Ihmettelyketju

  • 6 358 402
  • 38 767

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jaksan aina vain ihmetellä pomminvarmaa ilmiötä suurempien Suomen kiekkovoittojen yhteydessä eli suomalaisten pikkulajien punaniskakapinallisten itku siitä miten lätkä on perseestä/pieni laji/merkityksetöntä/junttia jne. ja että kuka sitä jaksaa seurata ja vittu miksei torijuhlia ole ringettejoukkueelle ja lässynlää. Olen jo lähes sanaton, katkeruus ei suomalaisista tule häviämään koskaan. Perkele jos muilla menee hyvin, niin se on perkeleellisen väärin. Perkele.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kolmen hengen sänkyjä olemassa? En ole nähnyt. Mun mielestä tossa olisi markkinarako kun harva mies varmaan haluaa nukkua vaimonsa vieressä. Tai siis ihan kiinni toisessa tai 20 cm päässä. Siinähän toisen hengitysilmat tulee suoraan nokkaan ja pierut kanssa. Ja entä jos vähän oikaisee kättä tai jalkaa niin jo sohit toista tai se sua. Onhan teltoissakin niin että kahden hengen teltta on sopiva yhdelle ja kolmen tai neljän hengen teltta kahdelle. Joo kymmenen vuotta seurustelin, mutta mä nukuin aina sohvalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla ilotyttösivustolla tosi moni tyttö on estänyt mut. Miksi ihmeessä? Mä olen hellä ja rakastavainen. Mä halin ja pidän toisesta huolta. Mä olen tukena ja turvana. Mä silittelen hiuksia ja tarvittaessa jopa lässyttelen. No en ehkä silloin kun panen, mutta mitä sitten häh? Ja sitä paitsi siitä on vuosia kun tein silleen. Ei kait se juttu voi enää kiertää. Mistä te voitte edes tuntea toisenne. No joku nyt väitti että niillä on joku musta lista, mutta ei saamari sentään. Mulla on kikkeli ja tässä on raha. Miksi ei kelpaa?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuolla ilotyttösivustolla tosi moni tyttö on estänyt mut. Miksi ihmeessä? Mä olen hellä ja rakastavainen. Mä halin ja pidän toisesta huolta. Mä olen tukena ja turvana. Mä silittelen hiuksia ja tarvittaessa jopa lässyttelen. No en ehkä silloin kun panen, mutta mitä sitten häh? Ja sitä paitsi siitä on vuosia kun tein silleen. Ei kait se juttu voi enää kiertää. Mistä te voitte edes tuntea toisenne. No joku nyt väitti että niillä on joku musta lista, mutta ei saamari sentään. Mulla on kikkeli ja tässä on raha. Miksi ei kelpaa?

No jos nyt tosissasi ihmettelet, niin eiköhän syy ole siinä, että olet käyttäytynyt asiakkaana vähintäänkin huonosti ja naiset eivät halua nähdä sinua asiakkaanaan. Eikös tuo ole aika vanha juttu, että prostituutit varoittavat toisiaan väkivaltaisista tms sikailevista miehistä..(?)
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jos nyt tosissasi ihmettelet, niin eiköhän syy ole siinä, että olet käyttäytynyt asiakkaana vähintäänkin huonosti ja naiset eivät halua nähdä sinua asiakkaanaan. Eikös tuo ole aika vanha juttu, että prostituutit varoittavat toisiaan väkivaltaisista tms sikailevista miehistä..(?)
Ymmärtääkseni ainakin monet ammattilaisista yrittävät myös jonkun verran nauttia työstään ja sen tuomista hyvistä puolista. Ehkä sinulla ei ole tarjota riittävän suurta hyvää puolta?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jengi tuntuu usein valittelevan ettei joka tilanteessa keksi sanottavaa, tai siis esimerkiksi treffeillä ei osaa small talkkia, mutta miksi hitossa sitä pitäisi väkisin keksiä jotain? Sanoo jotain jos on asiaa ja on hiljaa jos ei halua puhua mitään. Ei mulla ainakaan tule mitenkään vaivaantunut olo. Miksi turhaan miettisi ja stressaisi sellaisia. Ei ole mikään pakko tunteilla. On normaalisti.

Jos jotain pitää väkisinkin keksiä niin krapula on aika universaali ilmiö, ainakin miehillä. Tai no siitä kait sitä muutenkin aloittaa keskustelun kun jonkun näkee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten toi telkkariväki on aina noin freesinä. No vähän siellä varmaan meikataan, mutta kyllähän noiden kasvoista puuttuu kaikki rypyt ja siten karisma. Eivät varmaan viihteellä paljoa viihdy kun silmien allakaan ei ole minkäänlaisia pusseja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten toi telkkariväki on aina noin freesinä. No vähän siellä varmaan meikataan, mutta kyllähän noiden kasvoista puuttuu kaikki rypyt ja siten karisma. Eivät varmaan viihteellä paljoa viihdy kun silmien allakaan ei ole minkäänlaisia pusseja.

Joidenkin elämäntarkoitus on työn teko toiselle. Jotkut käyvät töissä rahoittaakseen vapaa-aikansa. Ei se sen kummempaa ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää mutsia idolina pitävät miehet. Joku lätkänpelaaja jos voittaa jotain niin ensimmäisenä soittaa äidille?? Kyllä mä ainakin pienenä samaistuin isään. Mä leikin pikkuautoilla ja sisko nukeilla. Isä ajoi autoa ja korjaili kaikkia vekottimia ja mä olin mukana. Se oli fiksu ja järkevä, ja hauska. Iltaisinkin usein pötköteltiin sängyssä vierekkäin ja se kertoi naisseikkailuista ja yhdessä naurettiin mutsin epäloogisille jutuille ja tunteidenvaihteluille. Ja nyt sit 30v myöhemmin pitäisi muka ensimmäisenä soittaa äidille? Tuokaa mulle samalla nukkeja ja My little ponyja ja yks Barbie niin mä alan leikkimään naista. Joo kiitti kun vaihdoit vaipat jne, mutta ei kait niitä juttuja enää tarvitse miettiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmetyttää mutsia idolina pitävät miehet. Joku lätkänpelaaja jos voittaa jotain niin ensimmäisenä soittaa äidille??

Miehet eivät pidä äitiä idolinaan vaan äitien kanssa joutuu olla enemmän yhteydessä, kun ne vanhenevat niin nopeasti. Aikaisemmin äiti oli vain sellainen keski-ikäinen nainen, mutta nykyään jo mummo. Se muutos tapahtuu nopeasti siinä 60 ikävuoden jälkeen.

Muuan kaverini soittaa aina äidille noin klo 20.20, niin puhelun voi sitten lopettaa iltauutisten alkamiseen. Muuten siinä jaarittelussa menisi tunti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ilmeisesti ainakin ulkomailla porukka käyttää törkunavaajina kaikenmoisia isoja härpäkkeitä. Mulla on sellanen alle euron kapine ja musta toimii hyvin. Miksi kenelläkään olisi sähköllä toimiva tölkinavaaja, jos esim. Ikä ei ole tehnyt tuota tölkinavaamista vaikeaksi?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Maanteillä on tunnelien jälkeen liikennemerkki kertomassa, että tunneli päättyy. Mikä merkin tarkoitus on? Mikä voisi olla tilanne, jossa se on tarpeellinen? Itselleni on aina ollut hyvin selvää, kun tunneli päättyy, mutta olisiko se ilman liikennemerkkiä?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Maanteillä on tunnelien jälkeen liikennemerkki kertomassa, että tunneli päättyy. Mikä merkin tarkoitus on? Mikä voisi olla tilanne, jossa se on tarpeellinen? Itselleni on aina ollut hyvin selvää, kun tunneli päättyy, mutta olisiko se ilman liikennemerkkiä?

Olen miettinyt tätä samaa jo pitkään. Taisin myös ihmetellä asiaa tässä tai jossain muussa ketjussa. Vastaus on EU-säädökset. Sen tunnelin loppuminen nyt vain pitää ilmoittaa, koska se pitää. En muista mitä kiemuroita siihen liittyy, jos ollaan vielä tunnelissa, mutta enää ei olla, kun se on kerrottu loppuneeksi.

Olet selvästi ajanut Helsinki - Turku moottoritietä, siellähän noita merkkejä riittää. Mitähän muuta veronmaksajat olisivat noillakin rahoilla saaneet, jos niitä kylttejä ei sinne olisi viety? Joskus virkamiehet ovat aavistuksen kaukana tavallisen ihmisen elämästä mikä kyllä näkee tunnelin loppuneen, kun taas näkyy taivas.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olet selvästi ajanut Helsinki - Turku moottoritietä, siellähän noita merkkejä riittää.
Helsinki - Tampere. Hämeenlinnan kohdalla ihmettelin ja olen ennenkin ihmetellyt. Onko muuten ennen tunnelia olemassa merkki, joka ilmoittaa että tunneli alkaa? Tuon voin ymmärtää jollakin tapaa, jos merkki on riittävän kaukana. Jos puhuu esim puhelimessa niin tietää etukäteen mahdollisesta puhelun pätkimisestä tunnelissa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Helsinki - Tampere. Hämeenlinnan kohdalla ihmettelin ja olen ennenkin ihmetellyt. Onko muuten ennen tunnelia olemassa merkki, joka ilmoittaa että tunneli alkaa? Tuon voin ymmärtää jollakin tapaa, jos merkki on riittävän kaukana. Jos puhuu esim puhelimessa niin tietää etukäteen mahdollisesta puhelun pätkimisestä tunnelissa.

Kyllähän se merkki on myös ennen tunnelia mutta ko.paikassa noin 10m ennen tunnelin alkua. Ei ole isommin apua ennakointiin tuosta merkistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
"TÄÄ TIE VIE SUORAAN KOHTI... huh, tossa onkin tunneli"
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen miettinyt tätä samaa jo pitkään. Taisin myös ihmetellä asiaa tässä tai jossain muussa ketjussa. Vastaus on EU-säädökset. Sen tunnelin loppuminen nyt vain pitää ilmoittaa, koska se pitää. En muista mitä kiemuroita siihen liittyy, jos ollaan vielä tunnelissa, mutta enää ei olla, kun se on kerrottu loppuneeksi.

Muistaakseni tunnelissa on erityisiä sääntöjä, joiden alkaminen ja päättyminen ilmoitetaan tuolla tunneli -liikennemerkillä ja vastaavasti niiden päättyminen ilmoitetaan tunneli loppuu -liikennemerkillä. Tunnelissa ei saa pysähtyä, tehdä u-käännöstä sekä tunnellissa peruuttaminen on kielletty. Tunnelissa on myös ajovalopakko. Toisaalta, Suomen moottoritiellä ei muutenkaan saa pysähtyä, peruuttaa ja ajovalotkin pitää olla päällä. Tuon merkin avulla saadaan nämä säännöt voimaan myös tavallisella tiellä olevaan tunneliin.

Muistipohjalta tämä..
 

sinikettu

Jäsen
Ihmettelen erittäin syvästi tiettyjen tahojen demonisointia sähkötupakasta. On ihan ok polttaa tupakkaa ja viinaa, heittää terveys romukoppaan ja kuolla syöpään 55-vuotiaana. Mutta auta armias kun valokeila siirtyy sähköröökiin. Laillla pitäisi kieltää, verot nostaa satakertaisiksi, käyttöä rajoittaa vain lakisääteisiin puolentoista kuutiometrin sähkötupakkakoppeihin. Tupakka- ja lääkefirmojen lobbaus näyttää toimivan erittäin hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Muistaakseni tunnelissa on erityisiä sääntöjä, joiden alkaminen ja päättyminen ilmoitetaan tuolla tunneli -liikennemerkillä ja vastaavasti niiden päättyminen ilmoitetaan tunneli loppuu -liikennemerkillä. Tunnelissa ei saa pysähtyä, tehdä u-käännöstä sekä tunnellissa peruuttaminen on kielletty. Tunnelissa on myös ajovalopakko. Toisaalta, Suomen moottoritiellä ei muutenkaan saa pysähtyä, peruuttaa ja ajovalotkin pitää olla päällä. Tuon merkin avulla saadaan nämä säännöt voimaan myös tavallisella tiellä olevaan tunneliin.

Muistipohjalta tämä..
Ymmärrän tuon, mutta eikö nämä tunnelissa voimassa olevat säännöt saisi voimaan myös tunnelin alkamisella ja päättymisellä ilman merkkiä? Vai onko olemassa sellaisia tunneleita, joiden tunnelimaisuus ei avaudu kansalaisille ilman liikennemerkkiä ja kansa ei osaa käyttäytyä tunnelissa oikein?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ymmärrän tuon, mutta eikö nämä tunnelissa voimassa olevat säännöt saisi voimaan myös tunnelin alkamisella ja päättymisellä ilman merkkiä? Vai onko olemassa sellaisia tunneleita, joiden tunnelimaisuus ei avaudu kansalaisille ilman liikennemerkkiä ja kansa ei osaa käyttäytyä tunnelissa oikein?

Näinpä, eiköhän tuo ole tullut EU:n myötä, aika selkeitä ne tunnelit yleensä ovat.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Ihmettelen miten paljon ihmisillä on aikaa ja halua notkua tuntikaupalla keskustelupalstalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmettelen miten paljon ihmisillä on aikaa ja halua notkua tuntikaupalla keskustelupalstalla.

Kun ei vain ole yhtään mitään tekemistä töissä. Tässä on sitten parikymmentä ikkunaa auki. Periaatteessa ajan voisi käyttää järkevämminkin lukemalla vaikka random-artikkeleita Wikipediasta. Tulee sitäkin toki joskus tehtyä.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Kun ei vain ole yhtään mitään tekemistä töissä. Tässä on sitten parikymmentä ikkunaa auki. Periaatteessa ajan voisi käyttää järkevämminkin lukemalla vaikka random-artikkeleita Wikipediasta. Tulee sitäkin toki joskus tehtyä.

Juu siis kukin tyylillään. Luin vaan pakolaisketjua ja samat hahmot ovat koko aamun siellä jauhaneet.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ihmettelen, että pitaa pahaa Han on teille tehnyt?! Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin.

kuinka monta kertaa pitaapahaa-twiittiä pitää siteerata, että saa pelikieltoa? 20? 25?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös