Ikäkysely...

• 22 510
  • 316

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
No, sitä kun me kypsässä iässä olevat "käpykaartilaiset" tanssimme letkajenkkaa "Predator- sedän" johtaessa..

Tämä oli vain mielikuva JA:n "vanhuksista" kun puhuit "kohta johdetaan..." eli ei mitään sen syvällisempää.

Kuvastaapa vain sekavaa ja älyvapaata ajatuksenjuoksuani ;) ...

Matti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"...melkein poikasia..."

Viestin lähetti Sivustaseuraaja

Tuntuu muut olevan melkein poikasia itseen verrattuna ...

Niin, meitä "vanhoja pieruja" (48 v.) ei kai enää edes lasketa mukaan. Lähipiirin mukaan olen silti henkisesti edelleen ihan kakara.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
27

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä meen kesän jälkeen yläasteelle.

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Hurlum Hei!

Viestin lähetti Malla
No, sitä kun me kypsässä iässä olevat "käpykaartilaiset" tanssimme letkajenkkaa "Predator- sedän" johtaessa..

Tämä oli vain mielikuva JA:n "vanhuksista" kun puhuit "kohta johdetaan..." eli ei mitään sen syvällisempää.

Kuvastaapa vain sekavaa ja älyvapaata ajatuksenjuoksuani ;) ...
:)

Tulen vahvistamaan tätä neljänkympin letkajenkkakaartia! Tuli tässä kesäkuun loppupuolella täytettyä 42 vuotta. Joten onhan meitä "vanhuuksia" tässä nyt sitten jonkinlainen nippu kuitenkin :D

-Muuten! Minkähänlainen lektkajenkan vetäjä tuo Paitselo mahtaa olla?? :)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kaasari hei....

HockeyNetissäkin on taas elämää! Käypä katsomassa. Siellä ainakin meikäläisen lisäksi ovat "heränneet" Malla, Marly ja JHT! Go and have a look! Niin ja jos muita kiinnostaa niin HockeyNetissä Predator on nimimerkillä Paitselo....

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: Kaasari hei....

Viestin lähetti Predator
HockeyNetissäkin on taas elämää! Käypä katsomassa. Siellä ainakin meikäläisen lisäksi ovat "heränneet" Malla, Marly ja JHT! Go and have a look! Niin ja jos muita kiinnostaa niin HockeyNetissä Predator on nimimerkillä Paitselo....

Jepp! Pitääpäs pitkästä aikaa vilkaista sinnekin päin.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen syntynyt samana vuonna kuin Teemu Selänne.

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Hups, testi heitti 21,no aina kotio päi:D

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikenlaisia testejä...

Voi juma. Tossa aiemmin kirjoitin että olen iältäni 33 vee, ja vaikka mulla on jo vanhan miehen kroppa niin mieleltäni olen nuori. Mutta tää saatanan testi valehteli mulle päin naamaa ja väitti että olen 36 vee. Aargh.

Eläkkeelle tarttis päästä ennen kuin kuolee poijes.

Suosikkijoukkue
ILVES
19 vuotta tuli täyteen tuossa kesällä samana päivänä, kun TamU otti pisteen HJK:lta. Testin mukaan ikää on kumminkin kymmenen vuotta lisää.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
hmm... henkinen ikä 29.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy