Miten toi telkkariväki on aina noin freesinä. No vähän siellä varmaan meikataan, mutta kyllähän noiden kasvoista puuttuu kaikki rypyt ja siten karisma. Eivät varmaan viihteellä paljoa viihdy kun silmien allakaan ei ole minkäänlaisia pusseja.
Ihmetyttää mutsia idolina pitävät miehet. Joku lätkänpelaaja jos voittaa jotain niin ensimmäisenä soittaa äidille??
Maanteillä on tunnelien jälkeen liikennemerkki kertomassa, että tunneli päättyy. Mikä merkin tarkoitus on? Mikä voisi olla tilanne, jossa se on tarpeellinen? Itselleni on aina ollut hyvin selvää, kun tunneli päättyy, mutta olisiko se ilman liikennemerkkiä?
Helsinki - Tampere. Hämeenlinnan kohdalla ihmettelin ja olen ennenkin ihmetellyt. Onko muuten ennen tunnelia olemassa merkki, joka ilmoittaa että tunneli alkaa? Tuon voin ymmärtää jollakin tapaa, jos merkki on riittävän kaukana. Jos puhuu esim puhelimessa niin tietää etukäteen mahdollisesta puhelun pätkimisestä tunnelissa.Olet selvästi ajanut Helsinki - Turku moottoritietä, siellähän noita merkkejä riittää.
Helsinki - Tampere. Hämeenlinnan kohdalla ihmettelin ja olen ennenkin ihmetellyt. Onko muuten ennen tunnelia olemassa merkki, joka ilmoittaa että tunneli alkaa? Tuon voin ymmärtää jollakin tapaa, jos merkki on riittävän kaukana. Jos puhuu esim puhelimessa niin tietää etukäteen mahdollisesta puhelun pätkimisestä tunnelissa.
Olen miettinyt tätä samaa jo pitkään. Taisin myös ihmetellä asiaa tässä tai jossain muussa ketjussa. Vastaus on EU-säädökset. Sen tunnelin loppuminen nyt vain pitää ilmoittaa, koska se pitää. En muista mitä kiemuroita siihen liittyy, jos ollaan vielä tunnelissa, mutta enää ei olla, kun se on kerrottu loppuneeksi.
Ymmärrän tuon, mutta eikö nämä tunnelissa voimassa olevat säännöt saisi voimaan myös tunnelin alkamisella ja päättymisellä ilman merkkiä? Vai onko olemassa sellaisia tunneleita, joiden tunnelimaisuus ei avaudu kansalaisille ilman liikennemerkkiä ja kansa ei osaa käyttäytyä tunnelissa oikein?Muistaakseni tunnelissa on erityisiä sääntöjä, joiden alkaminen ja päättyminen ilmoitetaan tuolla tunneli -liikennemerkillä ja vastaavasti niiden päättyminen ilmoitetaan tunneli loppuu -liikennemerkillä. Tunnelissa ei saa pysähtyä, tehdä u-käännöstä sekä tunnellissa peruuttaminen on kielletty. Tunnelissa on myös ajovalopakko. Toisaalta, Suomen moottoritiellä ei muutenkaan saa pysähtyä, peruuttaa ja ajovalotkin pitää olla päällä. Tuon merkin avulla saadaan nämä säännöt voimaan myös tavallisella tiellä olevaan tunneliin.
Muistipohjalta tämä..
Ymmärrän tuon, mutta eikö nämä tunnelissa voimassa olevat säännöt saisi voimaan myös tunnelin alkamisella ja päättymisellä ilman merkkiä? Vai onko olemassa sellaisia tunneleita, joiden tunnelimaisuus ei avaudu kansalaisille ilman liikennemerkkiä ja kansa ei osaa käyttäytyä tunnelissa oikein?
Ihmettelen miten paljon ihmisillä on aikaa ja halua notkua tuntikaupalla keskustelupalstalla.
Kun ei vain ole yhtään mitään tekemistä töissä. Tässä on sitten parikymmentä ikkunaa auki. Periaatteessa ajan voisi käyttää järkevämminkin lukemalla vaikka random-artikkeleita Wikipediasta. Tulee sitäkin toki joskus tehtyä.
Ihmettelen, että pitaa pahaa Han on teille tehnyt?! Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin.
kuinka monta kertaa pitaapahaa-twiittiä pitää siteerata, että saa pelikieltoa? 20? 25?
En ihan ymmärrä tällaisia bisnesliittoja. Olen toki vanhanaikainen, mutta.
Mä ihmettelen tuon Emilian ikää, 24 vuotta? Mielestäni näyttää 35-vuotiaalta, toki hyvännäköiseltä sellaiselta.