Ikäkysely...

• 22 510
  • 316

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, porukkahan on yllättävän "vanhaa". Olen niin tottunut siihen, että netissä törmää aina lähinnä teineihin... Mutta ilmankos täällä keskustelu on hyvätasoista ja varsin suuri osa osaa kirjoittaakin. :) Ehkäpä jääkiekkotietämys vaatii vähän pitempää kokemusta (itse en ole tainnut kirjoittaa yhtään viestiä foorumin jääkiekko-osioihin, mulle riittää älykkäiden kommenttien lukeminen).

Edit: Olinkin vissiin aika väärässä. Haku löysi 24 mun lähettämää viestiä Vapaan keskustelun ulkopuolelta. Mahtavaa. :)

Viimeksi muokattu:

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Kyllä hieman tekisi mieli valehdella ikä ja odottaa koska se Predator-setä tänne Jerseyhin ilmestyy kyselemään sitä tv-lupaa. Jota ei paikallisen lainsäädännön mukaan tarvita, mutta joka tapauksessa... 34 vuotta tulee täyteen myöhemmin tätä vuotta.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
26 on mittarissa, mutta ruumis on rapistunut keski-ikäisen miehen tasolle johtuen epäterveellisistä elämäntavoista. Moton kanssa sama ongelma, elämä parikymppisenä olemisen jälkeen on mennyt kuin siivillä ja kolmenkympin kriisiä pukkaa päälle... :)

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
neljännesvuosisata.

kyllä se "kolmekymppinen" alkaa kohta meilläkin soimaan... huh.
ihan hirvittää jo ajatuskin :rolleyes:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ikäkysely

Viestin lähetti Sivustaseuraaja
Tuntuu muut olevan melkein poikasia itseen verrattuna Motoa lukuunottamatta.

Öööm.. Eikös tuolla ole joitain yli kolmekymppisiäkin? Piti oikein tarkistaa, olinko kirjoittanut ikäni oikein, näköjään olin.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä olen 21 vuotias. Ja osoitteen saa kaikki sen haluavat (kauniit naiset?), pitää vaan vähän hakkeroida :)

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Taidan liittyä siihen käpykaartiin....

Rohkeasti ilmoitan ikäni vaikka naisimmeinen olenkin:

kirkonkirjojen mukaan 43v , mutta mieleltä 25v

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
HYVÄ MALLA!

Tuo oli naisihmiseltä kansalaisrohkeutta jos mikä! Ollaan melko lailla samaa kaartia tuossa ikäkysymyksessä, paitsi että meikäläinen taitaa olla mieleltään öbaut 15 vuotias....:D

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Päivänvalo näkyi 10. toukokuuta 1975 klo 9.55, eli huonoille laskijoille: 26 v 2 kk 2 pv 23 h 50 min.

Ja Reetu on soinut jo kauan... ja antaa soida.

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ikää 42 ja vuosirenkaita liiankin kanssa :(

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
hahaa malla ja gren!! tässä vielä yx 43.v. lisää
-kohta johdetaan,vetäjänä predator "setä":D

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Ai, "käpyjenkkaa" vai :D ?

Rasvatkaa rollaattorit ja tarkistakaa kävelykeppien kunto - täältä tullaan.....

Jos "Predator-setä" kerran johtaa joukkoa....

Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Ikäkysely

Viestin lähetti Moto

Öööm.. Eikös tuolla ole joitain yli kolmekymppisiäkin? Piti oikein tarkistaa, olinko kirjoittanut ikäni oikein, näköjään olin.

Sorry Moto! Tarkoitin tietenkin viestiketjun aloittajaa Predatoria.

Pahus, jokohan se dementia, vai mikä se oli, iskee :( .

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No jopas... täältähän löytyy ihan kypsää porukkaa. Mutta ehkä juuri sen vuoksi keskustelujen taso on suht hyvä, kuten D. Allbran sormillansa tekstiksi ajatuksensa ilmensi.

Joo ja sitten vastausaiheeseen: 22 tulee mittariin 10 päivää ennen tyttöystävääni, joka täyttää 22 vuotta päivää ennen ensi kuun viimeistä päivää. Hah hah!

No niin, nyt on hyvä olo kun pääsin kirjoittamaan sekavia...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
23 vuotta täynnä...kuten muutkin todenneet niin teinejä ei paljoa täällä näy(ettehän ota nokkiinne te jotka teinejä olette).Se saattaa olla syy siihen että keskustelukin on hyvällä tasolla..
Toisaalta nythän iso osa n.19-vuotiaita miehiä meni (kuten 9.7.2001 ketjussa voi päätellä)armeijaan joten ehkä myös siksi nämä ikänsä julkistaneet ovat,sallinettehan ilmaisun "JA:n vanhemmasta päästä" :D

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Noniin, kaksviitosten ryhmä kasvaa jälleen yhdellä kun ilmoittaudun ruotuun. Ulkonäöltäni olen ikäiseni näköinen, käytökseni ja henkinen ikäni taas ovat vahvasti tilannesidonnaisia :)

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
nopea ja i$o lasku. íntin(95?) jälkeen heräsin 26vuotiaana.

syöksylaskijoita kaikki tyyni.

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
enemmän kuin sormet ja varpaat yhteensä eli 25 ja rulla pyörähtää vielä tänä vuonna....:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy