Nettiautossa esiintyvä termi Ei pakkomyynnissä. Miksi se auto pitää laittaa Nettiautoon "myyntiin", jos kerran ei ole oikeasti aikomustakaan myydä sitä? Usein kun kyseisellä termillä varustettujen autojen hintapyynnit ovat sitten selvästi yläkanttiin. Kai siellä vain kokeillaan kepillä jäätä että ostaisko joku hölmö tuon mun auton ylihintaan pois. Sitten taas jos joku tarjoaa jotain joka on lähempänä auton todellista arvoa, suututaan että mun ei oo hei pakko myydä tätä, pidä tunkkis perkele.
Toinen Nettiautossa vastaava juttu on kun myynti-ilmoituksessa mainitaan sana harrastelija. "Harrastelija myy silmäteräänsä" jne. Tämäkin on ilmeisesti joku syy pyytää siitä omasta biilistään liikaa, ja jälleen sitten suuttua jos joku tarjoaa jotain fiksumpaa summaa. Lukiossa mun luokalla oli yks saabisti, joka haki Ruotsista 9-3 Aeron. Maksoikohan se Ruotsissa jonkun 2,5k. Osti Malmöstä joltain mamulta, ja auton kunto ei ollut mistään parhaasta päästä. Eihän tässä mitään erikoista, sillä auto oli Ruotsin Nettiautossa sieltä halvimmasta päästä. Kaveri toi auton Suomeen, "harrasti" sen kanssa, laittoi hiilikuituteippiä, tummensi ikkunaa, jälkiasennus-xenonit, aluvanteet ja madallus. Lopulta auto Suomen Nettiautoon ja hintapyynti oli muistaakseni 8-9k, selvästi muita Aeroja kalliimpi. Halvemmalla sai uudempia, parempikuntoisia ja vähemmän ajettuja, mutta ne ei hei ollu kato harrastelijoiden Saabeja. On se kyllä jännä, että jos auto on ensin 10v jollain randomilla niin sen arvo on mitä on, mutta jos sitä autoa myy "harrastelija", jolla se on ollut puoli vuotta, niin sitten sen arvo raketoi.