Voi olla. Niillähän saattaa olla jotain kaunoja toisiaan kohtaan kun esi-isänsä on taistellut robot rumble -kehissä aikoinaan.Ehkä se tappelee noiden muiden tekoälyjen kanssa ja jättää ihmiskunnan rauhaan.
Voi olla. Niillähän saattaa olla jotain kaunoja toisiaan kohtaan kun esi-isänsä on taistellut robot rumble -kehissä aikoinaan.Ehkä se tappelee noiden muiden tekoälyjen kanssa ja jättää ihmiskunnan rauhaan.
En yleensä syö tuollaisia ja jos ostan niin vältän noita sokerittomia koska mahani tulee kipeäksi. Ei niissä turhaan mainita laksatiivisista vaikutuksista.Tossa kaupassa kaikki Mynthonit oli sokerittomia. Kuka niitä sellaisia edes ostaa? Yleensä on ollut normiversiokin. No pitkästä aikaa ostin Fishermans friendejä.
Töissä käyville varmaan maanantaisin aika perusostos, mutta mulla on oikeasti kurkku vähän kipeä.
Tuolloin alkoi jo loukkivammat olemaan pahassa kunnossa, että voi olla, että parantuminen kestää. Slow and steady get´s you ready!!Nimimerkki Gary Roberts hankki Jatkoajan käyttäjätunnukset vuonna 2007 ja intoutui kirjoittamaan heti 2021. Sittemmin viestejä on tullut jo 9.
Normaalit asiat kuten laskujen maksaminen, pankkitilin saldo, mitä sarjaa katselisi tänään, kylläpä kevät on kivaa aikaa kun naiset alkavat pukeutumaan paljastavammin, mitä laittaa päälle kun menee huomenna töihin jne.Miten joillakin voi olla niin matala leposyke? Jotain 80 tai 70. Mitä niiden mielessä oikein sitten pyörii?
Ei kait laskujen maksaminen vie kuin minuutin kuukaudessa. Tai no vasta tossa kuukausi pari sitten mulla meni enemmän kun vahingossa maksoin vuokran viime kuun maksupohjalla. Alkuvuodesta kun nousi 18e ja sentit päälle. Otin vuokranantajaan yhteyttä ja se ehdotti että maksa seuraavassa kuussa se 18e lisää ja maksoinkin. Mutta ei se muuten ole kuin joku neljä sekuntia per lasku. Ja näin miehenä ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle.Normaalit asiat kuten laskujen maksaminen, pankkitilin saldo, mitä sarjaa katselisi tänään, kylläpä kevät on kivaa aikaa kun naiset alkavat pukeutumaan paljastavammin, mitä laittaa päälle kun menee huomenna töihin jne.
Oletko varma, että laitat aina jotain päälle?Ei kait laskujen maksaminen vie kuin minuutin kuukaudessa. Tai no vasta tossa kuukausi pari sitten mulla meni enemmän kun vahingossa maksoin vuokran viime kuun maksupohjalla. Alkuvuodesta kun nousi 18e ja sentit päälle. Otin vuokranantajaan yhteyttä ja se ehdotti että maksa seuraavassa kuussa se 18e lisää ja maksoinkin. Mutta ei se muuten ole kuin joku neljä sekuntia per lasku. Ja näin miehenä ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle.
On mut löydetty alastomanakin, ainakin kerran. Jonkinlainen performanssi kuulemma oli käynnissä. Malmin sairaalasta heräsin. Herätessä puhalsin 3.2 promillea ja hoitajat ympärillä oli tyytyväisiä että maksa polttaa. Joku viis päivää myöhemmin sain kyllä kamani takaisin. Onneks sairaaloissa on se joku sossuvarasto että saa jotkut kledjut päälle. Melkein vois kohta taas pukea ne kun vappu tulee. Sairaalapaita ja pilottitakki. Kengät kolme numeroa liian isot mallia Hessu Hopo.Oletko varma, että laitat aina jotain päälle?
Eikös tuon ikäluokan pojat ole aina näyttäneet keskenään samalta, mitä nyt tyylit vaan vaihtelee? Sehän oli ainakin omassa nuoruudessani suorastaan kiusaamisen aihe, jos pukeutui eri tavalla kuin muut tai ei seurannut hiustyylissä massaa? Yllättäen itse kuuluin juuri näihin vastakarvaan kulkijoihin. Ja kuljen muuten edelleen.En tiedä, olenko tulossa vanhaksi, mutta pari päivää sitten mietin, että kaikki just tuollaiset tyyliin 12–16 -vuotiaat teinipojat tuntuvat näyttävän kopioilta toisistaan. Ainakin Helsingissä. Kaikilla sama vaatetus, hiustyyli, kävely- tai siis löntystelytyyli jne.. Toinen huomio: tämän päivän teinit tuntuvat olevan helvetin paljon aiempia sukupolvia kookkaampia – hyvässä (pituus) ja pahassa (leveys).
Joku lapsisotilas -juttu? On nimittäin aivan kakaroita - itsehän olin (ainakin mielestäni) niin kovin miehekäs jo silloin -94, kun noiden hommien suorittaminen tuli ajankohtaiseksi.Olen jo lakannut ihmettelemästä sitä, miten vuosi vuodelta armeijaa käyvät nuorukaiset näyttävät palvelusasuissaan yhä nuoremmilta.
Sä olet vaa wanhentunut!!Olen jo lakannut ihmettelemästä sitä, miten vuosi vuodelta armeijaa käyvät nuorukaiset näyttävät palvelusasuissaan yhä nuoremmilta.
Ei vaan ikuinen työpäivä.Työpaikan kello pysähtyi tänään
Onks tää nyt se ikuinen Vappu?