R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tosin Kankea ja Iikkaa voi olla vaikea sekoittaa :)
Kankaanperällä sormi paketissa? No johan on!
Tosin Kankea ja Iikkaa voi olla vaikea sekoittaa :)
Kankaanperällä sormi paketissa? No johan on!
Ai Motin vai? Ja sormi paketissa. Ei saatana.Kankaanperällä sormi paketissa? No johan on!
Ei kai nyt joka iikalla voi olla nakit paketissa,
Jos hävitään 1-0, se on ehdottomasti Lundellin syy. Molempien. Kumpikaan ei tehnyt maaleja eikä saanut ainuttakaan torjuntaa tilastoihin.Joka Iikalla? Ei kai niitä ole kuin yksi, nimittäin Kangasniemi? Toivottavasti sen handu on kunnossa ja äijä pääsee paketoimaan Skellefteån, ettei Lunkan tarvitse hoitaa kaikkea itse.
Joka Iikalla? Ei kai niitä ole kuin yksi, nimittäin Kangasniemi? Toivottavasti sen handu on kunnossa ja äijä pääsee paketoimaan Skellefteån, ettei Lunkan tarvitse hoitaa kaikkea itse.
En tiedä ajanko nyt miinaan,
Voe voe, ei ole flunssa.
Voe voe, ei ole flunssa.
Voit varmaan avata jos tietoa kerran on?
Nämä on vähän hankalia juttuja noin yleisellä tasolla. Jos kerron mitä olen saanut tietooni, alkaa:Olipa hieno vihjaus. Kerro toki enemmän?
Nämä on vähän hankalia juttuja noin yleisellä tasolla. Jos kerron mitä olen saanut tietooni, alkaa 1. hirveä kitinä lähteistä, ja jos en niitä voi laittaa olen valehtelija. Ja 2. kuinka kehtaan kertoa tuollaisia satuja toisista ihmisistä.
Sitten taas jos ei edes alunperinkään avaisi sanaista arkkuaan lainkaan, ei olisi koko keskustelupalstaa.
@Moderaattorit , olisiko mahdollista toteuttaa jonkinlainen "pankki" jonne voisi tallettaa tarinansa, ja sitten kun kaikki esteet kertomiselle poistuu, jutun voisi tuoda julki. Silloin voisi osoittaa että oliko tietoa (jota ei valitettavasti voinut kertoa julkisuuteen) vai oliko vain satusetä.
Vastasiko tämä kysymyksiin? Ei, sorry.
Edellä oleviin viitaten: ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstalle ilmestyy hieman huomionkipeitä vihjauksia, joita ei kuitenkaan ”voida” täsmentää enempää. Ja koska tämä ”suuri totuus” ei kuitenkaan koskaan paljastu meille tavallisille kuolevaisille, niin tuollaisella ulostulolla ei itse häviä mitään.
Herkimmille sieluille sellainen vihje, että ihan kaikki mitä internetissä lukee ei pidä paikkaansa. Nettiin mahtuu, samoin kuin muuhunkin maailmaan, paljon ääntä. Suurinta osaa ei kannata kuunnella.
Höpö höpö. Minä en ole huomionkipeä. En kuulu juuri mihinkään sisäpiiriin, enkä ole ennen lähettänyt mitään "minäpä tiedän jotain mitä te ette", paitsi nyt. Arvasin että sieltä tulee joku kiukuttelemaan. Ei voi mitään.Edellä oleviin viitaten: ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun palstalle ilmestyy hieman huomionkipeitä vihjauksia, joita ei kuitenkaan ”voida” täsmentää enempää. Ja koska tämä ”suuri totuus” ei kuitenkaan koskaan paljastu meille tavallisille kuolevaisille, niin tuollaisella ulostulolla ei itse häviä mitään.
Herkimmille sieluille sellainen vihje, että ihan kaikki mitä internetissä lukee ei pidä paikkaansa. Nettiin mahtuu, samoin kuin muuhunkin maailmaan, paljon ääntä. Suurinta osaa ei kannata kuunnella.
Onhan täällä myös ollut juttua siitä, että pelsuaikoina kärsi aivotärähdyksistä, joiden vuoksi oli ajoittain pidempiä pätkiä pois. Voisi hyvinkin olla siitä kyse. Ja samalla ymmärrettävää jos ei tuon asian kanssa haluta tulla julkisuuteen.