Ihmettelyketju

  • 6 353 108
  • 38 760

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ihmettelen että kiinnostaako nämä korona-ohjelmat vielä oikeasti ihmisiä? Nytkin Yle vetää vissiin ykkösellä 1,5 tuntia koronan läpi. Ja A-talkissa varmaan jatketaan...
Mietin ihan samaa. Pirkanmaan alueellisissa oli kylläkin poikkeavan hauskaa korona pohdintaa, kun oli lapset asialla:
"Vanhemmat pitää maskeja ettei korona mee nenään"
"Mentiin iskän kaa mun harjoituksiin muttei kukaan avannnu meille ovee" jne.
Katsomisen arvoista oli.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää on kyllä oudointa, mitä olen vähän aikaan kuullu. Jyrkkälässä (turkulainen lähiö) on vissiin jo jonkun vuoden toiminut SmartPost-automaatti jonkun kerrostalon pesutuvassa, jonne ei edes kaikilla ole pääsyä, jollei ole maksanut 20€:n pesutupamaksua. Siis mitä vittua? Niiden, joilla on pesukone omassa kämpässä eivätkä tarvitse taloyhtiön pesutupaa, pitää turvautua naapuriapuun tai huoltomieheen saadakseen postipakettinsa. Ihan vitun typerää toimintaa. Olis ollu mielenkiintoista olla tässä yhtiökokouksessa läsnä, joka näin viisaan päätöksen on saanut aikaseks. Turun Sanomien jutussa kyseltiin asiasta isännöitsijältä, joka alkuun oli ihmeissään, että mitä tällasia kysellään, homma on toiminut ihan hyvin. Hetken tuumittuaan oli vissiin tajunnut, että eihän toi systeemi kovin järkevä ole. Mua ainakin vituttais, että postini saamiseks pitäis häiritä naapureita tai lähetellä facebookissa (mihin en edes kuulu) avunpyyntöjä saati hälyttää huoltomies paikalle avaamaan oven.
 
K

Kiekkokatsoja

Luulisi, että kalsarikänniketjuun, ja tuhmien kysymysten ketjuun, olisi tänään tunkua. Joo moni piilottelee avautumistaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
IS: " Kiinteistönvälittäjä ja tv-persoona Jethro Rostedt, 44, kärähti kortitta ajosta toistamiseen vuoden sisällä. "

Soitteleeko porukka huvikseen kytät perään vai mitä vittua? Tässä 20 vuotta ajanut autolla ja kerran puhallutettu ratsiassa, puhumattakaan että olisi pysäytetty missään. Kortti on lompakossa ja lähellekkään aina mukana.
Vittu, onko tuo jätkä muka 44? Olen nähnyt kuvia lehdessä ja pari minuuttia häntä televisiossa, ja miun veikkaus iäkseen olisi noin 53.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miten helvetissä Instagramissa voi lyödä rahoiksi? Mieluummin määkin kotoa käsin esittelisin uutta anaalitappia ja antaisin alennuskoodia kaalimato.comiin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Miten helvetissä Instagramissa voi lyödä rahoiksi? Mieluummin määkin kotoa käsin esittelisin uutta anaalitappia ja antaisin alennuskoodia kaalimato.comiin.

Oletan etten minä tai sinä ole vuosikertaa 1995-2002.

Nuo nykyjonnet, suvaitsevaisuuden pesue.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IS: " Kiinteistönvälittäjä ja tv-persoona Jethro Rostedt, 44, kärähti kortitta ajosta toistamiseen vuoden sisällä. "

Soitteleeko porukka huvikseen kytät perään vai mitä vittua? Tässä 20 vuotta ajanut autolla ja kerran puhallutettu ratsiassa, puhumattakaan että olisi pysäytetty missään. Kortti on lompakossa ja lähellekkään aina mukana.

Mulla on ollut kortti n. 15v ja semmoiset parisenkymmentä kertaa olen ratsiassa puhaltanut. Näistä toki valtaosa ensimmäisten neljän-viiden vuoden aikana. Viimeiseen kymmeneen vuoteen ehkä kolme-neljä puhellutusta. Vuosittaista ajoa n. 15 000-30 000km

Tähän vaikuttaa huomattavasti se, että mihin aikaan on autolla liikenteessä. Parikymppisenä ajelin autolla melko paljon viikonloppuisin myöhään yöllä sekä menin töihin aina sunnuntaiaamuisin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on ollut kortti n. 15v ja semmoiset parisenkymmentä kertaa olen ratsiassa puhaltanut. Näistä toki valtaosa ensimmäisten neljän-viiden vuoden aikana. Viimeiseen kymmeneen vuoteen ehkä kolme-neljä puhellutusta. Vuosittaista ajoa n. 15 000-30 000km

Tähän vaikuttaa huomattavasti se, että mihin aikaan on autolla liikenteessä. Parikymppisenä ajelin autolla melko paljon viikonloppuisin myöhään yöllä sekä menin töihin aina sunnuntaiaamuisin.
Mulla on ollut kortti vuodesta 1991 eli kohta 30 vuotta. Vuosittainen ajomäärä on ollut pyöristeltynä noin 40 tonnia eli hyvän matkaa toisella miljoonalla mennään. Saldona kolme ylinopeussakkoa, yksi hirvikolari ja yksi parkkisakko Joensuusta Kimmon Soitin -liikkeen edestä vuonna 92, kun kannettiin kaverin rumpuja sisään hänen vaihtaessaan settiään uuteen. Auto oli pakko pysäköidä oven läheisyyteen.

En ymmärrä tuollaista auton kanssa koheltamista, enkä varsinkaan sitä että tällaiset Ruusteet kuvittelevat saavansa tehdä mitä huvittaa koska ovat julkkiksia. Vittu, kölin alta tuollaiset itsensä ylentäjät.
 

Glove

Jäsen
Poliisi pysäytti kerran ihan muuten vaan, ihmettelen miksi. Arki yö, kello jotain vähän vaille kolme kun oltiin kaverin kanssa menossa kolmeksi töihin. Poliisi tuli maijalla vastaan ja peilistä näin, että kääntyivät perään. Sitten vilkkuikin sinistä ja punainen valo paloi. No, eikun bussipysäkille parkkiin. Tulevat siinä sitten taskulamppujen kanssa kyselemään, että mitä miehiä ja mihin menossa? Kai se nyt näkyi päällepäin, että töihin kun kuulosuojaimet oli kaulassa ja muistaakseni minulla oli suojakypärä päässä. Ei ne mitään syytä pysäyttämiselle kertonut, toivottivat vaan hyvää matkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minut myös on kerran pysäytetty ja kysytty mihin menossa. Vastasin, että eikös tämä ole Suomi eikä Harppi-Saksa, mitä se sulle kuuluu mihin olen menossa. Kyllikki Saaren murhaajakin on vielä vapaana, etsisitte sitä ja muita rosvoja ettekä vittuilisi rehelliselle veronmaksajalle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers

78-vuotiaan ja 19-vuotiaan välistä ikäeroa.
Olisiko avainsana "musikaalinen"? Musiikkineuvos on varmasti aika hyvä ovien avaaja alalle ja aika mukavasti se Erika näkyy nykyään parrasvaloissa. No tuosta aetelmasta varmasti hyötyy molemmat ja oletaan molempien olevan täysin järjissään ja saavat aikuisina ihmisinä päättää seuransa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille

78-vuotiaan ja 19-vuotiaan välistä ikäeroa.

Kalkulaattorin mukaan tuo olisi 59 vuotta.
.
.
.
Tuleekohan tuo Iso-D -nimitys sittenkin jostain muusta kuin taiteilijanimen alkukirjaimesta? Kun ei se Danny nyt kuitenkaan mikään Suomen nykyisen musiikkimaailman suurin kiho ole, joten en tiedä miten gold diggeröinti hänen kohdallaan onnistuu. Ehkä siellä ollaan sitten jonkun muun D:n perässä. Kaikille nuorille ja nälkäisille (nais)ihmisille tiedoksi tulevaisuuden uravalintoja varten: Tapani Kansan kohdalla ei tarvitse samaa reittiä koittaa kulkea, hän kun laittoi nuorempana Apu-lehden kuvauksissa kävyn uimahousuihinsa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kalkulaattorin mukaan tuo olisi 59 vuotta.
.
.
.
Tuleekohan tuo Iso-D -nimitys sittenkin jostain muusta kuin taiteilijanimen alkukirjaimesta? Kun ei se Danny nyt kuitenkaan mikään Suomen nykyisen musiikkimaailman suurin kiho ole, joten en tiedä miten gold diggeröinti hänen kohdallaan onnistuu. Ehkä siellä ollaan sitten jonkun muun D:n perässä. Kaikille nuorille ja nälkäisille (nais)ihmisille tiedoksi tulevaisuuden uravalintoja varten: Tapani Kansan kohdalla ei tarvitse samaa reittiä koittaa kulkea, hän kun laittoi nuorempana Apu-lehden kuvauksissa kävyn uimahousuihinsa.
Männynkäpy uimahousuissa ei suurta vaikutusta tee. Mutta jos kuusenkäpy ja takapuolelle, johan nousee kulmakarvat lukijoilla, ei kai Tapsa ole housuihinsa kakannut?!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kalkulaattorin mukaan tuo olisi 59 vuotta.
K-mikko! Hyvä kuittaus kyllä.

Kai nää Dannyn naiskuviot selittyvät tosiaan tuolla, että nuorempi nainen hyötyy ammatillisesti ja Danny hyötyy... Toki onhan Dannylla tietynlaista karismaa, mikä parikymppisiltä jonneilta puuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kiinalaiset ottaa kuulemma virustaudit vakavasti kun askartelevat kaikesta mahdollisesta suojavarusteita. Täytyykin askarrella hattu mehukattikanisterista jos porukka alkais ottaa mut vihdoin vakavasti.
 

Liitteet

  • CE916071-2746-4614-A045-D666437556EB.jpeg
    CE916071-2746-4614-A045-D666437556EB.jpeg
    433,5 KB · kertaa luettu: 181

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Kiinalaiset ottaa kuulemma virustaudit vakavasti kun askartelevat kaikesta mahdollisesta suojavarusteita. Täytyykin askarrella hattu mehukattikanisterista jos porukka alkais ottaa mut vihdoin vakavasti.

Luulisi että ringissä tuollaisella mehukattilookilla saa kuninkaan statuksen. Tosin voivat kyllä pahastua jos olet mennyt haaskaamaan hyvän kiljutönikän tuommoiseen turhuuteen.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
On tää kohdistettu markkinointi nykyään tarkkaa. Olen käynyt parin viime kuukauden aikana useamman kerran silmien laserleikkauksia tekevien firmojen sivuilla ja tietenkin googletellut niitä Googlen kautta.

No tänään yritti soittaa Medilaserista joku ja varmaankaan en ole jättänyt yhteystietoja minnekkään. (Tai toki Google-tilille, eli kaikkialle)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös