Ihmettelyketju

  • 6 338 679
  • 38 741

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joskus tämä Googlen tekoäly pistää ihmetyttämään. Ja ei, ei tosiaankaan ole kuvamanipulaatio tai vastaava, vaan tuollaisen paikan säätilaa se oikeasti ehdotti eikä edes Turussa vaan ihan Helsinki-Vantaan lentokentällä.
 

Liitteet

  • IMG_1263.PNG
    IMG_1263.PNG
    93,7 KB · kertaa luettu: 356

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Arvoin vitutusketjun ja tämän välillä. Päädyin tänne. Aiheena on se, että olin appiukon kyydissä sunnuntaina ja radiokanavana oli joku Ylen kanava, ehkä Radio Suomi. No, siellä soi joku kappale artistilta Keko Salata, jonka pelkkä taiteilijanimi laittaa vituttamaan. Oli miten oli, kappaleella feattasi joku naisoletettu laulaja taiteilijanimellä BEHM (tuon googlasin jälkikäteen). Miten vitussa voi artikuloida suomen kieltä noin päin vittua? Kamala tahallinen sössöässä ja ihmeellinen ylikorostettu t-äänne. Jälkimmäinen kuin oopperalaulajalla, jolla se sentään on ymmärrettävää, vaikken oopperasta perustakaan.

Ja mikä juttu se on kun tuntuu että nykyään ihan yleisestikin etenkin naisoletetut suomalaislaulajat ääntävät tuolla tavalla? Menkää saatana johonkin terapiaan hoidattamaan kuntoon nämä. Onneksi radiota joutuu harvoin kuuntelemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi Päivi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006146532.html Linkki siis Ilta-Sontaan. Ja Räsäsen mukaan kirkon ei pidä tukea seksuaalivähemmistöjä.

Meinasin mennä.

E: mä en ainakaan elä synnissä tai häpeässä. Vitut niistä jotka näin kuvittelee. Ihan vitun saatanan sama. Tulkoon penaltia kielenkäytöstä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Voi Päivi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006146532.html Linkki siis Ilta-Sontaan. Ja Räsäsen mukaan kirkon ei pidä tukea seksuaalivähemmistöjä.

Meinasin mennä.

E: mä en ainakaan elä synnissä tai häpeässä. Vitut niistä jotka näin kuvittelee. Ihan vitun saatanan sama. Tulkoon penaltia kielenkäytöstä.
Tämän naisen kohdalla kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa https://is.mediadelivery.fi/img/658/03b6bc65a4a843aab972fb445c5981ba.jpg.webp
Päivi on Päivi vaikka voissa paistaisi. Välillä kyllä ihmettelen miten toi saa hääriä vieläkin eduskunnussa ja vieläpä nauttia kannatusta.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voi Päivi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006146532.html Linkki siis Ilta-Sontaan. Ja Räsäsen mukaan kirkon ei pidä tukea seksuaalivähemmistöjä.

Meinasin mennä.

E: mä en ainakaan elä synnissä tai häpeässä. Vitut niistä jotka näin kuvittelee. Ihan vitun saatanan sama. Tulkoon penaltia kielenkäytöstä.

Päivi vittuuntukoon pikkupuolueensa kanssa täysin tyhjänpäiväisessä toiminnassaan. Kirkkokin siirtyy eteenpäin, mikä on hyvä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmettelen miksi mä olen täällä tänään niin aktiivinen. Vois uloskin mennä....
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Uimalakki @Czescku

Tehän tiedätte, mutta siltä varalta ettei joku muu vielä tiedä: koetapa mennä ja kehua muotojansa voivottelevaa naista suunnilleen millä sanoilla ja tyylillä tahansa, niin perseelleenmenon todennäköisyys on luokkaa sateen jälkeen tulee pouta. Toki vielä pahempaa on olla hiljaa ja puuhailla omiaan vieressä. Se on melkein sama kuin myötäilisi että joo, olet varmaan ihan oikeassa, muutama kilo vähempi perseen ympärillä riittäisi, vähennä reilusti pullansyöntiä, ja kaikilla nyt on kaksoisleukaa jos katsoo tuolla lailla mahamakkaroitaan kohti.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun taas tuossa iltasella mökkisaunassa häntä katselin niin mietin ettei mikään saa aikuisen miehen viisaria niin värähtämään kuin se oma vaimo. Vielä kun tuo sen itse joskus ymmärtäisi ja lopettaisi turhista murehtimisen.

Tässä pätee sama kuin meikkaamisessa. Ei ne miesten takia kilojaan ja ulkonäköään murehdi, vaan toisten naisten takia. Naisissa on geneettisesti sisäänrakennettuna mekanismi, jolla ne arvottavat koko ajan toisiaan ja määrittävät nokkimisjärjestystä ihan niinkuin kanalaumassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tässä pätee sama kuin meikkaamisessa. Ei ne miesten takia kilojaan ja ulkonäköään murehdi, vaan toisten naisten takia. Naisissa on geneettisesti sisäänrakennettuna mekanismi, jolla ne arvottavat koko ajan toisiaan ja määrittävät nokkimisjärjestystä ihan niinkuin kanalaumassa.
Paitsi tietysti ne, joilla on itsetunto osimoilleen kunnossa. Kenelläpä nyt tietysti olisi aina ja joka päivä. Onneksi omat naisystäväni vuosien varrelta eivät ole onneksi olleet näissä suhteissa ihan pahemmasta syrjästä. Lähietäisyydeltä olen saanut seurata paljon hullumpaakin menoa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen, miksi vasta nyt Platini on pidätetty epäiltynä korruptiosta liittyen Qatarin futiskisoihin. Jo Venäjälle myönnetyt kisat olivat erikoinen päätös, mutta eihän kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen päätä järjestää maailman hienointa urheilutapahtuma jossain maailman persereiässä.
En ole mikään Amnestyn aktiivi, mutta kyllähän noi olosuhteet rakennustyömailla kuulostavat kohtuuttomilta. Siinä sais suomalainenkin Liiton mies tehdä duunia. Siellä on todella iso raha liikkunut, että kisat pelataan täysin epäortodoksiseen aikaan joulukuussa ja pelit keskellä yötä.
Vituttaa suuresti toi FIFAN touhu ja tollasten Platinin tyyppisten läskien touhu.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, miksi vasta nyt Platini on pidätetty epäiltynä korruptiosta liittyen Qatarin futiskisoihin. Jo Venäjälle myönnetyt kisat olivat erikoinen päätös, mutta eihän kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen päätä järjestää maailman hienointa urheilutapahtuma jossain maailman persereiässä.
En ole mikään Amnestyn aktiivi, mutta kyllähän noi olosuhteet rakennustyömailla kuulostavat kohtuuttomilta. Siinä sais suomalainenkin Liiton mies tehdä duunia. Siellä on todella iso raha liikkunut, että kisat pelataan täysin epäortodoksiseen aikaan joulukuussa ja pelit keskellä yötä.
Vituttaa suuresti toi FIFAN touhu ja tollasten Platinin tyyppisten läskien touhu.

Tähän lisänä vielä se, että kun kisojen (sekä EM että MM) joukkuemääriä on kasvatettu niin suuriksi, että sinne pääsee kohta kaikki paitsi Vatikaani, Pääsiäissaaret ja Suomi niin tämä myös tekee kisaisäntävaatimuksista sen verran vaikeat, että niitä ei järjestetä kuin muutamissa sivistysmaissa (joissa on valmis stadioninfrastruktuuri) sekä korruptoituneissa härömaissa (joissa pystytään rakentamaan sellainen hinnasta tai humanitäärisistä asioista välittämättä)
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun lukee tätäkin keskustelupalstaa, niin tuntuu kuin melkein jokainen ketju olisi vitutusketju. No sitähän se sosiaalinen media taitaa olla, että omaa pahaa oloa puretaan, joten miksi jatkis siitä erillään olisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun lukee tätäkin keskustelupalstaa, niin tuntuu kuin melkein jokainen ketju olisi vitutusketju. No sitähän se sosiaalinen media taitaa olla, että omaa pahaa oloa puretaan, joten miksi jatkis siitä erillään olisi.

Mistähän voisi johtua, että monilla on paha olla. Minulle tulee ainakin muutama asia mieleen.
--

On aivan loputtoman surullista mitä kävi infralle Etelä-Afrikassa 2010 ja Brasiliassa 2014.

Valkopukuiset ja turbaanipäiset miehet ovat kuitenkin luvanneet, että stadionit voidaan purkaa ja materiaalit kierrättää Qatar 2022.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen naisen, tai ainakin tuon oman vaimon ajatusmaailmaa. Miten siihen ei vaan pääse sisälle.
Lainaan nyt vain yhtä vaikka yhtälailla @Czescku , @Peltinen , @Pisin Kääpiö 186cm toi hyviä juttuja esille. Olen itse sinut itseni kanssa vaikka olen vuosien saatossa saanut paljon huomautuksia äidiltäni painoni takia. Olen siis täysin normaalipainoinen, liikunnallinen nainen. Äitini näkee minut lihavana koska en ole hoikka kuin hän, siskoni, veljeni ja isäni. Minuun on ehkä takertunut geenit isäni äidin puolelta jossa on järjestään tukevia ihmisiä. Setäni ja mummoni oli pyöreitä.

Mitä tulee meikkaamiseen niin pidän siitä... On kiva loihtia naamalle uusi ilme. Kyllä minä joka aamu meikkaan kevyesti töihin. Se on minun työ-minä. Mies tykkää myös kun vedän kunnon meikit... tussirajaukset silmiin, kunnon smoke-in-eye- silmämeikit, tummat rajatut huulet... Niistä hän pitää. Että en minä meikkaa vain muita naisia varten, usein teen sen koska mieheni tykkää.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi noilla brasseilla on noita venäläistyyppisiä nimiä? Nytkin Ludmila ja Poljana kirmailee pallon perässä. Miesten puolella on kanssa ollut jotain Victoreita sun muita slaavilaisen oloisia nimiä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Miksi noilla brasseilla on noita venäläistyyppisiä nimiä? Nytkin Ludmila ja Poljana kirmailee pallon perässä. Miesten puolella on kanssa ollut jotain Victoreita sun muita slaavilaisen oloisia nimiä.
Brasiliaan muutti paljon ihmisiä Venäjltä viime vuosisadan alussa. Ei se pelkästään portugalilaisilla ole tehty se maa. Ehkä tästä johtuu nuo jalkapalloilijoiden nimet.

Saksalaisia mamuja siellä myös paljon, etenkin maan eteläosassa. Esim. Pomeroden kaupunki on saksalaisten perustama ja siellä puhutaan niin saksaa kuin portugaliakin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihmettelen naisen, tai ainakin tuon oman vaimon ajatusmaailmaa. Miten siihen ei vaan pääse sisälle.

Nainen myös unohtaa nopeasti eikä helpolla opi uutta. Minä ihmettelin tänäänkin, että miksi niitä verhoja ei voinut avata kunnolla, vaikka sanoin, että avaa ne verhot kunnolla, kun on miellyttävää että sitä valoa tulee sisään. Ei sitä sitten viitsi aikuiselle ihmiselle enää toistaa, että tuota tuota... Toisaalta sitä sitten lätkitään valoa päälle eteiseen vaikka olen huomauttanut aivan järkeenkäyvästi, että se valo on turha, etenkin, kun sinne automaattisesti syttyy toinen valo kun sinne menee (ent. asukas oli insinööri, sähköpuolelta). Tällaiset pienet asiat joskus ihmetyttävät, että mikä siinä on. En tiedä. Tietääkö kukaan. Tuskin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vähän olen kyllä ihmetellyt vouhkaamista juhlapyhien ympärillä. Tottakai on ihan kiva se, että on olemassa perinteitä ja vietellään juhannuksia ja vappuja ym. mut että jaksaisinko ottaa pientäkään painetta siitä, mitä tekee noina päivinä... en todellakaan :)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kyllä valoisaa meidän huoneessa. Pesin ikkunan ja vaihdoin verhon kesäiseen. Nyt tuntuu että valoa tulee ihan liikaa talviverhoihin nähden. Mies sanoo ettei asia vaikuta. Minä pelkään että herään entistä aikasemmin valon takia. Onhan nämä verhot olleet aiemminkin... miksi ne nyt juuri ärsyttää. Ehkä kaikkeen tottuu... tai sittenpitää hankkia pimennysverho makuuhuoneeseen. Ihmettelen vaan miten tämä verhon vaihto minua häiritsee kun tuo verho on ollut tuossa useamman kerran.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on kyllä valoisaa meidän huoneessa. Pesin ikkunan ja vaihdoin verhon kesäiseen. Nyt tuntuu että valoa tulee ihan liikaa talviverhoihin nähden. Mies sanoo ettei asia vaikuta. Minä pelkään että herään entistä aikasemmin valon takia. Onhan nämä verhot olleet aiemminkin... miksi ne nyt juuri ärsyttää. Ehkä kaikkeen tottuu... tai sittenpitää hankkia pimennysverho makuuhuoneeseen. Ihmettelen vaan miten tämä verhon vaihto minua häiritsee kun tuo verho on ollut tuossa useamman kerran.
En pystyisi nukkumaan ilman pimennysverhoa. Hieno keksintö.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi Päivi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006146532.html Linkki siis Ilta-Sontaan. Ja Räsäsen mukaan kirkon ei pidä tukea seksuaalivähemmistöjä.

Meinasin mennä.

E: mä en ainakaan elä synnissä tai häpeässä. Vitut niistä jotka näin kuvittelee. Ihan vitun saatanan sama. Tulkoon penaltia kielenkäytöstä.
Päivihän uhkaa erota kirkosta. Sen jos se tekee, niin Suomen evlut seurakunnissa käy kuhina. Kaikki viime vuosikymmeninä eronneet tahtovat takaisin.

Brasiliaan muutti paljon ihmisiä Venäjltä viime vuosisadan alussa. Ei se pelkästään portugalilaisilla ole tehty se maa. Ehkä tästä johtuu nuo jalkapalloilijoiden nimet.

Saksalaisia mamuja siellä myös paljon, etenkin maan eteläosassa. Esim. Pomeroden kaupunki on saksalaisten perustama ja siellä puhutaan niin saksaa kuin portugaliakin.
Brasilian miesten maajoukkueessa pelasi takavuosina Alemao, ”Saksalainen”.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös