa, koska kännykän akut eivät kestäisi tuollaista myyntipuheluiden määrää muuten.
Toivottavasti tämä tarkoittaa raakaa ja tuloksellista myyntityötä, jossa seurataan kriittisesti omaa onnistumista ja asetetaan uusia tavoitteita ja suunnitelmallisuutta myynnin tason nostamiseksi. Toivottavasti tämä tarkoittaa, että yritysmyynnin surkeaan tilaan on puututtu ja koko organisaatiotasolla VAADITAAN onnistumisia. Toivottavasti. Olisi jotain uutta ainakin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jokipojissa menee muuten tutkan alla yksi ilvestaustainen hyökkääjä hyvillä tehoilla ja joka on tuttu mies Myrrän Jokellekin...

Enpä usko, että siitä on Huhdanpäälle ainakaan etua, että Myrrä tuntee miehen..

Mutta Lepaus olisi kyllä erittäin mielenkiintoista nähdä taas Ilves-paidassa. Kasvanut ilmeisesti "mieheksi" Mestiksessä. Taitojen puolesta repertuaaria löytyy ihan Liigan kärkikastiin ja lisäksi on erinomainen joukkuepelaaja.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Minkäs takia Ilvekseen euroja miljoonakaupalla syytänyt Vinnie pitää pois saada, jos toimistolla tehdään jatkuvasti oikeita asioita? Luulisi, että operatiivinen johto osaisi tässä tapauksessa käsitellä ylimääräiset positiiviset kassavirrat oikein.

Vai onko nää jutut vaan propagandaa positiivisen hypen luomiseksi?
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Enpä usko, että siitä on Huhdanpäälle ainakaan etua, että Myrrä tuntee miehen..

Mutta Lepaus olisi kyllä erittäin mielenkiintoista nähdä taas Ilves-paidassa. Kasvanut ilmeisesti "mieheksi" Mestiksessä. Taitojen puolesta repertuaaria löytyy ihan Liigan kärkikastiin ja lisäksi on erinomainen joukkuepelaaja.

Jep, sen Vuoksi en niin sanonutkaan, että siitä jotain etua olisi. Peliaikaa lähti Jokereista hakemaan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Emmä mitään sympatiaa kenellekään hae. Kiitosta hyvin tehdystä työstö. Sitä mä haen.

Pienen pieni marttyyrihenki on kuitenkin kommentissa: "Honkalehto se vain jatkaa samaa paskaa. Paska mikä paska. Raahaa tämmöisiä KHL-paskoja tänne."

Mutta samaa mieltä, positiivista pitää kuitenkin antaa silloin kun aihetta on. Ja Keräsen tänne hankkiminen antaisi ehdottomasti sitä aihetta. Odotellaan kuitenkin sitä virallista julkistusta ennen juhlistamista. On Arponen ennenkin ampunut ohi.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Pienen pieni marttyyrihenki on kuitenkin kommentissa: "Honkalehto se vain jatkaa samaa paskaa. Paska mikä paska. Raahaa tämmöisiä KHL-paskoja tänne."

Niin, koska ei täällä muisteta hyvällä silloin kun paikka on.

Honkalehto & co. on nyt tehnyt kaikkensa paikatakseen hyökkäyspään loukkaantumiset. Ei voi kukaan väittää etteikö olisi reagoitu.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Niin, koska ei täällä muisteta hyvällä silloin kun paikka on.

Honkalehto & co. on nyt tehnyt kaikkensa paikatakseen hyökkäyspään loukkaantumiset. Ei voi kukaan väittää etteikö olisi reagoitu.


Yhtään vähempää ei voi odottaakaan, mutta pitää varmaan erikseen kiitellä, kun ehtii tekemään töitänsä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Niin, koska ei täällä muisteta hyvällä silloin kun paikka on.

Honkalehto & co. on nyt tehnyt kaikkensa paikatakseen hyökkäyspään loukkaantumiset. Ei voi kukaan väittää etteikö olisi reagoitu.

On reagoitu, mutta Honkkiksen kohdalla kritiikki menee niin paljon syvemmälle. Mutta edelleen, ilman muuta tämän kauden reagoinneista plussat toimistolle. Vaikka Bulmer olikin huti, niin kyllä hankinnat plussalle jää, jos Keränen tulee. Itse kyllä olen sitä mieltä, että täällä osataan myös pointsit antaa silloin kun loukkaantumisia paikataan.
 

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07
Honkalehto & co. on nyt tehnyt kaikkensa paikatakseen hyökkäyspään loukkaantumiset. Ei voi kukaan väittää etteikö olisi reagoitu.

Täh? "Tehnyt kaikkensa" on toki suhteellista ja kertoo ehkä tekijöiden omista kyvyistä ja resursseista, mutta kovin vähän tuo "kaikkensa" on. Se, että pitkäaikaisiin loukkaantumisiin reagoidaan pelaajien vaihtokaupoilla, toistaiseksi nollahyödyllä lähteneisiin pelaajiin varrattuna, miesmäärän säilyessä yhä vajaana, on kovin heikkoa suorittamista ammattilaistasolla.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Honkalehto se vain jatkaa samaa paskaa. Paska mikä paska. Raahaa tämmöisiä KHL-paskoja tänne.

D'Amigo + Keränen = dynamiittia.

Vieläkö nauretaan yhtiökokouksen hattukierrokselle? Heheheihee!!

Mulla on sellainen fiilis, että Ilveksen onni alkaa hiljalleen kääntyä. Vitsinä pidetty hattukierros tuottaa tulosta, Ulkojäät onnistuu, uusi omistaja ottaa homman haltuun (?).
Kiitos Honkalehto ja toimisto, kun vuosien sentterietsinnän tuloksena löysitte meille jälleen uuden laiturin.
Bulmerin sopimusta ihmettelen kovasti..suoraan koko kausi, mitäköhän tulee taas ylimääräistä tämä purku maksamaan.
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Yhtään vähempää ei voi odottaakaan, mutta pitää varmaan erikseen kiitellä, kun ehtii tekemään töitänsä.
Juu nyt pitää palvoa kun siellä tehdään edes vähän alusta.

On nää Honkkiksen nykyiset fanipojat kyllä melkoisia mainosmiehiä, Honkkis on jumala kun tekee edes jotain nykyään. Harmi vaan että se päätyö jää edelleen tekemättä, myynti ei vedä vieläkään.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On nää Honkkiksen nykyiset fanipojat kyllä melkoisia mainosmiehiä, Honkkis on jumala kun tekee edes jotain nykyään. Harmi vaan että se päätyö jää edelleen tekemättä, myynti ei vedä vieläkään.

Toivottavasti mahdollisen omistajavaihdoksen ja toimiston tuuletuksen myötä tulee lähtö myös näille Honkkiksen fanipojille. Siis etteivät he enää kuuluisikaan Ilveksen sisäpiireihin tai hyötyisi Ilveksestä muutenkaan. Yhtäkkiä olisivat varmasti kriittisiä toimiston tekemisiä kohtaan eivätkä palvoisi jos siellä joku sattuisi työpäivänä töihin saapumaan.
 
Suosikkijoukkue
(Share) Ilves
Toivottavasti mahdollisen omistajavaihdoksen ja toimiston tuuletuksen myötä tulee lähtö myös näille Honkkiksen fanipojille. Siis etteivät he enää kuuluisikaan Ilveksen sisäpiireihin tai hyötyisi Ilveksestä muutenkaan. Yhtäkkiä olisivat varmasti kriittisiä toimiston tekemisiä kohtaan eivätkä palvoisi jos siellä joku sattuisi työpäivänä töihin saapumaan.

[OT]
Koska tässä selvästi viitataan HeGeen ja sitä kautta Share Ilvekseen, oikaistaan pari faktaa:

Share Ilves kuuluu "sisäpiiriin", koska se omistaa Ilveksen osakkeita ja tekee yhteistyötä Ilveksen asioiden eteenpäin viemiseksi. Yhteistyö on jatkunut vuodesta 2010 eli perustamisestamme saakka. Tähän ajanjaksoon on mahtunut muitakin toimitusjohtajia kuin Honkalehto.

Olisin kiinnostunut kuulemaan esimerkkejä siitä, miten olemme hyötyneet tästä asemasta viemättä Ilveksen asiaa (Oy tai junnut) eteenpäin. Voimme jatkaa keskustelua vaikka yksityisviestein.
[/OT]
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Honkalehdon tarinoita Keräseen liittyen (Aamulehti): Tuleeko Michael Keränen Ilvekseen? Näin toimitusjohtaja Honkalehto vastaa - Aamulehti

[OT]
Koska tässä selvästi viitataan HeGeen ja sitä kautta Share Ilvekseen, oikaistaan pari faktaa:

Share Ilves kuuluu "sisäpiiriin", koska se omistaa Ilveksen osakkeita ja tekee yhteistyötä Ilveksen asioiden eteenpäin viemiseksi. Yhteistyö on jatkunut vuodesta 2010 eli perustamisestamme saakka. Tähän ajanjaksoon on mahtunut muitakin toimitusjohtajia kuin Honkalehto.

Olisin kiinnostunut kuulemaan esimerkkejä siitä, miten olemme hyötyneet tästä asemasta viemättä Ilveksen asiaa (Oy tai junnut) eteenpäin. Voimme jatkaa keskustelua vaikka yksityisviestein.
[/OT]

No Share Ilveksen osakkeen omistuksia ei tarvitse tulla selittämään, se nyt on kaikkien tiedossa.

Honkalehdon fanipoikiin kohdistamani kritiikin pointti johtuu tästä epäloogisesta takin kääntelystä joka herättää paljon ajatuksia. Ihmeellistä puolustella ja palvoa tätä talousneroa, jonka saavutukset Ilveksessä häärätessään ovat jopa tragikoomisia.

Tietyt yksittäiset henkilöt jaksavat sinnikäästi seisoa Honkalehdon rinnalla, vaikka hän itse ei ole vienyt Ilveksen etua parempaan suuntaan. Miksi näin? Siinäpä pohdittava... Varmaan ihan hyvää hyvyyttään? Ja turhaan sotket sitä Share Ilvestä tähän, viittasin fanipoikiin, joista osa tuohon jengiin kuuluu.
 

Bronco

Jäsen
Saatan muistaa väärinkin, mutta mun nähdäkseni tältä palstalta on vaikeaa löytää kirjoittajia jotka voisi leimata Honkalehdon fanipojiksi.

Fanipojat ovat sellaisia, jotka hehkuttavat fanituksensa kohdetta (useimmiten vuosikausia) sokeasti ja vailla hyvää syytä. Mitä nyt muistelen vaikkapa HeGe41:n kirjoituksia, ne ovat olleet vuosien varrella aika kaukana fanipoikamaisuudesta. Tälläkin hetkellä positiiviseen suhtautumiseen on jokin painava syy (halu edesauttaa omistusvaihdosta, positiivisen ilmapiirin luominen jne).

Toki mikä mä nyt olen määrittelemään termejä kenenkään puolesta.

Toivottavasti Keränen saadaan Ilvekseen.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Munkin nähdäkseni ollaan aika kaukana tilanteesta, jossa täällä jotain honkkiksen fanipoikia pyörisi. HeGe taitaa olla ainoa, joka on kyseistä henkilöä edes kehunut, ja kehui vieläpä ihan hyvästä syystä. Jos täällä jotain fanipoikia olisi, varmaan kiistäisivät esimerkiksi honkkiksen heikon menestyksen Ipan taloudenhoidossa. Onko joku sitten näin tehnyt mun huomaamatta?
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jos täällä jotain fanipoikia olisi, varmaan kiistäisivät esimerkiksi honkkiksen heikon menestyksen Ipan taloudenhoidossa. Onko joku sitten näin tehnyt mun huomaamatta?

Ei varmaan kiistää ole kukaan sentään kehdannut, mutta yllättävän kiihkeätä historian tietoista sivuuttamista näytään harrastavan muutaman nimimerkin toimesta. Eikä siinä mitään, kukin tyylillään. Ei kannata kuitenkaan ihmetellä miksei valtaosa palstatovereista ole enää yhtä sinisilmäisiä johdon toimien suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös