Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On se jännää kun en ole pelaamisesta addiktoitunut, tai siis vaikka vedonlyönnistä. Viina ja seksi ja moni muu kyllä.
Seisooko sulla yhä?
On se jännää kun en ole pelaamisesta addiktoitunut, tai siis vaikka vedonlyönnistä. Viina ja seksi ja moni muu kyllä.
Joo. Krapulasta toipuessa varsinkin. Naisten kanssa on vaikeaa kun oon himorunkkari. Ja aina just noussut avannosta.Seisooko sulla yhä?
Kuka ostaa uuden auton? Minä olen mielestäni ihan keskiluokkaisessa ammatissa ja vaimo myös, mutta ei puhettakaan että voitaisiin edes harkita uuden auton ostoa. Pari vuotta sitten auto vaihdettiin viimeksi, ja viisi vuotta vanhaan oli varaa. Ei ainakaan asuntolainaa maksavalla ole mitään mahdollisuutta ostaa uutta autoa. Ja sitten syyllistetään siitä kun ajetaan vanhoilla autoilla. Miksi autokantamme on niin vanhaa? No siksi, että liikkua pitää, mutta uuteen autoon ei ole rahaa kun ne on niin saatanan vitun kalliita!Olen monesti lukenut ihmisten valituksia siitä, että ajaisivat kyllä hybridi-autolla, mutta kun ovat niin kalliita. Siis tottakai uudet autot maksavat aina käytettyjä enemmän, mutta tossa kun hintoja vertaillut jonkin verran, niin eihän hybridit näytä olevan yhtään sen kalliimpia vrt ne perus-koneella olevat (täys bensa tai diesel).
Kuka ostaa uuden auton? Minä olen mielestäni ihan keskiluokkaisessa ammatissa ja vaimo myös, mutta ei puhettakaan että voitaisiin edes harkita uuden auton ostoa. Pari vuotta sitten auto vaihdettiin viimeksi, ja viisi vuotta vanhaan oli varaa. Ei ainakaan asuntolainaa maksavalla ole mitään mahdollisuutta ostaa uutta autoa. Ja sitten syyllistetään siitä kun ajetaan vanhoilla autoilla. Miksi autokantamme on niin vanhaa? No siksi, että liikkua pitää, mutta uuteen autoon ei ole rahaa kun ne on niin saatanan vitun kalliita!
Vähemmän kulutusta, jos ajomatkat ovat suht lyhyitä. Jos taas matkat pidempiä, niin kulutus normaalipolttomoottoria huomattavasti suurempi, kun kuskaat niitä raskaita akkuja pienellä moottorilla.Joo se onkin toinen juttu taas, että kannattaako uutta autoa edes miettiä. Eikä moni edes halua uutta. Mutta jos on päättänyt, että nyt hommaan ns. tehdasuuden vaikka pikavippi-tykityksellä, niin näyttäisi hybridit olevan samaa hintatasoa. Ja itseasiassa sen käyttökustannukset ovat pienemmät, kun vähemmän kulutusta ja tankkaamista. Vertailuna vaan siis.
Vähemmän kulutusta, jos ajomatkat ovat suht lyhyitä. Jos taas matkat pidempiä, niin kulutus normaalipolttomoottoria huomattavasti suurempi, kun kuskaat niitä raskaita akkuja pienellä moottorilla.
RIP ketju väärä tälle ihmettelylle, joten hyppäsin tänne...Harmi, että Euroviisut menivät aikoinaan miten menivät. Moni muistaa Paven vain tuosta, ja se leimasi miehen turhaan, ja antoi aivan väärän kuvan miehen urasta.
Aika moni on nolannut itsensä Euroviisuissa tai niiden karsinnoissa. Itse asiassa Paven aikalaisista useimmat. Että ei siinä mitään erikoista ole, sinällään. Ei se fiasko Paven onnistumisia himmennä. Hieno mies, joka silloin kasarilla meni kotvan virran mukana.RIP ketju väärä tälle ihmettelylle, joten hyppäsin tänne...
Siis ihan oikeesti? Kojo tietty muistetaan Euroviisuista, mutta itse en tätä Paven juttua pidä vastaavana..
Muistan Paven alunperin Royalsista, sittemmin muistakin rock-yhteyksistään. Varmaan hemmetin moni tietää Pidä huolta -kappaleen, tai Lähtisitkö biisin. Mutta Yamma, Yamma, ei kai oikeasti kukaan....
RIP ketju väärä tälle ihmettelylle, joten hyppäsin tänne...
Siis ihan oikeesti? Kojo tietty muistetaan Euroviisuista, mutta itse en tätä Paven juttua pidä vastaavana..
Muistan Paven alunperin Royalsista, sittemmin muistakin rock-yhteyksistään. Varmaan hemmetin moni tietää Pidä huolta -kappaleen, tai Lähtisitkö biisin. Mutta Yamma, Yamma, ei kai oikeasti kukaan....
Toveri Valodjalla varmaan ainakin puntti tutisee paniikista.Sanna Marin kirjoitti Twiitin, jossa vaatii jonkun venakon vapauttamista. Nyt sitten kohistaan. A) mitä väliä? B) ketä kiinnostaa?
Ihmettelen vaan näin junttina
No se tässä on se ainoa mielenkiintoinen asia, että monessako osassa tää venakko löytyy, kun Setä-Vladimir pääsee samaan huoneeseenToveri Valodjalla varmaan ainakin puntti tutisee paniikista.
¡Si, vamos a la playa!Lähetäänkö rannalle?
Sanna Marin kirjoitti Twiitin, jossa vaatii jonkun venakon vapauttamista. Nyt sitten kohistaan. A) mitä väliä? B) ketä kiinnostaa?
Ihmettelen vaan näin junttina