Ei ole rahaa.IFK voisi ihan vittuilumielessä maksaa sen muutaman tuhukaisen, jolla tämän saa kurinpidon syyniin.
Ei ole rahaa.IFK voisi ihan vittuilumielessä maksaa sen muutaman tuhukaisen, jolla tämän saa kurinpidon syyniin.
Sorry Melart. Saat pitää C rinnassa! Ei olisi 3 pinnaa tarttunut ilman Lädän statementia. Tämä, on johtajuutta. Kultainen noutaja! Oli ikävä.
Eipä taida olla. Itse kun näin sen kokonaan hallilta vastakkaiselta puolelta, niin harmittaa kun lähetyksessä ei näy alun tyrväisen alistamista.Onko kenelläkään videota tai linkkiä, missä näkyy koko tappelu?
Ei siis pelikieltoa Lädälle, hyvä yksityiskohta päätöksessä on maininta että tyrväinen vetää vastataklauksen Melartin päähän.
Mihinkäs muuhun. Kyrväinen yrittää AINA saada vastustajan loukkaantumaan ja tähtää täsmäiskunsa joko selkään, päähän tai polviin.tyrväinen vetää vastataklauksen Melartin päähän.
Sepä juuri. Siksi en myöskään jaksa uskoa että Vessin polvi tuli vahingossa kohdille.Mihinkäs muuhun. Kyrväinen yrittää AINA saada vastustajan loukkaantumaan ja tähtää täsmäiskunsa joko selkään, päähän tai polviin.
Mua nimeomaan häiritsee eniten se, että Tyrväinen näyttää ennen törmäystä siltä kun olisi menossa antamaan niittiä. Joo tottakai valmistautuu yhteentörmäykseen, mut sen asennon muuttuminen on asia minkä takia ite uskon tän olleen tahallinen. Ja tää luuseri muutenkin vetäny aivan karmeita niittejä päähän aikaisemmin.Sepä juuri. Siksi en myöskään jaksa uskoa että Vessin polvi tuli vahingossa kohdille.
Hienoa että Melart reagoi ja lähti noutamaan, mutta melko fantasiamaailmassa elätte tuon tappelun kuvauksessa.Ilarin kuitti oli kyllä taidetta. Nuorempana olisi rökittänyt Tyrväistä paljon pahemmin mutta fakta että repi väsyneenä vielä Tyrväisen ylös jäästä jotta voisi encorena lyödä pari kertaa lisää oli 10+ näytös.
Onko muuten joku nähnyt Komarovin ikinä tappelevan? 200k kausipalkalla luulisi hänen hoitavan senkin puolen mutta itse en tiedä osaako hän tapella kaukalossa.
Täytyy kysyä, että näitkö otatuksen paikalla vai oletko puhtaasti TV-kuvien varassa?Hienoa että Melart reagoi ja lähti noutamaan, mutta melko fantasiamaailmassa elätte tuon tappelun kuvauksessa.
Melart sai selkeänä aloittaja hyvän etulyöntiaseman, mutta ei silti saanut yhtään osumaa kunnolla perille. Lopulta hän jäi itseään lyhyemmän, mutta todennäköisesti vahvemman alle painissa.
Ajatus kaunis, toteutus kevyt. Toki Tyrväinen on vittumainen vastustaja näissäkin.
Lepakkovuoro Podcastissa Wiskari sanoi, että Leksalla on vaan 3 virallista tappelua merkattu NHL:ssä mutta Komarov itse siihen tuumasi, että vähän enemmän olisi.Onko muuten joku nähnyt Komarovin ikinä tappelevan? 200k kausipalkalla luulisi hänen hoitavan senkin puolen mutta itse en tiedä osaako hän tapella kaukalossa.
Meinasin juuri kysyä samaa.Täytyy kysyä, että näitkö otatuksen paikalla vai oletko puhtaasti TV-kuvien varassa?
Onko muuten joku nähnyt Komarovin ikinä tappelevan? 200k kausipalkalla luulisi hänen hoitavan senkin puolen mutta itse en tiedä osaako hän tapella kaukalossa.
Melart ei saanut yhtään iskua perille, hävisi tappelun ja on kaiken lisäksi vielä heikompi kuin Tyrväinen. Kiitos tästä analyysista sinne Suomi-sarjaan.Melart sai selkeänä aloittaja hyvän etulyöntiaseman, mutta ei silti saanut yhtään osumaa kunnolla perille. Lopulta hän jäi itseään lyhyemmän, mutta todennäköisesti vahvemman alle painissa.
En mä kyllä myöskään mitenkään näe, että Melart olisi tuota voittanut. 50-50 ihan maksimissaan. Melart on kuitenkin aika köykäinen noissa hommissa.Melart ei saanut yhtään iskua perille, hävisi tappelun ja on kaiken lisäksi vielä heikompi kuin Tyrväinen. Kiitos tästä analyysista sinne Suomi-sarjaan.