tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tarkoitatko sitä, mikä tulkittiin poikkariksi? Jälkikasvu sanoi, että vetäisi nyrkillä kuuppaan vastustajaa. Mulla ei veri kiertänyt aivoissa enää siinä vaiheessa, joten en itse nähnyt :)
Kyllä, Melartin voi oikeastaan jo nyt nostaa syyskauden positiivisimmaksi yllätykseksi. Kertoo aika paljon tästä syksystä.
Ainakin minut on yllättyny Melartin kova hyökkäysinto. Yrittääkö tehdä tällä hetkellä vähän liikaakin? Näkikö muuten joku, mistä se 5-3 av:n aiheuttanut jäähy tuli?
Kyynärpäällä muistutti kaveria takaraivoon about b-pisteiden välissä.
Eikä muistuttanut nyrkillä tai kyynärpäällä, jos siitä tilanteesta kyse mistä sai 2min. Poikkarilla veti, satuin just katsomaan Illua siinä kohtin. Kaikki muu on paskapuhetta.
Loistavaa esitystä, Turren loukkaannuttua IFK:n paras pelaaja. Muuten olisi hopeasijalle.
Jaa. Sitten katseltiin ilmeisesti eri tilannetta. Luulin, että jäähy vihellettiin, kun Ilari ja vastustaja olivat luistelemassa päin vaihtoaitioita ja siinä tuli pieni takamaistiainen. Dumarin käsi oli sitten vissiinkin pystyssä jo ennen sitä.
Hieno mies. Molemmat kotimatsit kävin tällä viikolla tsiigailemassa, ja ehdottomasti parasta oli lädä. Klap klap täältä tullaan, hyökkäksen kärkenä, busterkeatonia, mutta periaatehan on :punainen 3.
Kieltämättä kaverissa on jotain lallimaista; iso ja suoraviivainen ja sen verran luupää ettei pelkää mitään. Minä diggasin Lädästä jo viime kaudella plus odotin jo silloin nousemista eturiviin. Toivottavasti nousukiito nyt johtaa lentoon pääsyyn eikä lähimpien puiden latvoihin.
Ei voi olla pitämättä Ilarista! On se vaan äijä vaikka nuorimies onkin. Hyvin paljon Karalahtimaista miehessä.
Wärn on myös fyysinen mouhoaja, mutta tuossa otteessa hän päätti olla ihan hiljaa ja rauhallisesti.