Ihmettelyketju

  • 6 343 627
  • 38 746

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Syyllistynköhän tasa-arvolain rikkomiseen vai pelkkään sovinismiin kusemalla oppilaitoksesen tai ravintolan weeceessä seisaaltani?

Varmasti molempiin!

Tarkemmin sanottuna NDT665 syyllistyy kaikkeen jo pelkällä miehisellä olemassaolollaan, vaikkei sukupuolia olekaan, mutta miesten tapauksessa on. Parasta olisi, kun runkkaisit pari litraa spermaa säilöön naisille, jonka jälkeen voitkin vaikka hirttää itsesi. Muuta tekoa sinulla ei tässä maailmassa ole. Tämä ohje soveltuu myös miesfeministeihin, vaikka he muuta luulevat, sillä ei heilläkään mitään käyttöä ole. Okei, jokunen ori tarvitaan noita perkeleitä tyydyttämään, muttei kovin montaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut aikuiset on kipeinäkin selvin päin. Eikö se ole tylsää? Vai nauttiiko ne masokistit siitä että sattuu. No niin mäkin, mutta en tolleen että kipeenä pitää olla.

No pientä flunssaa ja kevyttä kuumeilua. Veto ihan pois tai olis jos ei kittais kaljaa. Nyt on kaikki okei, Idi Amin okei.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No töistä nyt ei viitsinyt olla pois kun saikkupäivät jätän mielummin dokailuun. Joskus tekee mieli ja silloin pitää vaan antaa mennä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen viskistä tulleita psykoosikännejä. Oltiin eilen kaverin kanssa täällä kämpillä ottamassa ihan sivistyneesti ja pelaamassa pleikkaria. Kaveri lähti suht aikaisin, mutta itselle jäi sen verran maistumaan, että join loppuillan aikana lähes kokonaisen litran viskipullon pleikkarin pelaamisen lomassa. (palstan viskihifistelijät älköön suuttuko, se oli Famous Grousea vaan.) Jossain vaiheessa meni muisti ja heräsin aamulla siten, että sänkyni oli vaihtanut paikkaa toiselle puolelle huonetta ja kaikki lakanat oli viikattu lattialle siistiin nippuun.

Tapahtunutta ja järkyttävää päänsärkyä ihmetellessäni olin menossa kuselle, kun kämppis tuli kertomaan loppuillan kulusta: olin tullut hänenkin huoneeseensa irrottelemaan lakanoita, seuraavaksi vuorossa olisivat olleet verhot mutta kämppis tuli väliin kyselemään että mitäs helvettiä nyt. Olin naureskellen kertonut, että pitäähän tuo vessassa oleva ruumis nyt jollain peittää. (tässä pitää tietää se, että vessassa ei oikeasti ollut ruumista.) Olin sitten lopulta hävinnyt takaisin omaan huoneeseeni hetkeksi aikaa, jonka jälkeen olin mennyt tyhjän vessan ovelle huutamaan mm. "PAINU NYT VITTUUN SIITÄ JO" ja muuta vastaavaa jollekin näkymättömälle (tai vain minun näkemälleni) olennolle kurkku suorana.

Kämppis tietysti ensimmäisenä kyseli, mitä olen vetänyt ja aikamoinen selittely olikin, ennen kuin vakuuttui että ihan viskiä vaan. Käytös ei kuulemma edes vaikuttanut humalaiselta, puhe ei sopertanut ollenkaan ja askel oli hyvin vakaa. Olisi ihan kiva tietää, että mitäköhän vittua siellä aivoissa on eilen tapahtunut. 99% elämäni känneistä olen juonut oluella ja taidan pysyä siinä jatkossakin, vahvat ei selvästi tunnu sopivan mulle. Tai ainakaan en osaa niitä käyttää.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
99% elämäni känneistä olen juonut oluella ja taidan pysyä siinä jatkossakin, vahvat ei selvästi tunnu sopivan mulle. Tai ainakaan en osaa niitä käyttää.
Jatka vaan väkevien parissa. Sussa ei ainakaan mene alkoholi hukkaan.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Aika tunteeton näkökulma sinulla. Jos Hakki tai Java ovat joillekin sellaisia sankareita, että he haluavat heitä muistella ja menevät muistopeliin, mitä sitten? Miksi asia sinua ihmetyttää?

Tunsin Javan hyvin ja olen hyvin surullinen hänen sairaudestaan, alkoholismista. Herkkä ja iloinen ihminen, joka lähti liian aikaisin.
No ehkä oli tunteettomasti esitetty. Kyllä minä ymmärrän täysin miksi vaikka Javaa halutaan muistella.

Lähinnä yritin sitä tuoda esiin että peruspertti jos on moninkertainen rattijuoppo niin se haukutaan syvimpään helvettiin. Sitte jos sama tyyppi on joskus osannu pelata lätkää niin se on vaan surullista. Ei muistelu häiritse ja tottakai oman suosikkijoukkueen pelaaja aiheuttaa tuntemuksia vaikka ois laista vähä eksyny.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän tätä Kontulaa haukutaan niin paljon. Joka kerta kun tänne tulee niin hieman jopa hämmentyy siitä mahtavasta meiningistä mikä tässä ostarillakin on. Maaltamuuttaneilla taitaa vaan olla jotain ennakkoluuloja plus tietty ne keskustan kermaperseet.

Joo aamun metroseikkailun jälkeen jumituin tänne kapakkaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaupan vihannesosastolla nainen (mies taustatukenaan) punnitsi n. 10 tomaattia - kaikki erikseen. Eli säästyi yksi muovipussi, mutta vastapainoksi vaa'asta kului 10 viivakoodilappua. Ei voinut kuin haavi auki ihmetellä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaupan vihannesosastolla nainen (mies taustatukenaan) punnitsi n. 10 tomaattia - kaikki erikseen. Eli säästyi yksi muovipussi, mutta vastapainoksi vaa'asta kului 10 viivakoodilappua. Ei voinut kuin haavi auki ihmetellä.
No mutta säästyihän siinä selvää rahaakin, kun ei tarvinut sitä muovipussia punnita.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
No mutta säästyihän siinä selvää rahaakin, kun ei tarvinut sitä muovipussia punnita.
Puhumattakaan suomalaisen metsäteollisuuden kokemasta kasvusysäyksestä! Arvelen että rouvalla on voimallisesti tankattuna biotuoteyhtiöiden osakkeita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän jotkut heittää tyhjät tölkit roskiin kun tuolla jossain ulkona liikkuvat. Haluaako ne oikein erikseen nöyryyttää pullonkerääjiä?

Joo välillä mä annan repusta pari tölkkiä jos näen jonkun kerääjän. Tässä Herttoniemessä on pari harvinaisen mukavaa ja ystävällistä tyyppiä.
 
Kyllähän se on muodostunut tavaksi jättää tyhjät tölkit roskisten juurelle ettei kenenkään tarvitse niitä sieltä roskiksesta kaivaa. Mutta se ihmetyttää, miten jotkut jaksavat niitä keräillä. Pesisivät mieluummin vaikka näyteikkunoita niin kuin jotkut spuget tekevät. 20e käteen kymmenen minuutin työstä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö ne kuitenkin käy niitä roskiksia tunkimassa, niin ovat siellä vain hyvässä säilössä heille?
Heh. Toikin on kyllä totta.

Yleensä mä vien itse hylsyt kauppaan ja siis ulkona juodut tyhjät pistän reppuun kun sellainen kulkee monesti selässä, mutta joskus annan jos jonkun näen ja tietty sitä muutenkin välillä on matkalla jonnekin eikä koko iltaa jaksa niitä kanniskella. Ja just roskiksen viereen tai välillä heitän vaan jonnekin sivuun. Ei noita silleen ajattele roskinakaan.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ihmetyksen tunne jäi päällimäiseksi kohtaamisesta, joka sattui kerrostalon rappukäytävässä avustaessani muutossa. Olin käytävällä yhden toisen muuttoavun kanssa, kun paikalle tuli viehättävä nainen ensin pummaamaan tupakkaa. No, ei ollut kummallakaan mukana. Sitten alkoikin jännä juttu, kun me kuulemma skeittarin näköisinä* saattaisimme tietää, miten voisi korjata Ari Steniuksen 42-tuumaisen tv:n näytönsäästäjän, kun se oli vaurioitunut muutossa. Telkkari neljänsadan arvoinen ja kuulemma lasin (lennosta vaihtui näytönsäästäjä lasiksi...) vaihto uuteen olisi maksanut postituksineen kolme tonnia. No, emmepä me osanneet auttaa ja sitten paikalle tuli vanhempi herra, ei kuitenkaan itse Stenkka, joka totesi vaan ykskantaan "No niin, mennäänpä nyt." ja nainen lähti miehen völjyyn. Me jäätiin siihen ihmettelemään tilannetta ja jatkamaan muuttoa.

*molemmilla meistä oli normifarkut, lenkkarit ja muuttohommiin sopivat kulahtaneet paidat. Tyypilliset skeittarikamat siis.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ihmettelen, miksi minua ihmetyttää Maisa Torpan ja Jari-Matti Latvalan ilmeinen suhde. Minkä helvetin takia minä olen ajautunut miettimään näin infernaalisen mitätöntä asiaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kuka muistaa joka viikko syödä kasviksia? Jotkut ituhipit ehkä ja muukin puita halaava vegaanijengi plus ne pinnalliset fitnesstyypit kun instagramiin pitää saada kuva. Miettikää joku rehellinen rekkamies tilaamassa BB-Nikon äänellä salaattia. Ja sit sitä pitäis vetää 500 grammaa päivässä?

No oli tossa kebabissakin ja Subwayssahan ne varsinkin pistää hirveät määrät vaikka mitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ehkä tulee jokunen hetki lisää elämään, mutta yleensä se tulee sinne loppuun, missä sä muutenkin oot joku kiikkustuolissa keinuva ja kolotuksia valittava papparainen. Ja se siihenkin astinen elämä on mennyt siihen että herkuttelun sijasta ootkin jyrsynyt jotain porkkanaa.

No ehkä se maitorahkaa ja proteiinijuomia imevä jengi on vielä ihmeellisempi.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Saati se keppanaa imevä jengi. Kusenmakuista ja väristä viljahöttöä, josta menee maha kuralle ja yhden 0,33l tölkin jälkeen kusee kolme litraa. Pöhöttää, lihottaa ja väsyttää ja tuo vielä vitullisen päänsäryn ja kuvotuksen seuraavalle päivälle.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Siis millaset jätkät jaksaa syödä säännöllisesti mäkkärissä. Kaikki hampparit maistuu pahvilta, ravintoarvot on ihan perseestä ja se muu jengi siellä on tosi epämäärästä. Tekee mieli lähteä pois heti kun astuu sinne sisään. Niistä ihmisistä jotenki huokuu nössöys ja luovuttaminen. Kai ihmiselle luonnollinen tarve on syödä järkevästi, että jaksaa välillä tehdäkin jotain. Tai näin mä luulen.

Joo yks serkku vetää viikossa ainaki kolme bicmaccia ja on ihan törkee läski.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saati se keppanaa imevä jengi. Kusenmakuista ja väristä viljahöttöä, josta menee maha kuralle ja yhden 0,33l tölkin jälkeen kusee kolme litraa. Pöhöttää, lihottaa ja väsyttää ja tuo vielä vitullisen päänsäryn ja kuvotuksen seuraavalle päivälle.
Ei mulla ole mitään laktoosi-intoleranssia eikä keliakiaa ja kaljaa juomalla just ei tarvitse käydä kusella niin usein kun alkoholi kuivattaa. Ööööö...

Ja päänsärky on vain amatööreillä. Se on merkki ettei kroppa ole tottunut kaljaan. Ei kait mulla ole miesmuistiin ollut tota.

Ja kaljahan on parasta energiajuomaa. Juopa vaan 6-päkki ja koita nukahtaa? Joo ei tule mitään.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ja kaljahan on parasta energiajuomaa. Juopa vaan 6-päkki ja koita nukahtaa? Joo ei tule mitään.
Ei kyllä pysty, väsähtää ennen kuudetta kaljaa totaalisesti. Kossua voi kyllä sitten litran kipata helposti, tai pari litraa lantrattua kossua siis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo yks serkku vetää viikossa ainaki kolme bicmaccia ja on ihan törkee läski.
Harvoin muuten Mäkkärissä näkee läskejä. Hesessä selvästi enemmän, mutta se jengi vetää varmaan kotona pullaa ja suklaata ja tietty lilluuhan ne Hesen hampurilaisetkin rasvaisessa majoneesissa.

Ei kait yks Big Mac-ateria päivässä vielä ketään lihota. Vedä siihen päälle vielä hirveät määrät kaljaa ja paino karvan yli 70 kg. Joo onhan alan miehetkin yleensä aika hoikkia poikia...

Ei kyllä pysty, väsähtää ennen kuudetta kaljaa totaalisesti. Kossua voi kyllä sitten litran kipata helposti, tai pari litraa lantrattua kossua siis.
Joo jännää kun juomat vaikuttaa niin eri tavalla eri ihmisiin. Tietty kalja tekee vähän laiskaksi, kuten muukin alkoholi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän hampurilaisessa ja esimerkiksi vaikka pizzassakin on kaikki neljä peruskoulussa opeteltua ruokaympyrän osaa. Pohja on viljaa, sitten lihaa, rehua ainakin tomaattikastikkeessa ja yleensä vähän muutakin täytteenä ja lisäksi juustoa maitotuotteena ja tietty lihan kanssa eläinperäisenä ja proteiinina. Jos toi ei riitä niin mun mielestä siinä menee raja missä ihminen muuttuu pikkutarkaksi ja turhamaiseksi.

Ja eikö niille kaikille terveysintoilijoille just tule niitä syöpiä ja vaikka mitä. Meidän suvussa ei ole ollut yhtään.

On kyllä jengiä delannut, mutta ei keripukkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös