Ilarille vinkki => seuraavalla kerralla pudota hanska vain toisesta kädestä ja nappaa paidasta kiinni... Näin olet valmiina käyttämään lentopallomailoja, mutta jos käy kuin tänään niin ei tule kymppiä!
Ilarin kommentit Ruudun tempuista. Todella kypsää kommentointia ja loistavaa ettei alkanut itkemään aiheesta vaan ohitti homman suht olankohautuksella.
Jarkko hankki Hifkille jäähyn ja pahaa mieltä.
Jarkko hankki Hifkille jäähyn ja pahaa mieltä. Pidän molemmista pelaajista edelleen.
Jarkko hankki Hifkille jäähyn ja pahaa mieltä. Pidän molemmista pelaajista edelleen.
Jarkko hankki Ilari Melartille henkilökohtaisen käytöskympin.
Tarkkana siellä.
Melartin ennakkoluulottumuus ja halukkuus kaikennäköisiin, fyysisen osaston aktiviteetteihin on virkistävää ja on hienoa, että mies pelaa IFK:n riveissä. Melart on varmasti hieno joukkuekaveri, joka on aina tarvittaessa valmis puolustamaan joukkuetovereita ja joukkueen kunniaa.
Hieno Mies.
Kyllä mä rudia ymmärrän, en mäkään lähtis Ilarin kanssa matsiin. Varsinkaan, jos piilarit ei pysy päässä ja ei ole tottunut moukarointiin. Ei muuta, jakke, kuin spa-maskin kautta kotiin. Että pysyy hipiä kunnossa. Ja kandee olla ens kerralla varovainen. En kerralla voi jysähtää. 41.
Puhutaan pikkasen eri sarjan kavereista, ei Povetkinkaan lähde pieksemään Tsetsheenipikkutyttöä. Mitä tulee Rudin matsiin, esitys oli jälleen surkea. Silti ei ole epäilystäkään etteikö hurri olisi saannut tauluunsa. KAIKKI TIETÄÄ SEN.
Olen 99,9% varma, että Melart voittaa Ruudun reilussa tappelussa ja saman tietää Jakkekin. Siksi ei lähde. Ei näitä myllyjä voi entisillä meriiteillä olettaa hoidettavan. Sillähän ei sinällään ole väliä, että myllyn häviää, pääasia että lähtee. 37-vuotias antaa iässä järkyttävän paljon tasoitusta parikymppiselle.
Hieno ilmaus tuo kyykkypaskalla oleva kuoleva joutsen! Jos Petu on paskansyöjä, niin kaiketi Ilaria voidaan sitten kutsua kyykkypaskan syöjäksi, sen verran aktiivisesti hän piti eilen silmällä tätä Twitter-kyykkypaskaa vaihdosta toiseen.Melart on hieno mies ja sopii HIFK:hon huomattavasti paremmin kuin tuollainen kyykkypaskalla oleva kuoleva joutsen!
Muistaisin, että Jakke kävi tööttäämässä Mickeä pariin otteeseen ja sen jälkeen Ilari ja Simo ottivat Jaken maalikseen. Kyykkääminen Ilarin taklauksen edessä oli todella raukkamainen teko, mutta meikäläisen kirjoissa vähintään yhtä raukkamaista on se, että kaverille laitetaan eteen KAKSI kertaa paikka jossa voisi vastata tekosistaan ja molemmista lähdetään käsilaukku heiluen karkuun (eka se "mun piilari irtosi" ja toisella kertaa tämä "hanskojen vatkaaminen").
Ilari on hieno mies ja toivottavasti ennen kauden loppua saa kuitattua tuon eilisen rehellisellä pelillä!
Kyllä mä rudia ymmärrän, en mäkään lähtis Ilarin kanssa matsiin. Varsinkaan, jos piilarit ei pysy päässä ja ei ole tottunut moukarointiin. Ei muuta, jakke, kuin spa-maskin kautta kotiin. Että pysyy hipiä kunnossa. Ja kandee olla ens kerralla varovainen. En kerralla voi jysähtää. 41.
Ilari kysyi rehellisesti, että onko tappeluhaluja. Myönnettäköön, että tässä olisi pitänyt tajuta, ettei Ruutu lähde kuitenkaan tanssiin.
Olen 99,9% varma, että Melart voittaa Ruudun reilussa tappelussa ja saman tietää Jakkekin. Siksi ei lähde. Ei näitä myllyjä voi entisillä meriiteillä olettaa hoidettavan. Sillähän ei sinällään ole väliä, että myllyn häviää, pääasia että lähtee. 37-vuotias antaa iässä järkyttävän paljon tasoitusta parikymppiselle.