Ilari Melart – kultainen noutaja

• 451 304
  • 1 394

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry Melart. Saat pitää C rinnassa! Ei olisi 3 pinnaa tarttunut ilman Lädän statementia. Tämä, on johtajuutta. Kultainen noutaja! Oli ikävä.

Kyllä mun mielestä Melart on C:n paitaansa ihan ansainnut, sillä hän on edelleenkin kapteeniainesta ja hän pelaa kyllä isolla IFK-sydämmellä, sekä jaksaa taistella ja antaa kaikkensa joukkueelle, kuten ilmeisesti tänäänkin niin nähtiin.

Ollut ilmeisesti ihan hyvä matsi tänään, niin hieman harmittaa kun en päässyt paikalle katsomaan.

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Asiallinen kuitti.
Ehkä jopa ens kaudella seuraavan kerran.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Onko kenelläkään videota tai linkkiä, missä näkyy koko tappelu?
Eipä taida olla. Itse kun näin sen kokonaan hallilta vastakkaiselta puolelta, niin harmittaa kun lähetyksessä ei näy alun tyrväisen alistamista.

Friedkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Ilarin kuitti oli kyllä taidetta. Nuorempana olisi rökittänyt Tyrväistä paljon pahemmin mutta fakta että repi väsyneenä vielä Tyrväisen ylös jäästä jotta voisi encorena lyödä pari kertaa lisää oli 10+ näytös.

Onko muuten joku nähnyt Komarovin ikinä tappelevan? 200k kausipalkalla luulisi hänen hoitavan senkin puolen mutta itse en tiedä osaako hän tapella kaukalossa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ei siis pelikieltoa Lädälle, hyvä yksityiskohta päätöksessä on maininta että tyrväinen vetää vastataklauksen Melartin päähän.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Mihinkäs muuhun. Kyrväinen yrittää AINA saada vastustajan loukkaantumaan ja tähtää täsmäiskunsa joko selkään, päähän tai polviin.
Sepä juuri. Siksi en myöskään jaksa uskoa että Vessin polvi tuli vahingossa kohdille.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sepä juuri. Siksi en myöskään jaksa uskoa että Vessin polvi tuli vahingossa kohdille.
Mua nimeomaan häiritsee eniten se, että Tyrväinen näyttää ennen törmäystä siltä kun olisi menossa antamaan niittiä. Joo tottakai valmistautuu yhteentörmäykseen, mut sen asennon muuttuminen on asia minkä takia ite uskon tän olleen tahallinen. Ja tää luuseri muutenkin vetäny aivan karmeita niittejä päähän aikaisemmin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Kenth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee
Ilarin kuitti oli kyllä taidetta. Nuorempana olisi rökittänyt Tyrväistä paljon pahemmin mutta fakta että repi väsyneenä vielä Tyrväisen ylös jäästä jotta voisi encorena lyödä pari kertaa lisää oli 10+ näytös.

Onko muuten joku nähnyt Komarovin ikinä tappelevan? 200k kausipalkalla luulisi hänen hoitavan senkin puolen mutta itse en tiedä osaako hän tapella kaukalossa.
Hienoa että Melart reagoi ja lähti noutamaan, mutta melko fantasiamaailmassa elätte tuon tappelun kuvauksessa.

Melart sai selkeänä aloittaja hyvän etulyöntiaseman, mutta ei silti saanut yhtään osumaa kunnolla perille. Lopulta hän jäi itseään lyhyemmän, mutta todennäköisesti vahvemman alle painissa.

Ajatus kaunis, toteutus kevyt. Toki Tyrväinen on vittumainen vastustaja näissäkin.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Hienoa että Melart reagoi ja lähti noutamaan, mutta melko fantasiamaailmassa elätte tuon tappelun kuvauksessa.

Melart sai selkeänä aloittaja hyvän etulyöntiaseman, mutta ei silti saanut yhtään osumaa kunnolla perille. Lopulta hän jäi itseään lyhyemmän, mutta todennäköisesti vahvemman alle painissa.

Ajatus kaunis, toteutus kevyt. Toki Tyrväinen on vittumainen vastustaja näissäkin.
Täytyy kysyä, että näitkö otatuksen paikalla vai oletko puhtaasti TV-kuvien varassa?

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lepakkovuoro Podcastissa Wiskari sanoi, että Leksalla on vaan 3 virallista tappelua merkattu NHL:ssä mutta Komarov itse siihen tuumasi, että vähän enemmän olisi.
Mutta voitaneen todeta, ettei ole paljon tappeluita vyöllä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Toronton aikoinaan kutsui itse tappeluitaan AHL:ssä enemmän halimiseksi ja sanoi tappelijoiden olevan erikseen.

“I just try to do my job,” said Komarov, who has three goals and seven points this season. “I read about it, like I’m a pest or something like that, but I don’t see it like that. I’m just trying to win the game for the team. This is my style. Yeah, I want to score 50 goals but it’s not easy out there.”
--
Komarov, who fought twice in the American Hockey League this season (“More like hugging,” he said of the tussles), estimates he has engaged in seven fights during his entire career. “I’m a little boy out there,” he said. “We have fighters out there if they want to fight.”

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Melart ei saanut yhtään iskua perille, hävisi tappelun ja on kaiken lisäksi vielä heikompi kuin Tyrväinen. Kiitos tästä analyysista sinne Suomi-sarjaan.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Melart ei saanut yhtään iskua perille, hävisi tappelun ja on kaiken lisäksi vielä heikompi kuin Tyrväinen. Kiitos tästä analyysista sinne Suomi-sarjaan.
En mä kyllä myöskään mitenkään näe, että Melart olisi tuota voittanut. 50-50 ihan maksimissaan. Melart on kuitenkin aika köykäinen noissa hommissa.

AngieRainbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on aivan sama kuka tuon tappelun "voitti". Olin hallilla katsomassa peliä ja tärkeintä tuossa oli, että Ilari teki ylipäätänsä jotain ja sai joukkueen heräämään. Hän toimi ainoalla oikella IFK:n näköisellä tavalla. Mua ei kiinnosta, vaikka Ilari olisi saanut 100-0 turpaan. Silti tuo nouto oli juuri sitä, mitä IFK tarvitsi ja sen jälkeen pelattiin niin kuin meidän kuuluukin ja hoidettiin homma himaan. Ilari sä oot hieno mies!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy