Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Toisaalta syytenimike tarkoittaa sitä, että Haberin hallussa pitämä tai välittämä huumemäärä ei ole oikeudellisessa mielessä vähäinen." No niin. VMP, sanon minä.
En jaksanut perustella itsestäänselvyyksiäMiksi sun pitäisi mun mielipidettä muuttaa? Kun et edes osaa omaasi perustella.
Toihan nyt on sitten taas aivan helvetin tyhmä idea. Jos mä en tarvi enää jotain tavaraa niin laitan sen silloin kiertoon joko myymällä tai lahjoittamalla sen pois, jolloin joku muu saa siitä vielä iloa. Miksi ihmeessä heittäisin nostalgia-arvoltaakin arvokasta tavaraa roskiin? Valoja päälle.
Noin yleisesti ottaen, aina löytyy joku jolle sinun romusi onkin se aarre. Välillä joutuu toki vähän etsimään ennen kuin löytyy se halukas ostaja.Mä olen huomannut ettei kukaan muukaan halua lisää CD-levyjä ja tilpehööriä, edes ilmaiseksi.
Nyt sitten jengi huomio, olkaa todella tarkkana. CD-levyissä on edelleen olemassa keräilypotentiaalia, ja sitä kautta monet julkaisut ovat tulevaisuudessa arvossaan. Ihan kaikkea ei kannata kärrätä surutta sekajätteisiin tai kierrätyskeskukseen.Mä olen huomannut ettei kukaan muukaan halua lisää CD-levyjä ja tilpehööriä, edes ilmaiseksi.
Ei kai kukaan nyt ketään pakota, mutta jos siellä sattuu vastaan joku astetta potentiaalisempi kohde niin eikös se silloin ole jopa ihan hyvä idis olla se joka lähestyy toista? Tarina ei kerro, tuleeko sieltä edes vastausta mutta yrittämättä harvemmin onnistuu missään.Siis ei kait miesten nyt tarvii aloittaa tinderissä keskustelua. Jotkut akat katoaa.
Turha betamiesten on vikistä, kun alfa kertoo totuudet.Ei kai kukaan nyt ketään pakota, mutta jos siellä sattuu vastaan joku astetta potentiaalisempi kohde niin eikös se silloin ole jopa ihan hyvä idis olla se joka lähestyy toista? Tarina ei kerro, tuleeko sieltä edes vastausta mutta yrittämättä harvemmin onnistuu missään.
Käytännön toteutuksessa on toki täällä päässä vielä vähän hiomista. Emmä tyhmä oo, ihan vähän hölmö vaan.Turha betamiesten on vikistä, kun alfa kertoo totuudet.
Ai kato Suomessa reagoidaan positiivisesti muihinkin huumeisiin kuin alkoholiin ja tupakkaan. Vähän edistystä tapahtunut tässäkin maassa.Näin somessa reagoitiin Samu Haberin huumetunnustukseen: Vesalalta sydämiä, Tuukka Temoselta rempseä kommentti
Tuukka Temonen ja Paula Vesala ovat reagoineet Instagramissa Samu Haberin huumeidenkäyttö-paljastukseen positiivisella tavalla.www.iltalehti.fi
Ihmettelen positiivista suhtautumista huumeiden käyttöön.
Ihan paska levyhän se on. Mulle joskus -84 ystäväni Janne äänitti TDK-AD 90 -kasetin, jossa toisella puolella oli Acceptin Balls to the Wall ja toisella Stay Hungry. Pari kertaa sen kuuntelin, hylkäsin. Paskaa. Balls To The Wall oli kova. Toinen kaverini Harri sitten äänitti siihen Stay Hungryn päälle jonkun Saxonin levyn. Sekin oli parempi.On tullut kuunneltua Twisted Sisteriä. Sain tuon Stay Hungryn kasetilla joskus vuonna nakki, ja se on melkein puhki soitettu. Näin Twisted Sisterin livenä myös, ja oli se kyllä kovaa meininkiä. Nostalgiaa tai ei, silti edelleen hyvä levy!
Miten voi ihmisellä käydä niin huono tuuri kuin Samu Haberilla... yhden kerran käyttää vähäisen määrän huumausainetta ja siitä seuraa heti poliisijuttu ja oikeudenkäynti.
Remuhan ei ikinä tehnyt mitään rikoksia, sattui vain olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Tai muuten vaan auttoi frendiä. Ainakin omien sanojensa mukaan.Eipä ennen rockmuusikot itkeneet tai pyydelleet faneilta anteeksi jos käry kävi. Miettikää nyt joku Remu. Sori kun vedin, nyt menee puoli vuotta Nokalla, lupaan parantaa tapani..
Eipä ennen rockmuusikot itkeneet tai pyydelleet faneilta anteeksi jos käry kävi. Miettikää nyt joku Remu. Sori kun vedin, nyt menee puoli vuotta Nokalla, lupaan parantaa tapani..
Tää taitaa olla kulttuurijuttuRemuhan ei ikinä tehnyt mitään rikoksia, sattui vain olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Tai muuten vaan auttoi frendiä. Ainakin omien sanojensa mukaan.
Juu. Ei varmaan Saksassa ja muualla Euroopassa keikkaillessa ikinä ollut mitään valkoisia jauhoja tarjolla, eikä takuulla yrttejäkään.Miten voi ihmisellä käydä niin huono tuuri kuin Samu Haberilla... yhden kerran käyttää vähäisen määrän huumausainetta ja siitä seuraa heti poliisijuttu ja oikeudenkäynti.
Tapparan kerroin oli Veikkauksella tänään 3,60 (!) vierasottelussa HIFK:ta vastaan. Miksi?
Eipä ennen rockmuusikot itkeneet tai pyydelleet faneilta anteeksi jos käry kävi. Miettikää nyt joku Remu. Sori kun vedin, nyt menee puoli vuotta Nokalla, lupaan parantaa tapani..