Ihmettelyketju

  • 6 358 537
  • 38 767

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Enks mä just sanonu? Sehän nimenomaan voi katketa lähes itsestään, kun se on käytetty loppuun tai saanut sopivan kolhun aiemmin. Ja jos ei lyö, vaan nappaa lavalla toisen lapaan, niin että tikku katkeaa alakäden kohdalta.

Edit: tai siis ilmeisesti kyseessä on huitominen, mutta ihmettelen miksi?

Lähes itsestään ei ole sama kuin itsestään. Miten maila voi rikkoontua, kun se on pelaajan kädessä ja pelaaja luistelee kohti maalia? Olettaen että maila ei koske luistelun aikana muuhun kuin pelaajan käsiin. Ei mitenkään. Nyt maila rikkoontui koska Meszaros löi sitä.

Huitominen:

a) Pelaajalle, joka estää tai yrittää estää vastustajan etenemistä mailalla huitoen, tuomitaan erotuomarin harkinnan mukaan pieni rangaistus(2min), iso rangaistus + automaattinen pelirangaistus(5min + PRK) tai ottelurangaistus(OR)

b) Pelaajalle, joka vahingoittaa vastustajaa huitomalla, tuomitaan erotuomarin harkinnan mukaan iso rangaistus + automaattinen pelirangaistus(5min + PRK) tai ottelurangaistus(OR)

c) Pelaajalle, joka heilauttaa mailaansa vastustajaa kohti kiistan aikana, tuomitaan erotuomarin harkinnan mukaan iso rangaistus + automaattinen pelirangaistus(5min + PRK) tai ottelurangaistus(OR)

Eli näkisin tilanteen siten, että isku mailalle >> maila rikki >> vastustajan etenemisen estäminen >> jäähy.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ja kuinka monet oikeassa elämässä heittävät lastiaan naisen naamalle? Kiva varmaan naisen kaivella spermaa jostain silmästään tai korvastaan. Mä luulen että jos olisi niin tehnyt kenelle tahansa kenen kanssa on joskus tullut nusaistua niin turpiini olisin saanut.

Olen seurustellut naisen kanssa joka halusi, että aina toisinaan laukean hänen kasvoille tai suuhun ja koskapa minulla ei mitään estoja ole niin mikäpä siinä, joten toteutin hänen mielihalunsa.

Samaten muutakin kinkyä on tullut harrastettua nyrkkinainnista alkaen, ja jos naisystäväni haluaisi harrastaa jotain "kevyempää" SM-seksiä niin olisin valmis siihenkin. Kevyttä piiskaa ja sen sellaista mutta mihinkään todella rajuun SM-seksiin en olisi ihan heti valmis.

vlad.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Lähes itsestään ei ole sama kuin itsestään.
---
Eli näkisin tilanteen siten, että isku mailalle >> maila rikki >> vastustajan etenemisen estäminen >> jäähy.
Ei oo sama, ei, mutta mun järkeen ei vaan mene. Tuolla perusteella mailan rikkoontuminen olisi aina jäähyn peruste, jos vaikka estää laukomisen laittamalla mailan eteen, ja laukojan keppi katkeaa. Mun mielestä ainakin se huitominen pitäisi olla mukana, toki tulkintakysymys sekin. Jos se laukausliikkeen voima on se, mikä katkaisee mailan, niin.. jatkan ihmettelyä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ja kuinka monet oikeassa elämässä heittävät lastiaan naisen naamalle? Kiva varmaan naisen kaivella spermaa jostain silmästään tai korvastaan. Mä luulen että jos olisi niin tehnyt kenelle tahansa kenen kanssa on joskus tullut nusaistua niin turpiini olisin saanut.
Nyttemmin on tällainen harraste jäänyt, mutta jos erikseen pyydettäisiin ja tällä voisin naista ilahduttaa, niin en näe mitään estettä. Poikkeuksia on varmasti, mutta hyvän tovin eletystä avioperspektiivistä katsoen tuollainen lastinheittely ei ehkä kuulu varsinaisesti a la carteen. Ehkä jotkut tykkäävät lumipallottelusta vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, ja mikäs siinä jos tuo tuntuu omimmalta jutulta.

Junnuvuosina monet kokeilevat melkein mitä vaan, paljon erikoisempiakin asioita, eikä siinä mitään. Vähän sama juttu kuin erilaisten uusien ruokalajien ja -ainesten kokeilu. Mielestäni maistaminen kannattaa aina, vaikka ei pitäisikään lopulta jostakin ruoasta. Toisinaan taas uusi ruoka miellyttää, jolloin samantapaista kenties syödään uudestaan. Eiköhän tuo päde jossain määrin myös lastin toimittamiseen naamalle ja muihin spesialiteetteihin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oo sama, ei, mutta mun järkeen ei vaan mene. Tuolla perusteella mailan rikkoontuminen olisi aina jäähyn peruste, jos vaikka estää laukomisen laittamalla mailan eteen, ja laukojan keppi katkeaa. Mun mielestä ainakin se huitominen pitäisi olla mukana, toki tulkintakysymys sekin. Jos se laukausliikkeen voima on se, mikä katkaisee mailan, niin.. jatkan ihmettelyä.

Minun mielestäni tuossa ei ole mitään ihmettelemistä.

Ei mailan katkeaminen tietenkään ole automaattinen jäähyn paikka lähimpänä olevalle vastustajalle, mutta eihän siitä eilenkään ollut kyse vaan eilisessä tapauksessa silminnähden huitaistiin kaverilta melkoisella voimalla maila poikki. Perusteltu paikka jäähylle ilman muuta, voi miettiä jos vastaavaa antaa hieman ylemmäs eli sormille tai ranteelle niin kipeää tekee.

Eli huitominen on huitominen, jos se on kova viikate niin jäähylle ja jos ei ole niin ei jäähyä. Mailan katkeaminen itsessään ei siis sitä jäähyä aiheuta kuten ei tähänkään asti, eikä sitä mielestäni kukaan ole peräänkuuluttanut ottaen huomioon komposiittien mahdollisesti oikukkaan katkeamisen. Näkeehän tuomari silmillään minkälaisella lyönnillä se vastustajan maila on katkaistu, ja siitä sitten tuloksena joko jäähy tai ei jäähyä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Minun mielestäni tuossa ei ole mitään ihmettelemistä.



Ei mailan katkeaminen tietenkään ole automaattinen jäähyn paikka lähimpänä olevalle vastustajalle, mutta eihän siitä eilenkään ollut kyse vaan eilisessä tapauksessa silminnähden huitaistiin kaverilta melkoisella voimalla maila poikki. Perusteltu paikka jäähylle ilman muuta, voi miettiä jos vastaavaa antaa hieman ylemmäs eli sormille tai ranteelle niin kipeää tekee.



Eli huitominen on huitominen, jos se on kova viikate niin jäähylle ja jos ei ole niin ei jäähyä. Mailan katkeaminen itsessään ei siis sitä jäähyä aiheuta kuten ei tähänkään asti, eikä sitä mielestäni kukaan ole peräänkuuluttanut ottaen huomioon komposiittien mahdollisesti oikukkaan katkeamisen. Näkeehän tuomari silmillään minkälaisella lyönnillä se vastustajan maila on katkaistu, ja siitä sitten tuloksena joko jäähy tai ei jäähyä.

Juuri eilisessäkin tilanteessa selostaja tai joku sanoi, että maila katki, niin selvä jäähy. Jos maila ei olisi mennyt poikki, olisiko tullut kakkonen? Tuo "jos olisi osunut käsille" ei vaan jotenkin riitä. Ja jossain NHL-puolen otteluseurannassa juuri oli samantyyppistä kommentia. Ja aiemmin jo olen ihmetellyt, kun tuntuu että se nimenomaan on peruste jäähylle. Ainakin joidenkin mielestä. Eilistä tilannetta en kyllä ole uudelleen katsellut, että oliko se lopulta selkeä eli ei. Taidan katsoa ja jatkan ihmettelyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkähän takia joissakin urheilubaareissa ihmisillä tai siis joillakin miehillä on tapana ylinäytellä se riemu, mikä vaikka maalista tulee. Ei mulla vaan tee mieli huudella mitään typeryyksiä eikä oikein muutenkaan hirveästi tuuletella, ainakaan silleen ylikorostuneesti mitä monet tekevät. Eikä se joukkue kuule niitä kannustuksia. Onhan porukarukassa joo kiva varmaan fiilistellä eri tavoin, mutta sellainen junttimainen uhoilu ja örinä on vaan jotenkin dorkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkähän takia joissakin urheilubaareissa ihmisillä tai siis joillakin miehillä on tapana ylinäytellä se riemu, mikä vaikka maalista tulee. Ei mulla vaan tee mieli huudella mitään typeryyksiä eikä oikein muutenkaan hirveästi tuuletella, ainakaan silleen ylikorostuneesti mitä monet tekevät. Eikä se joukkue kuule niitä kannustuksia. Onhan porukarukassa joo kiva varmaan fiilistellä eri tavoin, mutta sellainen junttimainen uhoilu ja örinä on vaan jotenkin dorkaa.

Telkkarille laulaminen on kieltämättä kaksipiippuinen juttu. Miksi ihmiset käyvät konserteissa ja hyräilevät niitä siellä esitettyjä kappaleita itsekseen?

Junttimainen uhoilu ja örinä onkin dorkaa, mutta se oman porukan kesken hauskanpito ei sitä ole. Se on hieno fiilis, kun se maali tulee. Jotkut käyttävät päihteitä kokeakseen saman.

Joukkue ei kuule niitä kannustuksia, jo pikkupoikana Calgaryn kisoissa tuli mietittyä, että pitää huutaa Masalle vähän aikaisemmin jotta ääni ehtii sinne ajoissa ponnistukseen.

Nykyään kyllä pitäisi järkevöityä vieläkin enemmän, koska live ei ole liveä vaan viivehän siinä on hienossa digitaalitekniikassa. Tai sitten vain jättää kaikki pelit katsomatta ja unohtaa koko urheilu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minkähän takia joissakin urheilubaareissa ihmisillä tai siis joillakin miehillä on tapana ylinäytellä se riemu, mikä vaikka maalista tulee. Ei mulla vaan tee mieli huudella mitään typeryyksiä eikä oikein muutenkaan hirveästi tuuletella, ainakaan silleen ylikorostuneesti mitä monet tekevät. Eikä se joukkue kuule niitä kannustuksia. Onhan porukarukassa joo kiva varmaan fiilistellä eri tavoin, mutta sellainen junttimainen uhoilu ja örinä on vaan jotenkin dorkaa.

Jos viittaat jääkiekon maaotteluiden aiheuttamaan kiimaan, niin se on mun mielestä ihan hauska ilmiö, kun jengi nousuhumalassa mesoaa televisiolle. Varsinkin kun esim.näin olympialaisten aikaan siitä porukasta suurin osa vaikuttaa sille, että ne on livistäneet sinne baariin duunista ennen aikojaan matsia tsiigaamaan. Seuraavana aamuna voi sitten konttorissa pöhön houreessa mietiskellä, että onkohan se kurkku paskana viinan, vai Sedinin homoveljeksille huutamisen takia.

Jos taas viittaat niihin aikuisiin miehiin, jotka lauantaisin kerääntyvät urheilubaareihin laulelemaan rallienkulla jotain ''Wanky Tottenham Hotspur'' -veisuja, kuten Johnny Holloway Roadilta konsanaan, niin siinä tapauksessa joo, se on aika absurdia.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minkähän takia joissakin urheilubaareissa ihmisillä tai siis joillakin miehillä on tapana ylinäytellä se riemu, mikä vaikka maalista tulee.

Tämä on kyllä mielenkiintoinen juttu. Minulle on ollut aina vaikea eläytyä samalla intensiteetillä kuin itse ottelu "edellyttäisi". Näissä olympialaisissa olen kerran tuulettanut spontaanisti maalia, mutta muuten olen tyytynyt johonkin naureskeluun, että "joo, maali, hienoa". Eri juttu sitten välierissä ja finaaleissa, niistä innostuu spontaanisti, jos siellä pelaa Suomi, Slovakia tai jokin pikkumaa.

Välillä tulee ihmeteltyä, kun isoäiti-raukka ei uskalla katsoa edes Suomen ja Norjan välistä alkulohkomatsia loppuun asti tai oma äitini pitää älämölöä, kun Suomi pelaa Itävaltaa vastaan.

No, kyllä muut ihmettelivät minun huutoani ja spontaania loikkaani kohti kattoa, kun Surový teki kavennusmaalin Tshekkiä vastaan sekä räkäistä nauruani Juhamatti Aaltosen tehdessä maalin Venäjää vastaan.

Yksilöllistä. Kevään MM-kisat ja kesän futiksen MM-kisat saavat varmasti sykkeen korkealle. Suomi pelaa onneksi vielä mitalista Sotshissa.

Mitä muihin Suomen saavuttamiin mitaleihin tulee, niin niitä on lähinnä iloinnut pienellä hymynkareella ja ajatuksella "ihan hieno juttu".
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mitä muihin Suomen saavuttamiin mitaleihin tulee, niin niitä on lähinnä iloinnut pienellä hymynkareella ja ajatuksella "ihan hieno juttu".

Tämä on tapauskohtaista ainakin minulla. Esimerkiksi Enni Rukajärven mitalisuoritus tuotti kutakuinkin tämäntapaisen reaktion. Hieno juttu, että tuli Suomelle mitali ja ihan sympaattinen urheilija vieläpä, mutta vaikea silti mitään orgastista riemunhuutoa kajauttaa ilmoille kun lökäpöksy laskee radan läpi ja jää kakkoseksi toiselle lökäpöksylle, jonka suoritus näyttää suht samanlaiselta.

Naisten hiihtohopeat aiheuttivat vähän leveämmän hymyn, mutta esimerkiksi naisten parisprinttifinaalissa Norja oli niin ylivoimainen, että ei se ihmeemmin pulssia kohottanut.

Miesten parisprinttifinaali ja kultahiihto taas nostatti, vaikka periaatteessa olen kiinnostukseni suomalaista mieshiihtoa kohtaan pitkälti menettänyt jo 2001 Harri Kirvesniemen ja muiden karpaasien kärähtämiseen, ja pidän miesten hiihtoa yliarvostettuna.

Sprinttilajit kuitenkin sykähdyttävät intensiivisyydellään, ja aivan helvetin jännittävä oli sprintin lopputaistelu, jossa kerrankin, kerrankin, suomalainen hiihtäjä ei jäänyt peesiin tai antanut nöyrästi latua vaan kirmasi kylmästi sakemannin eteen ja sivakoi kultamitalistiksi, jättäen vielä venäläisenkin taakseen.

Sen jälkeen vielä porilaisten marssi, joka iski kirjaimellisesti kylmät väreet selkäpiihin ja lähes käden lippaan. Kultaa olympialaisissa on se kaunein ja hienoin asia urheilussa, ja porilaisten marssi 12 vuoden tauon jälkeen tuntui erittäin hyvälle. Kulta on kuitenkin aina kulta, vaikka hopea ja pronssikin ovat kelpo mitaleita arvokisoissa.

Porilaisten marssi oli minun lapsuudessani ja nuoruudessani joka olympiadin kohokohtia ja symbolisoi niitä tunnetiloja ja -elämyksiä kun Suomi on voittanut ja siniristilippu kohoaa pian salkoon olympiavoiton kunniaksi. Sinulla asia on tietysti eri, sillä et välttämättä edes muista edellistä porilaisten marssia talviolympialaisissa 2002, ja sen jälkeen niitä ei ole tullutkaan.

Tuon päälle vielä Suomen peli, ja lepopulssini kotisohvalla oli mitattuna 107. Vähän liikaa oikeastaan, mutta minkäs teet. Kyllähän ihmisiä joka arvokisoissa aina kuoleekin jännitykseen, erityisesti jalkapallon MM-kisoissa ja olympiatasolla.

Olisihan se kaunis tapa lähteä tästä maailmasta, jos Sotshin olympiafinaalin jälkeen kajahtaisi porilaisten marssi ja kamera tarkentaisi Teemu Selänteen ilonkyyneliin. Ei se siitä enää paremmaksi voisi koskaan muuttua urheilun ja penkkiurheilun saralla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen varasin ulkomaanmatkan, kännipäissäni. Maanantaina lähtö. Jotenkin hassusti alkoi stressaamaan, vaikka eihän tässä ole kuin pari päivää. Mutta miettikää, ne jotkut varaavat matkoja jo vuotta aiemmin. Luulisi että se se vasta stressaisi, ellei sitten elä siinä ahdistavassa oravanpyörässä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eilen varasin ulkomaanmatkan, kännipäissäni. Maanantaina lähtö. Jotenkin hassusti alkoi stressaamaan, vaikka eihän tässä ole kuin pari päivää. Mutta miettikää, ne jotkut varaavat matkoja jo vuotta aiemmin. Luulisi että se se vasta stressaisi, ellei sitten elä siinä ahdistavassa oravanpyörässä.

Minne asti on matka? Viroa kauemmaksi kuitenkin?

Monet tuntuvat tosiaan varaavan matkojaan vuodenkin etuajassa. Onhan se hyvä, että tietää elämänsä suunnan ja lomapäivänsä varmaksi jo vuotta ennen, mutta ei sujuisi kyllä minulta. Voin minäkin varata reissuja 1-3 kk ennen, useimmiten pari kuukautta ennen, mutta ei sitä voi yleensä ihan varma olla lomapäivistään tai muutenkaan lähtönsä hetkestä.

Ihan paria päivää ennen ei kyllä varaus onnistuisi, vaikka jonkun lyhyemmän äkkilähtöreissun olen tehnyt. Tallinnaan menin viime alkusyksynä lyhyellä varoitusajalla, muutamaa päivää ennen varasin hotellin ja matkan. Turhan pitkät matkat vain tuossakin, Turusta Helsinkiin kestää erityisesti junalla kauemmin kuin Helsingistä Tallinnaan. Varsinkin kun VR petti ja kyseinen junavuoro olisi kestänyt yli 5h, onneksi vaihdoin intuitiivisesti junalipun bussilippuun viime metreillä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen varasin ulkomaanmatkan, kännipäissäni. Maanantaina lähtö. Jotenkin hassusti alkoi stressaamaan, vaikka eihän tässä ole kuin pari päivää. Mutta miettikää, ne jotkut varaavat matkoja jo vuotta aiemmin. Luulisi että se se vasta stressaisi, ellei sitten elä siinä ahdistavassa oravanpyörässä.

Saitko A-luokan hytin Finlandialle? Heh. Ei vaiskaa. Ei sen hienompaa kuin extemporelähdöt. Hyvää reissua!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. No ei paljoa Viroa kauemmas, nimittäin Liettuan Vilnaan.

Mutta siis jotenkin hassusti mua hieman stressaa jos on jotain tarkkoja suunnitelmia. Ei nyt mitenkään erityisen paljoa, ja toisaalta samalla on myös se hyvä ja helpottunut fiilis, mutta jotenkin se kuitenkin hieman ahdistaa. Yleensä mä nukunkin sen vikan yön melko huonosti, mutta se nyt vissiin on vähän eri juttu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nähdäkseni sellainen urheilumuoto kuin kaukalopikaluistelu on joskus jonkun aivoittamana synnytetty tarpeeseen, jossa pikaluistelua on haluttu harjoitettavan jääkiekkokaukalossa sellaisilla paikkaseuduilla, joilla ei varsinaisia pikaluisteluareenoja ole ollut tarjottavilla kyseiselle lajille addiktiivisesti altistuneille.

Siksipä ihmettelenkin nykymenoa, jossa itse varsinainen jääkiekkokaukalo onkin yhtäkkiä kelvoton lajin suorituspaikaksi, vaan on valmistettava ikäänkuin synteettisiä jääkiekkokaukaloita kaukalopikaluistelua varten.

Tunnelma tuota kaukalopikaluistelua seuratessa on vähän niinkuin nykyajan autoissa, joissa jonkinmoinen väylätekniikka toimittaa virran vilkkuvaloille jaksottain, jotta osaavat oikealla hetkellä palaa ja olla palamatta nämä. Silti on ollut insinöörin toimesta lisättävä synteettinen naksutusääni vanhanaikaista mekaanista vilkkurelettä imitoimaan. Minkä tähen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetellä täytyy...

...että onko tuo Lappeenrannan Liigajoukkueen kotihallista nimimerkkinsä kehittänyt tapaus ihan oikea, hengittävä ja ajatteleva nisäkäs. Sen verran absurdia kamaa kirjoittelee viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen noihin tiettyihin vapaan keskustelun ketjuihin. Mikä pahinta, luulee olevansa hyvä kirjoittaja & keskustelija.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Huoli lapsista ja heidän oikeudestaan vanhempiin on voimakkaassa nousussa. Se tosin rajoittuu erikoisella tavalla vain sukupuolineutraalin avioliiton yhteyteen, eikä esimerkiksi lasten vanhempien oikeuteen erota tai kuolla. Ihmetyttää.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ihmettelen ihmisiä jotka katsovat pelivideoita YouTubesta. Mikä järki on katsoa kun joku ihan random-janari pelaa vaikkapa Fifaa? Eikö se ole hauskempaa pelata sitä itse? Tietyt highlights-videot sitten tietysti erikseen. Tai ne ymmärrän.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suomi voitti tänään olympiapronssia ja eräs kaikkien aikojen suomalaispelaajista pelasi viimeisen ottelunsa. Tunteet olivat pinnassa ja hetki oli hieno. Lisäksi joukkueen esitys kauttaaltaan oli ryhdikäs ja sellainen, josta voimme olla ylpeitä.

Siksi ihmettelenkin tarvetta julistaa useissa eri ketjuissa, ettei Suomi ollut lähelläkään voittoa nyt tai Vanvouverissa ja että Teemu Selänne ei ole lätkässä "ykköskategorian" pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ihmettelen "Me" ja "Te" käsitteiden käyttöä silloin kun puhutaan urheilun katsomisesta. Viimeksi Blues-Jokerit -matsissa eräs Jokerien kannattaja tokaisi minulle vikalla erätauolla että "kyllä te ainakin yhden maalin teette". Minä siihen että ketkä helvetin "te"? Mä oon täällä vain katsomassa peliä.

Vielä epätodellisempi fiilis oli kun nuorten MM-kisojen loppuottelun jälkeen joku sanoi töissä että "onneksi olkoon". Täh? Mitä mä oikein olin saanut aikaan? En ollut edes paikan päällä kannustamassa vaan katselin telkkarista.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hämeenlinnan keskustassa on yhteen puuhun unohdettu jouluvalot + nyt on helmikuu + sää on kuin huhtikuussa = Mielenkiintoista

Ihmettelen "Me" ja "Te" käsitteiden käyttöä silloin kun puhutaan urheilun katsomisesta. Viimeksi Blues-Jokerit -matsissa eräs Jokerien kannattaja tokaisi minulle vikalla erätauolla että "kyllä te ainakin yhden maalin teette". Minä siihen että ketkä helvetin "te"? Mä oon täällä vain katsomassa peliä.
Oikein hävetti kun luin vanhoja viestejäni NHL-osiossa. Joskus 2004 tai 2005 tuli Colorado Avalanchen viestiketjussa käytettyä termiä "me" :D NHL-joukkueesta :D
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäpä ovat veljet ja siskot mieltä sellaisesta pankkinsa johtajasta, joka ei kykene näkemään minkäänlaisia haasteita tahi ongelmia tulevaisuutensa toiminnassa?

"Ei nyt tuu mittään mielleen" tarjoili vastaukseksi tähän kysymykseen juurikään Rääkkylän paikallisosuuspankin johtaja hältä sitä kysyttäissä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mistä lähtien Iskelmäradio on soittanut Cheekkiä.. ja mistä lähtien Cheek on ollut iskelmämusiikkia.

Ilmeisesti kanava on mennyt aivan perseelleen muutaman vuoden aikana.
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Mistä lähtien Iskelmäradio on soittanut Cheekkiä.. ja mistä lähtien Cheek on ollut iskelmämusiikkia.

Ilmeisesti kanava on mennyt aivan perseelleen muutaman vuoden aikana.
Tarkentava kysymys tähän. Mistä syistä olet ajautunut kuuntelemaan Iskelmäradiota?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös