Ihmettelyketju

• 6 531 790
  • 39 171
Itse olen ihmetellyt naisten ja tyttöjen halua pilata sinällään kauniita silmiään karseilla haravilla, joita myös kai tekoripsiksi tai irtoripsiksi sanotaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Itse olen ihmetellyt naisten ja tyttöjen halua pilata sinällään kauniita silmiään karseilla haravilla, joita myös kai tekoripsiksi tai irtoripsiksi sanotaan.
Tekoripset, hiuspidennykset, kumitissit, botoksihuulet, persimplantit jne... Yksi toistaan turhempia ja kalliimpia keinoja naisille korostaa omaa ulkonäköään väärin keinoin vain koska nyky-yhteiskunta on kasvanut niin helvetin kieroutuneeksi ja ulkonäkökeskeiseksi.

Tekoripset, hiuspidennykset, kumitissit, botoksihuulet, persimplantit jne... Yksi toistaan turhempia ja kalliimpia keinoja naisille korostaa omaa ulkonäköään väärin keinoin vain koska nyky-yhteiskunta on kasvanut niin helvetin kieroutuneeksi ja ulkonäkökeskeiseksi.

3200 ekr Kaksoisvirtain maissa käytettiin jo kosmetiikkaa, ja ainakin 1500 eKr Egyptissä maalattiin kulmakarvoja ja värjättiin naamaa.

Ilmiö ei ole ihan uusi. Naamapulverit eivät nykyään kuitenkaan sisällä myrkyllisiä kemikaaleja, eikä lyijyä käytetä hiustenvärjäykseen, ennen oltiin valmiita vaikka kuolemaan kauneuden takia...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Prinssi Harry blaa blaa. Miksihän lehdet kirjoittelee noista niin paljon. Onko täällä kukaan koskaan avannut tai lukenut niitä juttuja?

Toinen vastaava aihe on hiihto. Siis pappavainaat on yleensä jo delannut.

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Prinssi Harry blaa blaa. Miksihän lehdet kirjoittelee noista niin paljon. Onko täällä kukaan koskaan avannut tai lukenut niitä juttuja?
Eiköhän noi jutut uppoa siihen porukkaan, jotka katsovat kaiken maailman parisuhderealityä sekä saippuaoopperoita telkkarista. Ilmeisen suuri ihmisryhmä, sillä eihän noi muuten maan suurimpien lehtien etusivuilla keikkuisi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään lävitse CD-levyni ajatuksella että heitän osan pois. Löytyi koteloita joissa ei ole levyä, oli levyjä varakoteloissa ja koteloita joissa oli väärät levyt. Eikä ne kaikki loppujen lopuksi kohdanneet. Ihmettelen missä puuttuvat levyt ja kotelot on... Luulen että ne jossain samassa paikassa vaikka ylimääräisten koteloiden ja puuttuvien levyjen määrä ihan sama olekaan. Taas tuli todistettua että olen aivan loistava järjestyksen ylläpitäjä... ;-)

Suosikkijoukkue
Kävin tänään lävitse CD-levyni ajatuksella että heitän osan pois. Löytyi koteloita joissa ei ole levyä, oli levyjä varakoteloissa ja koteloita joissa oli väärät levyt. Eikä ne kaikki loppujen lopuksi kohdanneet. Ihmettelen missä puuttuvat levyt ja kotelot on... Luulen että ne jossain samassa paikassa vaikka ylimääräisten koteloiden ja puuttuvien levyjen määrä ihan sama olekaan. Taas tuli todistettua että olen aivan loistava järjestyksen ylläpitäjä... ;-)
Mulla on aikas sama homma vanhojen Playstation-pelien kanssa. Monista koteloista puuttuu kansi, joissain saattaa olla kaksi levykettä päällekkäin ja osa saattaa olla täysin tyhjiä. Näin siinä käy kun pitää tavaroista hyvää huolta, eiku.

On mulla tuolla osa teinivuosien CD-levyistäkin aivan sikin sokin... Pitäisi järjestellä joskus.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
3200 ekr Kaksoisvirtain maissa käytettiin jo kosmetiikkaa, ja ainakin 1500 eKr Egyptissä maalattiin kulmakarvoja ja värjättiin naamaa.

Ilmiö ei ole ihan uusi. Naamapulverit eivät nykyään kuitenkaan sisällä myrkyllisiä kemikaaleja, eikä lyijyä käytetä hiustenvärjäykseen, ennen oltiin valmiita vaikka kuolemaan kauneuden takia...
Mutta koska anaalin valkaisusta tuli "juttu"? 15 vuotta sitten Thaimaassa kävin hakemassa käsidesiä kosmetiikka tms liikkestä ja iso hylly täynnä erilaisia kemikaaleja joilla valkaistaan. Nykyään kai ihan länsimaissakin tehdään...

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
CD-levyt ja helyt ja kotelot ja vanhat pleikkaripelit kun heittää vaan roskiin niin ei mitään menetä eikä tarvitse miettiä niitä sitten enää.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
CD-levyt ja helyt ja kotelot ja vanhat pleikkaripelit kun heittää vaan roskiin niin ei mitään menetä eikä tarvitse miettiä niitä sitten enää.
Joo sama. En käsitä tätä keräysviettiä mitä ihmisillä on. Joskus ennen suoratoistopalveluita mulla oli varmaankin lähemmäs 1000 elokuvaa dvd:llä. Säästin itselleni n. 20 tärkeintä enkä ole niitäkään katsonut kertaakaan ainakaan niiltä levyiltä.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo sama. En käsitä tätä keräysviettiä mitä ihmisillä on. Joskus ennen suoratoistopalveluita mulla oli varmaankin lähemmäs 1000 elokuvaa dvd:llä. Säästin itselleni n. 20 tärkeintä enkä ole niitäkään katsonut kertaakaan ainakaan niiltä levyiltä.
Joo eri. Sitä tulee maksettua useita kymppejä joka kuukausi useasta suoratoistopalvelusta. Eikä ole ollut yks tai keksi kertaa kun olisi tarkoitus katsoa jokin tietty elokuva, eikä sitä vain yksinkertaisesti löydy yhdestäkään noin miljoonasta suoratoistopalvelusta. Itse tulee kyllä hankittua kaikki itselle tärkeät tuotokset vieläkin fyysisinä painoksina.

Suosikkijoukkue
Toihan nyt on sitten taas aivan helvetin tyhmä idea. Jos mä en tarvi enää jotain tavaraa niin laitan sen silloin kiertoon joko myymällä tai lahjoittamalla sen pois, jolloin joku muu saa siitä vielä iloa. Miksi ihmeessä heittäisin nostalgia-arvoltaakin arvokasta tavaraa roskiin? Valoja päälle.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tähän on tultu, Play Station -nostalgiaan. Olen vanhus. Muistan kun Kissin Animalize saapui levyhyllyihin. No, eipä ollut kaksinen hetki mutta silti muistan. Oletteko muuten kuunnelleet viime vuosina / vuosikymmeninä laulu- ja soitinyhtye Twisted Sisterin Stay Hungrya? Minä olen. Se on hyvä levy. You're gonna burn in hell!

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän on tultu, Play Station -nostalgiaan. Olen vanhus. Muistan kun Kissin Animalize saapui levyhyllyihin. No, eipä ollut kaksinen hetki mutta silti muistan. Oletteko muuten kuunnelleet viime vuosina / vuosikymmeninä laulu- ja soitinyhtye Twisted Sisterin Stay Hungrya? Minä olen. Se on hyvä levy. You're gonna burn in hell!

On tullut kuunneltua Twisted Sisteriä. Sain tuon Stay Hungryn kasetilla joskus vuonna nakki, ja se on melkein puhki soitettu. Näin Twisted Sisterin livenä myös, ja oli se kyllä kovaa meininkiä. Nostalgiaa tai ei, silti edelleen hyvä levy!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
On tullut kuunneltua Twisted Sisteriä. Sain tuon Stay Hungryn kasetilla joskus vuonna nakki, ja se on melkein puhki soitettu. Näin Twisted Sisterin livenä myös, ja oli se kyllä kovaa meininkiä. Nostalgiaa tai ei, silti edelleen hyvä levy!

Laitoin soimaan. En malttanut.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ihmettelen positiivista suhtautumista huumeiden käyttöön.

No Samu Haberin kohdalla hyssytellään nyt ihan samalla lailla kuin Siltsunkin kohdalla aluksi hyssyteltiin. Samun kannalta toivon, että kyse on tosiaan vain käyttörikoksesta, eikä mistään muusta.

Näitä nimiä tulee varmasti lisääkin. Ja tunnettuja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuberin huumeista tuli mieleen, että eilen kävelin Kampissa ja ylitin kadun muistettuani ensin tarkasti tarkistaa, ettei Siltsu ole kaahaamassa metapäissään luo. Meillä Kalliossahan ei ole niin vaaraa että huumekuski ajaa pahki, ennemminkin nuo kirotut fillaristit ovat pujottelemassa kohti seuraavaa vegemestaa.

PS: Kallio = kaupungiosa Helsingissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy