Mainos

Ihmissyönnin ihanuus?

• 13 679
  • 108

MegaForce

Jäsen
Ihmissyönti elää yllättävän lähellä kulttuuriamme. Ihmisen istukan syöntiähän on pidetty jopa trendikkäänä viime vuosina, Madventures toi sen noin vuosikymmen sitten pinnalle ja monet seurapiirijulkkikset, kuten Kim Kardashian on näin tehnyt.

Itse en vapaaehtoisesti söisi ihmistä missään tilanteessa. Pelkkä lihansyöntikin on vähentynyt, kun lihaa ei vain tarvitse syödä joka päivä. Äärimmäisessä tilanteessa kuitenkin söisin myös ihmistä mukisematta, jos vaihtoehtona olisi esim. nälkäkuolema.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Olen tätä toimintaani vastaan, mutta voisiko arvon @Moderaattorit sulkea kyseisen ketjun. Tällainen aihe ei kuulu nykypäivään missään muodossa. Vai halutaanko täällä tulevaisuudessa lukea tyyliin: "Mitä tänään syötäisiin"-ketjusta, kuinka joku syö tänään @Partakus ta? Sitten levoton sieluni vaeltelisi palstalla suruissaan loputtomiin, kun kukaan ei edes kaipaa siellä "Kadonneet"-ketjussakaan. Ja jollain/joillain ois maha täynnä laatu lihaa.

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen tätä toimintaani vastaan, mutta voisiko arvon @Moderaattorit sulkea kyseisen ketjun. Tällainen aihe ei kuulu nykypäivään missään muodossa. Vai halutaanko täällä tulevaisuudessa lukea tyyliin: "Mitä tänään syötäisiin"-ketjusta, kuinka joku syö tänään @Partakus ta? Sitten levoton sieluni vaeltelisi palstalla suruissaan loputtomiin, kun kukaan ei edes kaipaa siellä "Kadonneet"-ketjussakaan. Ja jollain/joillain ois maha täynnä laatu lihaa.
Seuraan. Kukas tänään syötäisiin-formaatti voisi olla perin mielenkiintoinen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä tulee istukan syömiseen, niin siinä harvemmin kukaan/mikään kuolee, vaan päinvastoin ja tuo lihaklöntti heitetään noin vain roskikseen. Itse olen tuota maistanut MadCookShowssa. Oli ihan kuin olisi mureketta syönyt.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kai tuota voisi kokeilla. Soylent Greeniä vaan tuottamaan, kovaa vauhtia. Ja miksei jostain nuorena kuolleesta urheilijasta tms. voisi tehdä leikkeleitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy