Ilveksen joukkueen rakennus kaudelle 2024–2025

  • 143 293
  • 706
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Jos Mese pysyy terveenä, niin painaa sen 20 kaappia. Voi ottaa talteen...

Toki mitä ihmettä sekä Lööke että Mese teki samalla YV:llä kun ampuvat samalta puoleta (Kalpamatshi)
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jos Mese pysyy terveenä, niin painaa sen 20 kaappia. Voi ottaa talteen...

Toki mitä ihmettä sekä Lööke että Mese teki samalla YV:llä kun ampuvat samalta puoleta (Kalpamatshi)
Olen tasaisin väliajoin miettinyt, että miksi ylivoimaan niin harvoin haetaan kahta hyvää laukojaa. Toinen voi hakea paikkaa neliön keskeltä ja toinen laidalta. Jos vielä on puolustaja joka osaa laukoa niin siinä on hyvin tulitukea.

Toki onhan Ilves hakenut pari viime kautta Iksalle just siihen neliön keskelle paikkoja.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Olen tasaisin väliajoin miettinyt, että miksi ylivoimaan niin harvoin haetaan kahta hyvää laukojaa. Toinen voi hakea paikkaa neliön keskeltä ja toinen laidalta. Jos vielä on puolustaja joka osaa laukoa niin siinä on hyvin tulitukea.

Toki onhan Ilves hakenut pari viime kautta Iksalle just siihen neliön keskelle paikkoja.

Toki useampi laukasu-uhka, mutta ideaalitilanteessa molemmilla kaarilla on sellanen ja sit se yx pakki siä viivalla. Tarkottaen että hyökkääjät on eri kätisiä laukomaan suoraan syötöstä. Lööke ja Mese vetää samalta puolen

Lööke pisti parit TPS vastaan, toivottavasti vire jatkuu tosipeleihin. Ite miästä kun olen toivonut siitä ekasta sporttikaudesta lähtein tänne.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Toki useampi laukasu-uhka, mutta ideaalitilanteessa molemmilla kaarilla on sellanen ja sit se yx pakki siä viivalla. Tarkottaen että hyökkääjät on eri kätisiä laukomaan suoraan syötöstä. Lööke ja Mese vetää samalta puolen

Lööke pisti parit TPS vastaan, toivottavasti vire jatkuu tosipeleihin. Ite miästä kun olen toivonut siitä ekasta sporttikaudesta lähtein tänne.
Toisaalta jos on kaarella iso uhka kuten vaikkapa Iksa aikanaan, niin se on helpohko peittää kun sitä koko kausi jatketaan. Jos saadaan saman puolen vetäjä tarjolle keskelle niin sinne kaarelle jää väkisinkin enemmän tilaa.

Lööken maaleja en nähnyt, mutta teki vissiin just kaarelta?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös