Iikka Kangasniemi stadin kirkkaissa valoissa

  • 179 070
  • 664

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Ei kai nyt joka iikalla voi olla nakit paketissa, tai menee homma ihan handuun. Nakit kandee laittaa pakkaseen eikä pakettiin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Joka Iikalla? Ei kai niitä ole kuin yksi, nimittäin Kangasniemi? Toivottavasti sen handu on kunnossa ja äijä pääsee paketoimaan Skellefteån, ettei Lunkan tarvitse hoitaa kaikkea itse.

En tiedä ajanko nyt miinaan, mutta pöndellä on ainakin tapana sanoa "joka iikka" tarkoittaen "jokainen". Ja tuossa nyt mainittiin jo Kankea ja Johaniakin. Ja nakithan voi tarkoittaa myös sormia. Yritin siis olla vitsikäs, mutta tämäkin meni ilmeisesti handuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä ajanko nyt miinaan,

Ajoit suoraan miinaan, joten sulla lienee paketissa muutakin kuin vain nakit :) Tajusin kyllä vitsin ja yritin jatkaa sitä, mutta olisi kai pitänyt lisätä hymiö perään sen merkiksi. Tää on nettikirjoittelun ongelma, että liika nokkeluus sattuu usein omaan nilkkaan, kun ilman hymynaamaa toinen osapuoli ei voi olla varma, vitsaileeko toinen vai onko se tosissaan.

Se siitä aiheesta ja jottei menisi täysin ketjun otsikon ulkopuolelle, niin mainitaan nyt Kangasniemikin. Kas noin, mainittu!
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Voit varmaan avata jos tietoa kerran on?
Olipa hieno vihjaus. Kerro toki enemmän?
Nämä on vähän hankalia juttuja noin yleisellä tasolla. Jos kerron mitä olen saanut tietooni, alkaa:
1. hirveä kitinä lähteistä, ja jos en niitä voi laittaa olen valehtelija. Ja 2. kuinka kehtaan kertoa tuollaisia satuja toisista ihmisistä.
Sitten taas jos ei edes alunperinkään avaisi sanaista arkkuaan lainkaan, ei olisi koko keskustelupalstaa.
@Moderaattorit , olisiko mahdollista toteuttaa jonkinlainen "pankki" jonne voisi tallettaa tarinansa, ja sitten kun kaikki esteet kertomiselle poistuu, jutun voisi tuoda julki. Silloin voisi osoittaa että oliko tietoa (jota ei valitettavasti voinut kertoa julkisuuteen) vai oliko vain satusetä.
Vastasiko tämä kysymyksiin? Ei, sorry.
 
Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nämä on vähän hankalia juttuja noin yleisellä tasolla. Jos kerron mitä olen saanut tietooni, alkaa 1. hirveä kitinä lähteistä, ja jos en niitä voi laittaa olen valehtelija. Ja 2. kuinka kehtaan kertoa tuollaisia satuja toisista ihmisistä.
Sitten taas jos ei edes alunperinkään avaisi sanaista arkkuaan lainkaan, ei olisi koko keskustelupalstaa.
@Moderaattorit , olisiko mahdollista toteuttaa jonkinlainen "pankki" jonne voisi tallettaa tarinansa, ja sitten kun kaikki esteet kertomiselle poistuu, jutun voisi tuoda julki. Silloin voisi osoittaa että oliko tietoa (jota ei valitettavasti voinut kertoa julkisuuteen) vai oliko vain satusetä.
Vastasiko tämä kysymyksiin? Ei, sorry.

Muutenhan tässä on oletus, että IFK kusettaa kannattajiaan ja sidosryhmiään kertoessaan, että Iikalla on flunssa, joten kun asian kerran otit puheeksi, niin suotavaahan se olisi vähän enemmän raottaa sanaista arkkua kuin vain toteamalla, että "voe voe, ei ole flunssa".
 
Viimeksi muokattu:

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Yhden pelaajan faijan kanssa, ei siis Iikan faijan, vaan toisen kanssa, olimme katsomassa Lukko-matsia. Siinä lähde. Terveystiedoista ei voi enempää kertoa. Ei ole flunssa syynä tässä.
 

Arminius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miksi ylipäätään alkuunkaan vihjailet ilman toimittamista? Luulisi että olettaisit että joitakin kysymyksia kommentistasi nousee...
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
No sen verran flunssista ja sormista paketissa, niin voihan sitä olla sellaistakin liikkeellä mutta noin niinkuin pääasiallisena poissaolon syynä, niin ei.
@Arminius Tottakai nousee kysymyksiä. Mihin tahansa asiaan liittyvissä tiedoissa ja huhuissa on aina kaksi puolta: ne mitkä ovat totta, ja mitkä eivät ole. Jos kerron erittäin luotettavasta lähteestä saaneeni tiedon että pelaajalla X ei ole flunssaa, eikä hänen sormensakaan taida olla paketissa, en syyllisty minkään yksityiselämää suojaavanlain rikkomiseen. Jos sen sijaan kerron oikean syyn, saatan syyllistyä kunnian loukkaukseen.
Hiihdon MM-kisojen doping tapauksessa tuomittiin kaksi toimittajaa jotka kirjoittivat doping-käryistä, vaikka olivat oikeassa. Seurat, liitot jne saattavat jättää asioita kertomatta, esim. kuin hiihtoliitto. Ja nyt siis dopingista ei tässä tapauksess ole kysymys.
Vaikka kuulin tietoni täysin, sekä kertojan että kuulijan vapaa-ajalla, joudun olemaan ammattini puolesta varovainen ihmisten terveystietojen kanssa.
Inhoan itsekin jänniä arvuuttelijoita, mutta lienen nyt siis sellainen. tyvärr.
Mutta siis mitä on, ja mitä ei ole? No flunssaa, sitä se ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitä itse epäilet, oli sitten mikä tahansa se syy, milloin pelaaja mahdollisesti nähdään taas kokoonpanossa?
 

444

Jäsen
Edellä oleviin viitaten: ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstalle ilmestyy hieman huomionkipeitä vihjauksia, joita ei kuitenkaan ”voida” täsmentää enempää. Ja koska tämä ”suuri totuus” ei kuitenkaan koskaan paljastu meille tavallisille kuolevaisille, niin tuollaisella ulostulolla ei itse häviä mitään.

Herkimmille sieluille sellainen vihje, että ihan kaikki mitä internetissä lukee ei pidä paikkaansa. Nettiin mahtuu, samoin kuin muuhunkin maailmaan, paljon ääntä. Suurinta osaa ei kannata kuunnella.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Edellä oleviin viitaten: ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstalle ilmestyy hieman huomionkipeitä vihjauksia, joita ei kuitenkaan ”voida” täsmentää enempää. Ja koska tämä ”suuri totuus” ei kuitenkaan koskaan paljastu meille tavallisille kuolevaisille, niin tuollaisella ulostulolla ei itse häviä mitään.

Herkimmille sieluille sellainen vihje, että ihan kaikki mitä internetissä lukee ei pidä paikkaansa. Nettiin mahtuu, samoin kuin muuhunkin maailmaan, paljon ääntä. Suurinta osaa ei kannata kuunnella.

Mutta JOS nyt syystä tai toisesta kävisi, että Iikalla on pitkä huili, niin kuin tuossa vähän vihjaillaan, niin sen sentterin lisäksi tarvitaan myös laituri. Ei ole helppoa.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Edellä oleviin viitaten: ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstalle ilmestyy hieman huomionkipeitä vihjauksia, joita ei kuitenkaan ”voida” täsmentää enempää. Ja koska tämä ”suuri totuus” ei kuitenkaan koskaan paljastu meille tavallisille kuolevaisille, niin tuollaisella ulostulolla ei itse häviä mitään.

Herkimmille sieluille sellainen vihje, että ihan kaikki mitä internetissä lukee ei pidä paikkaansa. Nettiin mahtuu, samoin kuin muuhunkin maailmaan, paljon ääntä. Suurinta osaa ei kannata kuunnella.
Höpö höpö. Minä en ole huomionkipeä. En kuulu juuri mihinkään sisäpiiriin, enkä ole ennen lähettänyt mitään "minäpä tiedän jotain mitä te ette", paitsi nyt. Arvasin että sieltä tulee joku kiukuttelemaan. Ei voi mitään.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
@Iso Paha kyse ei siis ole dopingista, flunssasta eikä ainakaan pääasiallisesti mistään sormestakaan. Voitko täsmentää, onko kyseessä loukkaantuminen vai jotain muuta? Mikä lasketaan dopingiksi? Onko kyseessä lätkän ulkopuolinen asia? Ja tosiaan, mitä itse arvioisit paluuajankohdan osalta?
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan olla näin, että on alkanut flunssalla ja flunssa onkin ollut jotain muuta, flunssan oireet kun on aika monessa eri taudissa.. Toivotaan ettei nyt mitään pahempaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan täällä myös ollut juttua siitä, että pelsuaikoina kärsi aivotärähdyksistä, joiden vuoksi oli ajoittain pidempiä pätkiä pois. Voisi hyvinkin olla siitä kyse. Ja samalla ymmärrettävää jos ei tuon asian kanssa haluta tulla julkisuuteen.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Onhan täällä myös ollut juttua siitä, että pelsuaikoina kärsi aivotärähdyksistä, joiden vuoksi oli ajoittain pidempiä pätkiä pois. Voisi hyvinkin olla siitä kyse. Ja samalla ymmärrettävää jos ei tuon asian kanssa haluta tulla julkisuuteen.

Tätä itsekin epäilen. Oli kuulemma käynyt jo treeneissä ja "kuume" oli noussut uudestaan...hyvin viittaa siihen suuntaan, että on kauden alussa saanut osuman päähän ja kävi jäällä kokeilemassa, mutta edelleen kärsi aivotärähdysoireista. Tämä siis omaa mutuilua, että ei tarvi kenenkään vetää herneitä nenään jos asia on toisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös