Ihmettelyketju

  • 6 373 906
  • 38 790

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapulun kannessa oli mielenkiintoinen otsikko eilen: "Mikä Hjalliksessa vetoaa naisiin? Lähipiiri kertoo!"

En raaskinut lehteä ostaa, joten tämä kysymys jäi mietityttämään. Samalla aloin pohtia, että minkäköhän ihmeen takia Jari Kurrilla, Jack Nicholsonilla, Sauli Niinistöllä ja Paavo Lipposella on niin nuoria naisia? On kyllä melkoinen mysteeri!

Ja tunnetusti Bernie Ecclestone lähes 100-vuotiaana bostailee ympäri maailmaa kolmekymppisen kihlattunsa kanssa.

Ehkä se Bernien mukava luonne samoin kuten Flavio Briatoren tapauksessa vetoaa toistuvasti näihin nuoriin naisiin, ja mm. toimiva seksielämä on avain myös Bernien parisuhteen onneen, muuta en keksi. Bernie vanha muumio varmaan lastoittaa kullinsa saadakseen tarvittavaa kovuutta tosipaikan tullen.

Näin kanssa tuon Hjalliksen vetovoimaa kyselevän lööpin eilen, ja huvitti asettua Hjalliksen kenkiin kun bongaa ja kenties mielenkiinnosta jopa lukee tuollaisen jutun. Varmaan sellainen mitä vittua -fiilis nähdä tuollainen lööppi itseensä liittyen, voi sitten iltiksen sivuilta lauantain ratoksi lukea totuuksia omista rakkaussuhteistaan ja vetovoimastaan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ja Mamba livenä!

En ole koskaan nähnyt mitään niin huonoa keikkaa kuin viime syksynä laivalla Mamban keikka. Joku "polakkibändi" soitteli ennen heitä covereita laidasta laitaan ja kyllä heitä kuunteli ja samalla joi olutta, mutta oli pakko vaihtaa paikkaa kun Mamba aloitti. Menetin lopullisesti uskoni ihmisten musiikkimakuun, koska tanssilattia täyttyi Mamban aloittaessa hetkessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ihmetyksen aiheena on Geordie Shore tv-ohjelma. WTF? Miksi?

Jersey Shore, Geordie Shore ja mitäs muita näitä nyt olikaan. Tästä formaatistahan koitettiin tehdä suomalaisversiokin, mutta ilmeisesti Pezkun produktiot meni lopulta päin persettä.

Sillä Pezkun tuotantolafkalla on konttori manskun varrella, mutta ikinä en ole havainnut siellä minkäänlaista liikehdintää. Siellä on sisällä pitkä pöytä, johon on katettu skumppalasit valmiiksi, jotta voidaan kaikki maailmanluokan diilit kilistää heti allekirjoituksen paikan päällä, mutta silti paikka on aina pimeänä ja lasit huutavat sisällä yksinäisyyttään. Siinä ihmetyksen aihetta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä formaatistahan koitettiin tehdä suomalaisversiokin, mutta ilmeisesti Pezkun produktiot meni lopulta päin persettä.

Jos kyseessä on tämä Kalajoen Hiekat, niin muistan tuota joskus puolivahingossa jakson-kaksi katsoneeni. Eipä siitä oikeastaan jäänyt mitään käteen, muuta kuin että kauhean myötähäpeän tuo yllättäen aiheutti. Toki niin tekevät nämä Geordie, Warsaw ja Jersey Shoretkin, ei siinä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos kyseessä on tämä Kalajoen Hiekat, niin muistan tuota joskus puolivahingossa jakson-kaksi katsoneeni. Eipä siitä oikeastaan jäänyt mitään käteen, muuta kuin että kauhean myötähäpeän tuo yllättäen aiheutti. Toki niin tekevät nämä Geordie, Warsaw ja Jersey Shoretkin, ei siinä.

Tämä Kalajoen Hiekat taitaa olla joku eri väsäys. Siinä suomalaisessa shore-versiossa oli mun mielestä joku kymmenisen henkilöä ''tähtinä'' ja idea oli, että ne kiertää ympäri Suomea dokaamassa. En tiedä, mitä sille ohjelmalle lopulta kävi, mutta kaiketi yhtään jaksoa kyseistä ohjelmaa ei ole tähän päivään mennessä esitetty millään tv-kanavalla. Tästä taitaa kuitenkin jo pari vuotta olla, kun ohjelman tekemisestä tiedotettiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Kalajoen Hiekat taitaa olla joku eri väsäys. Siinä suomalaisessa shore-versiossa oli mun mielestä joku kymmenisen henkilöä ''tähtinä'' ja idea oli, että ne kiertää ympäri Suomea dokaamassa. En tiedä, mitä sille ohjelmalle lopulta kävi, mutta kaiketi yhtään jaksoa kyseistä ohjelmaa ei ole tähän päivään mennessä esitetty millään tv-kanavalla. Tästä taitaa kuitenkin jo pari vuotta olla, kun ohjelman tekemisestä tiedotettiin.

Juu ei mennyt ko. produktio ihan putkeen:

Jersey Shore -kilpailija esittää rajuja väitteitä - Petzman kiistää | Viihde | Iltalehti.fi

Linkki IL:n uutiseen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Haha, näyttää siltä, että tuohon verrattuna se Kalajoen Hiekat oli oikeinkin laadukas produktio. Tuosta setistä en ollut kuullutkaan, mutta kun Ahmadi on messissä säätämässä, niin ainakin viihdearvo on taattu. Miinuksena sitten se, että kukaan produktiossa mukana ollut ei ole saanut rahojaan pois. Tästä Petsku toki pesee kätensä "ei kuulu mulle, en tiedä mistä puhut niin ja sanoinko jo, että ei kuulu mulle".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistan, että jokin aika sitten kanavasurffaillessani osuin jollekin kanavalle, millä tuo Geordie Shore pyöri. Ajattelin siinä sitten, että "jaha, jossain brittikomediassa parodioidaan Jersey Shorea, katsotaanpa hetki". Pienen hetken katsottuani rupesi hiipimään mieleen kamala ajatus, että se ei olekaan mitään parodiaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen kovasti sitä, miksi suuria katsojalukuja keräävät Putous ja Salatut elämät närästävät niin paljon joitaikin. Ainkin jos otanta on Jatkoajan keskustelupalstalta. Kumpikin ohjelma on edelleen MTV:n suurimipia vetonauloja ja suosio ei ainakaan Finnpanelin mittausten mukaan ole horjunut mihinkään.

Ehkä se on jotenkin hienompaa kapinoida valtavirran mieltymyksiä vastaan ja osoittaa, että minähän en tuollaista paskaa alennu katsomaan. Ja silti kuitenkin kotisohvalla möllöttää kanavaa prime-time aikaan, jotta tietää mistä muut puhuu.

Tämän ilmiön ymmärtäisi, jos oltaisiin vielä 90-luvulla tai sitä edeltäneessä ajassa, kun valtaosalla suomalisista taisi näkyä maksimissaan 3-5 eri tv-kanavaa.

Nykyään riittää valinnanvaraa. Katsokaa vaikka Iskelmä-TV Harju & Pöntistä, jos Putous tai Salkkari eivät teihin uppoa!
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmettelen sitä miksei Putousta tai Salkkareita tai muitakaan ohjelmia saisi arvostella? Minä katson noita molempia aiemmin mainitsemiani.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen sitä miksei Putousta tai Salkkareita tai muitakaan ohjelmia saisi arvostella? Minä katson noita molempia aiemmin mainitsemiani.
Tottakai saa arvostella. Mutta ihmettelen miksi näitä ohjelmia silti katsotaan niin paljon, kun niistä tuleva palaute on kuitenkin pääosin negatiivista. Luulisi että katsojaluvut pienenee murskakritiikin myötä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on mennyt pasmat ihan sekasin tänään, kun on paljastunut parin palstaveljen iät. Espoolainen koira onkin neljäkymppinen vanha varis, vaikka ajattelin sen max. 25 vuotiaaksi. Ja toinen mun mielestä niin fiksu ja aikuinen jannu taitaakin olla palstan juniori :) Enpä ois uskonu.

Täällä pitäisi ehdottomasti olla sellanen itsensäpaljastelu- ketju, mistä voisi aina käydä tarkistelemassa kuka kukin luulee olevansa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tottakai saa arvostella. Mutta ihmettelen miksi näitä ohjelmia silti katsotaan niin paljon, kun niistä tuleva palaute on kuitenkin pääosin negatiivista. Luulisi että katsojaluvut pienenee murskakritiikin myötä.
Syy on sama kuin iltapäivälehtien suosio. Kansa on tyhmää. Putous & salkkarit ovat hirvittävää paskaa mutta juuri sellaista viihdettä mikä vetoaa kansan syviin riveihin.

En katso kumpaakaan. Ei kyllä ole televisiotakaan, jos kohta se nyt ei mikään itseisarvo tai ylpeilyn aihe ole. En vain koe, että televisio antaa mulle mitään lisäarvoa, kun kaiken haluamansa voi katsella verkon mediapalveluista juuri silloin kun haluaa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Täällä pitäisi ehdottomasti olla sellanen itsensäpaljastelu- ketju, mistä voisi aina käydä tarkistelemassa kuka kukin luulee olevansa.

Vai että itsensäpaljastelu -ketju(?). Sopii mulle, mutta ihan ensimmäisenä haluaisin kyllä päästä kesäkuntoon ennen kuin alan mitään paljastelemaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Vai että itsensäpaljastelu -ketju(?). Sopii mulle, mutta ihan ensimmäisenä haluaisin kyllä päästä kesäkuntoon ennen kuin alan mitään paljastelemaan.

Mä voin heittäytyä vaikka ensimmäiseksi, kunhan kyseinen ketju perustetaan. Mitään pelättävää ei alastomuuden suhteen ole, koska pientä ei näe ja isoa ei tarvitse hävetä. Jotta niih. Ketjua pystyyn.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mitään pelättävää ei alastomuuden suhteen ole, koska pientä ei näe ja isoa ei tarvitse hävetä. Jotta niih. Ketjua pystyyn.

Entäs me väliinputoajat?

Mahtaako tästä kehkeytyä sisarsivusto eli: Alastonjatkoaika.com. Jatkiksen käyttäjillä tietysti toimii normaalit jatkoajan tunnukset ja voi heittää sinne tuhmia kuvia ja vähäpukeisia potretteja. Empäs vain tiedä mahtaako K-18 riittää kyseiselle sivustolle ikärajaksi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mä voin heittäytyä vaikka ensimmäiseksi, kunhan kyseinen ketju perustetaan. Mitään pelättävää ei alastomuuden suhteen ole, koska pientä ei näe ja isoa ei tarvitse hävetä. Jotta niih. Ketjua pystyyn.

Eikös näitä kullinpituusketjuja jo ole jokunen? Ei toki kuvien kanssa, mutta sen voi ehkä muutenkin jättää väliin. Sitä paitsi valtaosa on kuitenkin niitä keskimittaisia, sen sanoo ja Gaussin käyräkin. Ei isoa eikä pientä ilman keskimittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös