Yv ja jonossa...Raportoitu, tykätty ja jaettu, av.
Yv ja jonossa...Raportoitu, tykätty ja jaettu, av.
Mitäköhän tuossa lopussa tapahtui? Tuli vähän niin kuin tyhjästä, lähti käsistä ja jatkoi matkaa samaan malliin.Luulin jo ennen sarjaa että täällä olisi hyvä meininki, ja vitut aivan puusilmäistä jengiä. Hylätään selviä maaleja, ykköspuolustaja pihalle hienon taklauksen jälkeen. Ei nämä välttämättä lopputulemaan olisi vaikuttanut mutta ainakin vaikeuttanut. Ja jottei kylSalosenkin tapaus olisi jotain toiminpiteitä
Youtubesta löytyi tuollainen: 80s Soviet Synthpop. Alliance - Na Zare (At dawn) USSR, 1987 HD .
Löytyy myös Spotifysta nimellä Alyans - Na Zare. Pääsi välittömästi omalle syntikkasoittolistalle.
Muutama vuosi sitten julkistettiin kovalla kohulla Helsinki Gardenin (nyk. Garden Helsinki), Jyväskylän Hippos2020:n ja Turun ratapihan hankesuunnitelmat, joissa on ollut tarkoitus tehdä hulppeat jäähallikompleksit liiketiloineen, asuntoineen ynnä muine oheistoimintoineen. Viimeisimpänä joukkoon on liittynyt Hämeenlinna hankkeellaan, jossa on samat taustatahot kuin kahdessa ensin mainitussa projektissa.
Gardenin alkuperäisen suunnitelman mukainen valmistumisaika oli 2016, mutta hankkeen kohtalo lienee edelleen täysin avoin. Nimi on toki vaihtunut domainin mukaiseksi. Hippos2020:n osalta ilmoitettiin puolestaan tänään, että toinen hankkeen pääsijoittajista vetäytyy projektista.
Ihmettelyn aihetta kerrakseen.
My brother from another mother. Hei heitetään läpyt abionaattori! *läps* high five.Jumalauta! Nyt hiljaa siellä! Just sain tietää sukuni tulevan Joensuusta ja vain vähän aiemmin sain lukea tällaista.
Miksi pitäisi terveitä hampaita olla koko ajan tarkistuttamassa. Ei kivaa hommaa ole muutenkaan se hampaiden sörkkiminen. Itse kävin hammaslääkärissä viimeksi 8 vuotta sitten ja suunnitelmissa on nyt seuraavan viiden vuoden tai viimeistään 10 vuoden sisällä käydä uudestaan. Toki jos syytä tulee lähteä niin sitten aikaisemmin. Only god can judge.Ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka eivät esim. Suomen kaltaisessa maassa hoida/hoidata hampaitaan. On oikeasti olemassa vaikkapa ihan tavallisia työssäkäyviä Tauno Tasalakkeja, jotka eivät ole käyneet hammaslääkärissä vuosikymmeniin. Huh.
Juu. Finskit on jenkimpiä kun jenkit. Ja jumalauta kun joku vitun humanisti tulee vuoden vaihtoreissulta niin kymmenen sanan virkkeestä seitsemän on "like".Noita suomalaisten NHL-haastatteluja kun kuuntelee, ihmeen usein suomalainen sanoo ensimmäisten sanojen joukossa "i mean" tai "you know".
"Yeah, i mean, it was a good game"
"Yeah, you know, it was a good game"
Kerjäsit tätä klassikkoa. Olkaa hyvät naiset ja herrat:Juu. Finskit on jenkimpiä kun jenkit. Ja jumalauta kun joku vitun humanisti tulee vuoden vaihtoreissulta niin kymmenen sanan virkkeestä seitsemän on "like".
Ja sitten kun sille sanoo että täälä härmässä pärjää kyllä ihan suomellakin, niin se on vähän että hitto kun on päässy jo unohtuun.
Ei vittu. Sain kolme syöpää ja aivovaurion.
Mun pötkylä ei kovetu ikinä enää Saralle tän jälkeen. En lyö naisia....normaalisti....mut nyt voisin.
Ihmetyttää musiikkivideot. Miks ne ei melkeen ikinä kerro itse kappaleesta? Eihän noissa oo mitään järkeä.
CMX:n "Punainen komentaja": KERTOO.Ihmetyttää musiikkivideot. Miks ne ei melkeen ikinä kerro itse kappaleesta? Eihän noissa oo mitään järkeä.
Kun olin nuori poika, katsoin usein Duran Duranin "Girls on Film"-videota.
Kyllä se natsasi biisiin. Tosin ei mulla ollut aina edes ääntä päällä.
Itse diggailin poikasena kovasti Sabrinan Boys -videosta, vaikkei siinä isommin poikia esiintynytkään.Kun olin nuori poika, katsoin usein Duran Duranin "Girls on Film"-videota.
Kyllä se natsasi biisiin. Tosin ei mulla ollut aina edes ääntä päällä.
Tarkoitan sitten sitä versiota jossa beibet veti jotain tyynysotaa. Siitähän oli joku siistimpi versio myöskin.
Itse diggailin poikasena kovasti Sabrinan Boys -videosta, vaikkei siinä isommin poikia esiintynytkään.
Miettikää jätkät miten maailma muuttuu. Kuka runkkaa nykysin jollekkin musiikkivideoille tai alusvaatekuvastoille. @Punamusta ei varmaan tiedä edes mikä on kuvasto.
Like no cunt. Sain kolme cancerii ja ton brain you know damagen.Ei vittu. Sain kolme syöpää ja aivovaurion.