Miten köyhillä on varaa röökiin?Olisin veikannut tupangien maksavan jotain 5,40€, jota sitäkin olisi pitänyt varsin kalliina, mutta 9,25€, mitä helvetti?
Miten köyhillä on varaa röökiin?Olisin veikannut tupangien maksavan jotain 5,40€, jota sitäkin olisi pitänyt varsin kalliina, mutta 9,25€, mitä helvetti?
Ihan hoomoilasena kans olin tässä yks päivä kun työkaveri kerto että aski maksaa jotain vähän alle kympin. Ei helvetti. Eiks joskus sanottu että intin alin päiväraha on noin röökiaskin verran? Saako mosat muka kympin päivässä nykyään? Siähän tianaa saatana kun mitään kuluja ei ole. Kerran kuussa voi veeällällä vetää kolmensadan vkl kännit?Miten köyhillä on varaa röökiin?
Ei niillä olekaan, mutta röökistä tingitään viimeisenä. Tunnen ihmisiä, jotka saavat kuukausittain hädintuskin vuokraansa maksettua, puhumattakaan laskuista. Tupakka ei silti koskaan lopu kesken. Tämän sanon ilman ylimielisyyden häivääkään, tupakoinnin lopettaneena tiedän sen olevan kova koukku ja addiktiot ovat muutenkin addiktioita, menevät järjen edelle.Miten köyhillä on varaa röökiin?
Syödään vähän vähemmän ja erittäin halpaa ruokaa. Pummitaan kavereilta.Miten köyhillä on varaa röökiin?
Eniten mua tossa tupakoinnissa ihmetyttää se että minkä takia kukaan jää siihen koukuun?
Olen kyllä lukenut joskus jostain, että nikotiiniin jää koukkuun heroiinin jälkeen helpoiten. Melko koukuttavaa kamaa.Eniten mua tossa tupakoinnissa ihmetyttää se että minkä takia kukaan jää siihen koukuun? Ymmärrän alkoholin ja huumeiden aiheuttavan riippuvuutta, koska kännissä on kivaa ja pilvessä/narkoosissa kaiketi vielä kivempaa. Sitten otetaan uusiksi kun halutaan lisää kivaa ja kohta elimistö vaatii lisää vaikka pää sanois ettei kannata. Mutta kuka saa röökistä mitään kiksejä ennen kuin on hankkinut itelleen riippuvuuden em. pätkiin? Eihän ne kai sisällä mitään mielihyvän tunnetta lisääviä aineita? Ei kai nikotiini paranna kenenkään fiilistä ellet ole riippuvainen siitä? Tätä oon aiemminkin ihmetellyt vissiin täällä.
Juujuu, mutta epäilen että askista röökiä ei saa samoja tiloja kun hihallisesta herskaa. Eli toisaalta ymmärrän että jäät koukkuun koviin huumeisiin koska niistä saat heti "taivaalliset" olot. Paljonko sun pitää polttaa tupakkaa että jäät siihen koukkuun? Aika paljon kaiketi? Ja tosiaan siitä ei kait ekoilla kerroilla mitään isompia säväreitä saa? Ja myöhemminkin kait vaan ainoat "olot" jotka saat röökistä on että olo normalisoituu kun on vieroitusoireet? Myönnän että olen täysin kuulopuheiden varassa, ite kun en ole tupakoinut ikinään. Alkoholin kanssa mulla on ollut jopa ongelmia, mutta se ei nyt liity tähän tupakkakeskusteluun.Olen kyllä lukenut joskus jostain, että nikotiiniin jää koukkuun heroiinin jälkeen helpoiten. Melko koukuttavaa kamaa.
Henkinen koukku, huonot roolimallit, sosiaalinen ulottuvuus jne. ovat ne isot asiat. Fyysinen riippuvuus tulee vasta pitkän ajan jälkeen ja vieroitusoireisiin kuuluu lähinnä ärtyneisyys. Jos kyse olisi vain fyysisestä koukusta niin purkka ja laastari toimisivat täydellisesti lopettamiseen.Juujuu, mutta epäilen että askista röökiä ei saa samoja tiloja kun hihallisesta herskaa. Eli toisaalta ymmärrän että jäät koukkuun koviin huumeisiin koska niistä saat heti "taivaalliset" olot. Paljonko sun pitää polttaa tupakkaa että jäät siihen koukkuun? Aika paljon kaiketi? Ja tosiaan siitä ei kait ekoilla kerroilla mitään isompia säväreitä saa? Ja myöhemminkin kait vaan ainoat "olot" jotka saat röökistä on että olo normalisoituu kun on vieroitusoireet? Myönnän että olen täysin kuulopuheiden varassa, ite kun en ole tupakoinut ikinään. Alkoholin kanssa mulla on ollut jopa ongelmia, mutta se ei nyt liity tähän tupakkakeskusteluun.
Niin, tähän vielä, että ei takuulla jää jonkun askin tai saati jonkun muutaman röökin jälkeen kukaan fyysisesti koukkuun. Eli ainoa asia minkä näen että sen muutaman röökin jälkeen jatkaa polttelua on just joku vitun cooliuden haku tai "kovan jätkän" esitys kakarana. Tai sitten se että äiti on ollut nikotiiniriippuvainen kun on ollut raskaana. Kaippa se joillekkin on sitten se sosiaalinen paine ym. hevonpaska tärkeempää kuin oma hyvä olo. Ihmiset on erilaisia. Useimmiten kyllä hyvä niin.Olen kyllä lukenut joskus jostain, että nikotiiniin jää koukkuun heroiinin jälkeen helpoiten. Melko koukuttavaa kamaa.
Ihmettelenpä vielä toista tupakkiasiaa. Ennenhän poltettiin ihan estoitta sisälläkin. Lapsuudesta taas muistan kun äitini poltti liesituulettimen ääressä. Veiköhän se liesituuletin kaikki savut ja muut myrkyt ulos?
Meillä oli keittiössä kirkkaankeltaiset kaapinovet, seinätkin oli keltaiset ja lattiassa ruskea kokolattiamatto, katto varmaankin valkoinen jos ei ollut tupakan kellastama. Ihmettelenpä tätä 70-luvun niin muodikasta ruskea-keltainen-valkoinen värimaailmaa. Ei taida olla nykyisin kovin suosittu yhdistelmä,sisustamisessa?Juu, varmasti vei. Ja ne jäljelle jääneet hyvät aineet värjäsivät keittiön katon keltaruskeaksi.
Tämä samalla (lapsuudenkodin) kokemuksen rintaäänellä.
Puoluerajoja?Tällainen uutisotsikko juuri oli:
Rajojen pakkotestaus eduskuntaan ensi viikolla.
Mitähän rajoja ne eduskunnassa testaa??
Sananvapauden rajoja. Kun mitään ei saa enää sanoa!Tällainen uutisotsikko juuri oli:
Rajojen pakkotestaus eduskuntaan ensi viikolla.
Mitähän rajoja ne eduskunnassa testaa??
Sitäkin. Mut mun mielestä ainakin eduskunnassa sanotaan monenlaista tyhmää sanavapaasti. Ja hallituksessa jopa toteutetaan tyhmiä asioita. Ihan vapaasti. Kukaan ei pysty estämään.Sananvapauden rajoja. Kun mitään ei saa enää sanoa!
Sananvapauden rajoja. Kun mitään ei saa enää sanoa!
Aloita vaikka käymällä parturissa ja hierojalla. Siinä on jo kahdeksi viikoksi ja näitä voi toistaa vaikka kerran kuussa. Enää pitää keksiä kaksi viikkoa lisää.Näin mainoksen, jossa kehotettiin ostamaan viikottain jotain pienyrittäjältä. Varmasti kannatettava idea, mutta jos ruokaa ei lasketa niin miten ihmeessä keksisin jotain ostettavaa jokaiselle viikolle?
Näin mainoksen, jossa kehotettiin ostamaan viikottain jotain pienyrittäjältä. Varmasti kannatettava idea, mutta jos ruokaa ei lasketa niin miten ihmeessä keksisin jotain ostettavaa jokaiselle viikolle?
Aloita vaikka käymällä parturissa ja hierojalla. Siinä on jo kahdeksi viikoksi ja näitä voi toistaa vaikka kerran kuussa. Enää pitää keksiä kaksi viikkoa lisää.
Oma ikuinen ihmettelyn aihe on silmälasien likaantuminen. Ei ole ripset niin pitkät, että hankaisivat laseja eikä niitä muutenkaan tule härpittyä, mutta aina ne vaan tuntuu olevan puhdistuksen tarpeessa. Prkl.