Ihmettelyketju

  • 6 357 986
  • 38 767
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Tämän "kohuvideon" loppu http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070319969117_uu.shtml
Nuori nainen siis raahaa kaljavarkaan takaisin kauppaan. Mutta miksi ihmeessä joku taluttaa tuossa lopussa polkupyöränsä ovesta sisälle kauppaan?
En viitsi noita linkkejä availla tai muualta videota kaivaa, mutta ulkomuistista arvelen, että hän tulee tilanteeseen jollakin tavalla avuksi ja yrittää tuolla pyörällään tukkia tyypeiltä mahdollisen pakoreitin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Naamatatskat on kamalia kaikilla. Tänään näin sellaisen noin 25v naisella. Ei voi kuin ihmetellä. Ei tuollaista varmaan kukaan täysijärkinen selvänä ottaisi, mutta millainen on morkkis kun selvänä itseään seuraavana päivänä peilistä katsoo.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Naamatatskat on kamalia kaikilla. Tänään näin sellaisen noin 25v naisella. Ei voi kuin ihmetellä. Ei tuollaista varmaan kukaan täysijärkinen selvänä ottaisi, mutta millainen on morkkis kun selvänä itseään seuraavana päivänä peilistä katsoo.

Näin on. Näin tässä yksi päivä arviolta noin 30 vuotiaan miehen, jonka koko pää oli tatuoitu. Parta, kalju kuulapää ja jotakin tatuoituja hämähäkinseittejä ympäriinsä. Harmiksensa hän oli myöskin lihava ja pullaposkinen. Kai se sitten yritti kompensoida poikamaisuuttaan olemalla niin äijä kuin vain mahdollista. En ihmettelisi vaikka sillä olisi joku Harley Davidsoni ja pääkalloksi maalattu kypärä kotonansa. Jotkut ihmiset vaan on surullisia.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mä ihmettelen sitä miksi jotkut paljastavat festareilla toimittajille omat kikkansa salakuljettaa viinaa festarialueelle. Kerran kesässä joku toimittaja tekee tästä uutisen ja haastattelee festarikansaa jotka taas kertovat kaikki niksinsä miten se viina saadaan järkkärien ohi festarialueelle. Nuo niksit ovat samaa sarjaa kuin kalapaikat, niitä ei tule laverrella kenellekään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän jokaisella ole suht samat kikat tuoda ne viinat festarialueille. Genitaalialueille pullo/pussi piiloon tai sitten limsapullosta korkki auki ilman sinetin hajoittamista.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mä ihmettelen sitä miksi jotkut paljastavat festareilla toimittajille omat kikkansa salakuljettaa viinaa festarialueelle. Kerran kesässä joku toimittaja tekee tästä uutisen ja haastattelee festarikansaa jotka taas kertovat kaikki niksinsä miten se viina saadaan järkkärien ohi festarialueelle. Nuo niksit ovat samaa sarjaa kuin kalapaikat, niitä ei tule laverrella kenellekään.

Tällainen ajattelutapa on vähän kuin kaupunkilainen luulisi löytäneensä alueen parhaan kalapaikan, eikä halua kertoa siitä paikallisille tajuamatta, että kyllä ne sen tietävät, mutta eivät voi estää kenenkään ulkopuolisen kalastusta. Järkkärit tietävät, että viinaa menee läpi, koska heillä ei ole rajoittamattomia oikeuksia, eikä aikaa katsoa läpikotaisin jokaisen vieraan vesi- ja mehupulloja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Järkkärit tietävät, että viinaa menee läpi, koska heillä ei ole rajoittamattomia oikeuksia, eikä aikaa katsoa läpikotaisin jokaisen vieraan vesi- ja mehupulloja.

Toki, mutta tuskin niitä myöskään hirveästi haittaa, jos kuulevat uusista keinoista. Vieläköhän paras keino mahtaa olla se, että käy viikkoa ennen festareita viemässä pullot alueelle ja lunastaa sitten juhlien alkaessa. Tuo tietenkin toimii vähän huonommin ulkopaikkakuntalaisille mitä festarikansasta iso on.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikkihan tietää ne lähes pomminvarmat limsapullonkorkkikikat, ja miksei maastoon piilottaminenkin toimi jos tietää mitä tekee eikä aarre ole sitten missään bajaman alla.
Mielenkiintoista (tai ainakin -kiintoisempaa) olisi kuulla niistä paskimmista/työläimmistä salakuljetuskeinoista, jotka kuitenkin ovat onnistuneet.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Taitaa olla urheilutoimittajilla oikein super-tylsä jakso menossa, kun jokainen päivä viimeisen kuukauden aikana ovat jauhaneet Kimi Räikkösestä, ja pääosin ihan 0-tason juttuja. Kimi-kimi-kimi-kimi-kimi....
 

Nick Neim

Jäsen
Mä ihmettelen tässä nyt sitä, että saako joihinkin festareille muka edelleen viedä omia juotavia, oli ne sitten avaamattomia vesipulloja tai korkkaamattomia limsapulloja? Mun oman parin kesän kokemuksella ainakin näissä festareissa jossa olen käynyt, kaikki juotavat takavarikoidaan ennen alueelle menoa. Oli sinettiä tai ei.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainakin Q-Stockiin Oulussa sai viime vuonna kiikuttaa avaamattomat puolen litran limukkapullot. Eipä järkkärit tosin sen kummemmin niitä pulloja syynänneet kun suosiolla otin laukusta esille. Eikä niissä pulloissa alkoholia ollutkaan.

Tälle vuodelle suunnittelin aarteen viemistä alueelle etukäteen. Ihan vaan jännityksen vuoksi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Taitaa olla urheilutoimittajilla oikein super-tylsä jakso menossa, kun jokainen päivä viimeisen kuukauden aikana ovat jauhaneet Kimi Räikkösestä, ja pääosin ihan 0-tason juttuja. Kimi-kimi-kimi-kimi-kimi....

Eikä ne välttämättä ole aina edes urheilutoimittajia. Vai kuka urheilutoimittaja tosissaan kirjoittaisi tälläisiä juttuja?

Mitä ihmettä? Ranskalaisrata teki Kimi Räikkösestä ruotsalaisen

Haluaako Kimi Räikkönen lisää lapsia? Näin F1-tähti vastasi

Vaihtaako Kimi poikansa Robinin vaipat? Näin Räikkönen vastaa

Kimi Räikkönen kertoi koulunkäynnistään HS:lle – ”Ei ole koskaan harmittanut yhtään”

Miltä tuntuu olla maailman suosituin F1-kuski? Räikkönen vastasi

Video kulissien takaa: tällainen on ”oikea” Kimi Räikkönen

Räikkönen antoi tavaramerkkihaastattelun MTV:lle – ”Se on aika normaalia”


David Coulthard kulkee Iltapäivälehdissä nimellä "Räikkösen ex-tallikaveri", joka toinen Räkää koskeva uutinen on otsikoitu seuraavasti: "Räikkösen ex-tallikaverilta kovaa puhetta: -----" tai "Räikkösen ex-tallikaveri tylyttää entistä kilpakumppaniaan: ----". Joka kolmannen uutisen perustana on haastattelu, jossa kysytään että missä Kimi ajaa ensi kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eikä ne välttämättä ole aina edes urheilutoimittajia. Vai kuka urheilutoimittaja tosissaan kirjoittaisi tälläisiä juttuja?

Mitä ihmettä? Ranskalaisrata teki Kimi Räikkösestä ruotsalaisen

Haluaako Kimi Räikkönen lisää lapsia? Näin F1-tähti vastasi

Vaihtaako Kimi poikansa Robinin vaipat? Näin Räikkönen vastaa

Kimi Räikkönen kertoi koulunkäynnistään HS:lle – ”Ei ole koskaan harmittanut yhtään”

Miltä tuntuu olla maailman suosituin F1-kuski? Räikkönen vastasi

Video kulissien takaa: tällainen on ”oikea” Kimi Räikkönen

Räikkönen antoi tavaramerkkihaastattelun MTV:lle – ”Se on aika normaalia”


David Coulthard kulkee Iltapäivälehdissä nimellä "Räikkösen ex-tallikaveri", joka toinen Räkää koskeva uutinen on otsikoitu seuraavasti: "Räikkösen ex-tallikaverilta kovaa puhetta: -----" tai "Räikkösen ex-tallikaveri tylyttää entistä kilpakumppaniaan: ----". Joka kolmannen uutisen perustana on haastattelu, jossa kysytään että missä Kimi ajaa ensi kaudella.

Niin tuokin vielä! Sen lisäksi että urheilusivut tuottavat 0-tason juttuja Kimistä kun eivät muuta keksi, niin muissa osioissa jutut ovat huomattavasti vielä noidenkin alapuolella (esimerkit tekstissäsi). Voi voi, väsynyttä on.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miksi kreikkalaiset vaikuttavat olevan erityisen viehtyneitä moottoripyöräilyyn? Saako siitä esim. lisäeläkettä tai verovapautuksen?

Viimeisin esimerkki ko. puuhastelijoista on trolli-Varoufakis, mutta jo kymmenisen vuotta sitten Ekatherina Thanou ja Kostas Kenteris pitivät yllä saman jalon demokraattis-teatraalisen harrastusmuodon perinteitä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miksi kreikkalaiset vaikuttavat olevan erityisen viehtyneitä moottoripyöräilyyn? Saako siitä esim. lisäeläkettä tai verovapautuksen?

Eiköhän moottoripyöräilykin ole verovapaata, kunhan jättää ohjaustangon kiinnityskohdasta yhden prikan pois.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetteleeköhän ne jo tossa lähikaupassa kun parin päivän välein kannan hirveätä säkillistä tyhjiä tölkkejä sinne. Täysiä tulee ostettua kyliltäkin, mutta tyhjiä ei kauas jaksa raahata. Jos ne kyselee niin mä sanon että oon lesta ja mulla on 12 lasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmetyttää näin joka kesä jalkapallon siirtomarkkinoiden käydessä kuumimmillaan, kun vuodesta toiseen toimittajat pöljyilevät näiden pelaajien tienestien kanssa. Varsinkin näissä "yleismedioissa" (voiko noin edes sanoa?) eli iltiksien, aamulehtien ym. urheiluosioissa puhutaan että esim.Messi ansaitsee tulevalta kaudelta 250k €, tai että Zlatanin kuukausiansiot nousevat hulppeaan 250k puntaan. Eikö noissa alkuperäisjutuissa mistä nämä kesähessut nuo kääntävät, erikseen mainita että nämä ovat viikkopalkkoja? Ja vaikka ei mainittaisikaan, niin luulisi nyt sen verran urheilutoimittajan olevan asioista perillä, varsinkin nykyaikana kun palautetta on niin helppo lähettää muutamassa sekunnissa. Tämä siis joka jumalan vuosi. Oikeat alan julkaisut ovat varmaankin asia erikseen, mutta itse olen vain tämmöinen satunnainen jalkapallon seuraaja, niin noita tulee vähemmän luettua.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ihmetteleeköhän ne jo tossa lähikaupassa kun parin päivän välein kannan hirveätä säkillistä tyhjiä tölkkejä sinne. Täysiä tulee ostettua kyliltäkin, mutta tyhjiä ei kauas jaksa raahata. Jos ne kyselee niin mä sanon että oon lesta ja mulla on 12 lasta.

Kävin palauttamassa useamman kerran suuren määrän pulloja K-Markettiin, jossa oli tapahtumien aikaan paikalla aina sama kassa. Kolmannella kerralla myyjä alkoi jo epäillä kusetusta ja kysyi että mistä saan tälläiset määrät pulloja. Mä sanoin, että kotoa. Se sanoi, että kaupan takana olevalta pakkauslaiturilta minne kaikki palautetut pullot menee. Mä sanoin, että ei kun kotoa. Se sanoi, että katsotaanko kameroista. Mä sanoin, että ei mulla ole aikaa tälläiseen. En saanut rahoja. Sama vittupää oli myöhemmin kassalla kun pullonpalautuskone meni jumiin eikä printannut kuittia. Menin kassalle ja sanoin että kerkesin palauttaa kahdeksan euron edestä, kassa antoi neljä euroa. Sanoin että katotaan kameroista hei, mutta se sano että höpöhöpö. Mutta siis worst case scenario sullekkin tullaan kohta hirmuisten salaliittoteorioiden kanssa kertomaan kuinka ne pullot ei ole sun, vaan kaupan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Katselen tallennetta jalkapallon naisten MM-finaalista. Koko ottelu tapahtumineen on ihmettelyketjun kamaa. Mutta tämä: Pelattiinko MM-tittelistä ihan oikeasti keinonurmella? Uskomatonta paskaa!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko ihmetellä miten @TomiP jaksaa kirjoitella tänne. Jokaisessa ketjussa hänet lynkataan ja sitä useammassa ketjussa kirjoittelu menee turhanpäiväiseksi jankkaamiseksi aivan jostain muusta kuin aiheesta. Luulisi olevan kovinkin raskasta tuollainen elämä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katselen tallennetta jalkapallon naisten MM-finaalista. Koko ottelu tapahtumineen on ihmettelyketjun kamaa. Mutta tämä: Pelattiinko MM-tittelistä ihan oikeasti keinonurmella? Uskomatonta paskaa!

Asiaa käsiteltiin kisojen aikana urheilupuolella. Jopa jotain oikeustoimia tai mitä lie boikottia se oli mitä jotkut tahot yrittivät ajaa, mutta niistä luovuttiin sitten. Tytöt olivat toki käärmeissään ja erittäin oikeassa siinä, että miesten kisoissa ei koskaan missään olosuhteissa pelattaisi yhtään ottelua muovilla.

Jos kisat joskus myönnettäisiin Kanadalle, niin sehän on selvää, että sinne rakennettaisiin muutama uusi stadion ja joistain vanhoista revittäisiin muovi pois tai laitettaisiin nurmea sen päälle.

Olet oikeassa, että ihmettelyketjun kamaa koko ottelu. Miten kentällä olikin niin söpöjä ja ihania jenkkityttöjä ja pari tuomaria.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko ihmetellä miten @TomiP jaksaa kirjoitella tänne. Jokaisessa ketjussa hänet lynkataan ja sitä useammassa ketjussa kirjoittelu menee turhanpäiväiseksi jankkaamiseksi aivan jostain muusta kuin aiheesta. Luulisi olevan kovinkin raskasta tuollainen elämä.
On tullut mieleeni myös ajatus, kuinkahan ankeaa hänen oikea elämänsä on, jos tälle palstalle kirjoittelu tuo siihen jotain lisäarvoa ts on mielekästä. Palstalla on myös hahmoja jotka selkeästi nauttivat erimieltä olemisesta ja ovat sen takia ajautuneet jo varmaan omastakin mielestään nurkkaan esim Venäjä-keskusteluissa, mutta Tomilla ei mielestäni ole tästä kyse, vaan hänellä on oikeasti nuo jokuset vahvat mielipiteet. Toisaalta on sanottava, että luen jokaisen TomiP:n viestin kyllä mielenkiinnolla, heti kun näen etusivulla että viimeinen kirjoittaja on Tomi, niin klikkaan ketjun auki ja jo mielessäni arvaan että mikäköhän Tomille tärkeistä asioista on tällä kertaa aiheena. Tämä tapa kertoo varmaan jotain minun ankeasta elämästäni, koska en voi sanoa juuri koskaan olevani samaa mieltä hänen kanssaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ihme propagandaa. Tomi on selvästi huumorimiehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös