Ihmettelyketju

  • 6 359 051
  • 38 767

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulin juuri kymppiuutisista että Kellokosken sairaala suljetaan. Ihmettelen että mihin kaikki hullut helsinkiläiset nyt sullotaan vai päästetäänkö ne vapaaksi kaduille kuljeksimaan?

Kyllähän siinä kymppiuutisten jutussa mainittiin, että mihin sairaaloihin Kellokosken toimintaa ollaan siirtämässä ja että se tulee kymmeniä miljoonia euroja halvemmaksi, kuin nykyisten tilojen kunnostus tulisi. En muista mihin päin noita Kellokosken toimintoja ollaan siirtämässä.

*e* Siinä jutussa mainitaan, että sulkeminen johtuisi paitsi avohoidon lisääntymisestä, niin myös siitä, että potilaat tulisi saada somaattisten sairaaloiden yhteyteen. Ja olin väärässä, ei mainittu sairaaloita joihin toimintoja ollaan siirtämässä, sanottiin vain, että Helsinkiin ja Hyvinkäälle.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän voi tosiaan nähdä kaikista parhaiten lapsissa lapsenomaisena käyttäytymisenä esimerkiksi niissä tilanteissa kun kaverilla on uusi hieno reppu tai joku on parempi jalkapallossa.
Joo totta. Jos omaa lapsuutta ja koulukavereita mietin niin reppua tai muutakaan vaatetta tai vastaavaa juttua on vaikea uskoa kenenkään miettineen 80-90-luvuilla, mutta meillä oli ala-asteella tyyppi, joka sanoi muiden saadessa mitaleita että kulta on kusta ja pronssi paskaa. Tietenkin mäkin olisin halunnut saada sen palkinnon, mutta hieman ihmeissäni nyökkäilin vaan sille kaverille. Ehkä se on nyt joku noista lehtien verotyypeistä. Jalkapallon on vielä vaikeampi kuvitella vaikuttavan noin, vaikka itse just tuota lajia pitkään harrastinkin. Ehkä sen takia musta ei tullut mitään erityisen hyvää siinä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto ehkä vika on meitsissä. Ex-muijaa syyttelin aina että se vertaa itseään muihin ja ehkä siihen se 10v suhde päättyikin. Tai no naisilla tulee ikä vastaan milloin voi saada muksuja. Me miehet voidaan huoletta nautiskella pidempään. Koko elämä vaikka. Ei se meillä ole geeneissä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei ole kuin pari, kolme viikkoa siitä, kun Kalle Palander vannoi, ettei enää kerro seksielämästään julkisesti.

Noh, tänään Iltalehdessä Kalle Palander puhuu seksielämästään...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole kuin pari, kolme viikkoa siitä, kun Kalle Palander vannoi, ettei enää kerro seksielämästään julkisesti.

Noh, tänään Iltalehdessä Kalle Palander puhuu seksielämästään...
Mikäköhän takia se on nyt viimeaikoina ollut koko ajan julkisuudessa kaiken maailman paskaohjelmissa? Joku kirja tulossa?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei ole kuin pari, kolme viikkoa siitä, kun Kalle Palander vannoi, ettei enää kerro seksielämästään julkisesti.

Noh, tänään Iltalehdessä Kalle Palander puhuu seksielämästään...
Oletko varma, että avautui nyt uudestaan Iltalehdelle? Vai käyttikö Iltalehti tuota vanhaa materiaalia ikään kuin uutena ja omanaan? Ei yllättäisi tuokaan, kun iltapäivälehdestä on kyse.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oletko varma, että avautui nyt uudestaan Iltalehdelle? Vai käyttikö Iltalehti tuota vanhaa materiaalia ikään kuin uutena ja omanaan? Ei yllättäisi tuokaan, kun iltapäivälehdestä on kyse.

Njoo, en tästä tiedä. Jutusta sai sen kuvan, että olisi tuore haastis, mutta tosiaan ei ole tästä varmuutta tietenkään.
 
Mikäköhän takia se on nyt viimeaikoina ollut koko ajan julkisuudessa kaiken maailman paskaohjelmissa? Joku kirja tulossa?
Tätähän se yleensä enteilee. Minäkin veikkaisin, että kohta julkaistaan Palanderin kirjoittama tai ainakin hänestä kertova kirja, tai jopa hänen elämäänsä seuraava tosi-tv-sarja.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Siis... Katselen tätä Maria Veitola yökylässä -ohjelmaa ja ihmetyttää tuo Isac Elliotin faija joka näyttää joltain 25-vuotiaalta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Iltalehdessä on juttu jossa kerrotaan nuoren naisen joutuneen ryöstön uhriksi Helsingissä, ja kuva epäillystä jonka perusteella poliisi pyytää vihjeitä. Minun silmääni ainakin näyttäisi että tuon tyypin pärstä on tarkoitusella sumennettu noissa kuvissa, vai olenko nyt ihan kujalla? Siis mitä vittua nyt taas? Onko tämä yleinenkin käytäntö vai koskeeko vain näitä, ah, niin kallisarvoisia mustikoitamme?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännästi noi nettikilpailuvoitot tulee aina rykelmissä. Nytkin reilussa viikossa neljä, vaikka sitä ennen ei kuukauteen mitään. Silloin joskus kuukausi sitten tuli kanssa reilussa viikossa neljä.
 

Tuamas

Jäsen
Iltalehdessä on juttu jossa kerrotaan nuoren naisen joutuneen ryöstön uhriksi Helsingissä, ja kuva epäillystä jonka perusteella poliisi pyytää vihjeitä. Minun silmääni ainakin näyttäisi että tuon tyypin pärstä on tarkoitusella sumennettu noissa kuvissa, vai olenko nyt ihan kujalla? Siis mitä vittua nyt taas? Onko tämä yleinenkin käytäntö vai koskeeko vain näitä, ah, niin kallisarvoisia mustikoitamme?

Sinänsä ei noita yleensä sumennella, mutta tuossa kyllä lähtökohtaisesti näyttää olevan kyse ihan puhtaasti siitä, että kameran kuvanlaatu on ihan täyttä kuraa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iltalehdessä on juttu jossa kerrotaan nuoren naisen joutuneen ryöstön uhriksi Helsingissä, ja kuva epäillystä jonka perusteella poliisi pyytää vihjeitä. Minun silmääni ainakin näyttäisi että tuon tyypin pärstä on tarkoitusella sumennettu noissa kuvissa, vai olenko nyt ihan kujalla? Siis mitä vittua nyt taas? Onko tämä yleinenkin käytäntö vai koskeeko vain näitä, ah, niin kallisarvoisia mustikoitamme?
Eihän tuossa saa mistään muustakaan selvää. Syytän siis kameraa, enkä mitään median sensuuria.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trivial pursuittia mä oon aina ihmetellyt. Eihän kukaan halua voittaa siinä kun paljastuu noloimmaksi. Kuka tietää eniten turhaa ja hyödytöntä juttua ööö.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Trivial pursuittia mä oon aina ihmetellyt. Eihän kukaan halua voittaa siinä kun paljastuu noloimmaksi. Kuka tietää eniten turhaa ja hyödytöntä juttua ööö.

Onhan tossa pelissä nyt paljon ihan hyödyllistäkin tietoa. Pelaas kuule isäntä vs. emäntä lautapeliä, siinä vasta turhaa tietoa onkin.

Ihmettelen, aiheeseen liittyen, miksi pidän monopolista niin paljon. Joka helvekon kerta siinä tulee turpaan, vaikka pelaisin gerbiiliä vastaan. "Heitänpä noppaa, no kas, siinä meni rahat. Heitä sä, no kas sait kalleimmat tontit. Heitänpä itse uudelleen, aha, ehdit rakentaa hotellit arvotonteillesi. Hyvää yötä". Ja tähä menee vielä noin 2-5 tuntia. Voiko olla tuskaisempaa kuolemaa, kuin vääntää lautapeliä tuntitolkulla ja saada vielä käkättimeen? Siinä testataan ihmisluontoa jos missä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä en tykkää pelata trivial pursuitia, tai muitakaan sentyyppisiä pelejä, koska voitan niissä aina eikä kaverit halua enää ensimmäisen kerran jälkeen haastaa mua. Sitten pelataan "pesäpalloa" ja otan tunnin turpaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Millä helvetin järjellä Anu Saagim on vanhempi kuin Timo Soini ja Antti Rinne?

Hän on nainen ja ärsyttävä sellainen, mutta naisethan käyttävät vaikka miljoonan lärvinsä fiksaamiseen, että näyttäisivät 16-vuotiailta ikuisesti. Soini tuskin niin tekee, eikä ehkä Rinnekään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hän on nainen ja ärsyttävä sellainen, mutta naisethan käyttävät vaikka miljoonan lärvinsä fiksaamiseen, että näyttäisivät 16-vuotiailta ikuisesti. Soini tuskin niin tekee, eikä ehkä Rinnekään.

Soinin naamaan ei riitä miljoona, tuskin kaksikaan. Plastiikkakirurgia tekee paljon mutta ei ihmeitä kuitenkaan. Rasvaimulla lähtisi täysperävaunullisen verran tavaraa ja siltikin olisi vielä miehen kokoinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös